abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:09:07 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275693
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ga jij ook poepen in de woonkamer zeker
Ho halt, ik ben Ing nie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:09:08 #152
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77275695
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik heb zomaar buikgriep denk ik


Sterkte!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:09:19 #153
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77275699
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ho halt, ik ben Ing nie
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:11:01 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275740
En ik ben ook Qwea niet, want ik doe alleen de melding, ik treed niet in details
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:11:46 #155
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77275769
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben ook Qwea niet, want ik doe alleen de melding, ik treed niet in details
geen foto's?
🐙
pi_77275770
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik heb zomaar buikgriep denk ik
....iets van het feestje is slecht gevallen?...en alleen bij jou of zijn alle aanwezigen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:12:23 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275784
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

geen foto's?
Don't tempt me
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:12:52 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275805
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef trovey het volgende:

[..]

....iets van het feestje is slecht gevallen?...en alleen bij jou of zijn alle aanwezigen
Nah, dat denk ik niet, dan was ik al veel eerder ziek geweest hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:13:08 #159
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77275813
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Don't tempt me
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervan
🐙
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:13:52 #160
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77275832
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

geen foto's?
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Don't tempt me
Kssst, beide.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:13:59 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275834
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervan
Jij vond die onderzeeër zeker ook stiekem best kek he?
Of was die van voor jouw tijd?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:15:36 #162
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77275894
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jij vond die onderzeeër zeker ook stiekem best kek he?
Of was die van voor jouw tijd?
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
🐙
pi_77275914
Welterusten Tombolafan, JJH en Ingetje.

En beterschap oh-oh.
Freestyle
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:16:44 #164
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275938
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
Ik moest ook stiekem lachen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:16:45 #165
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77275939
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
Het idee alleen al.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten Tombolafan, JJH en Ingetje.

En beterschap oh-oh.
A-E
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:17:32 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275966
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef JJH het volgende:

[..]

Het idee alleen al.
[..]


Het idee is echt grappig, ik snap niet hoe ie dr op komt
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:18:19 #167
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77275991
Trusten allemaal, ik ga afk, es kijken hoe lang dit geintje gaat duren
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:18:55 #168
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77276006
maar deze sigarenbrandende biertankende dekzwabber ( ) gaat naar bed
🐙
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:19:29 #169
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77276015
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Trusten allemaal, ik ga afk, es kijken hoe lang dit geintje gaat duren
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze sigarenbrandende biertankende dekzwabber ( [ afbeelding ] ) gaat naar bed
Tot ziens beiden.
  Designer dinsdag 26 januari 2010 @ 00:19:36 #170
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77276021
oh ben niet de enige zie ik

dag iedereen
🐙
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:19:36 #171
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77276022
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Ho halt, ik ben Ing nie
Voor de zekerheid twee teiltjes mee naar bed dan maar

En beterschap
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:20:06 #172
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77276036
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ho halt, ik ben Ing nie
CAT
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:21:43 #173
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77276094
Succes oh-oh...hopelijk morgen nergens last meer van.
Ik ga nu echt slapen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77276114
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:19 schreef JJH het volgende:

[..]


[..]

Tot ziens beiden.
Welterusten oh-oh en Zwabbermans!

Ging jij ook niet slapen dan JJH?
Freestyle
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:26:02 #175
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77276203
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Welterusten oh-oh en Zwabbermans!

Ging jij ook niet slapen dan JJH?
Neuh, nog niet.

Vanmiddag weer onbedoeld op de bank liggen pitten.
pi_77276213
En SC sterft weer uit
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77276279
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef JJH het volgende:

[..]

Neuh, nog niet.

Vanmiddag weer onbedoeld op de bank liggen pitten.
Oh, ik had net al welterusten tegen je gezegd.

Dat is niet handig.
Maar dan zul je het vanmiddag wel even nodig hebben gehad.
Freestyle
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:28:54 #178
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77276290
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef trovey het volgende:
En SC sterft weer uit
Ik ben er nog.
pi_77276336
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef trovey het volgende:
En SC sterft weer uit
Welnee!

nog niet, maar voor hoelang...
Freestyle
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:44:48 #180
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77276795
05. 230 JJH
18. 165 tombolafan
33. 123 Surveillance-Fiets
50. 097 Greys
56. 088 oh-oh
65. 084 ElisaB
79. 076 Cat22


Oké dan.
pi_77276826
Ik heb ruzie in een ander topic
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77276872
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef trovey het volgende:
Ik heb ruzie in een ander topic


Ruzie maken op interwebz...
Freestyle
pi_77276917
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]



Ruzie maken op interwebz...
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel vals
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77277049
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel vals
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.
Dat soort mensen zijn dom om in hun onwetendheid vooroordelen te roepen zonder te weten waarover ze praten.
Lekker laten gaan zulke mensen die leven in een beperkte wereld met een bekrompen mening.
Daar hoef jij je niet tegenover te verantwoorden lieve Trovey.
Freestyle
pi_77277110
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.
Dat soort mensen zijn dom om in hun onwetendheid vooroordelen te roepen zonder te weten waarover ze praten.
Lekker laten gaan zulke mensen die leven in een beperkte wereld met een bekrompen mening.
Daar hoef jij je niet tegenover te verantwoorden lieve Trovey.
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegeven .....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77277176
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegeven .....


Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.

Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
Freestyle
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:01:56 #187
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77277191
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]



Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.

Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
Trusten.
pi_77277242
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]



Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.

Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
....trouwens nooit bang voor die nageltjes ...mijn Noren hebben klauwen die zonder meer dwars door alles heen gaan....ik ben bang ook door een waterbed
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77277273
Ik zit te wachten op mijn aardbeien ...dan kan ik de boel afsluiten
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77277588
Strobessen zijn klaar....ik ga slapen...
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:27:32 #191
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77277646
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
Strobessen zijn klaar....ik ga slapen...
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 07:31:08 #192
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77279315
Mogge
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:09:25 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77279592
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 08:18:32 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77279665
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 januari 2010 @ 08:37:25 #195
163650 Greys
pi_77279827
Mogguh!

Laterrrrr!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77279942
Mogguh!!!!!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:01:51 #197
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77280102
Hollllaaaaa
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:05:28 #198
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77280159
Tis koud hier
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:09:14 #199
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77280221
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis koud hier
Hier ook
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_77280485
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:09 schreef Maes het volgende:

[..]

Hier ook
Maes je tuin!!!!!!!!

Ik stond vanmorgen te bibberen in de deuropening. Soms ben ik wel blij dat ik de jongens niet zelf naar school hoef te brengen maar dat de bus ze ophaalt. Brrrr wat is het koud. -11 hier.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')