Ik ben overal wel geweestquote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uitgaan deed ik of in Bergen op Zoom of gelijk in Breda, Rotterdam, Antwerpen en verder.
Ik ben nog nooit in Roosendaal uitgeweest eigenlijk.
Neequote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef teknomist het volgende:
Dat die pizza dan maar gesmaakt heeft!
Neequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Mijn salami-plakje viel eraf en toen kwam ook de hete tomatensaus mee
MM ?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
En ik wilde nog naar de MM vanavond
Ben jij de leukste thuis?quote:
Die koop je toch niet daar? Kai duurquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij de leukste thuis?Hehe.
Nee, ik moet nieuwe inktpatronen hebben.
Ik koop die altijd daar, hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
Die koop je toch niet daar? Kai duur
Heerle heeft geen AHquote:
A-ha.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik koop die altijd daar, haha
[..]
Heerle heeft geen AH![]()
Wij zijn net te klein voor een AH XLquote:
Bij ons komt-ie er gewoon niet omdat er een of andere sjappie veel geld in RBC heeft gepompt en huilie-huilie gaat doenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn net te klein voor een AH XL
Ja, Pollemans is een stommerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij ons komt-ie er gewoon niet omdat er een of andere sjappie veel geld in RBC heeft gepompt en huilie-huilie gaat doen
http://www.bndestem.nl/re(...)kt-in-De-Zeeland.ecequote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn net te klein voor een AH XL
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)kt-in-De-Zeeland.ece
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.quote:
Mja, dat schiet inderdaad niet op. Ik rij weleens naar de MCD (bij Lambertijnenhof) en daar is het ook al zo'n crimequote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.
Ja, die parkeerplaats is daar al net zo mini als de mensen bij het Lambertijnenhof.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat schiet inderdaad niet op. Ik rij weleens naar de MCD (bij Lambertijnenhof) en daar is het ook al zo'n crime
Oh, die zijn er wel hoor alleen je moet exact weten waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het mag ook wel, het is altijd druk qua parkeerruimte waar je ook komt.
Ja, wist je dat niet?quote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, die parkeerplaats is daar al net zo mini als de mensen bij het Lambertijnenhof.![]()
Heerlen zeker?quote:
Vroeger jarenlang iedere week in Roosendaal uitgeweest. En altijd, weer of geen weer, op de fiets. Vanuit Oudenbosch gingen we langs Oud-Gastel, om daar nog een vriendengroep op te halen, jointje roken, en dan met 30 man door naar Roosendaal. Toen had je in Roosendaal nog de Bona beach club, een el cheapo Baja zeg maar. Met in de hoeken wat zand op de vloer. Daarnaast zat één of ander metal hol, de Pitt. Wat was dat allemaal pauper zeg, als je het vergelijkt met discotheken van nu. Dan is een zuipkeet nog beter. Kan me nog herinneren dat er een keer een stripster kwam in de Bona. Een negerin. Niet echt een lekker wijf, dus ik ging bier halen. Kom ik terug met een sloot bier voor mezelf, en wat maten, kijk ik naar links, kijk ik zo recht in die spleet van die negerin, die op de vloer lag te draaien, ik denk me bier, wat doe je.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef Chinless het volgende:
Teknomist kwa school wel, maar vroeger was rsd veel populairder om te stappen, dus ik denk dat ik hierin automatic gelijk moet geven.
Het klinkt allemaal een beetje als de Vismarkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger jarenlang iedere week in Roosendaal uitgeweest. En altijd, weer of geen weer, op de fiets. Vanuit Oudenbosch gingen we langs Oud-Gastel, om daar nog een vriendengroep op te halen, jointje roken, en dan met 30 man door naar Roosendaal. Toen had je in Roosendaal nog de Bona beach club, een el cheapo Baja zeg maar. Met in de hoeken wat zand op de vloer. Daarnaast zat één of ander metal hol, de Pitt. Wat was dat allemaal pauper zeg, als je het vergelijkt met discotheken van nu. Dan is een zuipkeet nog beter. Kan me nog herinneren dat er een keer een stripster kwam in de Bona. Een negerin. Niet echt een lekker wijf, dus ik ging bier halen. Kom ik terug met een sloot bier voor mezelf, en wat maten, kijk ik naar links, kijk ik zo recht in die spleet van die negerin, die op de vloer lag te draaien, ik denk me bier, wat doe je.![]()
Ook was het iedere week weer raak bij La vie voor. Marokkanen tegen de politie. Kwam nog net geen ME aan te pas, wat een tyfuszooi was dat altijd zeg. Op een gegeven moment is de Bona dicht gegaan, omdat ze toen heel die straat gingen verbouwen (voor de jongeren die hier nix van snappen, tis wel een beetje Opa verteld idd, tis de straat waar de bowling zit).
Daarna zijn we nog een aantal jaar naar de Oude Danserije geweest. Teringdruk elke week, niet normaal, 1 jaar achterin rond gehangen, maar later stonden we altijd voorin. Ja, toen was het altijd heel gezellig, met leeftijdsgenoten, ben er een jaar of 4, 5 denk ik nog een keer binnengestapt met wat vrienden, voor de gein, maar dat was 1 biertje en weer weg.
Dat met die marokkanen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje als de Vismarkt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
Mijn vorige computer kwam daar vandaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Chinless het volgende:
![]()
Bij De MCD shop ik ook wel eens, maar dan staat mijn auto in de zandstraat ofzo. Ik loop wel een klein stukje.
eigenlijk komt dat omdat ik nogal vaak bij de computerwinkel daar ben& soms werk
Leg uitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef teknomist het volgende:
KontenBonkers.Zo noemden we die winkel vroeger altijd.
Geen idee, een paar nerds noemden die winkel zo en iedereen nam dat over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |