quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat is heel makkelijk, die laat je allemaal in dat andere huis.
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
Hun, tot de kinderen beginnen te stinkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klinkt als een goed idee, jullie een huis alleen, en zij een huis zonder ouders.
van wie zullen de buren meer last hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun, tot de kinderen beginnen te stinken
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een stelletje douche fanaten bij elkaar
Owww so,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na een tijd niet eten gaan ze toch echt stinken hoor
No problemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Details, jullie maken gewoon nieuwe dan
de goeie ouwe tijdquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ind e groep gooien
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo druk druk druk...
Eigen kids naar de paarden brengen, pony opzadelen, dan twee stiefjes naar een schoolfeest brengen, eigen kids weer ophalen en thuis brengen, dan stiefjes weer ophalen..
Ach ze dragen me op handen
Pfffff.. Schiet lekker op dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, heeft die buttsite nog een keer nut ook
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
Ja godverdomme, nou keek ik op twitterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, heeft die buttsite nog een keer nut ook
Anders moet ik hetzelfde verhaal weer tien miljoen keer tegen iedereen vertellen. Volg http://twitter.com/Fles112
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nou keek ik op twitter.
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
Haay Flessiepessie![]()
hihi ik ben wel deels een paki ja
Dat was je alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word ook wel een beetje pessie eigenlijk ja
Wa is da? Een combo van Fles & Fhaquote:
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de auto al ingeruild voor een 9-zits sprinter?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij niet beter meteen een tourincar kopen? Nog even en er moeten ook vriendjes mee.
Whehehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef Fha het volgende:
Pff. Bolle is weer op de "ik kreeg niks te eten van je dus nu ga ik gewoon alles van tafel meppen om je te pesten"toer
Magge niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WhehehGeef dat beest dan ook gewoon wat te eten jah
Dat heeftie al opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
koop eens gewoon normaal kattevoer voor dat beest jah![]()
Puh!!! dus.quote:
Internetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds vanochtend weer internet!!!
Het is erg langzaam, maar zoveel beter dan helemaal niets!
Het is jammer dat ik op mijn werk niet meer op fok kan, maar met 2 weken ben ik weer terug in NL en kan ik los van de schooluren weer doen en laten wat ik wil![]()
hoe is het met iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |