abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77282585
Oke om het goed te maken dit filmpje

Er is een hoop liefde hier, ik hou van jullie.
Dit is een warm en gezellig forumpje.

CAPS LOCK
pi_77282949
Ik vraag me ook af of het soort mensen als TS een baan hebben. Of gewoon de hele dag thuis zitten met zo'n hoedje op.
Beans lots of beans lots of beans lots of beans lots of beans year
pi_77283158
Dit BNW forum is ervoor gemaakt.
Wake up peoplz

Ik ben geen relkloon, gewoon iemand met een naald. En ik poke een keer in je zij.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 januari 2010 @ 11:21:50 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77283547
Zou je misschien ook antwoord kunnen geven op mijn vraag dan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77283680
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Die kinderen, vallen die over precies 10 jaar om? Of gaat het anders...
Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:32:17 #31
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77283885
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dit BNW forum is ervoor gemaakt.
Wake up peoplz

Ik ben geen relkloon, gewoon iemand met een naald. En ik poke een keer in je zij.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_77284000
And nobody cares.

Nog comments op m'n Youtube filmpjes??
  FOK!fossiel dinsdag 26 januari 2010 @ 11:37:07 #33
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77284045
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:33 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Subtiele hersenspoeling door nieuws, journaal & propaganda, vermaak en onjuiste feiten om de waarheid te verhullen dat we, juist, allemaal naar de klote gaan.
en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:42:31 #34
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77284237
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
And nobody cares.

Nog comments op m'n Youtube filmpjes??
Niet echt. Had ze al eens gezien.
Bepaalde dingen zie ik wel wat in maar ze komen soms met van die vage verbanden dat ik toch wel even zoiets heb van: Jeuzus, je kan ook doordraven.

Vooral Alex Jones, een beetje doorgeslagen en opgefokt ventje.
pi_77284284
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef cptmarco het volgende:

[..]

en wie zegt dat jouw waarheid dé waarheid is?
Ja het probleem bij mensen die bijvoorbeeld geloven dat God de wereld heeft geschapen, want het KAN niet ontstaan zijn uit NIKS.
Dus de Koran kan de waarheid zijn. Maar ik denk dat mijn waarheid de waarheid is, voor mezelf.
Wat anderen de waarheid vinden moeten zij weten, maar we leven anno 2010 in 1984.
pi_77284295
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:

[..]

Oke ik neem 1 uitspraak terug. Vrede.
Dat was makkelijk Zo is het een groot complot, en zo ineens niet meer
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_77284367
OKay TS, ik begrijp je zorgen en deels deel ik die ook. Alleen vraag ik mij het volgende af: wat win je ermee als je jezelf helemaal depri en gek denkt en er hard over schreeuwt? Mensen nemen je doorgaans niet serieus, tenzij je met argumenten komt. Neem bijvoorbeeld Bilderberg. Ik vind het een raar verhaal en een raar stel waarover weinig bekend is. Wat er bekend is wordt (natuurlijk) afgedaan als aluhoedjesspul. Hetzelfde geldt voor eigenlijk alle genootschappen met een geheimhoudingsplicht.

Wat er is, zijn bijvoorbeeld die Georgia Guidestones. Geen idee wie die er neer heeft laten zetten, maar vrolijk wordt je er niet van.

Dat er iets stinkt aan het hele 9/11 verhaal is imo ook zo. Maar wta precies? Er is namelijk van alle kanten zoveel desinformatie dat je ook kunt stellen dat er mensen DOOM roepen om anderen zo depressief te krijgen dat ze voor gek worden versleten en dat in een aantal gevallen ook echt worden.

Wat rest je? Je leven zo goed mogelijk leiden. Zo goed mogelijk zijn voor andere levende wezens. Als de kans zich voordoet, rustig vertellen waarom je iets op een bepaalde manier ziet. (bijvoorbeeld: ik laat mijn kinderen niet inenten omdat.........)
Intussen laat je je niet gek maken en sta je jezelf niet toe om jezelf zo te laten meezuigen dat je er depressief van wordt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77284382
Alex Jones is inderdaad lekker aan het doordraven
Maar hij mag het, het is zijn Jihad.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:46:42 #39
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77284402
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Dus de lokale haatbaard mag het ook?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:48:01 #40
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_77284448
Waarom worden deze topics toch altijd weer verneukt, geef ts nou eens een kans.. als het onderwerp je niet intresseert tieft dan lekker op en reageer vooral niet, ga lekker in general chat met je doorsnee kutmensjes slowchatten ofzo.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_77284454
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Alex Jones is inderdaad lekker aan het doordraven
Net als Icke. Er zijn veel dingen die hij zegt waar best wel wat in zit. Maar zodra hij de Reptillians erbij haalt haak ik echt af.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:48:46 #42
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_77284476
Ik ben 12 en wat is dit?

Leuk topic verder.. d'r is nog niet veel nuttigs gezegd iig en dat ga ik nog niet veranderen.

Maar ook leuke stellingen om te beantwoorden:

Obama is door de corporations in het witte huis gezet om de schijn op te houden!

Over 3 jaar gaat de USA venezuela binnenvallen i.v.m. 'drugsbendes', terwijl het kneiterhard om olie gaat.

Rel on
Wie, ik?
pi_77284568
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:51:34 #44
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77284569
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom worden deze topics toch altijd weer verneukt, geef ts nou eens een kans.. als het onderwerp je niet intresseert tieft dan lekker op en reageer vooral niet, ga lekker in general chat met je doorsnee kutmensjes slowchatten ofzo.
Ik heb de mensen hier genoeg kansen gegeven, maar verder dan een linkdump een een doemsvoorspelling komt het vaak niet.
pi_77284665
Ja dat reptilian stukje is wazig maar antropomorphiseer het.
Was dat goed gespeltd?
pi_77284907
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:54 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Ja dat reptilian stukje is wazig maar antropomorphiseer het.
Was dat goed gespeltd?
Ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt.
En ja, ik heb ook weleens lachend uitgeroepen dat Elizabeth en Charles die reptillian uitdossing niet nodig hebben
Maar goed... in mijn waarheid moet je zo dus alles ontdoen van opsmuk. Ook alle heilige geschriften. Zoeken naar de metafoor en naar de parallellen.
Ergens is het jammer dat mensen dat doen: praten in parabels die moeten worden uitgezocht om tot een waarheid te kunnen komen. Waarom eigenlijk? Vroeger namen mensen het letterlijk en tegenwoordig serveert men alles af omdat het niet letterlijk genomen kan worden. Wat is het nut dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:05:04 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77285056
De echte conspiracy zijn al die posters hier die TS lopen te dissen met zijn volkomen logisch verhaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77285066
Heerlijk topic.
pi_77285155
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Magical.Trevor het volgende:
Weer zoeentje waar je niet normaal mee kan praten. Want hij denkt iets, en wij denken anders daarom snappen wij er 'niks' van volgens hem .

Lekker TS, jonge. Goed topic.
Samenvatting van het topic. De TS strooit met een youtube-filmpje en faalt in een goede onderbouwing van zijn punt. Daarbij komt het nog met allerlei vragen aanzetten .

Als je iets meent te beweren dan mag je het ook beargumenteren in mijn ogen.
pi_77285433
Dit is mijn punt:

De mensen met het geld, miljardairs, (olie, wapenhandel, farma-pilletjes, media, bankwezen),
die zichzelf blijven verrijken ten koste van alles, hebben door de jaren heen een systeem ontwikkelt dat als volgt werkt:

- Bespioneer alles en iedereen die je tegenspreekt, en zorg ervoor dat deze mensen hun mond houden.
- Creeer een probleem waar het volk een oplossing voor wil zien.
- Laat de media maar 1 kant van dat verhaal tonen.
- Cash in ze moneyz: Het geld van het volk, dat moet betalen om hun probleem op te lossen.

Dus een voorbeeld, stel dat de Aarde niet opwarmt (dus geen global warming), maar we toch belasting moeten gaan betalen om het milieu te beschermen.

Of een simpel voorbeeld, je vermoord 3000 mensen in het WTC, zegt dat een man in een grot dat heeft gedaan, wat een goed excuus is om miljoenen anderen om te leggen met gepantserd speelgoed.

You catch my drift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')