De New Kids zitten ieg wel in de clip , duschquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het new kids gerelateerd, volgens mij niet toch?
broodje bapao was toch new kids?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gehoord maar ik vind het echt vet grappig.
Ik ben dom blond lomp en famous, bitches zitten aan mn penis
Oh dat is toch hetzelfde johquote:
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben vanmiddag invaljuf bij de peutergym10 ongeleide projectielen in het gareel gaan houden, jolly
Valium en ranjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oid
inderdaad zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De New Kids zitten ieg wel in de clip , dusch
Rol klittenband; gewoon tegen de gevel plakken die peutersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ben vanmiddag invaljuf bij de peutergym10 ongeleide projectielen in het gareel gaan houden, jolly
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volg[quote]
[b]Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[quote]
Valium en ranja
[..]
10 dwangbuisjes mee + een puzzelboekje oid
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rol klittenband; gewoon tegen de gevel plakken die peuters
Nou, ook de minst uitvoerbarequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij hebt nog de vriendelijke variant
Dat gaat herrie en troep geven slim ding dat je dr bentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleedkamerdeuren en sleutels, waarom moeilijk doen
Toch nog wat geleerd vandaag hequote:
Wij zeggen het altijd tegen onze minatuurtjes: ophouden nou of ik plak je met klittenband buiten tegen de gevelquote:
Nou, aan klittenband kan ik wel komen..Maar Valium..?quote:
En dan denken die mini's dat lukt ze lekker tooooooch nooitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zeggen het altijd tegen onze minatuurtjes: ophouden nou of ik plak je met klittenband buiten tegen de gevel
dan ga je op een terrasje zitten par kilometer verderop, nergens last vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat gaat herrie en troep geven slim ding dat je dr bent
Dr ligt hier nog een vlop vol!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, aan klittenband kan ik wel komen..Maar Valium..?
Wedden dat die stomme mensen van de school dan gaan protesterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je op een terrasje zitten par kilometer verderop, nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |