Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn achternaam is ook kei bekend
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?
Jou ken ik in ieder geval niet dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.
Linders
Nog niet neequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jou ken ik in ieder geval niet dan.
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Bavel... Maar dat is ook elke dag. Met als Etten. Galder ook vaak en bij Gilze ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.
Familie van Rosemarie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaalquote:
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaal![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Waar was je trouwens gisteravond? Zit ik heel de avond naakt op de bank te wachten, komt er niemand langs...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Ro-se-ma-rie.quote:
Dan neem je toch een vrouw voor me meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Chinless het volgende:
Ik mocht toch niet komen, omdat ik geen vrouw was.
Anders kwam ik wel. Nu heb ik namelijk mijn eigen Palm voorraad moeten aanspreken!
Dat is zo'n Bergs liedje.quote:
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?quote:2000: Vooruit Mina!
1998: Da za'k oe 's vertelle
1997: Leutspieroefeninge bij Springtij
1996: Ei Prins, me wille n'oe vrage?
1991: Z'n beste kerremusdag
1989: Dweile mette Peperbus
1988: Reuzelied
1987: Merck toch oe Sterck
1985: D'r ga niks bove Berrege
1976: Wana
Ik heb die thuis denk wel. Ofja ik heb er veel, of dat expliciet die zijn weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
www.regioactueel.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.
Heb van dat klimaatstraatfeest echt helemaal niets gemerkt..
automatic_?quote:HEERLE - Vanmorgen omstreeks 0900 uur is er op de Westelaarsestraat een busje uit de bocht gevlogen
Vanmorgen omstreeks 0900 uur heeft er op de Westelaarsestraat een ongeval plaats gevonden.
De eerste melding betrof een ongeval met beknelling, maar al snel bleek dit niet te kloppen
het betrof wel een ongeval maar de bestuurder was reeds uit het voertuig.
Het busje kwam uit de richting Heerle en was onderweg naar de Wouwse Plantage om een klus
te doen. In een flauwe bocht was het ineens spekglad en na een stuurcorrectie is de bus gaan
schuiven en op zijn zijkant in de sloot terecht gekomen. De bestuurder is hierbij niet gewond
geraakt.
Het busje raakte licht beschadigd en is geborgen, het verkeer ondervond weinig hinder.
PM ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb die thuis denk wel. Ofja ik heb er veel, of dat expliciet die zijn weet ik zo niet.
zou inderdaad goed kunnen.quote:
Wat ik heb zal ik posten en delen met jullie. Sow ie sow alle A kantjes vanaf 1948 tot heden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
PM ?![]()
ik heb wel alle A-kantjes en de B-kantjes van de laatste jaren, maar deze allen niet namelijk
Prima, ik luister ze nu weer regelmatig om weer lekker in de stemming te komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:37 schreef Chinless het volgende:
Wat ik heb zal ik posten en delen met jullie. Sow ie sow alle A kantjes vanaf 1948 tot heden.
automatic_ heeft toch geen busjequote:
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:
Klotesneeuw ja, ik was blij dat er eindelijk vanaf waren.
Dat kan ik me voorstellen daar ook,in dat dal. Gelukkig hoef ik alleen even naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomen
M.a.w. het is spekglad.
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nabij de gevangenpoort zijn er hedenmorgen al een aantal auto's met elkaar in botsing gekomen
M.a.w. het is spekglad.
En ik was het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).
Verder ging ik ook kei hard glijden in mijn wijk.
@ teknomist, meeste heb ik van B-kant, alleen ik kan zondag pas weer bij mn PC en dus uploaden. Zolang kan je nog wel wachten toch ?
Geen probleem, hoeveel mb is het ongeveer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Vanmorgen van BoZ naar rsd bij heerle een peugeot tegen de vangrail (en hard). Bij afslag etten een vrachtauto in de berm (op de afrit).
Verder ging ik ook kei hard glijden in mijn wijk.
@ teknomist, meeste heb ik van B-kant, alleen ik kan zondag pas weer bij mn PC en dus uploaden. Zolang kan je nog wel wachten toch ?
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal heb je weinig plekken die geschikt zijn om radarapparatuur op te stellen. A17 daarentegen wel, maar controleren ze heel weinig omdat het gewoon een hele veilige weg is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
Rond BoZ / Rsd valt het wel mee.. Rucphen
Bij de commando's staan ze toch weleens hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tussen Bergen op Zoom en Roosendaal heb je weinig plekken die geschikt zijn om radarapparatuur op te stellen. A17 daarentegen wel, maar controleren ze heel weinig omdat het gewoon een hele veilige weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |