No way denk ik, en hoop ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef borisz het volgende:
Zondag drie punten uit de Kuip meenemen.
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ole het volgende:
In elk geval tot zondag in een goede bui
doe eens niet zo vervelend, lelijke eendquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnen
Je bent ook nog is wakker.quote:
daar is toch niks lelijks aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe eens niet zo vervelend, lelijke eend
kijk in de spiegel en oordeel zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is toch niks lelijks aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk in de spiegel en oordeel zelf
quote:
tuurlijk !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Gaan jullie nog naar Egypte Algerije kijken zometeen ?
Het is trouwens Nigeria - Ghana zie ik netquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk !
Zit al klaar met shoarma en raki op schoot !
Alvast gefeliciteerd dan maar !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef Paul het volgende:
Tong vroeg of ik als bunnikside hooligan hier mee kwam posten jwz
Er werd gediscussiëerd in de feedback van onzin over slowchat topics.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef Paul het volgende:
Tong vroeg of ik als bunnikside hooligan hier mee kwam posten jwz
godver de godver, kom je nu mee....had dat voedsel noodpakket eigenlijk voor vanavond, maar neem ik die nu wel !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is trouwens Nigeria - Ghana zie ik net
Egypte - Algerije is vanavond pas.
Hoezo uitgerekend ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er werd gediscussiëerd in de feedback van onzin over slowchat topics.
Er werd gezegd dat je er nooit tussen komt in die kliekjes.
Ik postte dat nieuwe aanwas welkom is in Hools, en iedereen welkom is.
En uitgerekend Paultje gaat hier posten.
Je bent welkom maar ga niet al je mislukte topics hier spammen
stukje statistiek van Tong, weet niet of je dat echt uitgewerkt wil hebbenquote:
Je post toch overal ?quote:
Nou wilkommen hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |