Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn achternaam is ook kei bekend
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sebregts? Nuijten? Suijkerbuijk? Franken? Withagen? Verdult?
Jou ken ik in ieder geval niet dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ondanks dat ik van elke naam wel een paar mensen ken, nee.
Linders
Nog niet neequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jou ken ik in ieder geval niet dan.
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Bavel... Maar dat is ook elke dag. Met als Etten. Galder ook vaak en bij Gilze ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik las Linssen. Brrr... koude rilling.
Familie van Rosemarie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Linders
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaalquote:
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar goed mijn vader had 9 broers en zussen en ik ken ze niet allemaal![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De tering, jouw opa heeft hem ook niet versleten met pissen alleen dan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Waar was je trouwens gisteravond? Zit ik heel de avond naakt op de bank te wachten, komt er niemand langs...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Maar hij had wel een kwaliteitje baas. kijk maar wat er van gekomen is
Ro-se-ma-rie.quote:
Dan neem je toch een vrouw voor me meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef Chinless het volgende:
Ik mocht toch niet komen, omdat ik geen vrouw was.
Anders kwam ik wel. Nu heb ik namelijk mijn eigen Palm voorraad moeten aanspreken!
Dat is zo'n Bergs liedje.quote:
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?quote:2000: Vooruit Mina!
1998: Da za'k oe 's vertelle
1997: Leutspieroefeninge bij Springtij
1996: Ei Prins, me wille n'oe vrage?
1991: Z'n beste kerremusdag
1989: Dweile mette Peperbus
1988: Reuzelied
1987: Merck toch oe Sterck
1985: D'r ga niks bove Berrege
1976: Wana
Ik heb die thuis denk wel. Ofja ik heb er veel, of dat expliciet die zijn weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze b-kantjes kunt vinden?
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
www.regioactueel.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo, lees ik op FOK! wel wat er hier op het dorp gebeurd is.
Heb van dat klimaatstraatfeest echt helemaal niets gemerkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |