¤100,-quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar drinken gaat me goed af![]()
Ooit een wijnproefavond gehad bij m'n ouders; als een steen naar huis, voor 100+ euro wijn gekocht bleek achteraf en de volgende ochtend geen hoofdpijn
6 flessen had ikquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 flessen had ik![]()
Doen ze wel heel slim; eerst een sessie rood, wit en rose...vervolgens schnapjes en dan laten ze je bestellen
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
Ik zou trouwens graag ook wel eens naar een whiskyproeverij voor beginner willen. Daar zitten ook zoveel nuances en verschillende smalen in...
Jupquote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willen
*mental image.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Het hielp ook niet mee dat ik de hele week ziek was geweest en amper gegeten had...ik kwam zingend op de fiets thuis "wijn is fijn, tralalaaaa"
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.
bij de winkel waar ik altijd mijn speciale biertjes haal, hadden ze een fles amerikaans bier staan, de enige fles die amerika was uitgekomen, 65cl, 120 euroquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q omquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q om![]()
Hebbie dan? Onder, boven, allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |