Hoiiiiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef pascalheister het volgende:
Hey
ik werd hier nog gemist ofzo?
wel zonder pyjama toch na dit verlies?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoiiii
* lookin moet maar eens gaan slapen
Have fun nog hier![]()
Moet er niet aan denken, geen contact meer met mijn kleine moppiequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef lookinforyou het volgende:
Ja tuurlijk.
Mijn ex wil geen contact meer met Justin....
Daar zijn we niet rouwig om hoor verder. Het is beter zo.......
en meer zeg ik er hier niet over
jammerquote:
Spannend Sienquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Dat was een bijzondere ervaring op de fiets naar mijn werk... heel bijzonder.
Gelukkig niet gevallen, maar het was echt spekglad.
No way denk ik, en hoop ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef borisz het volgende:
Zondag drie punten uit de Kuip meenemen.
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ole het volgende:
In elk geval tot zondag in een goede bui
doe eens niet zo vervelend, lelijke eendquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Dat Feyenoord dan maar weer mag winnen
Je bent ook nog is wakker.quote:
daar is toch niks lelijks aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe eens niet zo vervelend, lelijke eend
kijk in de spiegel en oordeel zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is toch niks lelijks aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk in de spiegel en oordeel zelf
quote:
tuurlijk !quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Gaan jullie nog naar Egypte Algerije kijken zometeen ?
Het is trouwens Nigeria - Ghana zie ik netquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk !
Zit al klaar met shoarma en raki op schoot !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |