Wauw, een echte Tholenaarquote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Fredo55 het volgende:
En nu, juist ik, moest een nieuwe openen.![]()
![]()
Gaan jullie ons dan leren hoe je caranaval moet vieren?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wauw, een echte TholenaarZonde dat 't aan de verkeerde kant van 't water ligt, het zou voor West-Brabant geen slechte aanwinst zijn
Ge kom maar naar Berrege or mennekequote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gaan jullie ons dan leren hoe je caranaval moet vieren?![]()
Alleen Oud-Vossemeer viert carnaval op het eiland, Tholen is gedeeltelijk rooms maar daar vieren ze het niet.
Het is wel een erg tam liedje dit jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Chinless het volgende:
D'n Oòg'eid et tijdes 't Neuzebal weer 't nuuwe Vastenavendliedje gerippeteerd mee 'n bomvolle Stoelemat. De Krabbe zonge 't Vastenavendliedje van 2010 zo mee.
Refrein:
'n Dweil die oef gin pille,
gin spuit mè botox in z'n bille
gin dure kure, vietemien,
appelesien of stòòmkebien,
massaziebank of skrupmesjien...
Wa d'is t'r nouw gezonder
as ééle dage kopke n'onder
in 't Vastenavend-wonder?
Ja, da d'ouw d'oe jong!
[ afbeelding ]
De punt ja, dat kraakpand is gesloopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:54 schreef defamai het volgende:
Hehe, Tholen, ben nog wel op feestjes geweest daar, op de punt enzo.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ge kom maar naar Berrege or menneke. Dan gaan we je wel leere dweile
Trouwens, de punt was vroeger Brabants grondgebied.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:54 schreef defamai het volgende:
Hehe, Tholen, ben nog wel op feestjes geweest daar, op de punt enzo.
quote:Politieberichten van zondag 24 januari 2010
POLITIEBERICHTEN - Dronken automobilist aangehouden in Roosendaal en beginnend bestuurder met teveel op in Bergen op Zoom
Dronken automobilist aangehouden in Roosendaal
ROOSENDAAL: De politie heeft kort na 04.30 uur op de Brugstraat een 22-jarige automobilist uit Hoogerheide aangehouden. Hij blies 590 ug/l en kon zijn rijbewijs ook inleveren. Voor hem als beginnend bestuurder is maximaal 88 ug/l toegestaan; bij waarden vanaf 350 ug/l wordt bij deze categorie automobilisten het rijbewijs ingevorderd.
Een 23-jarige Tholenaar is door de politie aangehouden, nadat de agenten hem in Tholen met zijn auto zagen slingeren en stoeprandjes raken.
Uit de blaastest bleek dat hij 7 keer teveel had gedronken. In eerste instantie reageerde de bestuurder niet op het stopteken van de agenten. De man was beginnend bestuurder.
HOOGERHEIDE: Een 28-jarige automobilist uit het Duitse Gruben is zaterdagavond kort na 22.30 uur aangehouden, nadat hij werd betrapt op dronken rijden.
Beginnend bestuurder met teveel op in Bergen op Zoom
BERGEN OP ZOOM: Dat gold ook voor een 21-jarige Bergse beginnend automobilist die rond 06.00 uur in de Koepeldwarsstraat werd gecontroleerd. Hij blies 530 ug/l en mocht dus ook zijn rijbewijs overhandigen.
Hallooo!quote:
Gewoon even een PM sturen naar Chinless; die kan dat vast wel fixenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi!![]()
Wel jammer dat het kaartje in de op een beetje klein is hè, nou past Oudenbosch en dus ook mijn naam en bijbehorende prikker er niet op!
Thanx!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon even een PM sturen naar Chinless; die kan dat vast wel fixen
Nu maar hopen dat het luktquote:
Dan zal hij hem wel uitzoomenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben bang dat ie een nieuw kaartje moet maken, zo te zien staat Oudenbosch er net niet op.
Ik split ze gewoonquote:Op maandag 25 januari 2010 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zal hij hem wel uitzoomen
En welkom trouwens!
Prima idee, tot er iemand uit Heerle hier komt, maar dat zien we dan wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik split ze gewoonBoZ / Halsteren / Woensdrecht;
en een stukje Roosendaal / Oudenbosch.
Waar ik heerle laat weet ik nog niet. Ik vind de prullenbak wel een mooi plaatsje. Wat jullie?
Hoi hoiquote:
Ik kom uit Heerlequote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Prima idee, tot er iemand uit Heerle hier komt, maar dat zien we dan wel.
Heerle ligt toch dichter bij Bergen? Of is dat Wouw?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom uit Heerle
Gooi mij maar bij Roosendaal
Heerle, Wouw ligt dichterbij Roosendaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heerle ligt toch dichter bij Bergen? Of is dat Wouw?
Zie je wel, valt me weer mee, mijn topografie is niet meer wat het geweest is namelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heerle, Wouw ligt dichterbij Roosendaal.
wat jij vind moet je toch naar de politie brengen? Ik wouw je eigenlijk in beide zetten. Dan overlapt dat mooi. Mag dat ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat ik mag kiezen!
nog wel jaquote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef teknomist het volgende:
Heerle is wel gemeente Roosendaal.
Ik heb wel de indruk dat mensen uit Heerle eerder naar Bergen op Zoom dan naar Roosendaal gaan voor school, uitgaan e.d. Maar ja, dat kan ook een valse indruk zijn omdat ik natuurlijk alleen de mensen ken uit Heerle die in Bergen op Zoom komen.quote:
Is dat die bult vlakbij Hoogerheide?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, even een (mooi) plaatje raden. Waar is dit?
Qua school wel ( "want dat is dichterbij om te fietsen"quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat mensen uit Heerle eerder naar Bergen op Zoom dan naar Roosendaal gaan voor school, uitgaan e.d. Maar ja, dat kan ook een valse indruk zijn omdat ik natuurlijk alleen de mensen ken uit Heerle die in Bergen op Zoom komen.
Dus ik mag bij Roosendaalquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef Chinless het volgende:
Teknomist kwa school wel, maar vroeger was rsd veel populairder om te stappen, dus ik denk dat ik hierin automatic gelijk moet geven.
Squote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef Loedertje het volgende:
Meer bulten ken ik niet in de omgeving van Bergen op Zoom.
Feit is wel dat het carnaval in Heerle over het algemeen net iets dichter bij dat van Roosendaal ligt, al zie je ook wel aardig wat gerdijntjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Qua school wel ( "want dat is dichterbij om te fietsen") en verder vind ik het erg verdeeld
Uitgaan deed ik of in Bergen op Zoom of gelijk in Breda, Rotterdam, Antwerpen en verder.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef Chinless het volgende:
Teknomist kwa school wel, maar vroeger was rsd veel populairder om te stappen, dus ik denk dat ik hierin automatic gelijk moet geven.
Same here.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uitgaan deed ik of in Bergen op Zoom of gelijk in Breda, Rotterdam, Antwerpen en verder.
Ik ben nog nooit in Roosendaal uitgeweest eigenlijk.
Ik ben overal wel geweestquote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uitgaan deed ik of in Bergen op Zoom of gelijk in Breda, Rotterdam, Antwerpen en verder.
Ik ben nog nooit in Roosendaal uitgeweest eigenlijk.
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef teknomist het volgende:
Dat die pizza dan maar gesmaakt heeft!
Neequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Mijn salami-plakje viel eraf en toen kwam ook de hete tomatensaus mee
MM ?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
En ik wilde nog naar de MM vanavond
Ben jij de leukste thuis?quote:
Die koop je toch niet daar? Kai duurquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?Hehe.
Nee, ik moet nieuwe inktpatronen hebben.
Ik koop die altijd daar, hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
Die koop je toch niet daar? Kai duur
Heerle heeft geen AHquote:
A-ha.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik koop die altijd daar, haha
[..]
Heerle heeft geen AH![]()
Wij zijn net te klein voor een AH XLquote:
Bij ons komt-ie er gewoon niet omdat er een of andere sjappie veel geld in RBC heeft gepompt en huilie-huilie gaat doenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn net te klein voor een AH XL
Ja, Pollemans is een stommerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij ons komt-ie er gewoon niet omdat er een of andere sjappie veel geld in RBC heeft gepompt en huilie-huilie gaat doen
http://www.bndestem.nl/re(...)kt-in-De-Zeeland.ecequote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn net te klein voor een AH XL
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)kt-in-De-Zeeland.ece
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.quote:
Mja, dat schiet inderdaad niet op. Ik rij weleens naar de MCD (bij Lambertijnenhof) en daar is het ook al zo'n crimequote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.
Ja, die parkeerplaats is daar al net zo mini als de mensen bij het Lambertijnenhof.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat schiet inderdaad niet op. Ik rij weleens naar de MCD (bij Lambertijnenhof) en daar is het ook al zo'n crime
Oh, die zijn er wel hoor alleen je moet exact weten waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.
Ja, wist je dat niet?quote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, die parkeerplaats is daar al net zo mini als de mensen bij het Lambertijnenhof.![]()
Heerlen zeker?quote:
Vroeger jarenlang iedere week in Roosendaal uitgeweest. En altijd, weer of geen weer, op de fiets. Vanuit Oudenbosch gingen we langs Oud-Gastel, om daar nog een vriendengroep op te halen, jointje roken, en dan met 30 man door naar Roosendaal. Toen had je in Roosendaal nog de Bona beach club, een el cheapo Baja zeg maar. Met in de hoeken wat zand op de vloer. Daarnaast zat één of ander metal hol, de Pitt. Wat was dat allemaal pauper zeg, als je het vergelijkt met discotheken van nu. Dan is een zuipkeet nog beter. Kan me nog herinneren dat er een keer een stripster kwam in de Bona. Een negerin. Niet echt een lekker wijf, dus ik ging bier halen. Kom ik terug met een sloot bier voor mezelf, en wat maten, kijk ik naar links, kijk ik zo recht in die spleet van die negerin, die op de vloer lag te draaien, ik denk me bier, wat doe je.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef Chinless het volgende:
Het klinkt allemaal een beetje als de Vismarkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger jarenlang iedere week in Roosendaal uitgeweest. En altijd, weer of geen weer, op de fiets. Vanuit Oudenbosch gingen we langs Oud-Gastel, om daar nog een vriendengroep op te halen, jointje roken, en dan met 30 man door naar Roosendaal. Toen had je in Roosendaal nog de Bona beach club, een el cheapo Baja zeg maar. Met in de hoeken wat zand op de vloer. Daarnaast zat één of ander metal hol, de Pitt. Wat was dat allemaal pauper zeg, als je het vergelijkt met discotheken van nu. Dan is een zuipkeet nog beter. Kan me nog herinneren dat er een keer een stripster kwam in de Bona. Een negerin. Niet echt een lekker wijf, dus ik ging bier halen. Kom ik terug met een sloot bier voor mezelf, en wat maten, kijk ik naar links, kijk ik zo recht in die spleet van die negerin, die op de vloer lag te draaien, ik denk me bier, wat doe je.![]()
Ook was het iedere week weer raak bij La vie voor. Marokkanen tegen de politie. Kwam nog net geen ME aan te pas, wat een tyfuszooi was dat altijd zeg. Op een gegeven moment is de Bona dicht gegaan, omdat ze toen heel die straat gingen verbouwen (voor de jongeren die hier nix van snappen, tis wel een beetje Opa verteld idd, tis de straat waar de bowling zit).
Daarna zijn we nog een aantal jaar naar de Oude Danserije geweest. Teringdruk elke week, niet normaal, 1 jaar achterin rond gehangen, maar later stonden we altijd voorin. Ja, toen was het altijd heel gezellig, met leeftijdsgenoten, ben er een jaar of 4, 5 denk ik nog een keer binnengestapt met wat vrienden, voor de gein, maar dat was 1 biertje en weer weg.
Dat met die marokkanen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje als de Vismarkt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
Mijn vorige computer kwam daar vandaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Chinless het volgende:
![]()
Bij De MCD shop ik ook wel eens, maar dan staat mijn auto in de zandstraat ofzo. Ik loop wel een klein stukje.
eigenlijk komt dat omdat ik nogal vaak bij de computerwinkel daar ben& soms werk
Leg uitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef teknomist het volgende:
KontenBonkers.Zo noemden we die winkel vroeger altijd.
Geen idee, een paar nerds noemden die winkel zo en iedereen nam dat over.quote:
Hehe okequote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen idee, een paar nerds noemden die winkel zo en iedereen nam dat over.
Die gast vertrouw ik voor geen meter meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
En je PC kwam daar vandaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe oke
Ik ben er nog nooit binnen geweest.
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Google is aangepast, hopelijk is het zo nog iets anders worden het er 2, maar daar had ik nu even geen zin in.
En als het lang geleden is auto_ dan heb je grote kans dat ik hem aangesmeerd heb
Tholen een stad noemenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.
oh nee... zie bovenstaande.quote:
Ja, ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
[..]
oh nee... zie bovenstaande.
Ik heb verdomme last van mn nek
Ik kan je niet meer PM'en... je inbox is vol, geeft hij aanquote:
Superquote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Google is aangepast, hopelijk is het zo nog iets anders worden het er 2, maar daar had ik nu even geen zin in.
En als het lang geleden is auto_ dan heb je grote kans dat ik hem aangesmeerd heb
Haha, dat zou best kunnen. Ik heb geen ideequote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad.Morgen mijn officiële gesprek in Tilburg voor een nieuwe opdracht. Wish me luck!
Welterusten.
KBCS.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vorige computer kwam daar vandaanKBC ofzo?
Ojee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Vandaag bezig aan mijn laatste dag als twintiger...![]()
Oh, dat weet ik allemaal nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
KBCS.
Die heeft jaren gezeten in dat pand aan de Zandstraat waar daarvoor een slagerij in heeft gezeten. Tegenwoordig zit hij in het voormalige pand van de Spar/Super.
K woon er vlakbij.quote:
Oo oke, ik geloof je meteen, haha.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, ik geloof je meteen, haha.
Maw: Morgen feestje bij jou thuis?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Vandaag bezig aan mijn laatste dag als twintiger...![]()
Haha. Ach, je gaat er niet dood vanquote:
Je weet nu wel ongeveer waar ik woonquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Maw: Morgen feestje bij jou thuis?
[ afbeelding ]
Nee idd, da' s meestal bij een iets hogere leeftijd, 31 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ach, je gaat er niet dood van
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
En bier staat bij mij altijd koud, want daar heb ik een extra koelkast voor (in de kast in de woonkamer)
Kijk, dan heb je nog evenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee idd, da' s meestal bij een iets hogere leeftijd, 31 ofzo
Das lief zn uitnodiging, maar om nu heel de wijk door te crossen roepend naar je naam is ook weer zo ietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je weet nu wel ongeveer waar ik woonEn bier staat bij mij altijd koud, want daar heb ik een extra koelkast voor (in de kast in de woonkamer
)
Ik heb je de precieze coordinaten gegevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Das lief zn uitnodiging, maar om nu heel de wijk door te crossen roepend naar je naam is ook weer zo iets
Hulde voor jou dat je bier in de woonkamer staat. Ik heb het in de tap in de keuken staan. Ook altijd netjes 3 graden tenslotte.
Dus je huisnummer is gewoon je huidige leeftijd + Bquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb je de precieze coordinaten gegevenEn het huisnummer is mijn leeftijd van morgen -1 en een B erachter.
Ik ben te lui om iedere keer naar de keuken te lopen. Maar toen ik hier in kwam zag ik een leuke opbergkast in de huiskamer, dus daar heb ik maar een extra koelkast in gezet. Bier moet immers altijd koud staan natuurlijk, voor onverwachte gasten, en mijn dagelijkse "biertje tijdens het 's avonds in de bank hangen en naar Discovery kijken" moment.
Ja, zo had ik het ook kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus je huisnummer is gewoon je huidige leeftijd + B
Mooi huisje trouwens....
Hey, een verdwaalde schaap :quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Dzjenn. het volgende:
De 18e naar BoZ, beugel gaat er eindelijk écht uit!
je boft, ik heb morgen nog niets zoveel te doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook kunnen zeggen ja![]()
Van binnen wel, van buiten valt wel mee hoor. Ik zit trouwens in de bovenwoning, beneden is gelijkvloers, boven 2 verdiepingen.
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hey, een verdwaalde schaap :![]()
Kan je dan wel met mond open lachen
[..]
je boft, ik heb morgen nog niets zoveel te doen![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?
wel een lekker kontje, telt dat ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?
Als je een vrouw zou zijn wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
wel een lekker kontje, telt dat ook?
Ik, want dan hoef ik geen andere (dure) zooi in huis te halen.quote:En wie wilt nu een vrouw die bier drinkt ?
Ik heb de opdracht. Vanaf februari werk ik ook in Tilburg voor minimaal een half jaar.quote:
Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de filequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb de opdracht. Vanaf februari werk ik ook in Tilburg voor minimaal een half jaar.
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de file
Da's een rotfile, want die staat er iedere dag (eigenlijk is het ook de enige file tussen BoZ en Breda.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?
quote:
Klopt, maar ik snap niet waarom er file moet staanquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Da's een rotfile, want die staat er iedere dag (eigenlijk is het ook de enige file tussen BoZ en Breda.
Wat ik daar doe, is het eerste stuk links blijven rijden. Dan rij je eerst een hoop auto's voorbij. Vervolgens ga je rechts rijden (want iedereen gaat links rijden omdat er een stuk verder auto's gaan invoegen (thv ROC). Dan kan je rechts die file voorbij rijden. En pas waar de auto's via de oprit gaan invoegen, moet je weer naar links gaan.
Dat geeft een aardige winst.
Dank je, dank je! Heel lief! Heb je nog tips om het zo draaglijk mogelijk te maken misschien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
'k Weet hoe je je voelt, mijn tienerleven is binnenkort ook verleden tijd..
Nog meer bier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dank je, dank je! Heel lief! Heb je nog tips om het zo draaglijk mogelijk te maken misschien?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de file
Vanmorgen was het weer raakquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.(De file dan he.)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Hier geloof ik niks van.
Ik vertrek altijd rond 7 uur naar mijn werk, dus dan zal het wel meevallen denk ik.quote:
Ik snap sowieso weinig van deze kaart. In Amsterdam veel meer zware drinkers dan in Rotterdam. En Volendam komt er relatief nog goed af, maar daar zitten dan weer allemaal aan de coke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij komen er idd zomaar bekaaid af. Kan me nog een verjaardag van een maat van me herinneren van vorig jaar, toen zijn er op 30 personen (verhouding m/v ongeveer 70%/30%) 20 kratten Jupiler opgegaan... Op 1 avond... En dan laat ik de flessen Wodka/Schrobbelaer etc. nog buiten beschouwing. Daar waren er ook nog een stuk of 5 van op. Wijn weet ik niet eens hoeveel d'r op is gegaan toen, dat dronken de vrouwen allemaal natuurlijk.
Oo okequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vertrek altijd rond 7 uur naar mijn werk, dus dan zal het wel meevallen denk ik.
Vandaag reed ik 7:15 aan. Dus rond half 8 was ik in Rsd ofzoquote:
Ja, dan zit je in de file. Als je niet veel later dan 7 uur wegrijdt valt het altijd wel mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo okeIk reed vandaag iets over half 8 weg
Nee, morgen stappen in Amsterdam, zaterdag ga ik niet weg... alleen zondag dit weekend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef Chinless het volgende:
Tek... ga jij morgen nog carnavallen? (wss domme vraag)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Chinless het volgende:
Ik heb hem even naar waarheid gemaakt:
[ afbeelding ]
Normaliter ben ik half 8 in tilburg. Dus om half 7 weg.quote:
Kunnen we niet gaan carpoolen met de fokkers hier ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Normaliter ben ik half 8 in tilburg. Dus om half 7 weg.
Echter ben ik soms lui en wil ik niet uit bed, waardoor het later wordt
Met automatic is da lastig die studeert erquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kunnen we niet gaan carpoolen met de fokkers hier ofzo?
Jup, ik heb hem, waar wil je hem hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Met automatic is da lastig die studeert eren dan met die part-time tijden.
Maar heeft iemand het nr van 2010 al? ik kan hem zo nergens vinden (en mn newsgroepen liggen eruit)
Klopt. Maar niet heel actief, ik ben meer actief in MUZ en Space.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef teknomist het volgende:
defamai, ik zie net dat jij ook in het producing topic zit.
doe maar even PM anders heb ik wel een ftpquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Jup, ik heb hem, waar wil je hem hebben?
'k Had eerst weinig vertrouwen dat het verbod zou werken, maar het is toch wel erg fijn om nooit meer langs wietlucht te hoeven fietsen en een station bezaaid met Franstaligenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef teknomist het volgende:
Breda vangnet voor wietrokers
En dit zou niet gaan gebeuren zei men in het begin. Alsof Belgen niet even een paar kilometer omrijden i.p.v. in hun thuisland bij vage dealers hun wiet te halen.
Thanks.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef defamai het volgende:
Note to self: een usericon is geen homepage.
Done.
Vreemd, wat voor error dan. Anders pleur je je ftp maar open. Ik heb alleen hier een upload die langzamer is dan dikke slakkenstront door een trechter met een koolstoffilter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
Krijg steeds error by downloading enzo.
Ik heb nooit zo'n last ervan gehad eigenlijk. En wietlucht vind ik helemaal niet storend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Had eerst weinig vertrouwen dat het verbod zou werken, maar het is toch wel erg fijn om nooit meer langs wietlucht te hoeven fietsen en een station bezaaid met Franstaligen.
* teknomist is premium member.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef Chinless het volgende:
Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a Premium member
Zoals ik al zei, dat gaat mn upload niet trekken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef Chinless het volgende:
Error
You want to download the following file:
http://rapidshare.com/fil(...)da_d_ouw_oe_jong.mp3 | 3967 KB
Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a Premium member
Please note, the server is not going to check again within the next 2 minutes if downloading is possible again. To provide a fair platform, all user get the same options. Your last attempt was 16 seconds ago.
Ja die ftp lig nu ook op zn gat![]()
mail anders even naar mn msn account?
Dan kan jij hem vast wel even mailen (A)quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
* teknomist is premium member.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:13 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dan kan jij hem vast wel even mailen (A)
Nee, daar heb ik geen familie wonen. Maar ik ben niet de enige met deze achternaam in Bergen op Zoom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef Chinless het volgende:
Thx...
Alleen nu ik je naam weet... ga ik nog eens nadenken of ik je echt niet ken.
Woont er fam van jou in wijk gageldonk ?
Dat snap ik. Mijn achternaam is ook kei bekendquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen familie wonen. Maar ik ben niet de enige met deze achternaam in Bergen op Zoom.
Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn achternaam is ook kei bekend
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?
Jou ken ik in ieder geval niet dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.
Linders
Nog niet neequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jou ken ik in ieder geval niet dan.
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Bavel... Maar dat is ook elke dag. Met als Etten. Galder ook vaak en bij Gilze ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.
Familie van Rosemarie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaalquote:
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaal![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Waar was je trouwens gisteravond? Zit ik heel de avond naakt op de bank te wachten, komt er niemand langs...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Ro-se-ma-rie.quote:
Dan neem je toch een vrouw voor me meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Chinless het volgende:
Ik mocht toch niet komen, omdat ik geen vrouw was.
Anders kwam ik wel. Nu heb ik namelijk mijn eigen Palm voorraad moeten aanspreken!
Dat is zo'n Bergs liedje.quote:
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?quote:2000: Vooruit Mina!
1998: Da za'k oe 's vertelle
1997: Leutspieroefeninge bij Springtij
1996: Ei Prins, me wille n'oe vrage?
1991: Z'n beste kerremusdag
1989: Dweile mette Peperbus
1988: Reuzelied
1987: Merck toch oe Sterck
1985: D'r ga niks bove Berrege
1976: Wana
Ik heb die thuis denk wel. Ofja ik heb er veel, of dat expliciet die zijn weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
www.regioactueel.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.
Heb van dat klimaatstraatfeest echt helemaal niets gemerkt..
automatic_?quote:HEERLE - Vanmorgen omstreeks 0900 uur is er op de Westelaarsestraat een busje uit de bocht gevlogen
Vanmorgen omstreeks 0900 uur heeft er op de Westelaarsestraat een ongeval plaats gevonden.
De eerste melding betrof een ongeval met beknelling, maar al snel bleek dit niet te kloppen
het betrof wel een ongeval maar de bestuurder was reeds uit het voertuig.
Het busje kwam uit de richting Heerle en was onderweg naar de Wouwse Plantage om een klus
te doen. In een flauwe bocht was het ineens spekglad en na een stuurcorrectie is de bus gaan
schuiven en op zijn zijkant in de sloot terecht gekomen. De bestuurder is hierbij niet gewond
geraakt.
Het busje raakte licht beschadigd en is geborgen, het verkeer ondervond weinig hinder.
PM ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb die thuis denk wel. Ofja ik heb er veel, of dat expliciet die zijn weet ik zo niet.
zou inderdaad goed kunnen.quote:
Wat ik heb zal ik posten en delen met jullie. Sow ie sow alle A kantjes vanaf 1948 tot heden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
PM ?![]()
ik heb wel alle A-kantjes en de B-kantjes van de laatste jaren, maar deze allen niet namelijk
Prima, ik luister ze nu weer regelmatig om weer lekker in de stemming te komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:37 schreef Chinless het volgende:
Wat ik heb zal ik posten en delen met jullie. Sow ie sow alle A kantjes vanaf 1948 tot heden.
automatic_ heeft toch geen busjequote:
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:
Klotesneeuw ja, ik was blij dat er eindelijk vanaf waren.
Dat kan ik me voorstellen daar ook,in dat dal. Gelukkig hoef ik alleen even naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomen
M.a.w. het is spekglad.
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomen
M.a.w. het is spekglad.
En ik was het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).
Verder ging ik ook kei hard glijden in mijn wijk.
@ teknomist, meeste heb ik van B-kant, alleen ik kan zondag pas weer bij mn PC en dus uploaden. Zolang kan je nog wel wachten toch ?
Geen probleem, hoeveel mb is het ongeveer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).
Verder ging ik ook kei hard glijden in mijn wijk.
@ teknomist, meeste heb ik van B-kant, alleen ik kan zondag pas weer bij mn PC en dus uploaden. Zolang kan je nog wel wachten toch ?
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal heb je weinig plekken die geschikt zijn om radarapparatuur op te stellen. A17 daarentegen wel, maar controleren ze heel weinig omdat het gewoon een hele veilige weg is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
Rond BoZ / Rsd valt het wel mee.. Rucphen
Bij de commando's staan ze toch weleens hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal heb je weinig plekken die geschikt zijn om radarapparatuur op te stellen. A17 daarentegen wel, maar controleren ze heel weinig omdat het gewoon een hele veilige weg is.
Tussen de TV toren en Mac in R'daalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef teknomist het volgende:
Waar zitten de commando's?
Ik heb gelukkig heel mijn leven maar 1 snelheidsboete gehad en dat was 10 km/u te hard ergens in Oss.
*afklopt*
In parkeerboetes ben ik weer wat meer succesvol.
"Ej kul, zedde gij oew ótó es aan de kant!" snapt natuurlijk niet iedereen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tussen de TV toren en Mac in R'daal
Dan staan ze of achter de geluidswal of op de parallelweg
Ik heb twee parkeerboetes gehad en één boete omdat ik een "gebodsbord" negeerde (en dat was in BoZ haha)
Haha, het was iets anders, maar vooruitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
"Ej kul, zedde gij oew ótó es aan de kant!" snapt natuurlijk niet iedereen.
Mijn mama ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:35 schreef Ireyon het volgende:
Mijn moeder is is dus 4km/h te hard geflitst bij één van de 3 controles bij Rsd - Oost vorig jaar
Nee, want ze flitsen daar ná de afslag die ik moet hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef teknomist het volgende:
Gelukkig ben je niet bekeurd vanwege de variabele snelheid bij Tilburg wegens smog.
3-4mb per nummer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen probleem, hoeveel mb is het ongeveer?
Oh dankje... jij bent mijn held voor 2010.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Loedertje het volgende:
Voor de thuisblijvers en de *ik snap er nix van* lezers:
http://www.hetzwijnshoofd.nl/webcam.html
Thanks, hier zat ik op te wachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Loedertje het volgende:
Voor de thuisblijvers en de *ik snap er nix van* lezers:
http://www.hetzwijnshoofd.nl/webcam.html
Wss ben ik de week van carnaval wel in BoZ, op vrijdag. Gy ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Thanks, hier zat ik op te wachten.
Zaterdag ben ik jarig, dus dan ben ik zeker in de stad. Vrijdag is altijd een mogelijkheid bij mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wss ben ik de week van carnaval wel in BoZ, op vrijdag. Gy ook?
overigens benk niet alleen, mja elke vriend = 1 vreugd
quote:
Whehe nja kom vrijdag dan ook gewoon maar, ofja reserveer ut maar in je agenda en bij hoge uitzondering mag je het afzeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik jarig, dus dan ben ik zeker in de stad. Vrijdag is altijd een mogelijkheid bij mij.
Zondag ga ik niet, want ik heb maandag erop mijn eerste werkdag bij een nieuwe klant en normaliter is het niet erg een beetje suf te zijn op maandag, maar niet als ik allemaal nieuwe dingen moet leren.
Is goed, maar dan ga ik wel met een voor mij nu nog anonieme fokker om 0:00 mijn verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
Whehe nja kom vrijdag dan ook gewoon maar, ofja reserveer ut maar in je agenda en bij hoge uitzondering mag je het afzeggen![]()
Nee.quote:Kijk die 2 komen uit oost brabant, dus die weten niet wat ze ervaren.
Hier niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef teknomist het volgende:
Het hagelde hier zojuist. Niet heel erg, maar toch!
Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou niet weten wat voor weer het hier is. De rolluiken zijn alweer een paar uur dicht, 'k kon die sneeuw niet meer aanzien
Ach, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef teknomist het volgende:
Rolluiken, ramen, gordijnen dicht. Da's niet echt het gastvrije Brabant he?!
Nee, maar ik woon helemaal achteraf hèquote:Op zondag 31 januari 2010 00:02 schreef teknomist het volgende:
Verwacht je iemand ofzo? Deurwaarder? Politie? Zedendelinquent?
Heerle is zo crimineel!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef teknomist het volgende:
Nee, da's waar. Zeker in Heerle. Als er trouwens nu iemand hier aanbelt dan vertrouw ik het ook niet.
Vooral dat laatste jaquote:Op zondag 31 januari 2010 00:17 schreef teknomist het volgende:
Ik zit nu aan de Safari en vastenavendliedjes. Best wel triest eigenlijk.
Mag je niet binnen roken?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:30 schreef teknomist het volgende:
Ik sta net even in de tuin te roken en ik hoor een hele galmende kakafonie aan trompetten en trombones.
Jawel, maar de hond had even recht op frisse lucht.quote:
Haha oke, dat is een goede redenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jawel, maar de hond had even recht op frisse lucht.
Ik zal morgen even luisterenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef teknomist het volgende:
Hier ben ik de hele avond mee bezig geweest - ja ik maak muziek - en ik hoop dat het de moeite was om er vastenavend voor te skippen.![]()
Laat je nog even weten wat zijn mening is na het zien van de live-beelden?quote:
haha jaquote:Op zondag 31 januari 2010 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Laat je nog even weten wat zijn mening is na het zien van de live-beelden?
Ik moet wel lachen om deze:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef teknomist het volgende:
Ik houd helemaal niet van dit soort muziek, maar hier moest ik wel omlachen.
Welke van de twee wordt de nieuwe hit van 2010quote:
oh jee, een vrouw die denktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |