Hehe okequote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen idee, een paar nerds noemden die winkel zo en iedereen nam dat over.
Die gast vertrouw ik voor geen meter meer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef teknomist het volgende:
Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat
HOOGERHEIDE - Dinsdagavond 26 januari komt Piets weerbericht uit de Prins Bernhardstraat. Dit in het kader van het klimaatstraatfeest.
[ afbeelding ]
Piet Paulusma presenteert op dinsdagavond 26 januari het SBS6 weerbericht vanaf het klimaatstraatfeest in Hoogerheide. Rond half zeven zullen Piet en de cameraman, regisseur met uitzendwagen van SBS6 arriveren in Hoogerheide en daar opnamen maken voor het weerbericht en wordt er life een weerbericht uitgezonden in het shownieuws.
En je PC kwam daar vandaanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe oke
Ik ben er nog nooit binnen geweest.
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Google is aangepast, hopelijk is het zo nog iets anders worden het er 2, maar daar had ik nu even geen zin in.
En als het lang geleden is auto_ dan heb je grote kans dat ik hem aangesmeerd heb
Tholen een stad noemenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nu staat zelfs mijn stadje er ook op mwuhaha.
oh nee... zie bovenstaande.quote:
Ja, ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
[..]
oh nee... zie bovenstaande.
Ik heb verdomme last van mn nek
Ik kan je niet meer PM'en... je inbox is vol, geeft hij aanquote:
Superquote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Google is aangepast, hopelijk is het zo nog iets anders worden het er 2, maar daar had ik nu even geen zin in.
En als het lang geleden is auto_ dan heb je grote kans dat ik hem aangesmeerd heb
Haha, dat zou best kunnen. Ik heb geen ideequote:Op maandag 25 januari 2010 23:34 schreef Chinless het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad.Morgen mijn officiële gesprek in Tilburg voor een nieuwe opdracht. Wish me luck!
Welterusten.
KBCS.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vorige computer kwam daar vandaanKBC ofzo?
Ojee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Vandaag bezig aan mijn laatste dag als twintiger...![]()
Oh, dat weet ik allemaal nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
KBCS.
Die heeft jaren gezeten in dat pand aan de Zandstraat waar daarvoor een slagerij in heeft gezeten. Tegenwoordig zit hij in het voormalige pand van de Spar/Super.
K woon er vlakbij.quote:
Oo oke, ik geloof je meteen, haha.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, ik geloof je meteen, haha.
Maw: Morgen feestje bij jou thuis?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Vandaag bezig aan mijn laatste dag als twintiger...![]()
Haha. Ach, je gaat er niet dood vanquote:
Je weet nu wel ongeveer waar ik woonquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef Chinless het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]
Maw: Morgen feestje bij jou thuis?
[ afbeelding ]
Nee idd, da' s meestal bij een iets hogere leeftijd, 31 ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ach, je gaat er niet dood van
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
En bier staat bij mij altijd koud, want daar heb ik een extra koelkast voor (in de kast in de woonkamer)
Kijk, dan heb je nog evenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee idd, da' s meestal bij een iets hogere leeftijd, 31 ofzo
Das lief zn uitnodiging, maar om nu heel de wijk door te crossen roepend naar je naam is ook weer zo ietsquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je weet nu wel ongeveer waar ik woonEn bier staat bij mij altijd koud, want daar heb ik een extra koelkast voor (in de kast in de woonkamer
)
Ik heb je de precieze coordinaten gegevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Das lief zn uitnodiging, maar om nu heel de wijk door te crossen roepend naar je naam is ook weer zo iets
Hulde voor jou dat je bier in de woonkamer staat. Ik heb het in de tap in de keuken staan. Ook altijd netjes 3 graden tenslotte.
Dus je huisnummer is gewoon je huidige leeftijd + Bquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb je de precieze coordinaten gegevenEn het huisnummer is mijn leeftijd van morgen -1 en een B erachter.
Ik ben te lui om iedere keer naar de keuken te lopen. Maar toen ik hier in kwam zag ik een leuke opbergkast in de huiskamer, dus daar heb ik maar een extra koelkast in gezet. Bier moet immers altijd koud staan natuurlijk, voor onverwachte gasten, en mijn dagelijkse "biertje tijdens het 's avonds in de bank hangen en naar Discovery kijken" moment.
Ja, zo had ik het ook kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus je huisnummer is gewoon je huidige leeftijd + B
Mooi huisje trouwens....
Hey, een verdwaalde schaap :quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Dzjenn. het volgende:
De 18e naar BoZ, beugel gaat er eindelijk écht uit!
je boft, ik heb morgen nog niets zoveel te doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook kunnen zeggen ja![]()
Van binnen wel, van buiten valt wel mee hoor. Ik zit trouwens in de bovenwoning, beneden is gelijkvloers, boven 2 verdiepingen.
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Hey, een verdwaalde schaap :![]()
Kan je dan wel met mond open lachen
[..]
je boft, ik heb morgen nog niets zoveel te doen![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?
wel een lekker kontje, telt dat ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen cupje dubbel D en mooie lange benen zeker?
Als je een vrouw zou zijn wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
wel een lekker kontje, telt dat ook?
Ik, want dan hoef ik geen andere (dure) zooi in huis te halen.quote:En wie wilt nu een vrouw die bier drinkt ?
Ik heb de opdracht. Vanaf februari werk ik ook in Tilburg voor minimaal een half jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |