Leuk zeg, helemaal PSV nog dit topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef Bos81 het volgende:
Op het nippertje inderdaad
zo tt ff gefixtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef lookinforyou het volgende:
Oh my God, wat voor topicnummer heb ik?
Modje, even 1923 graag
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef rubbereend het volgende:oi
Gisteren naar Eindhoven geweest en wat is het weer heerlijk rijden nu de A2 langs Den Bosch af is
Alleen nu gaan ze het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven verbreden
[..]
zo tt ff gefixt
Hey is dat eindelijk klaar?? dat hebben ze nog snel gedaan danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
Gisteren naar Eindhoven geweest en wat is het weer heerlijk rijden nu de A2 langs Den Bosch af is
Alleen nu gaan ze het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven verbreden
[..]
zo tt ff gefixt
uit dit topic Zaltbommel zucht onder Marokkaanse raddraaiersquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Internetverslaafde gaat Marokkaanse jeugd Zaltbommel te lijf
Zaltbommel - Nadat de plaatselijke Marokkaanse rekels bij een van hun baldadige acties een internetverdeelpunt vernielden kwamen een aantal huizen zonder internet te zitten. Bij een van de afgesloten internetters, die schuilgaat onder naam Tong80, sloegen volgens ooggetuigen de stoppen door. De Noord-Afrikaanse jongeren kregen er o.a. van langs met toetsenborden, UTP-kabels en stekkerdozen en besloten het hazenpad te kiezen. De rust keerde weer terug nadat de internetverbinding was hersteld en Tong80 zijn favoriete forum weer kon bezoeken.
Het is leuk op de VRTquote:
nu docu over schaatser Trevor Massecano op ned 3quote:
Iets te veel Hallelujah.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu docu over schaatser Trevor Massecano op ned 3
neuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey is dat eindelijk klaar?? dat hebben ze nog snel gedaan dan
Tijd geleden dat ik daar geweest ben
Is het nu helemaal 3-baans van Utrecht naar Den Bosch?
MLNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ok dus Blatter heeft niks te zeggen over video camera's ?
Trouwens :
Memory Lane
goede mods ookquote:
Mooi kan ik nog sneller naar PSVquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuhHet stuk van Zaltbommel tot voorbij Den Bosch is af. Dus met gescheiden doorgaande snelweg bij Den Bosch. Ideaal. Als je op de A2 doorgaand verkeer bent krijg je je eigen snelweg waar je 120 mag
.
Van Deil tot Zaltbommel was al 3 baans en bij Deil tot en met Utrecht is het nog een grote bouwplaats, met de ene keer 3 of 4 rijstroken en dan weer 2maar ook daar schiet het op
en daarna dus het stuk tussen Den Bosch en Eindhoven nog, maar dat schijnt vrij makkelijk te kunnen
Is weer eens wat anders dan de ArenAquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog sneller naar PSV
Eind Feb. ga ik met 2 vrienden (Ajax fans) naar PSV toe
Hoe hebben jullie de zorg verdeeld over Mquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Bjoro het volgende:
Kleine op school, pappie nog eventjes naar bed
goed gescout hèquote:
Weet je nog waar het ligt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog sneller naar PSV
Eind Feb. ga ik met 2 vrienden (Ajax fans) naar PSV toe
Goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie de zorg verdeeld over Mudje, Bjoor?
PSV en de beker is ook een mooie combo maar niet heus, maar 2x gewonnen de laatste 20 edities.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Bjoro het volgende:
slim van PSV al die extra wedstrijden kunnen je opbreken in de titelrace !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |