quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet ook niet blazen als je coke snuift
zomfg, dan is het echt mis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kruip zometeen denk ik met mn Nick Cave boek op de bank , ziek spelen![]()
Hoor ik net een mooi nummer op de radio, blijkt het Coldplay te zijn.
Ik ben toch echt ziek vrees ik
Inclusief hersenverweking en normen en waarden vervagingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zomfg, dan is het echt mis!
das geen buikgriepje, das de vliegende builen vinkenpesttering!
Jawohlquote:
Neem een dropje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:38 schreef Qwea het volgende:
damn, het wordt enkel erger ipv beter. Al thee met suiker genomen, en wat gegeten. Helpt nietDokter geprobeerd te bellen voor tips, aangezien het best heavy is.. neemt nie op
Ik ken echt bijna niks van deze muziek, ik heb de zero jaren geloof ik geheel aan me voorbij laten gaanquote:
bongo bong is iiets ouder geloof ik, maar ik ken zowieso geen enkel nummer wat er op de radio voorbij komt, ik laat al een paar jaar de hele top40 voorbijgaan zonder er naar te luisterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken echt bijna niks van deze muziek, ik heb de zero jaren geloof ik geheel aan me voorbij laten gaan
Ik heb t nog nooit gehoord maar ik vind het echt vet grappig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet altijd lachen om dit nummer omdat op mijn oude middelbare school er altijd een paar lauwe gangsta mocro's waren die dit serieus namen
Klinkt als een goede tip!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Q, hoe is je bloeddruk normaal?
En anders mss je Hb ff laten prikken, de laatste tijd ben je natuurlijk nogal wat waardevolle voedingstoffen veel te snel verloren
is het new kids gerelateerd, volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Het kan toch ook weer niet missen dat dat New Kids gerelateerd is he, ik wist het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |