quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF![]()
Volgende keer de zweep mee dan![]()
En ik wil toch maar even benadrukken dat ik 2x 2,5u in de auto met 3 vrouwen prima overleefd heb.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Ja LL,heb jij in eigk mijn doos gegraaid? Mocht hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een beetje tegenstrijdig. Of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze jou zo schattig vinden dat ze daarom geen poot uitsteken.
Barbaaf had toch foto's van je doos gemaakt? Die heb ik nog niet gezien hier of in Emmerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja LL,heb jij in eigk mijn doos gegraaid? Mocht hoor.
Maar wij zijn toch hartstikke leukquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
JJH, het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar het moet maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet te zeggen dat mijn doos heel lekker rook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
![]()
JJH, het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar het moet maarEen flinke poosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de andere kant..Zo'n kans krijg ik natuurlijk nooit meer, graaien in de doos van Cat![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Ik miste ze ook ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Barbaaf had toch foto's van je doos gemaakt? Die heb ik nog niet gezien hier of in Emmer
[..]
![]()
JJH, het spijt me dat ik dit moet zeggen, maar het moet maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cat ik ben zo teleurgesteld. Ik weet niet of ik nog wel verder met je wil als je jezelf zo gemakkelijk laat gaan. Met relatief vreemden nog wel.![]()
Ik vond het een beetje een haringluchtjequote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergeet te zeggen dat mijn doos heel lekker rook.
Ik vind jullie allemaal harttikke leuk!!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch hartstikke leukEn heus handelbaar!
Ik ben een man.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een beetje tegenstrijdig. Of ligt dat aan mij?
Handelbaar?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch hartstikke leukEn heus handelbaar!
*Pakt Ll aan zijn kraag breed en trekt hem terug.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar es naar bed. Het vuur is aangewakkerd zie ik.
Mijn job zit erop
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal harttikke leuk!!![]()
Trust!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar es naar bed. Het vuur is aangewakkerd zie ik.
Mijn job zit erop
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
*Pakt Ll aan zijn kraag breed en trekt hem terug.
Jij gaat heul nog niet naar bed.
Nee joh, da's de doos voor bezoek.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Cat ik ben zo teleurgesteld. Ik weet niet of ik nog wel verder met je wil als je jezelf zo gemakkelijk laat gaan. Met relatief vreemden nog wel.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zijn we toch leuk met z'n allen
![]()
![]()
Ik ga naar bed, welterusten!
Beeeeeebquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zijn we toch leuk met z'n allen
![]()
![]()
Ik ga naar bed, welterusten!
Ohja.quote:
Jij hebt laatst duidelijk niet de regels van jullie relatie gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Cat ik ben zo teleurgesteld. Ik weet niet of ik nog wel verder met je wil als je jezelf zo gemakkelijk laat gaan. Met relatief vreemden nog wel.
Ik heb vet veel moeten weggeven aan o.a mn schoonouders en mn onderburen. Want er was ene malloot (ik noem geen namen, he OH-OH?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Qwea, hoe is het vrijdag met je taart afgelopen eik???????
Oh weet ik veel, jouw soort mensen wil zeker echt alleen maar bier en knakworsten dan??????quote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vet veel moeten weggeven aan o.a mn schoonouders en mn onderburen. Want er was ene malloot (ik noem geen namen, he OH-OH?) die zei dat ik écht 15 pers nodig had, want sommige mensen wilde wel 2 stukken. Nou, dikke doei. Er waren 3 hele mensen, inc mijzelf die taart wilden
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ook in de doos van Cat gegrabbeld...er kwam een roze hard stukje uit met een stokkie er in
Ohh.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, da's de doos voor bezoek.Stelt niks voor hoor.
![]()
Voor jou heb ik iets heel speciaals.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb vet veel moeten weggeven aan o.a mn schoonouders en mn onderburen. Want er was ene malloot (ik noem geen namen, he OH-OH?) die zei dat ik écht 15 pers nodig had, want sommige mensen wilde wel 2 stukken. Nou, dikke doei. Er waren 3 hele mensen, inc mijzelf die taart wilden
Ruikt lekkah iddquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Een Christmas Kiss is dat geloof ik Ing, kaneel!
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef Bamba het volgende:
Ik ga trouwens deze week aan mijn baas vragen of ik een a4-tje op het prikbord voor klanten mag hangen om mensen aan te sporen om handdoeken en eventueel andere dingen in te zamelen voor DTH, die ze dan bij onze winkel afgeven. Hopelijk kan ik op deze manier ook nog flink handdoeken regelen.
En je hebt ook weer nieuwe KoS???quote:
Volgend jaar neem ik geen taartquote:Op maandag 25 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh weet ik veel, jouw soort mensen wil zeker echt alleen maar bier en knakworsten dan??????
![]()
![]()
Nou, heb je toch weer iets geleerd hequote:
Jaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je hebt ook weer nieuwe KoS???
Mijn eerste is al bijna op, die dingen gaan echt hard![]()
Maar tis nog steeds mn nieuwe favo produkt
Inclusief een plastic zakkie per graaier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |