abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77474958
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het opblazen doen de zelfmoordterroristen hoor, de verslaggeving komt daarna. En opblazen van feiten kun je het niet noemen: Karachi 43 doden, Bagdad 21 doden. Daar ga je nogal gemakkelijk aan voorbij. Aan al die onschuldige mensen die het leven laten hierdoor.
hoe weet jij dat zeker? vertrouw jij blind om de reguliere media? en nee ik wantrouw het ook niet meteen!!

http://www.villamedia.nl/(...)lmpje-beatrix/37159/

http://www.cs.uu.nl/docs/(...)js%20Smit/index.html

vergelijk deze even:

met deze:

http://www.pimras.nl/item-x.php?itemId=165480

en zo gebeurd dat ook op grote schaal, als je wil kom ik ook nog met feiten over BBC/ CNN. ze verdraaien heel vaak dingen, om de sensatie? of om andere dingen?
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:20:59 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_77475050
Ik heb de foto's vergeleken, ze zijn bijna hetzelfde, misschien zitten er een paar seconden tussen.
Maar ik begrijp je bedoeling er niet van. Leg eens uit alsjeblieft?
pi_77475124
ff een brainfart over zelfmoordaanslagen.. Lees dit eens ff

Herinneren wij deze nog?
pi_77475143
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb de foto's vergeleken, ze zijn bijna hetzelfde, misschien zitten er een paar seconden tussen.
Maar ik begrijp je bedoeling er niet van. Leg eens uit alsjeblieft?
ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.

en nogmaals, het zal niet volledig evil zijn. maar dat er ook vaker dingen stinken in media wereld is ook geen geheim..
pi_77475360
Waarom staat er police ipv politie?
pi_77475436
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

ik vraag me gewoon echt af of jij zo iemand bent die alles aan neemt van de reguliere media en blind vertrouwd op media die geregeld word vanaf de politiek. je hoort alleen wat ze je willen laten horen.

en nogmaals, het zal niet volledig evil zijn. maar dat er ook vaker dingen stinken in media wereld is ook geen geheim..

Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
pi_77475445
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:30 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Waarom staat er police ipv politie?
woow dat ik niet eens gezien!!

lavanderr wat zeg je daarvan? FEIT!
pi_77475480
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Daarom is het maar goed dat je je eigen hersentjes kan gebruiken. Media kunnen ze controleren en censureren, maar je eigen persoonlijke intuïtie en opinie niet.
precies, maar er zijn genoeg mensen die liever alles laten voorkauwen door anderen. die er wel in trappen..
  zondag 31 januari 2010 @ 13:39:36 #259
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77475651
Ik zie dat de 'wat zijn wij toch zelfstandige, heldere denkers'-circle jerk weer is begonnen. Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
pi_77475725
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik zie dat de 'wat zijn wij toch zelfstandige, heldere denkers'-circle jerk weer is begonnen. Kon ook niet uitblijven natuurlijk.
sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.
pi_77475739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit is mijn punt:

De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:

- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.

Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.

Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.

You catch my drift
man dat gebeurd al zo lang. in the end is het gewoon een grote film waarbij 80% hun leven verder leeft en 20% "de grote machten" afmaken en alles weer was zoals vroeger. Probleem is echter dat niemand meer weet wat vroeger was en iedereen dus gedesoriënteerd raakt. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben, maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lol

trouwens, het nieuws of de krant lees ik amper meer. Het gaat toch altijd over hetzelfde: oorlog, mexicaanse griep, of een oude man in een column die laat zien hoe zijn auto kan worden geparkeerd waarna hij meteen in zn woonkamer staat.
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77475751
pi_77475769
Is mijn topicje, mag ik toch reageren.
Leg uit waarom er police staat, dan hou ik mn mond.
pi_77475813
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]
. Tuurlijk wil ik best geloven dat die smiechten in het witte huis heel andere bedoelingen hebben,
De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.
Het witte huis werkt voor die mensen.
pi_77475868
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Is mijn topicje, mag ik toch reageren.
Leg uit waarom er police staat, dan hou ik mn mond.
huh?

omdat de foto gemanupileerd is?
pi_77475907
pi_77475926
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

De mensen in het witte huis hebben niet veel te zeggen. Die moeten luisteren naar de mensen met het geld.
Het witte huis werkt voor die mensen.
w/e

punt is en blijft: wat doe je eraan. idd, weinig
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:50:11 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_77475965
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef ashhoax het volgende:

[..]

woow dat ik niet eens gezien!!

lavanderr wat zeg je daarvan? FEIT!
Ik zag het. Weet ook niet waarom hij police op zijn rug heeft staan. Vreemd.
pi_77475974
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]
Maar wat kan ik daar als mbo studentje aan doen lol
dood gaan door ignorance. lol.
pi_77475992
Dood gaan we allemaal een keer
pi_77476027
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

w/e

dus moet je het maar links laten liggen? maybe kan jij daarmee leven, maar ik duidelijk niet. je kan toch voor jezelf dingen gaan uitzoeken. en als jij daarmee kan leven is het toch goed. de mensen die er net als mij wat meer moeite mee hebben kan je idd beter adviseren je eigen weg te vinden in deze maatschappij en het er beste van te maken ipv teveel rare site's bezoeken en andere mensen proberen te overtuigen.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:53:37 #272
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476045
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef ashhoax het volgende:

[..]

sjonge jonge, toch nog even laten merken dat jij jezelf superieur stelt aan anderen. precies hetzelfde als doorgedraafde complot denkertjes.
Ik observeer gewoon typisch truthergedrag. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dit zou gaan gebeuren, waarmee je je dus ook kun afvragen hoe zelfstandig zij eigenlijk zijn.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:53:47 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_77476053
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

w/e

Dat is ook mijn punt. Zelfs áls het zo is-wat ik betwijfel- je doet er niets aan.
Denk ook dat ieder individu toch probeert zelf wat van zijn of haar leven te maken, en het nieuws wel volgt, maar het niet zó'n invloed op je leven laat hebben dat je er door van slag raakt en aan niets anders meer kunt denken.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:54:12 #274
285682 Squirrel.D
Mensen die niet weten.
pi_77476059
ik ben jarig op 9/11
Aw gosh you got no Nuts.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:54:54 #275
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77476082
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Complotters worden weer belachelijk gemaakt en gecensureerd door de goedgelovigen van de reguliere media. "Boing! dit was het bericht" en dat is voor hen voldoende.

^^Die Waco incident is ook zo'n rare. Een gekke gast met tig volgers met pistolen en de FBI gooit het plat. makkelijk eb logisch toch? Tot je gaat graven ws. Leuk om ook meer over te lezen, bedankt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77476111
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
I'll take that as a compliment
!

Jij verdeelt op grond van religie !

Stellen dat 19 grotbewoners zo'n complexe aanslag als 11 september kunnen uitvoeren getuigt van kortzichtigheid en gemakzuchtig simplisme.

Als het zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet meer aanslagen? Waarom wordt 9/11 alleen gebruikt om oorlog te rechtvaardigen?

Als het je nu nog niet duidelijk is dat 9/11 door fascistische takken van onze overheden is uitgevoerd om economische en sociale belangen te behartigen, dan leef je in oogklep-lala land.
pi_77476129
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef ashhoax het volgende:

[..]
En andere mensen proberen te overtuigen.
Het lukt toch niet
pi_77476147
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik observeer gewoon typisch truthergedrag. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dit zou gaan gebeuren, waarmee je je dus ook kun afvragen hoe zelfstandig zij eigenlijk zijn.
Stop het maar in een hokje, prutser.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:56:48 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_77476148
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef ashhoax het volgende:

[..]

'
Blind vertrouwt niet, voor kennisgeving aannemen wel meestal. Waarom niet? Wat zou een journalist er voor belang bij hebben om de dingen die hij waarneemt en verslaat te verdraaien? Daar ga ik gewoon niet van uit.
pi_77476174
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:50 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

dood gaan door ignorance. lol.
ach, eens gaan we allemaal.
pi_77476205
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Stop het maar in een hokje, prutser.
pi_77476254
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
Blind vertrouwt niet, voor kennisgeving aannemen wel meestal. Waarom niet? Wat zou een journalist er voor belang bij hebben om de dingen die hij waarneemt en verslaat te verdraaien? Daar ga ik gewoon niet van uit.
Omdat de media verre van onafhankelijk is. 99% van alle zenders zijn in het bezit van dezelfde mensen.

Zie ook:

Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
pi_77476268
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Truther is ook een mooie term.
Is krom dat dat woord hier gebruikt wordt om mensen te flamen die echt weten wat er gaande is.
de Truth

Het klinkt zo mongool door te zeggen de 'truthers' het bij het verkeerde eind hebben.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:00:35 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_77476296
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

!

Jij verdeelt op grond van religie !

Stellen dat 19 grotbewoners zo'n complexe aanslag als 11 september kunnen uitvoeren getuigt van kortzichtigheid en gemakzuchtig simplisme.

Als het zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet meer aanslagen? Waarom wordt 9/11 alleen gebruikt om oorlog te rechtvaardigen?

Als het je nu nog niet duidelijk is dat 9/11 door fascistische takken van onze overheden is uitgevoerd om economische en sociale belangen te behartigen, dan leef je in oogklep-lala land.
Prima hoor, als jij dat denkt
pi_77476329
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'
waarom zijn er bedrijven/ mensen/ media die dingen verdraaien? om mensen bang te maken? meer winst te maken? meer mensen achter zich te krijgen? dat zullen verschillende oorzaken zijn.
pi_77476361
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef ashhoax het volgende:

[..]

dus moet je het maar links laten liggen? maybe kan jij daarmee leven, maar ik duidelijk niet. je kan toch voor jezelf dingen gaan uitzoeken. en als jij daarmee kan leven is het toch goed. de mensen die er net als mij wat meer moeite mee hebben kan je idd beter adviseren je eigen weg te vinden in deze maatschappij en het er beste van te maken ipv teveel rare site's bezoeken en andere mensen proberen te overtuigen.
tuurlijk laat ik het niet links liggen, maar ik neem het allemaal niet zo erg op dat ik bij elke camera (en in rdam zijn dat er veel) paranoid van wordt.

ik maak overigens complotdenkers niet belachelijk ofzo hoor, dat mex.griep en 9/11 vind ik ook maar bijzonder raar. Maar ik ga er niet zo ver op in dat er camera's op mn kamer gericht staan

ik denk dat als de wereld verneukt wordt door die hele NWO, jullie er als eersten aangaan, aangezien jullie de "rebellen" zijn in dit verhaal. Ik keur het niet af hoor, tis goed om te weten dat er mensen zijn die voor de vrijheid vechten. Als ik het kon deed ik het ook.
pi_77476365
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prima hoor, als jij dat denkt
the Truth is the Truth, whether spoken by the Devil or God.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:03:22 #288
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476404
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:59 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Truther is ook een mooie term.
Is krom dat dat woord hier gebruikt wordt om mensen te flamen die echt weten wat er gaande is.
de Truth

Het klinkt zo mongool om te zeggen de 'truthers' het bij het verkeerde eind hebben.
Ik doe niets liever dan hen met hun ironie om de oren te slaan. Het is zo fucking grappig nl. Het is een term die ze zichzelf maar wat te graag aanmeten. Want zij zijn immers op zoek naar De WaarheidTM, itt al die consumentjes die braaf de MSM volgen, niet waar?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:04:32 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_77476437
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

the Truth is the Truth, whether spoken by the Devil or God.
Dat brengt ons bij het volgende: hoe weet jij zo zeker dat jíj 'De Truth' kent?
pi_77476439
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

tuurlijk laat ik het niet links liggen, maar ik neem het allemaal niet zo erg op dat ik bij elke camera (en in rdam zijn dat er veel) paranoid van wordt.

ik maak overigens complotdenkers niet belachelijk ofzo hoor, dat mex.griep en 9/11 vind ik ook maar bijzonder raar. Maar ik ga er niet zo ver op in dat er camera's op mn kamer gericht staan

ik denk dat als de wereld verneukt wordt door die hele NWO, jullie er als eersten aangaan, aangezien jullie de "rebellen" zijn in dit verhaal. Ik keur het niet af hoor, tis goed om te weten dat er mensen zijn die voor de vrijheid vechten. Als ik het kon deed ik het ook.
Ah, dus praktisch gezien kan je niet voor vrijheid vechten, omdat je bang bent om er aan te gaan. Ik vraag me af in wat voor primitieve toestand de mensheid zou leven als iedereen zo'n instelling zou hebben gehad.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:05:30 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77476478
Het is van tevoren al gezegd. "Een eeuwig voortvluchtige vijand", een spook. Eentje die je niet kan zien en overal ten alle tijden kan opduiken. Een die je niet kan pakken. Een nieuwe angst en een nieuwe globale concensus over "anti-terorisme". En je kan oorlog voeren en weet k veel tot en met. En zie hier. het gebeurt!

Al Qaeda heeft geen vastigehid, overal waar zij komen mag het westen invallen en bombarderen. Maar hey dat komt goed uit. Ze komen overal in het Midden-oosten. israel vindt het ws. prachtig. En de familie van Bin Laden hebben geprofiteerd van alle Irak en Afghanistan-ellende dmv. wapen-verkoop inder de Carlysle group ism. ... Bush sr en jr!

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 31-01-2010 14:12:09 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77476479
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat de media verre van onafhankelijk is. 99% van alle zenders zijn in het bezit van dezelfde mensen.

[ afbeelding ]

Zie ook:

Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
sluit ik me helemaal bij aan..

als je na gaat wie er de touwtjes in handen hebben in medialand vallen er veel stukjes op zijn plaats.
pi_77476560
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat brengt ons bij het volgende: hoe weet jij zo zeker dat jíj 'De Truth' kent?
Omdat ik er niet voor kies om iets te geloven of niet, ik doe daadwerkelijk onderzoek.

Als de universiteit van Kopenhagen nano thermiet terugvindt in het stof van beide WTC torens, dan trek ik gewoon conclusies.

Daar doen die desinformanten met hun kutexcuusjes helemaal niets aan.

pi_77476577
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, dus praktisch gezien kan je niet voor vrijheid vechten, omdat je bang bent om er aan te gaan. Ik vraag me af in wat voor primitieve toestand de mensheid zou leven als iedereen zo'n instelling zou hebben gehad.
dat maak jij ervan
pi_77476593
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het is een term die ze zichzelf maar wat te graag aanmeten. Want zij zijn immers op zoek naar De WaarheidTM, itt al die consumentjes die braaf de MSM volgen, niet waar?

Nee het is een term die gehersenspoelde sheeple gebruiken.
En jullie (sorry generaliserend) slikken de waarheid TM.

Wij zijn op zoek naar de waarheid zonder TM.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:09:33 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_77476608
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is van tevoren al gezegd. "Een eeuwig voortvluchtige vijand", een spook. Eentje die je niet kan zien en overal ten alle tijden kan opduiken. Een die je niet kan pakken. Een nieuwe angst en een nieuwe globale concensus over "anti-terorisme". En je kan oorlog voeren en weet k veel tot en met. En zie hier. het gebeurt!

Bin Laden de kopstuk van Al Qaeda, want zij hebben zogezegd Ameirka aangevallen niet de Taliban oid. En overal waar ze komen (want ze hebben geen vastigheid) krijgt het Westen het excuus om overtegaan op invallen en bombarderen. of body-scanners, vingerafdrukken, RFID, extra anti-terrorisme taxen weet ik veel.

De familie van Bin Laden hebben geprofiteerd van alle Irak en Afghanistan-ellende dmv. wapen-verkoop inder de Carlysle group ism. ... Bush sr en jr! Wat ik ook niet snap is wat Bin laden (oorspronkelijk uit Saoudie Arabie) in de rest van het MO doet?
Dat is dus het laffe ook. Geen vastigheid, ze zitten overal. Dus wordt het Westen tot dit soort maatregelen gedwongen door die laffe honden die graag onschuldige burgers meesleuren de dood in.
pi_77476640
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

dat maak jij ervan
Ja klopt. Ik dacht een verband tussen je uitspraken te zien.

Het belangrijkste is dat mensen hun eigen objectieve beoordelingsvermogen vertrouwen.
Als je jezelf niet vertrouwt in het beoordelen van feitelijkheden, dan ben je afhankelijk van voorgekauwde informatie uit onbetrouwbare bronnen.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:12:47 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476708
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Nee het is een term die gehersenspoelde sheeple gebruiken.
En jullie (sorry generaliserend) slikken de waarheid TM.

Wij zijn op zoek naar de waarheid zonder TM.
Je hebt me tot nu toe niet weten te overtuigen. Niemand hier om eerlijk te zijn. Al meer dan 5 jaar niet.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:13:01 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_77476713
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat ik er niet voor kies om iets te geloven of niet, ik doe daadwerkelijk onderzoek.

Als de universiteit van Kopenhagen nano thermiet terugvindt in het stof van beide WTC torens, dan trek ik gewoon conclusies.

Je doet onderzoek, maar wat doe je er daadwerkelijk aan? Want ik neem aan dat je geen loonslaaf bent, zoals het gros van het volgens jou 'oogkleppen-volk', levende in la-la-land.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:14:02 #300
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_77476750
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Of jij doet helemaal niet daadwerkelijk onderzoek maar laat je wat op de mouw spelden door een gesjeesde docent. Die paper is in dit forum al meerdere malen verpulverd door daadwerkelijk onderzoek te doen, dat door jouw genoemde onderzoek was werkelijk lachwekkend slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')