SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]OPBOKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou zo'n mietje dat ik die foto zeer aanstootgevend vind?quote:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n mietje dat ik die foto zeer aanstootgevend vind?
Zal wel onder een steen gelegen hebben maar.. DAMN
't Is "gewoon" een albumcover van een Scorpions plaat, ik zou hem alleen niet hier posten nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ben ik nou zo'n mietje dat ik die foto zeer aanstootgevend vind?
Zal wel onder een steen gelegen hebben maar.. DAMN
Na mij ja! Ik hoef niet in andermans prutje te roppen!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als jij dr niet neemt, neem ik dr wel
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De enige, en dan ook echt DE ENIGE, reden waarom ik Eight Simple Rules kijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |