Leuk zeg, helemaal PSV nog dit topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef Bos81 het volgende:
Op het nippertje inderdaad
zo tt ff gefixtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef lookinforyou het volgende:
Oh my God, wat voor topicnummer heb ik?
Modje, even 1923 graag
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef rubbereend het volgende:oi
Gisteren naar Eindhoven geweest en wat is het weer heerlijk rijden nu de A2 langs Den Bosch af is
Alleen nu gaan ze het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven verbreden
[..]
zo tt ff gefixt
Hey is dat eindelijk klaar?? dat hebben ze nog snel gedaan danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
Gisteren naar Eindhoven geweest en wat is het weer heerlijk rijden nu de A2 langs Den Bosch af is
Alleen nu gaan ze het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven verbreden
[..]
zo tt ff gefixt
uit dit topic Zaltbommel zucht onder Marokkaanse raddraaiersquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Internetverslaafde gaat Marokkaanse jeugd Zaltbommel te lijf
Zaltbommel - Nadat de plaatselijke Marokkaanse rekels bij een van hun baldadige acties een internetverdeelpunt vernielden kwamen een aantal huizen zonder internet te zitten. Bij een van de afgesloten internetters, die schuilgaat onder naam Tong80, sloegen volgens ooggetuigen de stoppen door. De Noord-Afrikaanse jongeren kregen er o.a. van langs met toetsenborden, UTP-kabels en stekkerdozen en besloten het hazenpad te kiezen. De rust keerde weer terug nadat de internetverbinding was hersteld en Tong80 zijn favoriete forum weer kon bezoeken.
Het is leuk op de VRTquote:
nu docu over schaatser Trevor Massecano op ned 3quote:
Iets te veel Hallelujah.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu docu over schaatser Trevor Massecano op ned 3
neuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey is dat eindelijk klaar?? dat hebben ze nog snel gedaan dan
Tijd geleden dat ik daar geweest ben
Is het nu helemaal 3-baans van Utrecht naar Den Bosch?
MLNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ok dus Blatter heeft niks te zeggen over video camera's ?
Trouwens :
Memory Lane
goede mods ookquote:
Mooi kan ik nog sneller naar PSVquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuhHet stuk van Zaltbommel tot voorbij Den Bosch is af. Dus met gescheiden doorgaande snelweg bij Den Bosch. Ideaal. Als je op de A2 doorgaand verkeer bent krijg je je eigen snelweg waar je 120 mag
.
Van Deil tot Zaltbommel was al 3 baans en bij Deil tot en met Utrecht is het nog een grote bouwplaats, met de ene keer 3 of 4 rijstroken en dan weer 2maar ook daar schiet het op
en daarna dus het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven nog, maar dat schijnt vrij makkelijk te kunnen
Is weer eens wat anders dan de ArenAquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog sneller naar PSV
Eind Feb. ga ik met 2 vrienden (Ajax fans) naar PSV toe
Hoe hebben jullie de zorg verdeeld over Mquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Bjoro het volgende:
Kleine op school, pappie nog eventjes naar bed
goed gescout hèquote:
Weet je nog waar het ligt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog sneller naar PSV
Eind Feb. ga ik met 2 vrienden (Ajax fans) naar PSV toe
Goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie de zorg verdeeld over Mudje, Bjoor?
PSV en de beker is ook een mooie combo maar niet heus, maar 2x gewonnen de laatste 20 edities.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Bjoro het volgende:
slim van PSV al die extra wedstrijden kunnen je opbreken in de titelrace !
ja hè ?quote:
ben er ook blij omquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef lookinforyou het volgende:
Fijn Bjoor dat jullie dat zo hebben kunnen regelen
En van de 15 finales die we speelden wonnen we er ook maar 8quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
PSV en de beker is ook een mooie combo maar niet heus, maar 2x gewonnen de laatste 20 edities.
Ja tuurlijk.quote:
Hoiiiiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Hey
ik werd hier nog gemist ofzo?
wel zonder pyjama toch na dit verlies?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoiiii
* lookin moet maar eens gaan slapen
Have fun nog hier![]()
Moet er niet aan denken, geen contact meer met mijn kleine moppiequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef lookinforyou het volgende:
Ja tuurlijk.
Mijn ex wil geen contact meer met Justin....
Daar zijn we niet rouwig om hoor verder. Het is beter zo.......
en meer zeg ik er hier niet over
jammerquote:
Spannend Sienquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Dat was een bijzondere ervaring op de fiets naar mijn werk... heel bijzonder.
Gelukkig niet gevallen, maar het was echt spekglad.
No way denk ik, en hoop ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef borisz het volgende:
Zondag drie punten uit de Kuip meenemen.
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ole het volgende:
In elk geval tot zondag in een goede bui
doe eens niet zo vervelend, lelijke eendquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnen
Je bent ook nog is wakker.quote:
daar is toch niks lelijks aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe eens niet zo vervelend, lelijke eend
kijk in de spiegel en oordeel zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is toch niks lelijks aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk in de spiegel en oordeel zelf
quote:
tuurlijk !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Gaan jullie nog naar Egypte Algerije kijken zometeen ?
Het is trouwens Nigeria - Ghana zie ik netquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk !
Zit al klaar met shoarma en raki op schoot !
Alvast gefeliciteerd dan maar !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef Paul het volgende:
Tong vroeg of ik als bunnikside hooligan hier mee kwam posten jwz
Er werd gediscussiëerd in de feedback van onzin over slowchat topics.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef Paul het volgende:
Tong vroeg of ik als bunnikside hooligan hier mee kwam posten jwz
godver de godver, kom je nu mee....had dat voedsel noodpakket eigenlijk voor vanavond, maar neem ik die nu wel !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is trouwens Nigeria - Ghana zie ik net
Egypte - Algerije is vanavond pas.
Hoezo uitgerekend ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er werd gediscussiëerd in de feedback van onzin over slowchat topics.
Er werd gezegd dat je er nooit tussen komt in die kliekjes.
Ik postte dat nieuwe aanwas welkom is in Hools, en iedereen welkom is.
En uitgerekend Paultje gaat hier posten.
Je bent welkom maar ga niet al je mislukte topics hier spammen
stukje statistiek van Tong, weet niet of je dat echt uitgewerkt wil hebbenquote:
Je post toch overal ?quote:
Nou wilkommen hier.quote:
Bossiequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nu moet ik hier wel posten, de ONZ sc is dicht foreverquote:
Waaromquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu moet ik hier wel posten, de ONZ sc is dicht forever
Hier ben je gewoon welkom wmb hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu moet ik hier wel posten, de ONZ sc is dicht forever
dat kliekjes gezeur ook altijd. Dan had Hools nooit bij dit deel aangekomen. Kijk eens hoeveel users er in de loop van de jaren veel gepost hebben hier. Die zijn allemaal een keertje binnen gekomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er werd gediscussiëerd in de feedback van onzin over slowchat topics.
Er werd gezegd dat je er nooit tussen komt in die kliekjes.
Ik postte dat nieuwe aanwas welkom is in Hools, en iedereen welkom is.
En uitgerekend Paultje gaat hier posten.
Je bent welkom maar ga niet al je mislukte topics hier spammen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kliekjes gezeur ook altijd. Dan had Hools nooit bij dit deel aangekomen. Kijk eens hoeveel users er in de loop van de jaren veel gepost hebben hier. Die zijn allemaal een keertje binnen gekomen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Vandaag een uur langer kunnen werken, Het gaat weer richting het oude ritme
Da´s heel mooi Bosquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
Haar kan toch niet zitten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn haartjes weer geknipt. Hoe zit het ?
Je bent weer te adrem Bosquote:
Oh Tong, wat zie je er weer uber tof uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn haartjes weer geknipt. Hoe zit het ?
Dank jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh Tong, wat zie je er weer uber tof uit
Ja en ik laat soms mijn baard staan omdat ik grijs mooi vind.quote:
Je kent me toch ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef Ole het volgende:
Geld en looks maken een hoop goed kennelijk
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Yolanthe is zeker geen leliijke vrouw, maar die uiitstraling staat me eenmaal niet aan
Nou ze ziet er zeker niet verkeerd uit. In zo'n geval maakt het karakter geen fluit uit, een relatie wordt het toch nooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
en mannen die die Yo als natte droom hebben
Okee, daar zit wat in, maar ik wil ook sex met een leuke vrouw, niet alleen met een mooiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ze ziet er zeker niet verkeerd uit. In zo'n geval maakt het karakter geen fluit uit, een relatie wordt het toch nooit.
Dit is puur lust, verder niks.![]()
Als het maar voor een keertje is hoeft ze niet leuk te zijn, integendeel zelfs. Dat geeft alleen maar toestanden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar zit wat in, maar ik wil ook sex met een leuke vrouw, niet alleen met een mooie
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
[..]
Wat doe je nu voor werk als ik vragen mag?
ok, en de rest ww dan ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Administratief (nog steeds)
Maar nog wel op vrijwillige basis
Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding tochquote:
Ja, dat is zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding toch
Okeequote:Ben inmiddels ook al weer 4 weken bij m'n nieuwe baas aan de slag, tijd vliegt voorbij voor je het in de gaten hebt. Het bevalt nog steeds prima tot nu toe
Tofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef pascalheister het volgende:
Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding toch
Ben inmiddels ook al weer 4 weken bij m'n nieuwe baas aan de slag, tijd vliegt voorbij voor je het in de gaten hebt. Het bevalt nog steeds prima tot nu toe
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Yolanthe is zeker geen leliijke vrouw, maar die uiitstraling staat me eenmaal niet aan
ter ondersteuning:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijn
En wat rook je lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:09 schreef rubbereend het volgende:
gisteren trouwens keihard gevallen met de fietshad bier bij me op de bagagedragen, die waren aan het leegschuimen
flesjes nog heel. Maar toen bleek ik dus midden in een plasje bier te liggen.... hele broek nat
Gelukkig verliep het pokeren daarna wat voorspoediger
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef rubbereend het volgende:
zo ff een lekker stukje door het dorp gewandeld, van mooie schone stukken stoep tot ijsvlaktes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een mooi pittoresk & idyllisch durpie hebben we zo met die sneeuw
zonder ook trouwens
Ik vergeet altijd weer foto's te maken, jij eend?
quote:Neuh, ben niet eens lid daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Grappig was me eigenlijk nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brrr doodeng
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)teletransporter.html
Deze is echt geweldig!!
bijzonder hèquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Grappig was me eigenlijk nog nooit opgevallen
Ja iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
bijzonder hèik vind dat het haar een stuk minder aantrekkelijker maakt, ik zie haar liever met de haren los
Van Bommel doet hij ook al super, Van Gaal heeft boel ernstig goed op de rails. Nederlanders regeren in de Bundesligaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever net :
'Arjan Robben der superstar der Bundesliga'
Goed, heerlijk om oom te zijn. Ik moet ook altijd aan jullie kleine denken omdat ze bijna even oud zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja iddopzich was ze wel aardig om te zien, maar nu ik dit weet
hoe is het verder met Oom Rubber?
Leuk om te volgen idd. Straks Ruud ook nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel doet hij ook al super, Van Gaal heeft boel ernstig goed op de rails. Nederlanders regeren in de Bundesliga
Laat ook maar, ik heb een nieuwe liefde gevonden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijn
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat ook maar, ik heb een nieuwe liefde gevonden.
niet bepaald mijn humor, volgens mij heeft ze wel smakelijke dochtersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
![]()
Terug uit de schouwburg. De show van Tineke Schouten was leuk.
en ik heb gehoord dat haar "Utregs" niet op het echte platte Utregs lijkt. Maar ik weet dus niet of het waar is.quote:
Mazzel dan dat vandaag net begonnen is.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Ach het kan wel wachten tot later vandaag hoor.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:27 schreef Bjoro het volgende:
Eendje......CAR-NA-VAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Alaaf !!!!!
Superdroge tekst toch ?quote:
Hij heeft zich niet helemaal netjes gedragen in zijn huwelijk.......quote:Op zondag 31 januari 2010 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat is er mee.? Ik kijk wel MOTD, maar ik luister niet.
hoeft ook niet Bossie !quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja, maar totaal niet mijn ding
Okeequote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet helemaal netjes gedragen in zijn huwelijk.......
voetballers en hun scharrels #3
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:27 schreef Bjoro het volgende:
Eendje......CAR-NA-VAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Alaaf !!!!!
Okee. het blijft inderdaad wel in je kop hangen jaquote:Op zondag 31 januari 2010 00:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeft ook niet Bossie !
Maar het melodie is dusdanig treurig dat het in je kop blijft zitten en de tekst is supermelig....ik kan er wel om lachen eigenlijk !
Het idee is er wel maar het moet nog wel bij elkaar gezocht worden enzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:44 schreef Bos81 het volgende:
En Eend, zonder te vertellen als wat je gaat, is je kostuum al klaar?
OKeequote:Op zondag 31 januari 2010 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het idee is er wel maar het moet nog wel bij elkaar gezocht worden enzo.
nattigheidquote:
Gaan een paar jongens uit mijn elftal ook, die hebben een "Hole-in-the-Wall-pak" laten maken...lijkt me echt prachtig om te zien !quote:
ik ga ook...morgen om 8:00u werken....pppfffffffquote:Op zondag 31 januari 2010 00:51 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat weer legge trusten adremme Rubber Bos en Bjoro
Half 10 tennisfinalequote:Op zondag 31 januari 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Tong, Wel ja wekker voor 12.30 zetten he?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gaan een paar jongens uit mijn elftal ook, die hebben een "Hole-in-the-Wall-pak" laten maken...lijkt me echt prachtig om te zien !
Ik loop er met alle plezier een polonaise opquote:Lekker nummertje toch ?
ben om 12:00u klaarquote:Op zondag 31 januari 2010 00:53 schreef Bos81 het volgende:
en dat tijdens Feyenoord - Ajax, sterkte Bjoro
ben niet echt van de polonaise, sta liever gewoon te kijken met een pilske in de handquote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten Tong
[..]
[..]
Ik loop er met alle plezier een polonaise op
Ik ben meer van met twee bier de polonaise inquote:Op zondag 31 januari 2010 01:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben niet echt van de polonaise, sta liever gewoon te kijken met een pilske in de hand
Is er nog meer behalve tennis en voetbal?quote:Op zondag 31 januari 2010 09:38 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen. Mooie sportzondag vandaag.
oquote:Op zondag 31 januari 2010 10:48 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Nu Sien en is al even bezig.
WK veldrijdenquote:Op zondag 31 januari 2010 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er nog meer behalve tennis en voetbal?
Ik vind tennis en honkbal het leukstquote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef appelsientje het volgende:
We hebben trouwens een Wii gekocht.. en appeldinnetje is nu al helemaal verslaaft aan Mario kart...
Maar gelukkig win in nog van haar
Tijdens tennis is er al een glas gesneuveld... Appeldinnetje was iets te enthousiastquote:Op zondag 31 januari 2010 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind tennis en honkbal het leukstWe hebben ook mario olympics maar daar moet je weer heel veel handelingen voor kunnen, dus te moeilijk voor deze oudjes. Maar wie weet ooit met het kleinkind
Wii Sports Island is ook erg leukquote:Op zondag 31 januari 2010 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tijdens tennis is er al een glas gesneuveld... Appeldinnetje was iets te enthousiast
veldrijden was erquote:Op zondag 31 januari 2010 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er nog meer behalve tennis en voetbal?
en nu paardensport op ned 1quote:
daar vind ik niet zoveel aanquote:
quote:
lang leve het doelsaldoquote:
29 april 2007quote:
you still remember !quote:
alleen z'n vrouw, vandaag !quote:
En die is knapquote:
kloptquote:
hahaha...zal ff voor je zoekenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Pics?
TOch gek dan, dat ze zich sinds 1990 niet meer voor het WK weten te plaatsenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef borisz het volgende:
Egypte voor de derde keer op rij Afrikaans kampioen.
GVD ik dacht dat de finale om half negen begonquote:
Ja, het beslissingsduel tegen Algerije verloren ze. Terwijl het 3-0 werd in de halve finale voor Egypte.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOch gek dan, dat ze zich sinds 1990 niet meer voor het WK weten te plaatsen
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Over weilke Pieter gaat het eigenlijk?
geeft niets, maar klik eens op de fotoquote:
Mijn oud plaatsgenoot. Zat op dezelfde lagere school als ik.quote:
Portret met Luis Suarez was welquote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
Zo de TV show op reis met Wesley en Yolanthe.
Moet ik nu wel kijken , want misschien vallen ze best mee en is het best leuk.
of juist niet omdat ze een beetje heel veel in de aandacht staan
Het interesseert met gelukkig helemaal geen drol wat die starfucker nou weer te vertellen heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
Zo de TV show op reis met Wesley en Yolanthe.
Moet ik nu wel kijken , want misschien vallen ze best mee en is het best leuk.
of juist niet omdat ze een beetje heel veel in de aandacht staan
Ik heb gekeken en nu vader Abrahamquote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het interesseert met gelukkig helemaal geen drol wat die starfucker nou weer te vertellen heeft
Gelukkig niet meer op één in de top-2000quote:
die grap begint ook een beetje voorspelbaar te worden, tong !quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer op één in de top-2000
Zal er rekening meehouden in het vervolgquote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die grap begint ook een beetje voorspelbaar te worden, tong !
ik denk ik waarschuw je voor het geval je het zelf niet door hebt
lief van je, maar misschien is het de andere nog niet opgevallen, dan heb je nog ff een paar keertjes te gaanquote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal er rekening meehouden in het vervolg
Mooi hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
wandtegels in de badkamer zitten erop, komende week voegen en dan de vloertegels erin maken
foto'squote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
wandtegels in de badkamer zitten erop, komende week voegen en dan de vloertegels erin maken
was erg leuk jaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:41 schreef Bjoro het volgende:
klein stukje gezien over die stichting van haar....best indrukwekkend.
Daarna Ranking the Stars...lekkere afzeik-tv
ja moet je wel een account hebben vriendquote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef rubbereend het volgende:
wat is je hyves dan?
ja dan houdt het opquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja moet je wel een account hebben vriend
eens wordt het tijd
Grappigquote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef borisz het volgende:
Phil Taylor voor het eerst verslagen dit jaar.Nicholson verslaat hem met 10-9
.
Weet je al wanneer je er definitief in trekt?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
nu heb ik er ook zin inquote:
Iedere keer Boh Rap op 1 is ook niet alles hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer op één in de top-2000
Oke, da's wel weer leuk danquote:Op zondag 31 januari 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Wel apart dat ik nu definitief bij de laatste eredivisiewedstrijd van/in Haarlem ben geweest
Ik kwam er wel eens de laatste jaren, mijn oude school staat er tegenoverquote:Op zondag 31 januari 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Wel appart dat ik nu definitief bij de laatste eredivisiewedstrijd van/in Haarlem ben geweest
echt niet normaal...alweer een twaalfde van het 1e jaar van het nieuwe deccenium voorbijquote:Op maandag 1 februari 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
En we zitten alweer in Februari, Januari is weer snel voorbij gegaan
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
En we zitten alweer in Februari, Januari is weer snel voorbij gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |