Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding tochquote:
Ja, dat is zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding toch
Okeequote:Ben inmiddels ook al weer 4 weken bij m'n nieuwe baas aan de slag, tijd vliegt voorbij voor je het in de gaten hebt. Het bevalt nog steeds prima tot nu toe
Tofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef pascalheister het volgende:
Ok, nou iig leuk dat je bezig kunt zijn met je ding toch
Ben inmiddels ook al weer 4 weken bij m'n nieuwe baas aan de slag, tijd vliegt voorbij voor je het in de gaten hebt. Het bevalt nog steeds prima tot nu toe
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Yolanthe is zeker geen leliijke vrouw, maar die uiitstraling staat me eenmaal niet aan
ter ondersteuning:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijn
En wat rook je lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:09 schreef rubbereend het volgende:
gisteren trouwens keihard gevallen met de fietshad bier bij me op de bagagedragen, die waren aan het leegschuimen
flesjes nog heel. Maar toen bleek ik dus midden in een plasje bier te liggen.... hele broek nat
Gelukkig verliep het pokeren daarna wat voorspoediger
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef rubbereend het volgende:
zo ff een lekker stukje door het dorp gewandeld, van mooie schone stukken stoep tot ijsvlaktes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een mooi pittoresk & idyllisch durpie hebben we zo met die sneeuw
zonder ook trouwens
Ik vergeet altijd weer foto's te maken, jij eend?
quote:Neuh, ben niet eens lid daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Grappig was me eigenlijk nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brrr doodeng
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)teletransporter.html
Deze is echt geweldig!!
bijzonder hèquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Grappig was me eigenlijk nog nooit opgevallen
Ja iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
bijzonder hèik vind dat het haar een stuk minder aantrekkelijker maakt, ik zie haar liever met de haren los
Van Bommel doet hij ook al super, Van Gaal heeft boel ernstig goed op de rails. Nederlanders regeren in de Bundesligaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever net :
'Arjan Robben der superstar der Bundesliga'
Goed, heerlijk om oom te zijn. Ik moet ook altijd aan jullie kleine denken omdat ze bijna even oud zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja iddopzich was ze wel aardig om te zien, maar nu ik dit weet
hoe is het verder met Oom Rubber?
Leuk om te volgen idd. Straks Ruud ook nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel doet hij ook al super, Van Gaal heeft boel ernstig goed op de rails. Nederlanders regeren in de Bundesliga
Laat ook maar, ik heb een nieuwe liefde gevonden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Yolanthe heeft een enge, rare haarlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |