Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de filequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb de opdracht. Vanaf februari werk ik ook in Tilburg voor minimaal een half jaar.
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de file
Da's een rotfile, want die staat er iedere dag (eigenlijk is het ook de enige file tussen BoZ en Breda.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
welke file? Da beetje bij etten leur :p ?
quote:
Klopt, maar ik snap niet waarom er file moet staanquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Da's een rotfile, want die staat er iedere dag (eigenlijk is het ook de enige file tussen BoZ en Breda.
Wat ik daar doe, is het eerste stuk links blijven rijden. Dan rij je eerst een hoop auto's voorbij. Vervolgens ga je rechts rijden (want iedereen gaat links rijden omdat er een stuk verder auto's gaan invoegen (thv ROC). Dan kan je rechts die file voorbij rijden. En pas waar de auto's via de oprit gaan invoegen, moet je weer naar links gaan.
Dat geeft een aardige winst.
Dank je, dank je! Heel lief! Heb je nog tips om het zo draaglijk mogelijk te maken misschien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
'k Weet hoe je je voelt, mijn tienerleven is binnenkort ook verleden tijd..
Nog meer bier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dank je, dank je! Heel lief! Heb je nog tips om het zo draaglijk mogelijk te maken misschien?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Wie weet kom ik je een keer tegen in de file
Vanmorgen was het weer raakquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.(De file dan he.)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Hier geloof ik niks van.
Ik vertrek altijd rond 7 uur naar mijn werk, dus dan zal het wel meevallen denk ik.quote:
Ik snap sowieso weinig van deze kaart. In Amsterdam veel meer zware drinkers dan in Rotterdam. En Volendam komt er relatief nog goed af, maar daar zitten dan weer allemaal aan de coke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wij komen er idd zomaar bekaaid af. Kan me nog een verjaardag van een maat van me herinneren van vorig jaar, toen zijn er op 30 personen (verhouding m/v ongeveer 70%/30%) 20 kratten Jupiler opgegaan... Op 1 avond... En dan laat ik de flessen Wodka/Schrobbelaer etc. nog buiten beschouwing. Daar waren er ook nog een stuk of 5 van op. Wijn weet ik niet eens hoeveel d'r op is gegaan toen, dat dronken de vrouwen allemaal natuurlijk.
Oo okequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vertrek altijd rond 7 uur naar mijn werk, dus dan zal het wel meevallen denk ik.
Vandaag reed ik 7:15 aan. Dus rond half 8 was ik in Rsd ofzoquote:
Ja, dan zit je in de file. Als je niet veel later dan 7 uur wegrijdt valt het altijd wel mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo okeIk reed vandaag iets over half 8 weg
Nee, morgen stappen in Amsterdam, zaterdag ga ik niet weg... alleen zondag dit weekend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef Chinless het volgende:
Tek... ga jij morgen nog carnavallen? (wss domme vraag)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Chinless het volgende:
Ik heb hem even naar waarheid gemaakt:
[ afbeelding ]
Normaliter ben ik half 8 in tilburg. Dus om half 7 weg.quote:
Kunnen we niet gaan carpoolen met de fokkers hier ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Normaliter ben ik half 8 in tilburg. Dus om half 7 weg.
Echter ben ik soms lui en wil ik niet uit bed, waardoor het later wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |