abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77456592
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Het lijkt erop dat de Truthers liever geloven dat het een inside-job is. Waaróm ze dat zo graag willen geloven heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Misschien omdat het spannender is om in een complot te geloven? En the simple truth te angstaanjagend is?
Ik begrijp het echt niet.
Het lijkt erop dat de rest van de mensen liever geloven dat het geen inside job was.
Waarom ze dat zo graag willen geloven kom ik hier achter op FOK!
Misschien omdat het makkelijker is om ignorant te blijven. En de echte waarheid niet te bevatten is.
Ik begrijp het.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:56:32 #202
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77456617
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja he, echt een KUT topic.

Over een paar maanden gaat Jemen naar de klote, lees dan nog eens dit topic door.
RIAGG?
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:59:00 #203
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77456695
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de rest van de mensen liever geloven dat het geen inside job was.
Waarom ze dat zo graag willen geloven kom ik hier achter op FOK!
Misschien omdat het makkelijker is om ignorant te blijven. En de echte waarheid niet te bevatten is.
Ik begrijp het.
Nee, de Illuminati als gemeenschappelijke vijand van de gehele mensheid is een geruststellende gedachte.
De NWO kan de schuld krijgen van je eigen faalgedrag, je kleine huisje, etc.
En de overheid krijgt de schuld van alles. De internationale bankiers veroorzaken alle conflicten...

Zo werkt de geest van een paranoïde conspiracy theorist.

De echte, complexe waarheid van chaos en Al Qaeda, nuances, verschillende interpretaties van de Islam, van menselijke verantwoordelijkheid etc.

DIE waarheid is te zwaar voor jullie.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77456702
quote:
Ik begrijp het.
Is dit tevens ook het antwoord op mijn vraag? Of wil je graag het tegenovergestelde benadrukken van wat sommige mensen zeggen?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_77456925
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef eleusis het volgende:
De echte conspiracy zijn al die posters hier die TS lopen te dissen met zijn volkomen logisch verhaal.
pi_77456960
Iets met bloed onder de nagels vandaan halen. Je geeft maar geen antwoord.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:15:38 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77457215
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou trouwens niet graag de indruk wekken dat ik de Amerikaanse overheid voor een bolwerk van heiligheid houd: de feiten die in de titel vermeld staan - de reddingswerkers zijn ernstig ziek - zijn zeer kwalijk. Ze houden echter geen verband met enig overheidscomplot om de torens op te blazen: ze zijn te wijten aan overheidsfalen, aan verwaarlozing.
Mischien wel erger. Dat is tot nu toe niet echt aantoonbaar. Maar als 9/11 wel ooit aantoonbaar een inside job blijkt te zijn geweest. Longkanker doordat je de troep van een overheidsfeestje opruimde (en daarmee patriotisme toonde) is kwalijk.

Voor mij is het duidelijk gezien de gang van zaken in de wereld nu. En de voortdurende oorlogen die de Amerikanen voeren en uitlokken in het Midden-Oosten. En ook elders.

En als 9/11 daadwerkelijk Moslim-extremisme was geweest. En de konsekwentie was van Amerikaaans handelen in het verleden. Dan heeft de Amerikaanse regering nu nogsteeds niets geleerd. En halen ze nog meer terrorisme op zichzelf af lijkt mij.

Dan is het sneu dat burgers worden getroffen en niet de mensen bij de overheid die de eigenlijke oorlogen uitlokken/verklaren en uitvoeren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 30-01-2010 19:25:47 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77457456
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:59 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Nee, de Illuminati als gemeenschappelijke vijand van de gehele mensheid is een geruststellende gedachte.
De NWO kan de schuld krijgen van je eigen faalgedrag, je kleine huisje, etc.
En de overheid krijgt de schuld van alles. De internationale bankiers veroorzaken alle conflicten...

Zo werkt de geest van een paranoïde conspiracy theorist.

De echte, complexe waarheid van chaos en Al Qaeda, nuances, verschillende interpretaties van de Islam, van menselijke verantwoordelijkheid etc.

DIE waarheid is te zwaar voor jullie.
punt 1, dat is geen geruststellende gedachte
punt 2, ik geef de NWO niet de schuld van alles, maar de wereld kan best zonder.
punt 3, internationale bankiers en de overheid veroorzaken niet alle conflicten, maar de economische crisis is wel in scene gezet. En ik stoor me qua overheid alleen aan zgn, doofpot-affaires.
punt 4, ik ben niet paranoide, als je iets weet van de wereldgeschiedenis kun je zien dat ie zichzelf herhaalt.

punt 5, Al-Qaeda is opgeblazen (niet het goede woordgebruik) door de westerse landen als HET gevaar,
helaas geloven jullie dat. Het excuus om andere landen binnen te vallen.
Ik breng jullie de nuances die nodig zijn. Bijvoorbeeld dat de komende maanden Jemen 'in opspraak' raakt.

DIE waarheid is te zwaar voor JULLIE, en waarom zou je je ook druk maken om al die miljoenen doden die Amerikaanse soldaten op hun geweten hebben.
pi_77457770
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

punt 5, Al-Qaeda is opgeblazen (niet het goede woordgebruik) door de westerse landen als HET gevaar,
helaas geloven jullie dat. Het excuus om andere landen binnen te vallen.
Ik breng jullie de nuances die nodig zijn. Bijvoorbeeld dat de komende maanden Jemen 'in opspraak' raakt.
Jullie geloven dat!? Generaliseren...

Ik geloof inderdaad zelf ook dat Al Qaeda opgeblazen wordt. Jij brengt nuances? Alleen maar ondoordachte statements en uitwegen zodra mensen je theorie ontkrachten met goed onderbouwde tegenargumenten. Je kijkt er volgens mij nog niet eens na!
quote:
DIE waarheid is te zwaar voor JULLIE, en waarom zou je je ook druk maken om al die miljoenen doden die Amerikaanse soldaten op hun geweten hebben.
Op wat voor een manier houd jij je er mee bezig naast het posten van berichten op het forum van Fok? Waarom heb jij een bijzondere status dan mij?
pi_77458147
Lieve Poldergeist

Sorry dat ik zo generaliseer.
Mijn statements zijn doordacht, alleen zien 'sommige' mensen dat niet.
Bijvoorbeeld dat Sinterklaas niet bestaat, wisten jullie dit al?
Ik heb respect voor mensen zoals jij die graag duidelijkheid willen hebben en zich storen aan losse flodder comments.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik blijf bij mijn standpunten dat we naar de klote gaan door de NWO.

Subtiel op de lange termijn zul je de NWO in Nederland tegenkomen.
Laat mij lekker Nostradamus spelen en paranoide zijn.
Stelletje FOKkers
Ik hou van jullie. Rare mensen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:46:26 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77458231
@poldergeist: Sociale dieren hebben eenheid nodig voordat ze iets ondernemen. leiders zijn maar schaars. Als we onderling verdeeld worden kan er nooit actie ontstaan. Vreedzame actie dan he. Global non-compliance ofzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77458393
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mischien wel erger. Dat is tot nu toe niet echt aantoonbaar. Maar als 9/11 wel ooit aantoonbaar een inside job blijkt te zijn geweest. Longkanker doordat je de troep van een overheidsfeestje opruimde (en daarmee patriotisme toonde) is kwalijk.

Voor mij is het duidelijk gezien de gang van zaken in de wereld nu. En de voortdurende oorlogen die de Amerikanen voeren en uitlokken in het Midden-Oosten. En ook elders.

En als 9/11 daadwerkelijk Moslim-extremisme was geweest. En de konsekwentie was van Amerikaaans handelen in het verleden. Dan heeft de Amerikaanse regering nu nogsteeds niets geleerd. En halen ze nog meer terrorisme op zichzelf af lijkt mij.
Dan is het sneu dat burgers worden getroffen en niet de mensen bij de overheid die de eigenlijke oorlogen uitlokken/verklaren en uitvoeren.
Dus eigen schuld dikke bult?
Vind het nogal wat, wat jij daar beweert. En zou jij begrip hebben als er nog meer van de acties komen?
Want: Amerika heeft er niets van 'geleerd'?
pi_77458519
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind het nogal wat, wat jij daar beweert. En zou jij begrip hebben als er nog meer van de acties komen?
Mag het toch hopen van niet, beetje heel erg generaliserend als je het mij zou vragen.....
As if Joe the plummer iets weet van wat voor een deals de verschillende overheden maken met elkaar...
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_77458627
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Lieve Poldergeist

Sorry dat ik zo generaliseer.
Mijn statements zijn doordacht, alleen zien 'sommige' mensen dat niet.
Bijvoorbeeld dat Sinterklaas niet bestaat, wisten jullie dit al?
Het wel of niet bestaan van een kindermythe is inderdaad goed vergelijkbaar met een complexe gebeurtenis als 9/11, hetgeen dat vooraf speelde, hetgeen wat daarna gebeurde, de politieke en zakelijke belangen die daar achter spelen.
quote:
Ik heb respect voor mensen zoals jij die graag duidelijkheid willen hebben en zich storen aan losse flodder comments.
Daarom houd ik ook niet van politiek.
quote:
Laat mij lekker Nostradamus spelen en paranoide zijn.
Mijn tante zegt altijd dat je moet doen wat je leuk vindt.
quote:
Stelletje FOKkers
Ik hou van jullie. Rare mensen.
niburu.nl of zapruder.nl is misschien een leuke tip voor jou. Daar zitten ook 'bewuste' mensen.

Ik hou ook van jou.

Groetjes,

Poldergeist
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
@poldergeist: Sociale dieren hebben eenheid nodig voordat ze iets ondernemen. leiders zijn maar schaars. Als we onderling verdeeld worden kan er nooit actie ontstaan. Vreedzame actie dan he. Global non-compliance ofzo.
Ik volg je niet helemaal. Heb je het over devide and conquer?
pi_77458641
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef incident het volgende:

[..]

Mag het toch hopen van niet, beetje heel erg generaliserend als je het mij zou vragen.....
As if Joe the plummer iets weet van wat voor een deals de verschillende overheden maken met elkaar...
Precies, dat weet de gemiddelde Amerikaan ook niet. Dat zijn ook maar gewone burgers.
pi_77458827
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef poldergeist het volgende:

[..]
Het wel of niet bestaan van een kindermythe is inderdaad goed vergelijkbaar met een complexe gebeurtenis als 9/11, hetgeen dat vooraf speelde, hetgeen wat daarna gebeurde, de politieke en zakelijke belangen die daar achter spelen.
[..]
Sinterklaas, je geloofde erin tot je 6e ofzo, daarna kwam je erachter dat je ge-hoaxed was door je ouders.
Ik zie de discussie hier als, dat sommigen mij hier proberen duidelijk te maken dat Sinterklaas ECHT bestaat.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:16:59 #217
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77459265
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Sinterklaas, je geloofde erin tot je 6e ofzo, daarna kwam je erachter dat je ge-hoaxed was door je ouders.
Ik zie de discussie hier als, dat sommigen mij hier proberen duidelijk te maken dat Sinterklaas ECHT bestaat.
Dat vind ik van truthers ook, die willen mij doen laten geloven alsof er een spectaculair, grotesk en duister complot achter de aanslagen steekt die de hele wereld een rad voor de ogen heeft gedraaid, ware het niet voor enkele koene internetridders die het Grote Boze Complot in de smiezen hebben.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:17:49 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77459299
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ze bijv. (en dat is voor mij duidelijk) Iran lopen te pesten, met sancties en Iran te demoniseren mbt. kernwapens enzo. Tsja dan zijn de Amerikanen blijkbaar op oorlog uit. Niet dan?
pi_77459365
Het ligt er maar aan in welk perspectief je het plaatst. Vanuit mijn perspectief kan ik ook zeggen dat jij nog in Sinterklaas gelooft, dat hij over daken loopt met een paard. Evenals jij gelooft dat het hele WTC volgestouwd is met explosieven en thermiet.
pi_77459454
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat vind ik van truthers ook, die willen mij doen laten geloven alsof er een spectaculair, grotesk en duister complot achter de aanslagen steekt die de hele wereld een rad voor de ogen heeft gedraaid, ware het niet voor enkele koene internetridders die het Grote Boze Complot in de smiezen hebben.
Ik vind het ook knap dat zolderkamer studentjes en pubertjes dit ontdekt hebben.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:26:05 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77459584
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:19 schreef poldergeist het volgende:
Het ligt er maar aan in welk perspectief je het plaatst. Vanuit mijn perspectief kan ik ook zeggen dat jij nog in Sinterklaas gelooft, dat hij over daken loopt met een paard. Evenals jij gelooft dat het hele WTC volgestouwd is met explosieven en thermiet.
Ik kan dat ook omdraaien, Osama en Sinterklaas staan beiden bekend om hun baard. En jij gelooft dat Osama the real deal is.. Dat hij moeiteloos 'sukkols' op pad kan sturen die overal binnen kunnen komen om explosieven te plaatsen of vliegtuigen te kapen. En niet onder één hoedje speelt met de Amerikaanse overheid. tsja.. welles nietes. ik hoop dat we in de toekomst meer te weten komen over 9/11. Want het is verre van bewezen wie of wat.
pi_77459711
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik kan dat ook omdraaien, Osama en Sinterklaas staan beiden bekend om hun baard. En jij gelooft dat Osama the real deal is.. Dat hij moeiteloos sukkols op pad kan sturen die overal binnen kunnen komen om explosieven te plaatsen of vliegtuigen te kapen. En niet onder één hoedje speelt met de Amerikaanse overheid.
Ik geloof dat hij het wel gefixt heeft. Maar een interessantere vraag is, een vraag die mogelijk een complot in de hand werkt: Hoe heeft dit kunnen gebeuren?

Ik denk dat de Amerikaanse overheid het heeft laten gebeuren, omdat het hen iets te gelegen uitkwam.

Ik geloof trouwens niet in explosieven en thermiet in het WTC
pi_77459999
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik kan dat ook omdraaien, Osama en Sinterklaas staan beiden bekend om hun baard. En jij gelooft dat Osama the real deal is.. Dat hij moeiteloos 'sukkols' op pad kan sturen die overal binnen kunnen komen om explosieven te plaatsen of vliegtuigen te kapen. En niet onder één hoedje speelt met de Amerikaanse overheid. tsja.. welles nietes. ik hoop dat we in de toekomst meer te weten komen over 9/11. Want het is verre van bewezen wie of wat.
En jij gelooft niet dat er trainingskampen bestaan waarin dit soort zelfmoordterroristen opgeleid worden ?
Heb je de laatste tijd het nieuws nog gevolgd, de recentste zelfmoordaanslagen?
28dec.2009 Karachi-43 doden zelfmoordaanslag
18 jan.2010 Kabul zelfmoordaanslag
26 jan. 2010 Bagdad-21 doden zelfmoordaanslag.

Daar zit toch een organisatie achter, of denk je dat deze mensen dat uit zichzelf doen? Of zoals jij het noemt: sukkols? Ze kunnen wel degelijk dit soort dingen organiseren en dóen dat dus ook regelmatig.
pi_77460268
Het zijn verschillende splintergroepen in het Midden-Oosten die in de eigen regio in het Midden-Oosten voor gevaar zorgen. Maar niet voor de V.S. Ik denk waarschijnlijk wel dat Al Qaeda het gefixt heeft in de V.S. als symbool om de Grote Satan eens een koekje van eigen deeg te geven.
pi_77461416
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef poldergeist het volgende:

[..]
Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
De CIA had overal zn mannetjes klaar staan om regeringen van andere landen te manipuleren of omver te werpen. In de koude oorlog wilden de amerikanen zeker weten dat andere landen niet voor de sovjets zouden kiezen.
Angst voor communisme werd de westerse wereld met de paplepel ingegeven.

Na een hoop coup d'etats onstond de grootste weerstand in de moslimlanden, die vooral de relatie tussen Israel en de VS erg krom vonden. Wapens leveren aan Israel om wat lebensraum te verkrijgen over de ruggen van Palestijnen en Libanezen.

Vergeet niet dat een hele hoop leiders in deze wereld in het zadel werden geholpen door de CIA.
En in sommige landen is dat ontzettend mis gegaan. (bijvoorbeeld wapens leveren aan meedere partijen)

Dus doordat de CIA heel veel steekjes heeft laten vallen werden ze zelf bang voor die mensen die ze jaren daarvoor probeerden te manipuleren voor hun eigen gewin.

Nadat de sovjetdreiging was weggevallen zaten ze met een hoop speelgoed te koekeloeren en wat zou je daar het beste mee kunnen doen? Wereld-politie spelen en elke vage dictator die ze zelf op die post hebben neergezet, neerhalen, om 'erger te voorkomen'.
Ook dit heeft weer ge-back-fired tot er een probleem was waar voor maar 1 oplossing was,
Moslimlanden laten zien wie de baas is en Irak binnenvallen. (eerste golfoorlog)
En bij alles wat ik hier typ heeft olie meegespeeld in de beslissingen.

Omdat alles te chaotisch werd moest er iets gevonden worden om de orde te herstellen en mensen op 1 lijn te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door WeGaanNaarDeKlote op 30-01-2010 21:28:09 ]
pi_77461662
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

De CIA had overal zn mannetjes klaar staan om regeringen van andere landen te manipuleren of omver te werpen. In de koude oorlog wilden de amerikanen zeker weten dat andere landen niet voor de sovjets zouden kiezen.

Na een hoop coup d'etats onstond de grootste weerstand in de moslimlanden, die vooral de relatie tussen Israel en de VS erg krom vonden. Wapens leveren aan Israel om wat lebensraum te verkrijgen over de ruggen van Palestijnen en Libanezen.

Vergeet niet dat een hele hoop leiders in deze wereld in het zadel werden geholpen door de CIA.
En in sommige landen is dat ontzettend mis gegaan. (bijvoorbeeld wapens leveren aan meedere partijen)

Dus doordat de CIA heel veel steekjes heeft laten vallen werden ze zelf bang voor die mensen die ze jaren daarvoor probeerden te manipuleren voor hun eigen gewin.

Nadat de sovjetdreiging was weggevallen zaten ze met een hoop speelgoed te koekeloeren en wat zou je daar het beste mee kunnen doen? Wereld-politie spelen en elke vage dictator die ze zelf op die post hebben neergezet, neerhalen, om 'erger te voorkomen'.
Ook dit heeft weer ge-back-fired tot er een probleem was waar voor maar 1 oplossing was,
Moslimlanden laten zien wie de baas is en Irak binnenvallen. (eerste golfoorlog)

Omdat alles te chaotisch werd moest er iets gevonden worden om de orde te herstellen en mensen op 1 lijn te krijgen.
Nou, dat is dan prima gelukt, alle neuzen staan dezelfde kant op
pi_77461716
9/11 was dus dat probeerseltje, maar ik trap er niet in.
pi_77461957
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Daar zit toch een organisatie achter, of denk je dat deze mensen dat uit zichzelf doen? Of zoals jij het noemt: sukkols? Ze kunnen wel degelijk dit soort dingen organiseren en dóen dat dus ook regelmatig.
http://www.prisonplanet.c(...)0905stagedterror.htm
pi_77462207
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Weleens iets gelezen over Albert Pike?
Het is, in die visie, niet bedoeld om orde te brengen in chaos, maar juist om wederom twee grote tegenstellingen te creeeren. Door gebruik van massapsychologie de mensheid in een paar grote groepen verdelen en die tegen elkaar opzetten.

Lees iets over de geschiedenis van Constantinopel/Istanbul. Dat laat in het klein en in het verleden zien wat er nu in het groot gebeurt.
Tijd voor mijn persoonlijke stokpaardje: de mensen zijn niets veranderd, alleen zijn de wapens anders en is nu de hele wereld erbij betrokken. Toen was de "hele wereld"een stukkie kleiner.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77462220
Leuk dat immortal technique ook in je video te zien was

Enne prince wist het veeeeeel eerder!

Ik heb geen verstand van gebouwen die instorten door vliegtuigen,maar Bush was zeker niet vies van een potje oorlog. En zijn pa ook niet.

En Bin Laden hebben ze ook nog steeds niet gevonden in zijn ondergrondse paleisje.

[ Bericht 16% gewijzigd door quirina op 30-01-2010 21:57:44 ]
pi_77462506
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Weleens iets gelezen over Albert Pike?
Het is, in die visie, niet bedoeld om orde te brengen in chaos, maar juist om wederom twee grote tegenstellingen te creeeren.
War on Terror, angstzaaien. Alle moslims zijn terroristen. Demoniseren.
Klopt.
pi_77462680
quote:
Sinterklaas, wie kent em niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet.
pi_77462861
Sinterklaas heeft wel een schimmel tussen zn poten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:42:27 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77464017
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En jij gelooft niet dat er trainingskampen bestaan waarin dit soort zelfmoordterroristen opgeleid worden ?
Heb je de laatste tijd het nieuws nog gevolgd, de recentste zelfmoordaanslagen?
28dec.2009 Karachi-43 doden zelfmoordaanslag
18 jan.2010 Kabul zelfmoordaanslag
26 jan. 2010 Bagdad-21 doden zelfmoordaanslag.

Allemaal Al Qaeda? Of is Al Qaeda niet die groep die enkelt onderboekenoepers van 17 kan sturen naar de VS voor mislukkende aanslagen op een vliegveld? Of sukkols die geen kleine vliegtuig kunnen besturen maar wel een commerciele airliner en dat recht in de twin-towers? Ik bedoel maar. It stinks.
pi_77465438
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Allemaal Al Qaeda? Of is Al Qaeda niet die groep die enkelt onderboekenoepers van 17 kan sturen naar de VS voor mislukkende aanslagen op een vliegveld? Of sukkols die geen kleine vliegtuig kunnen besturen maar wel een commerciele airliner en dat recht in de twin-towers? Ik bedoel maar. It stinks.
Al Qaeda en Taliban in de voorbeelden die ik gaf.
Maar als je het niet wilt geloven, dan kan ik je toch niet overtuigen. Maar vind je het niet erg , al die onschuldige slachtoffers?
Jij wilt geloven dat deze moslims vredelievende mensen zijn en Amerikanen de grote boosdoeners.
Terwijl dit allemaal moslimextremisten waren. Waarom wil je dat zo graag ontkennen? Ik begrijp dat niet.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:28:37 #237
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_77467128
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar als je het niet wilt geloven, dan kan ik je toch niet overtuigen. Maar vind je het niet erg , al die onschuldige slachtoffers?
Jij wilt geloven dat deze moslims vredelievende mensen zijn en Amerikanen de grote boosdoeners.
Terwijl dit allemaal moslimextremisten waren. Waarom wil je dat zo graag ontkennen? Ik begrijp dat niet.
bill o'reilly had het niet beter kunnen verwoorden...
Huig
  zondag 31 januari 2010 @ 00:58:12 #238
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77467953
quote:

[..]

Ik kijk alleen met argusogen naar Al Qaeda. Van één anslag, ik geloof de meest recente is het niet opgeeist door Al Qaeda, maar worden ze genoemd als mogelijke dader. Maar komop, wat ik al noemde, onderbroekenpoeper (17) die eruit zag alsof hij nieteens wist waar hij was. En mannetjes die geen kleine vliegtuig konden besturen maar wel een grote commerciele airliner recht in de towers. x2! Je gelooft graag dat de Amerikanen smetvrij zijn. En dat jouw sinterklaas competente mannetjes stuurt voor het plegen van aanslagen? Ik kan je niet overtuigen dat moet je zelf maar weten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 31-01-2010 01:03:15 ]
pi_77473823
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik kijk alleen met argusogen naar Al Qaeda. Van één anslag, ik geloof de meest recente is het niet opgeeist door Al Qaeda, maar worden ze genoemd als mogelijke dader. Maar komop, wat ik al noemde, onderbroekenpoeper (17) die eruit zag alsof hij nieteens wist waar hij was. En mannetjes die geen kleine vliegtuig konden besturen maar wel een grote commerciele airliner recht in de towers. x2! Je gelooft graag dat de Amerikanen smetvrij zijn. En dat jouw sinterklaas competente mannetjes stuurt voor het plegen van aanslagen? Ik kan je niet overtuigen dat moet je zelf maar weten.
Precies, we kunnen de rollen ook omdraaien.. kan niet begrijpen dat er mensen zijn die er heilig van overtuigd zijn dat het terroristen waren..
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77473864
quote:

[..]

en jij denkt dat de wereld helemaal genezen is, en van de geschiedenis geleerd heeft? history repeats..

die amerikanen zorgen in Irak voor meer burgerslachtoffers dan 9/11.. dus snap niet waarom jij ze zo beschermd.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:40:30 #241
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77473896
Ashhoax, heb je de wetenschappelijke bewijzen dat de torens niet door het vliegtuig alleen konden vallen al teruggevonden?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 12:43:49 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_77473976
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:28 schreef Orwell het volgende:

[..]

bill o'reilly had het niet beter kunnen verwoorden...
'
I'll take that as a compliment
pi_77474002
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:33 schreef Erasmo het volgende:
Wacht even, dus jij beweert:
[..]

En ik vraag om jouw bron(een rapport/onderzoek oid want het is wetenschappelijk aangetoond volgens jou)
[..]
dan vraag ik jou om een rapport/ onderzoek die mij ongelijk geeft, en ja, die zullen er vast zijn. maar al kom ik met onderzoeken/ rapporten.. die worden door de meeste mensen hier meteen de grond in geboord. dus veel zie ik er niet in.
quote:
En vervolgens trek jij je keutel terug:
[..]

En mag ik gaan bewijzen dat het wel kan? Ja dáág, jij draagt hier de alternatieve theorie aan, dan mag je hem onderbouwen ook
jij boort bij voorbaat al mijn alternatieve theorie de grond in, dus mag jij idd gaan bewijzen dat het wel kan.

zo kunnen we bezig blijven. van beide kanten.
pi_77474050
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:40 schreef Erasmo het volgende:
Ashhoax, heb je de wetenschappelijke bewijzen dat de torens niet door het vliegtuig alleen konden vallen al teruggevonden?
heb jij wetenschappelijke bewijzen dat de toren wel door de vliegtuigen zijn gevallen?

ik ga nu net zo irritant doen als 70% van de mensen hier..
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 12:49:24 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_77474101
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:39 schreef ashhoax het volgende:

[..]

en jij denkt dat de wereld helemaal genezen is, en van de geschiedenis geleerd heeft? history repeats..

die amerikanen zorgen in Irak voor meer burgerslachtoffers dan 9/11.. dus snap niet waarom jij ze zo beschermd.
Ik bescherm niemand, toon alleen aan dat de recente zelfmoordaanslagen gedaan zijn door moslimextremisten. Pure feiten. Trieste feiten.
pi_77474351
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik bescherm niemand, toon alleen aan dat de recente zelfmoordaanslagen gedaan zijn door moslimextremisten. Pure feiten. Trieste feiten.
nee je beschermd niemand...

en in hoe ver weet jij zeker dat het daadwerkelijk moslimextremisten waren waar achter een heel groot terroristen netwerk schuil gaat? het is ook een feit dat veel nieuws opgeblazen word. (CNN, BBC, NOS).

er zullen vast geen low-level terorristjes zijn? meestal zit er volgens de reguliere media een groot terroristen complot achter.. en nee, ik ontken hier nu niet meteen dat er niet zoiets als de taliban ect is.

en nee, ik kan ook nooit 100% zeker zijn van mijn bronnen..
pi_77474614
quote:
In de Twin Towers en in Gebouw 7 was geen sprake van extreem hete branden. De hierboven beschreven voorbeelden gaan uit van hevige branden en extreme hittevorming. Maar zelfs in dat geval blijken instortingen zoals bij WTC 1, 2 en 7 zonder enig precedent. Branden in de Twin Towers waren lokaal en van korte duur. WTC-1 brandde 102 minuten, WTC-2 brandde 56 minuten. Te kort om voor substantiële delen constructiestaal bedreigend te kunnen zijn geweest.
De aanwezigheid (in de inpactzone) van levende mensen , meldingen van twee brandweerlieden over de minimaal noodzakelijke bluscapaciteit van twee lijnen bij twee geïsoleerde brandhaarden, plus het soort rookontwikkeling, wijzen stuk voor stuk op branden die door een gebrek aan zuurstof sterk afnamen.
Een grote hoeveelheid brandstof van de vliegtuigen kwam buiten de torens tot ontbranding in een enorme vuurbal.
anderhalf uur genoeg om een HIGH-TECH toren http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/design.html in te laten storten? waarvan het meeste al verbrand is bij de impact.
quote:
Als oorzaak voor de versmelting van bouwstaal met een hoog smeltpunt van 1538 °C wordt gedacht aan (thermite), waarmee na ontbranding binnen seconden extreme temperaturen van ca. 2500 °C worden bereikt, ook in een zuurstofarme omgeving en zelfs onder water. Dit verklaart hoe ondanks tonnen bluswater er vier tot zes weken na de aanslagen nog steeds extreem hete 'poelen' van staal onder het puin zijn gevonden. Dat de brandstof van de vliegtuigen tot deze verhitting in staat zou zijn geweest is uitgesloten. Na het 'verweken' van kritische draagpunten of het snijden van kolommen met snijladingen zouden voor WTC1 en 2 relatief lichte explosieven kunnen zijn gebruikt om het visuele effect van explosievengebruik te verminderen. Vlak voor het instorten van de torens zijn witte wolken zichtbaar die vanaf straatniveau opstijgen. Een bijproduct van een thermietreactie is aluminiumoxide. Ook dat ziet eruit als witte rook
quote:
"Perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation involves extremely thin bits of steel collected from the trade towers and from 7 World Trade Center, a 47-story high rise that also collapsed for unknown reasons. The steel apparently melted away, but no fire in any of the buildings was believed to be hot enough to melt steel outright.
A preliminary analysis of the steel at Worcester Polytechnic Institute using electron microscopes suggests that sulfur released during the fires — no one knows from where — may have combined with atoms in the steel to form compounds that melt at lower temperatures." New York Times: A Search for Clues in Towers' Collapse, By James Glanz and Eric Lipton - February 2, 2002
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:06:50 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_77474640
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:57 schreef ashhoax het volgende:

[..]

nee je beschermd niemand...

en in hoe ver weet jij zeker dat het daadwerkelijk moslimextremisten waren waar achter een heel groot terroristen netwerk schuil gaat? het is ook een feit dat veel nieuws opgeblazen word. (CNN, BBC, NOS).

er zullen vast geen low-level terorristjes zijn? meestal zit er volgens de reguliere media een groot terroristen complot achter.. en nee, ik ontken hier nu niet meteen dat er niet zoiets als de taliban ect is.

en nee, ik kan ook nooit 100% zeker zijn van mijn bronnen..
Het opblazen doen de zelfmoordterroristen hoor, de verslaggeving komt daarna. En opblazen van feiten kun je het niet noemen: Karachi 43 doden, Bagdad 21 doden. Daar ga je nogal gemakkelijk aan voorbij. Aan al die onschuldige mensen die het leven laten hierdoor.
pi_77474655
9/11 is an inside job.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:12:32 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_77474815
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:07 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
9/11 is an inside job.
Joh
pi_77474958
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het opblazen doen de zelfmoordterroristen hoor, de verslaggeving komt daarna. En opblazen van feiten kun je het niet noemen: Karachi 43 doden, Bagdad 21 doden. Daar ga je nogal gemakkelijk aan voorbij. Aan al die onschuldige mensen die het leven laten hierdoor.
hoe weet jij dat zeker? vertrouw jij blind om de reguliere media? en nee ik wantrouw het ook niet meteen!!

http://www.villamedia.nl/(...)lmpje-beatrix/37159/

http://www.cs.uu.nl/docs/(...)js%20Smit/index.html

vergelijk deze even:

met deze:

http://www.pimras.nl/item-x.php?itemId=165480

en zo gebeurd dat ook op grote schaal, als je wil kom ik ook nog met feiten over BBC/ CNN. ze verdraaien heel vaak dingen, om de sensatie? of om andere dingen?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:20:59 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_77475050
Ik heb de foto's vergeleken, ze zijn bijna hetzelfde, misschien zitten er een paar seconden tussen.
Maar ik begrijp je bedoeling er niet van. Leg eens uit alsjeblieft?
pi_77475124
ff een brainfart over zelfmoordaanslagen.. Lees dit eens ff

Herinneren wij deze nog?
pi_77475143
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb de foto's vergeleken, ze zijn bijna hetzelfde, misschien zitten er een paar seconden tussen.
Maar ik begrijp je bedoeling er niet van. Leg eens uit alsjeblieft?
ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.

en nogmaals, het zal niet volledig evil zijn. maar dat er ook vaker dingen stinken in media wereld is ook geen geheim..
pi_77475360
Waarom staat er police ipv politie?
pi_77475436
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.

en nogmaals, het zal niet volledig evil zijn. maar dat er ook vaker dingen stinken in media wereld is ook geen geheim..

Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
pi_77475445
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:30 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Waarom staat er police ipv politie?
woow dat ik niet eens gezien!!

lavanderr wat zeg je daarvan? FEIT!
pi_77475480
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
precies, maar er zijn genoeg mensen die liever alles laten voorkauwen door anderen. die er wel in trappen..
  zondag 31 januari 2010 @ 13:39:36 #259
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77475651
Ik zie dat de 'wat zijn wij toch zelfstandige, heldere denkers'-circle jerk weer is begonnen. Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
pi_77475725
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik zie dat de 'wat zijn wij toch zelfstandige, heldere denkers'-circle jerk weer is begonnen. Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.
pi_77475739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is mijn punt:

De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:

- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.

Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.

Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.

You catch my drift
man dat gebeurd al zo lang. in the end is het gewoon een grote film waarbij 80% hun leven verder leeft en 20% "de grote machten" afmaken en alles weer was zoals vroeger. Probleem is echter dat niemand meer weet wat vroeger was en iedereen dus gedesoriënteerd raakt. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben, maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lol

trouwens, het nieuws of de krant lees ik amper meer. Het gaat toch altijd over hetzelfde: oorlog, mexicaanse griep, of een oude man in een column die laat zien hoe zijn auto kan worden geparkeerd waarna hij meteen in zn woonkamer staat.
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77475751
pi_77475769
Is mijn topicje, mag ik toch reageren.
Leg uit waarom er police staat, dan hou ik mn mond.
pi_77475813
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]
. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben,
De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.
Het witte huis werkt voor die mensen.
pi_77475868
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Is mijn topicje, mag ik toch reageren.
Leg uit waarom er police staat, dan hou ik mn mond.
huh?

omdat de foto gemanupileerd is?
pi_77475907
pi_77475926
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.
Het witte huis werkt voor die mensen.
w/e

punt is en blijft: wat doe je eraan. idd, weinig
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:50:11 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_77475965
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef ashhoax het volgende:

[..]

woow dat ik niet eens gezien!!

lavanderr wat zeg je daarvan? FEIT!
Ik zag het. Weet ook niet waarom hij police op zijn rug heeft staan. Vreemd.
pi_77475974
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]
Maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lol
dood gaan door ignorance. lol.
pi_77475992
Dood gaan we allemaal een keer
pi_77476027
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

w/e

dus moet je het maar links laten liggen? maybe kan jij daarmee leven, maar ik duidelijk niet. je kan toch voor jezelf dingen gaan uitzoeken. en als jij daarmee kan leven is het toch goed. de mensen die er net als mij wat meer moeite mee hebben kan je idd beter adviseren je eigen weg te vinden in deze maatschappij en het er beste van te maken ipv teveel rare site's bezoeken en andere mensen proberen te overtuigen.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:53:37 #272
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476045
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef ashhoax het volgende:

[..]

sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.
Ik observeer gewoon typisch truthergedrag. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dit zou gaan gebeuren, waarmee je je dus ook kun afvragen hoe zelfstandig zij eigenlijk zijn.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:53:47 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_77476053
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

w/e

Dat is ook mijn punt. Zelfs áls het zo is-wat ik betwijfel- je doet er niets aan.
Denk ook dat ieder individu toch probeert zelf wat van zijn of haar leven te maken, en het nieuws wel volgt, maar het niet zó'n invloed op je leven laat hebben dat je er door van slag raakt en aan niets anders meer kunt denken.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:54:12 #274
285682 Squirrel.D
Mensen die niet weten.
pi_77476059
ik ben jarig op 9/11
Aw gosh you got no Nuts.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:54:54 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77476082
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Complotters worden weer belachelijk gemaakt en gecensureerd door de goedgelovigen van de reguliere media. "Boing! dit was het bericht" en dat is voor hen voldoende.

^^Die Waco incident is ook zo'n rare. Een gekke gast met tig volgers met pistolen en de FBI gooit het plat. makkelijk eb logisch toch? Tot je gaat graven ws. Leuk om ook meer over te lezen, bedankt.
pi_77476111
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
I'll take that as a compliment
!

Jij verdeelt op grond van religie !

Stellen dat 19 grotbewoners zo'n complexe aanslag als 11 september kunnen uitvoeren getuigt van kortzichtigheid en gemakzuchtig simplisme.

Als het zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet meer aanslagen? Waarom wordt 9/11 alleen gebruikt om oorlog te rechtvaardigen?

Als het je nu nog niet duidelijk is dat 9/11 door fascistische takken van onze overheden is uitgevoerd om economische en sociale belangen te behartigen, dan leef je in oogklep-lala land.
pi_77476129
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef ashhoax het volgende:

[..]
En andere mensen proberen te overtuigen.
Het lukt toch niet
pi_77476147
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik observeer gewoon typisch truthergedrag. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dit zou gaan gebeuren, waarmee je je dus ook kun afvragen hoe zelfstandig zij eigenlijk zijn.
Stop het maar in een hokje, prutser.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:56:48 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_77476148
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

'
Blind vertrouwt niet, voor kennisgeving aannemen wel meestal. Waarom niet? Wat zou een journalist er voor belang bij hebben om de dingen die hij waarneemt en verslaat te verdraaien? Daar ga ik gewoon niet van uit.
pi_77476174
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:50 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

dood gaan door ignorance. lol.
ach, eens gaan we allemaal.
pi_77476205
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Stop het maar in een hokje, prutser.
pi_77476254
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
Blind vertrouwt niet, voor kennisgeving aannemen wel meestal. Waarom niet? Wat zou een journalist er voor belang bij hebben om de dingen die hij waarneemt en verslaat te verdraaien? Daar ga ik gewoon niet van uit.
Omdat de media verre van onafhankelijk is. 99% van alle zenders zijn in het bezit van dezelfde mensen.

Zie ook:

Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
pi_77476268
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Truther is ook een mooie term.
Is krom dat dat woord hier gebruikt wordt om mensen te flamen die echt weten wat er gaande is.
de Truth

Het klinkt zo mongool door te zeggen de 'truthers' het bij het verkeerde eind hebben.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:00:35 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_77476296
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

!

Jij verdeelt op grond van religie !

Stellen dat 19 grotbewoners zo'n complexe aanslag als 11 september kunnen uitvoeren getuigt van kortzichtigheid en gemakzuchtig simplisme.

Als het zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet meer aanslagen? Waarom wordt 9/11 alleen gebruikt om oorlog te rechtvaardigen?

Als het je nu nog niet duidelijk is dat 9/11 door fascistische takken van onze overheden is uitgevoerd om economische en sociale belangen te behartigen, dan leef je in oogklep-lala land.
Prima hoor, als jij dat denkt
pi_77476329
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
waarom zijn er bedrijven/ mensen/ media die dingen verdraaien? om mensen bang te maken? meer winst te maken? meer mensen achter zich te krijgen? dat zullen verschillende oorzaken zijn.
pi_77476361
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef ashhoax het volgende:

[..]

dus moet je het maar links laten liggen? maybe kan jij daarmee leven, maar ik duidelijk niet. je kan toch voor jezelf dingen gaan uitzoeken. en als jij daarmee kan leven is het toch goed. de mensen die er net als mij wat meer moeite mee hebben kan je idd beter adviseren je eigen weg te vinden in deze maatschappij en het er beste van te maken ipv teveel rare site's bezoeken en andere mensen proberen te overtuigen.
tuurlijk laat ik het niet links liggen, maar ik neem het allemaal niet zo erg op dat ik bij elke camera (en in rdam zijn dat er veel) paranoid van wordt.

ik maak overigens complotdenkers niet belachelijk ofzo hoor, dat mex.griep en 9/11 vind ik ook maar bijzonder raar. Maar ik ga er niet zo ver op in dat er camera's op mn kamer gericht staan

ik denk dat als de wereld verneukt wordt door die hele NWO, jullie er als eersten aangaan, aangezien jullie de "rebellen" zijn in dit verhaal. Ik keur het niet af hoor, tis goed om te weten dat er mensen zijn die voor de vrijheid vechten. Als ik het kon deed ik het ook.
pi_77476365
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prima hoor, als jij dat denkt
the Truth is the Truth, whether spoken by the Devil or God.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:03:22 #288
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476404
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:59 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Truther is ook een mooie term.
Is krom dat dat woord hier gebruikt wordt om mensen te flamen die echt weten wat er gaande is.
de Truth

Het klinkt zo mongool om te zeggen de 'truthers' het bij het verkeerde eind hebben.
Ik doe niets liever dan hen met hun ironie om de oren te slaan. Het is zo fucking grappig nl. Het is een term die ze zichzelf maar wat te graag aanmeten. Want zij zijn immers op zoek naar De WaarheidTM, itt al die consumentjes die braaf de MSM volgen, niet waar?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:04:32 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_77476437
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

the Truth is the Truth, whether spoken by the Devil or God.
Dat brengt ons bij het volgende: hoe weet jij zo zeker dat jíj 'De Truth' kent?
pi_77476439
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

tuurlijk laat ik het niet links liggen, maar ik neem het allemaal niet zo erg op dat ik bij elke camera (en in rdam zijn dat er veel) paranoid van wordt.

ik maak overigens complotdenkers niet belachelijk ofzo hoor, dat mex.griep en 9/11 vind ik ook maar bijzonder raar. Maar ik ga er niet zo ver op in dat er camera's op mn kamer gericht staan

ik denk dat als de wereld verneukt wordt door die hele NWO, jullie er als eersten aangaan, aangezien jullie de "rebellen" zijn in dit verhaal. Ik keur het niet af hoor, tis goed om te weten dat er mensen zijn die voor de vrijheid vechten. Als ik het kon deed ik het ook.
Ah, dus praktisch gezien kan je niet voor vrijheid vechten, omdat je bang bent om er aan te gaan. Ik vraag me af in wat voor primitieve toestand de mensheid zou leven als iedereen zo'n instelling zou hebben gehad.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:05:30 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77476478
Het is van tevoren al gezegd. "Een eeuwig voortvluchtige vijand", een spook. Eentje die je niet kan zien en overal ten alle tijden kan opduiken. Een die je niet kan pakken. Een nieuwe angst en een nieuwe globale concensus over "anti-terorisme". En je kan oorlog voeren en weet k veel tot en met. En zie hier. het gebeurt!

Al Qaeda heeft geen vastigehid, overal waar zij komen mag het westen invallen en bombarderen. Maar hey dat komt goed uit. Ze komen overal in het Midden-oosten. israel vindt het ws. prachtig. En de familie van Bin Laden hebben geprofiteerd van alle Irak en Afghanistan-ellende dmv. wapen-verkoop inder de Carlysle group ism. ... Bush sr en jr!

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 31-01-2010 14:12:09 ]
pi_77476479
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat de media verre van onafhankelijk is. 99% van alle zenders zijn in het bezit van dezelfde mensen.

[ afbeelding ]

Zie ook:

Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
sluit ik me helemaal bij aan..

als je na gaat wie er de touwtjes in handen hebben in medialand vallen er veel stukjes op zijn plaats.
pi_77476560
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat brengt ons bij het volgende: hoe weet jij zo zeker dat jíj 'De Truth' kent?
Omdat ik er niet voor kies om iets te geloven of niet, ik doe daadwerkelijk onderzoek.

Als de universiteit van Kopenhagen nano thermiet terugvindt in het stof van beide WTC torens, dan trek ik gewoon conclusies.

Daar doen die desinformanten met hun kutexcuusjes helemaal niets aan.

pi_77476577
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, dus praktisch gezien kan je niet voor vrijheid vechten, omdat je bang bent om er aan te gaan. Ik vraag me af in wat voor primitieve toestand de mensheid zou leven als iedereen zo'n instelling zou hebben gehad.
dat maak jij ervan
pi_77476593
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is een term die ze zichzelf maar wat te graag aanmeten. Want zij zijn immers op zoek naar De WaarheidTM, itt al die consumentjes die braaf de MSM volgen, niet waar?

Nee het is een term die gehersenspoelde sheeple gebruiken.
En jullie (sorry generaliserend) slikken de waarheid TM.

Wij zijn op zoek naar de waarheid zonder TM.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:09:33 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_77476608
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is van tevoren al gezegd. "Een eeuwig voortvluchtige vijand", een spook. Eentje die je niet kan zien en overal ten alle tijden kan opduiken. Een die je niet kan pakken. Een nieuwe angst en een nieuwe globale concensus over "anti-terorisme". En je kan oorlog voeren en weet k veel tot en met. En zie hier. het gebeurt!

Bin Laden de kopstuk van Al Qaeda, want zij hebben zogezegd Ameirka aangevallen niet de Taliban oid. En overal waar ze komen (want ze hebben geen vastigheid) krijgt het Westen het excuus om overtegaan op invallen en bombarderen. of body-scanners, vingerafdrukken, RFID, extra anti-terrorisme taxen weet ik veel.

De familie van Bin Laden hebben geprofiteerd van alle Irak en Afghanistan-ellende dmv. wapen-verkoop inder de Carlysle group ism. ... Bush sr en jr! Wat ik ook niet snap is wat Bin laden (oorspronkelijk uit Saoudie Arabie) in de rest van het MO doet?
Dat is dus het laffe ook. Geen vastigheid, ze zitten overal. Dus wordt het Westen tot dit soort maatregelen gedwongen door die laffe honden die graag onschuldige burgers meesleuren de dood in.
pi_77476640
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

dat maak jij ervan
Ja klopt. Ik dacht een verband tussen je uitspraken te zien.

Het belangrijkste is dat mensen hun eigen objectieve beoordelingsvermogen vertrouwen.
Als je jezelf niet vertrouwt in het beoordelen van feitelijkheden, dan ben je afhankelijk van voorgekauwde informatie uit onbetrouwbare bronnen.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:12:47 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476708
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Nee het is een term die gehersenspoelde sheeple gebruiken.
En jullie (sorry generaliserend) slikken de waarheid TM.

Wij zijn op zoek naar de waarheid zonder TM.
Je hebt me tot nu toe niet weten te overtuigen. Niemand hier om eerlijk te zijn. Al meer dan 5 jaar niet.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:13:01 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_77476713
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat ik er niet voor kies om iets te geloven of niet, ik doe daadwerkelijk onderzoek.

Als de universiteit van Kopenhagen nano thermiet terugvindt in het stof van beide WTC torens, dan trek ik gewoon conclusies.

Je doet onderzoek, maar wat doe je er daadwerkelijk aan? Want ik neem aan dat je geen loonslaaf bent, zoals het gros van het volgens jou 'oogkleppen-volk', levende in la-la-land.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:14:02 #300
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476750
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Of jij doet helemaal niet daadwerkelijk onderzoek maar laat je wat op de mouw spelden door een gesjeesde docent. Die paper is in dit forum al meerdere malen verpulverd door daadwerkelijk onderzoek te doen, dat door jouw genoemde onderzoek was werkelijk lachwekkend slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')