Tussen de TV toren en Mac in R'daalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef teknomist het volgende:
Waar zitten de commando's?
Ik heb gelukkig heel mijn leven maar 1 snelheidsboete gehad en dat was 10 km/u te hard ergens in Oss.
*afklopt*
In parkeerboetes ben ik weer wat meer succesvol.
"Ej kul, zedde gij oew ótó es aan de kant!" snapt natuurlijk niet iedereen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tussen de TV toren en Mac in R'daal
Dan staan ze of achter de geluidswal of op de parallelweg
Ik heb twee parkeerboetes gehad en één boete omdat ik een "gebodsbord" negeerde (en dat was in BoZ haha)
Haha, het was iets anders, maar vooruitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
"Ej kul, zedde gij oew ótó es aan de kant!" snapt natuurlijk niet iedereen.
Mijn mama ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:35 schreef Ireyon het volgende:
Mijn moeder is is dus 4km/h te hard geflitst bij één van de 3 controles bij Rsd - Oost vorig jaar
Nee, want ze flitsen daar ná de afslag die ik moet hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef teknomist het volgende:
Gelukkig ben je niet bekeurd vanwege de variabele snelheid bij Tilburg wegens smog.
3-4mb per nummer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen probleem, hoeveel mb is het ongeveer?
Oh dankje... jij bent mijn held voor 2010.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Loedertje het volgende:
Voor de thuisblijvers en de *ik snap er nix van* lezers:
http://www.hetzwijnshoofd.nl/webcam.html
Thanks, hier zat ik op te wachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:15 schreef Loedertje het volgende:
Voor de thuisblijvers en de *ik snap er nix van* lezers:
http://www.hetzwijnshoofd.nl/webcam.html
Wss ben ik de week van carnaval wel in BoZ, op vrijdag. Gy ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Thanks, hier zat ik op te wachten.
Zaterdag ben ik jarig, dus dan ben ik zeker in de stad. Vrijdag is altijd een mogelijkheid bij mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wss ben ik de week van carnaval wel in BoZ, op vrijdag. Gy ook?
overigens benk niet alleen, mja elke vriend = 1 vreugd
quote:
Whehe nja kom vrijdag dan ook gewoon maar, ofja reserveer ut maar in je agenda en bij hoge uitzondering mag je het afzeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik jarig, dus dan ben ik zeker in de stad. Vrijdag is altijd een mogelijkheid bij mij.
Zondag ga ik niet, want ik heb maandag erop mijn eerste werkdag bij een nieuwe klant en normaliter is het niet erg een beetje suf te zijn op maandag, maar niet als ik allemaal nieuwe dingen moet leren.
Is goed, maar dan ga ik wel met een voor mij nu nog anonieme fokker om 0:00 mijn verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
Whehe nja kom vrijdag dan ook gewoon maar, ofja reserveer ut maar in je agenda en bij hoge uitzondering mag je het afzeggen![]()
Nee.quote:Kijk die 2 komen uit oost brabant, dus die weten niet wat ze ervaren.
Hier niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef teknomist het volgende:
Het hagelde hier zojuist. Niet heel erg, maar toch!
Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:49 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou niet weten wat voor weer het hier is. De rolluiken zijn alweer een paar uur dicht, 'k kon die sneeuw niet meer aanzien
Ach, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef teknomist het volgende:
Rolluiken, ramen, gordijnen dicht. Da's niet echt het gastvrije Brabant he?!
Nee, maar ik woon helemaal achteraf hèquote:Op zondag 31 januari 2010 00:02 schreef teknomist het volgende:
Verwacht je iemand ofzo? Deurwaarder? Politie? Zedendelinquent?
Heerle is zo crimineel!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef teknomist het volgende:
Nee, da's waar. Zeker in Heerle. Als er trouwens nu iemand hier aanbelt dan vertrouw ik het ook niet.
Vooral dat laatste jaquote:Op zondag 31 januari 2010 00:17 schreef teknomist het volgende:
Ik zit nu aan de Safari en vastenavendliedjes. Best wel triest eigenlijk.
Mag je niet binnen roken?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:30 schreef teknomist het volgende:
Ik sta net even in de tuin te roken en ik hoor een hele galmende kakafonie aan trompetten en trombones.
Jawel, maar de hond had even recht op frisse lucht.quote:
Haha oke, dat is een goede redenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jawel, maar de hond had even recht op frisse lucht.
Ik zal morgen even luisterenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:50 schreef teknomist het volgende:
Hier ben ik de hele avond mee bezig geweest - ja ik maak muziek - en ik hoop dat het de moeite was om er vastenavend voor te skippen.![]()
Laat je nog even weten wat zijn mening is na het zien van de live-beelden?quote:
haha jaquote:Op zondag 31 januari 2010 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Laat je nog even weten wat zijn mening is na het zien van de live-beelden?
Ik moet wel lachen om deze:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef teknomist het volgende:
Ik houd helemaal niet van dit soort muziek, maar hier moest ik wel omlachen.
Welke van de twee wordt de nieuwe hit van 2010quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |