Jup. Niet meer naar jou luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, heb je toch weer iets geleerd he
quote:
Oh ja, die had jij he? Die is heerlijk. Zelfs ook al is het een ouwetje van kerst 2008.quote:
Hoi Ingquote:
En JJHquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Naamtopic.![]()
![]()
Mijn gratis doos is leeg trouwens. Als je nog wat wil moet je er nu voor betalen.![]()
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtendquote:
quote:
quote:
Tuurlijk niet!quote:
Tsssk.... mijn doos vergelijken met een parkeergarage.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtend![]()
of was dat nou de parkeergarage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een hele nacht in de doosquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
1,50 per uur, en na elven verplicht tot de volgende ochtend![]()
of was dat nou de parkeergarage...
Oh, ik had je helemaal gemistquote:
En je weet hoezeer ik gesteld ben op aaaandacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik had je helemaal gemist
Hoooi!
Met mij wel oke, hier ook?
Ziggy eet als een bootwerker de laatste dagen. Hoewel ze vandaag nog steeds 1,9 kg woog vind ik het toch een goed tekenquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je weet hoezeer ik gesteld ben op aaaandacht.![]()
![]()
Hier gaat het zijn gangetje.
Hoest met de Zigster?
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsssk.... mijn doos vergelijken met een parkeergarage.
In de ene passen heel wat meer auto's heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach weet je, je hebt ergens wel gelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hele nacht in de doosDa's zielig
*geeft snorkel mee aan JJH*🐙
Niets geschikts kunnen vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Verder gingen we vandaag weer een urn uitzoeken en bestellen en dat is wéér mislukt
Nou ja, geen haast
Eigenwijze pruts dat ze is.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziggy eet als een bootwerker de laatste dagen. Hoewel ze vandaag nog steeds 1,9 kg woog vind ik het toch een goed teken
Aw, da's jammer. Maar het moet natuurlijk wel de perfecte urn zijn en dan kun je beter iets langer doorzoeken dan een overhaaste beslissing nemen.quote:Verder gingen we vandaag weer een urn uitzoeken en bestellen en dat is wéér mislukt
Nou ja, geen haast
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou eerst stond er wat tofs tussen, maar dat bleek een koektrommel
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou ja. Eerst wilden we een urn van keramiek en wisten we ook de kleuren al enzo, maar nu wilden mn moeder en mn zus ineens natuursteen. Nou, wij eerst kijken bij alle urnen op de begraafplaats, daar zaten wel mooie bij, maar ze hadden daar bij (ja, hoe noem ik dat nou?) waar je die urnen kan bestellen en bekijken, bijna geen voorbeelden, alleen wat brochures.quote:
Oh, dat lukt haar wel hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenwijze pruts dat ze is.![]()
Net alsof ze af en toe bevestigd moet krijgen dat jullie leven echt wel om haar draait.
[..]
Aw, da's jammer. Maar het moet natuurlijk wel de perfecte urn zijn en dan kun je beter iets langer doorzoeken dan een overhaaste beslissing nemen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu wel in elk geval...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat iedereen wel door heeft dat ik dat niet kwetsend bedoel
Da's wel cru iddquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind veel urnen op pedaalemmers lijken
das ook een lullig symbool wat je dan afgeeftquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal oerlelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja. Eerst wilden we een urn van keramiek en wisten we ook de kleuren al enzo, maar nu wilden mn moeder en mn zus ineens natuursteen. Nou, wij eerst kijken bij alle urnen op de begraafplaats, daar zaten wel mooie bij, maar ze hadden daar bij (ja, hoe noem ik dat nou?) waar je die urnen kan bestellen en bekijken, bijna geen voorbeelden, alleen wat brochures.
Dus wij naar een gedenkmonumentenwinkel, maar daar hadden ze ook niet veel voorbeelden en we konden ook maar niet kiezen uit het soort steen. (Ik vetode degene die mn zus koos, en zij die van mij) en ja tekst en lettertype.. Nou ja, we moeten het maar weer even laten bezinken
En ja, hij moet perfect zijn, dus geen haast
Nee, maar ik snapte wel dat het een grapje was hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu wel in elk geval...Maar ik weet niet of MB al gehoord had van de opmerking van Elisa...
Ja nou, dat wilde ik dus ook, of wij eigenlijk. Alleen vandaag zag ik die sieraden en ik vond ze eigenlijk allemaal niet zo mooiquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt de as tegenwoordig ook als sieraad laten verwerken....vind ik ook wel mooi persoonlijk
Jij bent nog erger dan ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal het wel even voor je opzoekenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Nee, maar ik snapte wel dat het een grapje was hoor
Nou ja, je hebt wel mooie hoor (vind ik dan) van glas en met mooie patroontjes enzo, lijken eigenlijk net grote vazen.quote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind ze meestal oerlelijkduw wmb is het nou niet zo dat je uit vele 'mooie' kunt kiezen. Dat is echt ff goed zoeken. Gelukkig heeft het inderdaad geen haast. En nog zoiets: als je later een nog mooiere tegenkomt, dan kun je altijd nog wisselen
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik snapte wel dat het een grapje was hoor
[..]
pfff, moeilijk inderdaad... Inderdaad gewoon de tijd voor nemen!quote:Ja nou, dat wilde ik dus ook, of wij eigenlijk. Alleen vandaag zag ik die sieraden en ik vond ze eigenlijk allemaal niet zo mooiDe meeste waren best groot vond ik. En ja, om dat nou altijd bij me te dragen...
Ik zag wel van die mini-urntjes van glas en met patroontjes enzo, dat vond ik wel mooi. Maar eigenlijk gewoon omdat ik ze mooi vond voor in mn huisNaast de foto..
Nou ja, nóg iets om over na te denken dus
Begin maar bij de sig van Ing.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het wel even voor je opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |