als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/customer_service![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik het voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die leent ze ook niet, je mag wrs alleen maar voelen
een kinderhand is zo gevuldquote:
Werkt bij de meeste "service"balies inderdaad !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bel dan overlaad ik ze altijd met alles wat ik waarom geprobeerd hebt.
meestal is het dan 10 seconden stil en wordt je doorverbonden met echte techneuten.
quote:
Een kolenschop ookquote:
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
De IT-ers waren wel blij als ik eens belde, dan hoefden ze niet moeilijk te doen maar konden ze me gewoon zeggen waar de fout zat, en hoe die hersteld moest worden.
Ze hoefden echt bijna nooit langs te komen ofzo
"ja dat kun je wel zelf, ga maar naar..... enz.."
Jij wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou dat niet zeggen en lekker langs komen
daar heb ik een vrouw voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van niet werken is dat je huis er opeens heel opgeruimd uitziet
ze heeft me geholpenquote:
Dat ze per direct bij je intrekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft me geholpen
Haar kinderen voelen zich thuis hier, dus wat wil ik nog meer
Ow, dan is er geen probleem inddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
Dat zou niet in mij opkomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kinderen.schijnt zo te horen, misbruik maken van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, te hard van stapel kan ook
We wonen op loopafstand van elkaar
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, wij zijn na 3 maanden samen gaan wonen en nu al 13 jaar samen
hmm, oostenrijkse kelder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste keer is me dat niet zo goed bevallen zeg maar...
Nou is deze vrouw van ene heel ander kaliber, maar er zijn ook wat praktische zaken, zoals waar bergen we alle kinderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |