Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je dat ik het zelfs in huis heb staan
Ik haal altijd hele sloffenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daarom altijd 2 pakjes halen, friesland ja
, dat is wel ver voor mij
![]()
is er nog steeds voor ieder vak een po? en dat je die onzin moet presenteren enzo
Wel om te douchen, haar te doen, koffie te drinken enzo. En ik heb nooit zin om te haasten.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn wekker toch pas om 6:30 laten af gaan, zoveel tijd nodig om wakker te worden?
Nee, ik houd een Ophidian ochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Dat is pas een lekker nummer.
Al een paar uurtjes hoor, heb een film en wat New Kids afleveringen zitten kijken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook weer in het land der levende?
Ja oke als ik 's ochtends zal douchen moet ik er ook wel een half uur eerder uit, niet dat ik mij met een half uur moet haastenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel om te douchen, haar te doen, koffie te drinken enzo. En ik heb nooit zin om te haasten.
KsE is niks in vergelijking met cock n ball torture.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen al gehad. Voor de gein opstaan met Killswitch Engage
Yayquote:[..]
Van mij mag je
Dan moet je daar wel geldvoor hebben hequote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daarom altijd 2 pakjes halen, friesland ja
, dat is wel ver voor mij
![]()
is er nog steeds voor ieder vak een po? en dat je die onzin moet presenteren enzo
Welke film heb je dan gezien?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Al een paar uurtjes hoor, heb een film en wat New Kids afleveringen zitten kijken.
Ik heb het gezien ja. Shampoospul toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je dat ik het zelfs in huis heb staan
Is goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zullen wij ook een nummer maken DW?![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KsE is niks in vergelijking met cock n ball torture.
[..]
YayIk zal het doen ook.
[..]
Dan moet je daar wel geldvoor hebben heIk had vrijdag nog net genoeggeld om peuken te halen, dus heelveel vanEz gerookt
Elk vak behalve de talen ja. En ik hoef het niet te presenteren, maar dat kan ook komendoordat ik geen normaal onderwijs volg.
Ach, ik heb weer geld, dus ik kan weer eenw eekje vooruit.quote:
Nog wensenquote:
Niet echt.quote:
ah ik zal straks ook eens achter het mysterie van de verdwenen 1300 euro gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, ik heb weer geld, dus ik kan weer eenw eekje vooruit.
er moet toch vast wel iets zijn wat je persé erbij wilquote:
Alweerquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ah ik zal straks ook eens achter het mysterie van de verdwenen 1300 euro gaan.
Veel suc6 en nu maar hopen dat ze het gevonden hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ezquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
er moet toch vast wel iets zijn wat je persé erbij wil
quote:
Desalniettemin lekkerre muziek om mee wakker te worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KsE is niks in vergelijking met cock n ball torture.
Gelijk maar een nieuwe slof gehaald gisterquote:[..]
Dan moet je daar wel geldvoor hebben heIk had vrijdag nog net genoeggeld om peuken te halen, dus heelveel vanEz gerookt
Wanneer?quote:
thnx trevquote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel suc6 en nu maar hopen dat ze het gevonden hebben
Sorry.quote:
Dat is wel zo ja. Isweer eens wat anders dan Vodka.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Desalniettemin lekkerre muziek om mee wakker te worden.
Pauperslof.quote:[..]
Gelijk maar een nieuwe slof gehaald gister
Weet ik niet.quote:[..]
Wanneer?
Die had ik in de trein nog opquote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Isweer eens wat anders dan Vodka.
Alsnog. Ik rook teveel daarvoorquote:[..]
Pauperslof.Huppelman neemt binnenkort een slof voor me mee
quote:[..]
Weet ik niet.
ik krijg dat geld van een bedrijf (vitens) die zegt het op een oud (niet meer bestaand) rekeningnr te hebben gestort. en de bank beweert dat vitens het al weer terug heeft.quote:
Jij kent me dan ook als geen ander!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet dat jij daar altijd voor in bent
quote:
Mijn droombeeld, wat doe je?1!?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Dat is wel zo ja. Isweer eens wat anders dan Vodka.
[..]
Pauperslof.Huppelman neemt binnenkort een slof voor me mee
[..]
Weet ik niet.
Mirnequote:
Nee, wij zijn ook man. Wij weten hoe jij je voelt, en delen die gevoelens ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij kent me dan ook als geen ander!
[..]![]()
I like your avatar baby.quote:
hallo vrolijke timmmmmquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen.
Misschien moet ik ;m ook maar even opzetten.quote:
Minder roken danquote:[..]
Alsnog. Ik rook teveel daarvoor
Iets met geen geld enzo.quote:[..]
Verpesten natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn droombeeld, wat doe je?1!?
Jij verwacht nu dat ik naakt in je bed ligalsje thuis komt van je werk?;(quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mirne![]()
[..]
Nee, wij zijn ook man. Wij weten hoe jij je voelt, en delen die gevoelens ook.
* Ezechielk zet een nieuwe Ophidian op.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet ik ;m ook maar even opzetten.
Ja, of niet. Vind het wel goed zoquote:[..]
Minder roken dan
Oh ja.quote:[..]
Iets met geen geld enzo.
Ja! niet oké.quote:
Verwachten? Ja. Denken dat het uitkomt? Nee. Hoewel ik nog wel die foto hebquote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij verwacht nu dat ik naakt in je bed ligalsje thuis komt van je werk?;(
Zelf weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of niet. Vind het wel goed zo
Zo rijk ben ik nu eenmaal niet.quote:[..]
Oh ja.
Sorryquote:
Ik ook.quote:
ssstquote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verwachten? Ja. Denken dat het uitkomt? Nee. Hoewel ik nog wel die foto heb
Iets met een dirty mindquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij kent me dan ook als geen ander!
[..]![]()
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie niet naar school
Waar denk je dat ik nu dan ben?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
ga anders in bed liggenquote:
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
schatjequote:
Durf jij ;t aan om met vrouwen tewinkelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou graag met je mee gaanmaar ben nu te druk met school
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
nee gelukkig niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Weet je hoe veel zin in school ik nu hebquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Durf jij ;t aan om met vrouwen tewinkelen?
Ik zal hem niet delen hoor. Ook niet voor Stoep, als fapfoto.quote:
Is a joy foreverquote:
Geloof me.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe veel zin in school ik nu heben met jullie heb ik veel beter gezelschap
Ja, je weet ook precies wat ik heb nu. Daarbij kunnen twee mensen natuurlijk geen buikgriep krijgen zonder dat er een eng nieuw virus isquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien een nieuw virus
Kan geen toeval zijn als we hetzelfde hebben
We hebben ook nog geen plaats af gesproken en wat voor een soort winkelsquote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geloof me.
Al die winkels af wil je niet doen.
Waarom denk je dat ik vrijdag met Marijke Leeuwarden in geweest ben, ipv naar school? Dat was niet om zombie fluxx hoor!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe veel zin in school ik nu heben met jullie heb ik veel beter gezelschap
Jaquote:
Alsof ik dat niet mee had gekregenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vrijdag met Marijke Leeuwarden in geweest ben, ipv naar school? Dat was niet om zombie fluxx hoor!
[..]
Ja
Stiekem had ik gisteren toen ik thuis kwam KPD gelijkgechecktquote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zal hem niet delen hoor. Ook niet voor Stoep, als fapfoto.
Het ging om de glow in the dark condooms.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet mee had gekregen
Ik ga maar eens schaften[ afbeelding ]
Ik post/verstuur/whatever hem niet zonder jouw toestemming popjequote:Op maandag 25 januari 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem had ik gisteren toen ik thuis kwam KPD gelijkgecheckt![]()
En ook niet naar Stoep sturenals goedmakertje he!
ook buikkramp enzo ?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, je weet ook precies wat ik heb nu. Daarbij kunnen twee mensen natuurlijk geen buikgriep krijgen zonder dat er een eng nieuw virus is
oh okequote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
We hebben ook nog geen plaats af gesproken en wat voor een soort winkels![]()
Alsof je van te voren gaat afspreken naar wat voor winkels je gaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
We hebben ook nog geen plaats af gesproken en wat voor een soort winkels![]()
Alsj e dat wel zou doen, wist je wel wat ik metj e privates zou doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik post/verstuur/whatever hem niet zonder jouw toestemming popje
Liefhebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsj e dat wel zou doen, wist je wel wat ik metj e privates zou doen.
Bijtenquote:
Mits zachtjes.quote:
Goed planquote:
van wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zere rug.
Dan is het niet zachtjesquote:
Jij ook al?quote:
denk verkeerd gelegen vannachtquote:
Doe dan maar nietquote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het niet zachtjes
[..]
Jij ook al?
Doe jij maar niet foto doorsturenquote:
Shitquote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof je van te voren gaat afspreken naar wat voor winkels je gaat.
Even een quote herhalenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe jij maar niet foto doorsturen
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik post/verstuur/whatever hem niet zonder jouw toestemming popje
En dat is maar goed ook.quote:
Veel, zoals je ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef timmmmm het volgende:
godverdomme, hoe verschrikkelijk kan je jezelf blijven herhalen om één fucking foto
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:quote:
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:
En die puntige knieënquote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zetten
Zin om iets leuks te doen?quote:
Winkelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zin om iets leuks te doen?
Deal.quote:
quote:
quote:
Oh die heb ik allemaal al gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij maar weer aan het werk, gaat gewoon over een van DW, niks bijzonders dus
Niet mogelijk, gister pas gemaaktquote:
Zijn zij onze ouders?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Wow!
Pap, mam.. Ik wist niet dat jullie ook op Fok! Zaten!1!1!!:d;:D;d;D::D
Zolang jij die van mij niet doorstuurt je weettog!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, con ik wil niet dat je die van mij doorstuurt he.
Ik was er op tijd bijquote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogelijk, gister pas gemaakt
Wie heeft er een goede suggestie voor relaxte muziek om op te werken?
Waarom plaag je ons zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke is nu hier![]()
Jullie zijn wel jaloers
Oh.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zolang jij die van mij niet doorstuurt je weettog!
Ik heb er 1 met de eiffeltoren!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, con ik wil niet dat je die van mij doorstuurt he.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Uit me fobo?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met de eiffeltoren!
Marijke heeft nu een rat in haar mouwquote:
Luie hond.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogelijk, gister pas gemaakt
Wie heeft er een goede suggestie voor relaxte muziek om op te werken?
Oh tofquote:Op maandag 25 januari 2010 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft nu een rat in haar mouw
Omdat het kanquote:
HEUL NIETquote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Ze zijn nogal betuttelend dus ik ga er vanuit
LOOP JE ME NOU ONJUIST TE BEJEGENEN!??!?!?!??!?!quote:
Ik weet het niet, ooit een keer een msn gesprek gehad samen met nog iemand geloof ik. Heb 'm al niet meer zie ik.quote:
Wat ben jij gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan![]()
De band, grapjas.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LOOP JE ME NOU ONJUIST TE BEJEGENEN!??!?!?!??!?!
Nah, iets met meer energie
quote:Geachte mevrouw Huppelmuts,
Hartelijk dank voor uw bericht. U vraagt ons hierin of Zwitsal ook met een wasmiddel op de markt wilt komen.
Uw suggestie voor een nieuw product van Zwitsal zullen wij doorgeven aan de verantwoordelijke personen van onze marketingafdeling.
Reacties van consumenten worden altijd zeer op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Sorry ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Daarom antwoordde ik ook, iets met meer energie. Geen Luie Hondquote:
Oja, met dat meisje, ik weet alweer.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ooit een keer een msn gesprek gehad samen met nog iemand geloof ik. Heb 'm al niet meer zie ik.
Meerenergie? Hmm. Volbeat?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom antwoordde ik ook, iets met meer energie. Geen Luie Hond
Natuurlijk doe je dat. Maar ik magj en iet doen alsje m;n zoon bent.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Nu word ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen naar Trev gestuurd, weet eigenlijk niet eens waarom die die foto van jou wilde.
Madness?quote:
Heuh, die had ik ookal eens gebruiktquote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Ondanks geen weekend!
Eigenlijk een beetje te slijmerig, die titel
Baggy Trousersquote:
Echt waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, die had ik ookal eens gebruikt
Prodigy?quote:
Volgens mijwel. Of het was Something else or... Ik weet het nietm eer.quote:
Dat heb ik vrijdag al de hele dag geluisterdquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mijwel. Of het was Something else or... Ik weet het nietm eer.
Hmm. Helmet?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijdag al de hele dag geluisterd
Nouquote:Op maandag 25 januari 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik kan zo snel geen andere bedenken, dus je hebt het er maar mee te doen
Ik ben stiekem aan Orbital begonnenquote:
Misschien dat mij zo direct nog iets te binnen schietquote:[..]
Nou
Foei.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan Orbital begonnenWeer heel wat anders
quote:[..]
Misschien dat mij zo direct nog iets te binnen schiet
Beter. Hoe lang hebje nog stage dan?quote:
Waarom rennen?quote:
Is alleen voor vandaagquote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yo, hoe krijg je dat voor elkaar?
Wat een strafquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is alleen voor vandaagDe bazin werkt maar tot 12:30 en de andere die waarnemend vervangster is zegmaar is ziek
En stagelopers mogen niet zonder begeleiding aanwezig zijn dus dan maar naar huis
Vind je ook heel erg he?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is alleen voor vandaagDe bazin werkt maar tot 12:30 en de andere die waarnemend vervangster is zegmaar is ziek
En stagelopers mogen niet zonder begeleiding aanwezig zijn dus dan maar naar huis
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! Ik was zo statisch geladen dat ik met 1 druk op de enter knop Chantal haar laptop uitschakelde![]()
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! Ik was zo statisch geladen dat ik met 1 druk op de enter knop Chantal haar laptop uitschakelde![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat doe je goedquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorryquote:
Verdomme, nu moet ik ook weer op zoekquote:
omgquote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Omdat ik niet achter kan blijven
Ja, weer cheesy
Ga gewoon SOAD luisterenquote:
Moetniet, mag wel.quote:[..]
Verdomme, nu moet ik ook weer op zoek
quote:
quote:
quote:
En sodemieter wat deed dat pijnquote:
Tering.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Omdat ik niet achter kan blijven
Ja, weer cheesy
Kiss and make better?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En sodemieter wat deed dat pijn![]()
Ik had het vaak in de winter toen ik nog als verkoper werkte... de deurgrepen van de vitrines waren van ijzer, en dat voel je in de winter wel...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig heb ik er niet vaak last van en voel het dan meestal ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben net in een ander subforum geweest, als een soort van excursie zeg maar. BNW, zelden zo gelachen
sterkte jongenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu even een kijkje nemen in OUD.Als ik niet meer terug kom, het was een leuke tijd hier
Maar ons rollenspel dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat. Maar ik magj en iet doen alsje m;n zoon bent.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben net in een ander subforum geweest, als een soort van excursie zeg maar. BNW, zelden zo gelachen
We zullenje missen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu even een kijkje nemen in OUD.Als ik niet meer terug kom, het was een leuke tijd hier
Die kan gewoon naar beneden kijken dan ziet hij dezelfde massaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen naar Trev gestuurd, weet eigenlijk niet eens waarom die die foto van jou wilde.
Moet je deze niet overslaan!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga eens een kijkje nemen in R&P, misschien valt daar nog iets te lachen.
We steunen je !!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben binnen, maar durf niet te klikken op de topics daar:
Het dreumestopic deel 57
Het kleine babietjestopic deel 18
Het peutertopic deel 44
Het grote buikentopic deel 59
Het grote babietjestopic deel 8
Kinderpraatjes deel 10
Ik ben bang
hihiquote:
Ik dacht dat jij meer ruggengraat hadquote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben binnen, maar durf niet te klikken op de topics daar:
Het dreumestopic deel 57
Het kleine babietjestopic deel 18
Het peutertopic deel 44
Het grote buikentopic deel 59
Het grote babietjestopic deel 8
Kinderpraatjes deel 10
Ik ben bang
Wat moet jij in R&P?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je deze niet overslaan!
Mag jij porno kijken van je vriendin?
Wat zoetsappigquote:
Wehehehe, die is leuk inderdaad. Vrouwen met een ongelofelijk verstoord wereldbeeldquote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je deze niet overslaan!
Mag jij porno kijken van je vriendin?
Oeh, dat klinkt vermakelijk. Eens even kijken daar.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
SWJ het schijnt dat je in NWS kan lachen. FA's en MOD's die elkaar niet lief vinden enz
Hoezo is ze gefrustreerd, heb je haar weer opgesloten?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zoetsappig![]()
![]()
Marijke is gefrustreerd
Nee ze speelt rubik's revolutionquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo is ze gefrustreerd, heb je haar weer opgesloten?
Oh zo, dan zijn we allemaal gefrustreerd zekerquote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze speelt rubik's revolution![]()
Ze probeert mijn record van 40 te verbeteren maar dat lukt niet![]()
En ja die neem ik voortaan mee naar elke meet
Die ken je toch wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zoetsappig![]()
![]()
Marijke is gefrustreerd
Hmm die link had ik nog niet gelegd. Even nog een keer luisteren danquote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die ken je toch wel?Girl, interrupted! Als dat mokkel zichzelf van kant heeft gemaakt staat dat nummer zo op repeat
Ikben niet zo gekvan U2.
Ik kon me ook niet meer inhoudenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik verwikkeld in een R&P discussie en heb ik dat subforum in MyAt staan
Ik kras met je mee!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik voel me er kut bij, misschien moet ik er daar maar eens een topic over openen.
Nu wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm die link had ik nog niet gelegd. Even nog een keer luisteren dan
Dus wanneer gaan wij iets doen?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan wij iets doen?
Nee hoor. gewoon even middageten doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
De hele SC is verhuist naar R&P?
Maken we hier toch een prive sc vanquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Mag ik jou doen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor. gewoon even middageten doen.
Dat wordt ;m niet volgens mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maken we hier toch een prive sc van
RELLUH!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Spongebob tosti?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor. gewoon even middageten doen.
Ja nu welquote:
quote:
Ik moet morgen naar schoolquote:Op maandag 25 januari 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Ik denk dat ik die vanavond ga kijken, kom je langs?
Hmm jammerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik moet morgen naar school
Ikweethet.quote:
liefquote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda verstopt in Marijke haar nek
Ja hequote:
Jij altijdquote:
Nee, bapao, saucijzenbroodje en scholiertjesquote:
Leuk hè, vrouwen. Vooral als ze een tweede persoon in zich dragenquote:
veel plezier!quote:
Lieverdquote:
Dan zijn ze het ergst. Bitches from hell enzquote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leuk hè, vrouwen. Vooral als ze een tweede persoon in zich dragen
ManVrouw, de hel is er niets bij. Naar verluidt. Geen ervaring mee nog. Gelukkigquote:Op maandag 25 januari 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn ze het ergst. Bitches from hell enz
Ja los van het feit dat ik nu echt bijna geen nachtrust krijg omdat er een soort van kamerolifant naast me ligt en de buien die ze heeft dankzij de hormonen gaat het prima met mequote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leuk hè, vrouwen. Vooral als ze een tweede persoon in zich dragen
Queridaquote:
We zijn erg dan hoor. Snap niet dat mannen niet 9 maanden vluchten zodra ze horen dat mevrouw zwanger is.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ManVrouw, de hel is er niets bij. Naar verluidt. Geen ervaring mee nog. Gelukkig
Had ik het liefst wel willen doen jaquote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn erg dan hoor. Snap niet dat mannen niet 9 maanden vluchten zodra ze horen dat mevrouw zwanger is.
* Huppelmuts haalt dr hand wegquote:
Ik heb nog een zolder overquote:
quote:
Dank voor het aanbodquote:
Een man die zoiets in 1 keer snaptquote:
Als het over seks gaat ben ik snel van begripquote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die zoiets in 1 keer snapt![]()
Trouwen?
Zullen we de trouwerij overslaan en meteen aan de huwelijksnacht beginnenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Als het over seks gaat ben ik snel van begrip![]()
Mij best
Nog beterquote:Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we de trouwerij overslaan en meteen aan de huwelijksnacht beginnen
Viboquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke maakt de batterijen van mn speeltje op
quote:
Ja, die lenen we elkaar altijd uitquote:
Ja en ik had er net nieuwe batterijen inquote:
Jullie spelen er niet eens samen meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die lenen we elkaar altijd uit![]()
![]()
En filmen dat geeneens?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie spelen er niet eens samen mee?
Ohja, ik wsit dat ik iets vergeten was te vertellen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ManVrouw, de hel is er niets bij. Naar verluidt. Geen ervaring mee nog. Gelukkig
Ik heb het wel gefilmdquote:
Je bent wat vergeten mee te nemen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja, ik wsit dat ik iets vergeten was te vertellen.
Oeh, gimmequote:
* DevilsWhore geeft kusjequote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een nieuw verslavend spelletje gevonden bij Huppel!![]()
Ze heeft hem ingepiktquote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie spelen er niet eens samen mee?
ik ben zwanger van jequote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten mee te nemen?
Uploaden duurt langquote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten mee te nemen?
[..]
Oeh, gimme
quote:
quote:
Rustig blijven ademhalen schat.quote:
Ik las fox kidsquote:
quote:
Fox Kids was het toch?quote:
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig blijven ademhalen schat.
Vooral kalm blijven
Nee, fapquote:
geniaal !quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
En ze noemen het kind Stoep!!
U is welkom hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?
Foks, fox, what's the differencequote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan 2 fokkers met 1 kind samen
Nee. Omar Nick Ziggyquote:
Sekszolder bedoel je, waar ik opgesloten word.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?
Fok is niet voor kinderenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Foks, fox, what's the difference
Oh. Mijn account mag dus door de shredder?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok is niet voor kinderen
Tegelijk met Bartquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sekszolder bedoel je, waar ik opgesloten word.
Doe eens niet zo raarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Mijn account mag dus door de shredder?
Volgens een Urban Legend, en Wikipedia staat FOK voor Fokked Op Kidsquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok is niet voor kinderen
Linkje waarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uploaden duurt lang![]()
Linkje komt zo wel
Daarom mag mijn zoon niet op FOK!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens een Urban Legend, en Wikipedia staat FOK voor Fokked Op Kids
Hier, straksquote:
Hey, mijn lieve aluhoedjes zijn serieus ja!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |