Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Die kinderen, vallen die over precies 10 jaar om? Of gaat het anders...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit BNW forum is ervoor gemaakt.
Wake up peoplz
Ik ben geen relkloon, gewoon iemand met een naald. En ik poke een keer in je zij.
en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.
Niet echt. Had ze al eens gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
And nobody cares.
Nog comments op m'n Youtube filmpjes??
Ja het probleem bij mensen die bijvoorbeeld geloven dat God de wereld heeft geschapen, want het KAN niet ontstaan zijn uit NIKS.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?
Dat was makkelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
[..]
Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.
Dus de lokale haatbaard mag het ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Maar hij mag het, het is zijn Jihad.
Net als Icke. Er zijn veel dingen die hij zegt waar best wel wat in zit. Maar zodra hij de Reptillians erbij haalt haak ik echt af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Alex Jones is inderdaad lekker aan het doordraven
Maar hij mag het, het is zijn Jihad.
Ik heb de mensen hier genoeg kansen gegeven, maar verder dan een linkdump een een doemsvoorspelling komt het vaak niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom worden deze topics toch altijd weer verneukt, geef ts nou eens een kans.. als het onderwerp je niet intresseert tieft dan lekker op en reageer vooral niet, ga lekker in general chat met je doorsnee kutmensjes slowchatten ofzo.
Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja dat reptilian stukje is wazig maar antropomorphiseer het.
Was dat goed gespeltd?
Samenvatting van het topic. De TS strooit met een youtube-filmpje en faalt in een goede onderbouwing van zijn punt. Daarbij komt het nog met allerlei vragen aanzettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Magical.Trevor het volgende:
Weer zoeentje waar je niet normaal mee kan praten. Want hij denkt iets, en wij denken anders daarom snappen wij er 'niks' van volgens hem.
Lekker TS, jonge. Goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |