Jup. Niet meer naar jou luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, heb je toch weer iets geleerd he
quote:
Oh ja, die had jij he? Die is heerlijk. Zelfs ook al is het een ouwetje van kerst 2008.quote:
Hoi Ingquote:
En JJHquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Naamtopic.![]()
![]()
Mijn gratis doos is leeg trouwens. Als je nog wat wil moet je er nu voor betalen.![]()
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtendquote:
quote:
quote:
Tuurlijk niet!quote:
Tsssk.... mijn doos vergelijken met een parkeergarage.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtend![]()
of was dat nou de parkeergarage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een hele nacht in de doosquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtend![]()
of was dat nou de parkeergarage...
Oh, ik had je helemaal gemistquote:
En je weet hoezeer ik gesteld ben op aaaandacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik had je helemaal gemist
Hoooi!
Met mij wel oke, hier ook?
Ziggy eet als een bootwerker de laatste dagen. Hoewel ze vandaag nog steeds 1,9 kg woog vind ik het toch een goed tekenquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je weet hoezeer ik gesteld ben op aaaandacht.![]()
![]()
Hier gaat het zijn gangetje.
Hoest met de Zigster?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsssk.... mijn doos vergelijken met een parkeergarage.
In de ene passen heel wat meer auto's heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach weet je, je hebt ergens wel gelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hele nacht in de doosDa's zielig
*geeft snorkel mee aan JJH*🐙
Niets geschikts kunnen vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Verder gingen we vandaag weer een urn uitzoeken en bestellen en dat is wéér mislukt
Nou ja, geen haast
Eigenwijze pruts dat ze is.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy eet als een bootwerker de laatste dagen. Hoewel ze vandaag nog steeds 1,9 kg woog vind ik het toch een goed teken
Aw, da's jammer. Maar het moet natuurlijk wel de perfecte urn zijn en dan kun je beter iets langer doorzoeken dan een overhaaste beslissing nemen.quote:Verder gingen we vandaag weer een urn uitzoeken en bestellen en dat is wéér mislukt
Nou ja, geen haast
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou eerst stond er wat tofs tussen, maar dat bleek een koektrommel
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou ja. Eerst wilden we een urn van keramiek en wisten we ook de kleuren al enzo, maar nu wilden mn moeder en mn zus ineens natuursteen. Nou, wij eerst kijken bij alle urnen op de begraafplaats, daar zaten wel mooie bij, maar ze hadden daar bij (ja, hoe noem ik dat nou?) waar je die urnen kan bestellen en bekijken, bijna geen voorbeelden, alleen wat brochures.quote:
Oh, dat lukt haar wel hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenwijze pruts dat ze is.![]()
Net alsof ze af en toe bevestigd moet krijgen dat jullie leven echt wel om haar draait.
[..]
Aw, da's jammer. Maar het moet natuurlijk wel de perfecte urn zijn en dan kun je beter iets langer doorzoeken dan een overhaaste beslissing nemen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu wel in elk geval...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat iedereen wel door heeft dat ik dat niet kwetsend bedoel
Da's wel cru iddquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind veel urnen op pedaalemmers lijken
das ook een lullig symbool wat je dan afgeeftquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal oerlelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja. Eerst wilden we een urn van keramiek en wisten we ook de kleuren al enzo, maar nu wilden mn moeder en mn zus ineens natuursteen. Nou, wij eerst kijken bij alle urnen op de begraafplaats, daar zaten wel mooie bij, maar ze hadden daar bij (ja, hoe noem ik dat nou?) waar je die urnen kan bestellen en bekijken, bijna geen voorbeelden, alleen wat brochures.
Dus wij naar een gedenkmonumentenwinkel, maar daar hadden ze ook niet veel voorbeelden en we konden ook maar niet kiezen uit het soort steen. (Ik vetode degene die mn zus koos, en zij die van mij) en ja tekst en lettertype.. Nou ja, we moeten het maar weer even laten bezinken
En ja, hij moet perfect zijn, dus geen haast
Nee, maar ik snapte wel dat het een grapje was hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu wel in elk geval...Maar ik weet niet of MB al gehoord had van de opmerking van Elisa...
Ja nou, dat wilde ik dus ook, of wij eigenlijk. Alleen vandaag zag ik die sieraden en ik vond ze eigenlijk allemaal niet zo mooiquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt de as tegenwoordig ook als sieraad laten verwerken....vind ik ook wel mooi persoonlijk
Jij bent nog erger dan ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal het wel even voor je opzoekenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Nee, maar ik snapte wel dat het een grapje was hoor
Nou ja, je hebt wel mooie hoor (vind ik dan) van glas en met mooie patroontjes enzo, lijken eigenlijk net grote vazen.quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal oerlelijkduw wmb is het nou niet zo dat je uit vele 'mooie' kunt kiezen. Dat is echt ff goed zoeken. Gelukkig heeft het inderdaad geen haast. En nog zoiets: als je later een nog mooiere tegenkomt, dan kun je altijd nog wisselen
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
pfff, moeilijk inderdaad... Inderdaad gewoon de tijd voor nemen!quote:Ja nou, dat wilde ik dus ook, of wij eigenlijk. Alleen vandaag zag ik die sieraden en ik vond ze eigenlijk allemaal niet zo mooiDe meeste waren best groot vond ik. En ja, om dat nou altijd bij me te dragen...
Ik zag wel van die mini-urntjes van glas en met patroontjes enzo, dat vond ik wel mooi. Maar eigenlijk gewoon omdat ik ze mooi vond voor in mn huisNaast de foto..
Nou ja, nóg iets om over na te denken dus
Begin maar bij de sig van Ing.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het wel even voor je opzoeken
Oh, ik heb het al verteld...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het wel even voor je opzoeken
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja nou, dat wilde ik dus ook, of wij eigenlijk. Alleen vandaag zag ik die sieraden en ik vond ze eigenlijk allemaal niet zo mooiDe meeste waren best groot vond ik. En ja, om dat nou altijd bij me te dragen...
Ik zag wel van die mini-urntjes van glas en met patroontjes enzo, dat vond ik wel mooi. Maar eigenlijk gewoon omdat ik ze mooi vond voor in mn huisNaast de foto..
Nou ja, nóg iets om over na te denken dus
Toch wel mooi dat je er nu zoveel keuze in hebt. Aan de ene kant maakt het de zoektocht niet makkelijker, maar het lijkt me wel heel fijn dat je iets kunt zoeken wat bij je vader en bij jullie past.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wel mooie hoor (vind ik dan) van glas en met mooie patroontjes enzo, lijken eigenlijk net grote vazen.
En die van natuursteen, mja, die zijn minder mooi, maar passen veel beter bij mn vader. En dan kan je dus wel de mooiste kiezen natuurlijk
Maar ze zijn ook best duur, dus het is wel fijn als je in 1 keer een goede hebt
Het idee van een ketting vind ik wel mooi, maar de kettingen waren gewoon niet mijn smaak. Nou ja, ik zal morgen eens kijken op tha interwebs of ik iets tegenkom.quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze hond (nou ja...klein stukkie) hangt bij m'n moeder om de nek in een heel klein hartje.
Ik vind hem best heel mooi.
En RIP Oma staat bij m'n ouders in huis in 1 van de vazen van haar eigen kaststel.
Het crematorium heeft het deksel heel goed verzegeld.
Mooi idee vond ik wel...aangezien zij reuze-trots was op dat vaasgeval
Goede tip! Thanksquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Beetje raar misschien...maar als je die sieraden te groot vond kun je wellicht eens kijken bij assieraden voor de as van huisdieren....die zijn een stuk kleiner en kun je ook in een neutraal geheel krijgen(dus zonder dingen als gegraveerde pootjes etc....kwstie van even wat zoeken. Zelf heb ik een beetje as van mijn eerste poes, Daisy op die manier altijd bij me.
Ja, nou inderdaad en we hebben de tijd gewoon hoor. Tis ook geen drama, ik wilde het gewoon even vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat je er nu zoveel keuze in hebt. Aan de ene kant maakt het de zoektocht niet makkelijker, maar het lijkt me wel heel fijn dat je iets kunt zoeken wat bij je vader en bij jullie past.
En zo doe je nog wat andere ideeën op. Kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het idee van een ketting vind ik wel mooi, maar de kettingen waren gewoon niet mijn smaak. Nou ja, ik zal morgen eens kijken op tha interwebs of ik iets tegenkom.
[..]
Goede tip! Thanks
[..]
Ja, nou inderdaad en we hebben de tijd gewoon hoor. Tis ook geen drama, ik wilde het gewoon even vertellen
D'r is wel meer nodig om dit topic in de asquote:
Dan ben je hier ten alle tijde aan het goede adres.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad en we hebben de tijd gewoon hoor. Tis ook geen drama, ik wilde het gewoon even vertellen
Nou ja, niet meer te vinden. Maar dat ^^ dusquote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Elisa zat in DTH aan een deksel te frummelen en vroeg toen ineens; Is dit eigenlijk wel een koektrommel?
Nee dus...
ohja en dan krijg ik op m'n flikker voor m'n opmerkingen...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r is wel meer nodig om dit topic in de aste leggen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja nou, nu voel ik me wel lullig eigenlijk, omdat ik hier kom, in 1 post de aandacht opvraag, 10 posts doe over urnen en daarna ga ik gelijk weer weg, want we zouden eigenlijk tv gaan kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je hier ten alle tijde aan het goede adres.
quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, niet meer te vinden. Maar dat ^^ dus
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Ja nou, nu voel ik me wel lullig eigenlijk, omdat ik hier kom, in 1 post de aandacht opvraag, 10 posts doe over urnen en daarna ga ik gelijk weer weg, want we zouden eigenlijk tv gaan kijken![]()
Ik kom morgen wel wat meer meechatten, interesse tonen in anderen enzo
Ja en?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja nou, nu voel ik me wel lullig eigenlijk, omdat ik hier kom, in 1 post de aandacht opvraag, 10 posts doe over urnen en daarna ga ik gelijk weer weg, want we zouden eigenlijk tv gaan kijken![]()
[..]![]()
hier het hele verhaal:quote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, niet meer te vinden. Maar dat ^^ dus
Zal ik dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, want anders haal je je quotum niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:
Ja! En echt voer wat ze een jaar geleden afgezworen had en dat ik nu uit wanhoop een keer aan dr gaf omdat ik niks anders meer had. Nou, ze eet bijna 2 kuipjes per dagquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:18 schreef Greys het volgende:
Hoi Bliss!
Doeg Bliss!![]()
Wat fijn dat Ziggy wat beter eet!
quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
So be it.
Als andere mensen met problemen zitten dan vangen we dat ook op hoor. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat het laatste waar je na zo'n dag zin in hebt, en groep[je grapjurken op fok! is. Dus inderdaad alleen even van je afschrijven wat je kwijt wilt en lekker verdergaan met je eigen avondje.
God! wat ben jij toch briljant met terugzoekenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
hier het hele verhaal:
[SC # 588] Waar we een hekel hebben aan carnaval. Muahahaha!
Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
God! wat ben jij toch briljant met terugzoeken
Jij mag me Tombo noemen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hehe, wat ergquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier het hele verhaal:
[SC # 588] Waar we een hekel hebben aan carnaval. Muahahaha!
Het is gewoon eng aan het worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.
Zoiets....quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Startpagina van Facebook (bovenaan je scherm). En net onder die tekst staan je FV verzoeken. Klik en je bent er.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik nog even? Waar kan ik nou terugvinden dat ik kadootjes heb gekregen? Die ik dan moet accepten, waarna ze in mijn doosje () terecht komen
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is gewoon eng aan het worden.![]()
Niet P.F stalk eng, maar anders eng.
Naast de Market staat een doosje (blauw met roze streep)...als je wat binnenhebt staat daar een getal van het aantal...als we het tenminste over hetzelfde hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik nog even? Waar kan ik nou terugvinden dat ik kadootjes heb gekregen? Die ik dan moet accepten, waarna ze in mijn doosje () terecht komen
Tombola heeft d'r tactiek uitgelegd aan me in de autoquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd .quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk iemand die met me meevoelt
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai JJH!
Lekker weekend voor jou toch?
Jij bent al een stap verder denk ik. Ze moet de dootjes eerst nog in haar doos krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Naast de Market staat een doosje (blauw met roze streep)...als je wat binnenhebt staat daar een getal van het aantal...als we het tenminste over hetzelfde hebben
tombola =quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tombola heeft d'r tactiek uitgelegd aan me in de auto![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik ga kijken wie Laura Palmer vermoord heeft!![]()
Eng sluit lief niet uit hoor.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Dank je lievjens, ik heb mijn kadoos gevonden
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eng sluit lief niet uit hoor.![]()
Ik kan je beter te vriend houden, wie weet wat je anders gaat opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Proost!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
*Nog een glaasje pinotage inschenkt.
carteroliequote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Een rood wijntje.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
Zover was ik ook gekomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
[ afbeelding ]
Dit is toch echt een grapje he?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Zie daar de reden waarom ik niet aan FV begin. Binnen notime gaat het je leven bepalen. :yquote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Je hebt het er maar druk mee he? Ik heb net een duizendpoot uit je tuin gehaald voor mijn collectie.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik heb mijn digitale dossier over de slowchat even bijgewerkt...![]()
JJH! Werk die lijst nou bij!
Ik had hem laatst bijgewerkt omdat het zo'n ******klus was...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?
Je had dat toch overgenomen?Of was jij dat niet?
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoietsquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?
quote:
Dat bier, dat weet ik,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoiets
en er is er nog eentje waar ik niet op kan komen, ik weet dat ze bier ook zo noemen soms,
Ik ook, maar drinken gaat me goed afquote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijn
¤100,-quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar drinken gaat me goed af![]()
Ooit een wijnproefavond gehad bij m'n ouders; als een steen naar huis, voor 100+ euro wijn gekocht bleek achteraf en de volgende ochtend geen hoofdpijn
6 flessen had ikquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 flessen had ik![]()
Doen ze wel heel slim; eerst een sessie rood, wit en rose...vervolgens schnapjes en dan laten ze je bestellen
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
Ik zou trouwens graag ook wel eens naar een whiskyproeverij voor beginner willen. Daar zitten ook zoveel nuances en verschillende smalen in...
Jupquote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willen
*mental image.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Het hielp ook niet mee dat ik de hele week ziek was geweest en amper gegeten had...ik kwam zingend op de fiets thuis "wijn is fijn, tralalaaaa"
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.
bij de winkel waar ik altijd mijn speciale biertjes haal, hadden ze een fles amerikaans bier staan, de enige fles die amerika was uitgekomen, 65cl, 120 euroquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q omquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q om![]()
Hebbie dan? Onder, boven, allebei?
Ho halt, ik ben Ing niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga jij ook poepen in de woonkamer zeker
geen foto's?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben ook Qwea niet, want ik doe alleen de melding, ik treed niet in details![]()
quote:
Don't tempt mequote:
Nah, dat denk ik niet, dan was ik al veel eerder ziek geweest hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
....iets van het feestje is slecht gevallen?...en alleen bij jou of zijn alle aanwezigen
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervanquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervan
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vond die onderzeeër zeker ook stiekem best kek he?
Of was die van voor jouw tijd?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten Tombolafan, JJH en Ingetje.
En beterschap oh-oh.
Het idee is echt grappig, ik snap niet hoe ie dr op komtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Trusten allemaal, ik ga afk, es kijken hoe lang dit geintje gaat duren![]()
Tot ziens beiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze sigarenbrandende biertankende dekzwabber ( [ afbeelding ] ) gaat naar bed
Voor de zekerheid twee teiltjes mee naar bed dan maarquote:
Neuh, nog niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten oh-oh en Zwabbermans!
Ging jij ook niet slapen dan JJH?
Oh, ik had net al welterusten tegen je gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, nog niet.
Vanmiddag weer onbedoeld op de bank liggen pitten.
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel valsquote:
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel vals
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.
Dat soort mensen zijn dom om in hun onwetendheid vooroordelen te roepen zonder te weten waarover ze praten.
Lekker laten gaan zulke mensen die leven in een beperkte wereld met een bekrompen mening.
Daar hoef jij je niet tegenover te verantwoorden lieve Trovey.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegeven.....
Trusten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
Strobessen zijn klaar....ik ga slapen...
Hier ookquote:
Maes je tuin!!!!!!!!quote:
OMG mijn tuinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maes je tuin!!!!!!!!
Ik stond vanmorgen te bibberen in de deuropening. Soms ben ik wel blij dat ik de jongens niet zelf naar school hoef te brengen maar dat de bus ze ophaalt. Brrrr wat is het koud. -11 hier.
quote:
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Het is een mooie dag
De mijne doet het nog ik heb alleen problemen met verzenden van gifts en ontvangen ervan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.
Doet jouw tuin het nog? De mijne geeft alleen invalide lettertjes![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Het is een mooie dag
Best wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gezien vanaf achter de ramen wel ja (dat klinkt ook wel weer fout)
De tuin hikt regelmatigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Cat22 het volgende:
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.
Doet jouw tuin het nog? De mijne geeft alleen invalide lettertjes![]()
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De tuin hikt regelmatig
Maar ik voel me goed![]()
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De tuin hikt regelmatig
Maar ik voel me goed![]()
![]()
Succes Nies.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??
Ik ga zo naar de fysio.....
moggehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie hier een zonnetje die een poging doet om door te komen
Het is gelukkig een eind weg na een nachtje slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:01 schreef nieslief het volgende:
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??
Ik ga zo naar de fysio.....
Heb ik laatst ook laten doen idd...na dat nachtje -16 had ie er 's morgens niet echt zin in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
De accu van mijn Smart had een beetje moeite met de -8 vanmorgen.
Tijd voor een nieuwe accu geloof ik
doe je voorzichtig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef Qwea het volgende:
damn, het gaat niet zo goed hiervet duizelig en ik flikkerde net bijna van mn stokje
jup. Ik doe het ff rustig aan. Ik ben nog nooit zo dizzy geweestquote:
napoleon ook, maar die is raarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef Qwea het volgende:
damn, het gaat niet zo goed hiervet duizelig en ik flikkerde net bijna van mn stokje
poepen in de woonkamer is looking good now eh?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Nadat ik me vanochtend ziekgemeld heb weer in slaap gevallen, na een redelijk slapeloze nacht.
Tis te koud om de hele tijd naar de wc te moeten 's nachts
Zo, dan ben je knap beroerd. Zo kennen we je niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Nadat ik me vanochtend ziekgemeld heb weer in slaap gevallen, na een redelijk slapeloze nacht.
In de slaapkamerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poepen in de woonkamer is looking good now eh? [ afbeelding ]
ontslagen om een plakje kaas, omfgquote:McDonald's mocht vrouw niet ontslaan om plakje kaas
(Novum) - McDonald's had een medewerkster niet mogen ontslaan om een plakje klaas. Dat heeft de rechtbank in Leeuwarden maandag bepaald. De medewerkster was op staande voet ontslagen omdat zij aan een collega een plakje kaas op een hamburger had gegeven.
Hierdoor was volgens McDonald's geen sprake meer van een hamburger, maar van een cheeseburger. Een cheeseburger is echter duurder, en daarvoor was niet betaald.
McDonald's stelde dat het weggeven van het plakje kaas in strijd is met de huisregels van het bedrijf, waarin staat dat het verboden is producten weg te geven aan familie, vrienden en collega's.
Beterschap meissie, fijn dat je toch nog even hebt kunnen slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Ik ben flabbergastedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
omg hoor net dit op de radio:
[..]
ontslagen om een plakje kaas, omfg
Ik gebruik em ook heel erg graagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een van de mooiste woorden in de engelse taal
Oef, beterschap hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja ik hoorde het net ook van dat plakje kaas, wat een sukkels![]()
Ik heb net geroosterd brood gegeten, ben benieuwd of het er in blijft![]()
Ben net een uur op en ik verveel me nu al![]()
En Nok, vorige maand ben ik ook al een dag ziek geweest, toen had ik zo een allergische reactie gehad![]()
Maar goed, we gaan er vanuit dat dat dan mn dag van vorig jaar was en dit mn dag van dit jaar, dan heb ik de rest van het jaar lekker nergens meer last van
maar hij is nog steeds witquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Zien jullie dat het eindelijk is gestopt met sneeuwen bij Bob?
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook niet blazen als je coke snuift
zomfg, dan is het echt mis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kruip zometeen denk ik met mn Nick Cave boek op de bank , ziek spelen![]()
Hoor ik net een mooi nummer op de radio, blijkt het Coldplay te zijn.
Ik ben toch echt ziek vrees ik
Inclusief hersenverweking en normen en waarden vervagingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zomfg, dan is het echt mis!
das geen buikgriepje, das de vliegende builen vinkenpesttering!
Jawohlquote:
Neem een dropje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:38 schreef Qwea het volgende:
damn, het wordt enkel erger ipv beter. Al thee met suiker genomen, en wat gegeten. Helpt nietDokter geprobeerd te bellen voor tips, aangezien het best heavy is.. neemt nie op
Ik ken echt bijna niks van deze muziek, ik heb de zero jaren geloof ik geheel aan me voorbij laten gaanquote:
bongo bong is iiets ouder geloof ik, maar ik ken zowieso geen enkel nummer wat er op de radio voorbij komt, ik laat al een paar jaar de hele top40 voorbijgaan zonder er naar te luisterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken echt bijna niks van deze muziek, ik heb de zero jaren geloof ik geheel aan me voorbij laten gaan
Ik heb t nog nooit gehoord maar ik vind het echt vet grappig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet altijd lachen om dit nummer omdat op mijn oude middelbare school er altijd een paar lauwe gangsta mocro's waren die dit serieus namen
Klinkt als een goede tip!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Q, hoe is je bloeddruk normaal?
En anders mss je Hb ff laten prikken, de laatste tijd ben je natuurlijk nogal wat waardevolle voedingstoffen veel te snel verloren
is het new kids gerelateerd, volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Het kan toch ook weer niet missen dat dat New Kids gerelateerd is he, ik wist het echt niet
De New Kids zitten ieg wel in de clip , duschquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het new kids gerelateerd, volgens mij niet toch?
broodje bapao was toch new kids?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gehoord maar ik vind het echt vet grappig.
Ik ben dom blond lomp en famous, bitches zitten aan mn penis
Oh dat is toch hetzelfde johquote:
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben vanmiddag invaljuf bij de peutergym10 ongeleide projectielen in het gareel gaan houden, jolly
Valium en ranjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oid
inderdaad zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De New Kids zitten ieg wel in de clip , dusch
Rol klittenband; gewoon tegen de gevel plakken die peutersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben vanmiddag invaljuf bij de peutergym10 ongeleide projectielen in het gareel gaan houden, jolly
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volg[quote]
[b]Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[quote]
Valium en ranja
[..]
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oid
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rol klittenband; gewoon tegen de gevel plakken die peuters
Nou, ook de minst uitvoerbarequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij hebt nog de vriendelijke variant
Dat gaat herrie en troep geven slim ding dat je dr bentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleedkamerdeuren en sleutels, waarom moeilijk doen
Toch nog wat geleerd vandaag hequote:
Wij zeggen het altijd tegen onze minatuurtjes: ophouden nou of ik plak je met klittenband buiten tegen de gevelquote:
Nou, aan klittenband kan ik wel komen..Maar Valium..?quote:
En dan denken die mini's dat lukt ze lekker tooooooch nooitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zeggen het altijd tegen onze minatuurtjes: ophouden nou of ik plak je met klittenband buiten tegen de gevel
dan ga je op een terrasje zitten par kilometer verderop, nergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gaat herrie en troep geven slim ding dat je dr bent
Dr ligt hier nog een vlop vol!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, aan klittenband kan ik wel komen..Maar Valium..?
Wedden dat die stomme mensen van de school dan gaan protesterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je op een terrasje zitten par kilometer verderop, nergens last van
Kom maar halen ik ben thuis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |