Natuurlijk doe je dat. Maar ik magj en iet doen alsje m;n zoon bent.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Nu word ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen naar Trev gestuurd, weet eigenlijk niet eens waarom die die foto van jou wilde.
Madness?quote:
Heuh, die had ik ookal eens gebruiktquote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Ondanks geen weekend!
Eigenlijk een beetje te slijmerig, die titel
Baggy Trousersquote:
Echt waar?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, die had ik ookal eens gebruikt
Prodigy?quote:
Volgens mijwel. Of het was Something else or... Ik weet het nietm eer.quote:
Dat heb ik vrijdag al de hele dag geluisterdquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mijwel. Of het was Something else or... Ik weet het nietm eer.
Hmm. Helmet?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijdag al de hele dag geluisterd
Nouquote:Op maandag 25 januari 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik kan zo snel geen andere bedenken, dus je hebt het er maar mee te doen
Ik ben stiekem aan Orbital begonnenquote:
Misschien dat mij zo direct nog iets te binnen schietquote:[..]
Nou
Foei.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan Orbital begonnenWeer heel wat anders
quote:[..]
Misschien dat mij zo direct nog iets te binnen schiet
Beter. Hoe lang hebje nog stage dan?quote:
Waarom rennen?quote:
Is alleen voor vandaagquote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yo, hoe krijg je dat voor elkaar?
Wat een strafquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is alleen voor vandaagDe bazin werkt maar tot 12:30 en de andere die waarnemend vervangster is zegmaar is ziek
En stagelopers mogen niet zonder begeleiding aanwezig zijn dus dan maar naar huis
Vind je ook heel erg he?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is alleen voor vandaagDe bazin werkt maar tot 12:30 en de andere die waarnemend vervangster is zegmaar is ziek
En stagelopers mogen niet zonder begeleiding aanwezig zijn dus dan maar naar huis
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! Ik was zo statisch geladen dat ik met 1 druk op de enter knop Chantal haar laptop uitschakelde![]()
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! Ik was zo statisch geladen dat ik met 1 druk op de enter knop Chantal haar laptop uitschakelde![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat doe je goedquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorryquote:
Verdomme, nu moet ik ook weer op zoekquote:
omgquote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Omdat ik niet achter kan blijven
Ja, weer cheesy
Ga gewoon SOAD luisterenquote:
Moetniet, mag wel.quote:[..]
Verdomme, nu moet ik ook weer op zoek
quote:
quote:
quote:
En sodemieter wat deed dat pijnquote:
Tering.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
DW!
Omdat ik niet achter kan blijven
Ja, weer cheesy
Kiss and make better?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En sodemieter wat deed dat pijn![]()
Ik had het vaak in de winter toen ik nog als verkoper werkte... de deurgrepen van de vitrines waren van ijzer, en dat voel je in de winter wel...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig heb ik er niet vaak last van en voel het dan meestal ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben net in een ander subforum geweest, als een soort van excursie zeg maar. BNW, zelden zo gelachen
sterkte jongenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu even een kijkje nemen in OUD.Als ik niet meer terug kom, het was een leuke tijd hier
Maar ons rollenspel dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat. Maar ik magj en iet doen alsje m;n zoon bent.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben net in een ander subforum geweest, als een soort van excursie zeg maar. BNW, zelden zo gelachen
We zullenje missen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu even een kijkje nemen in OUD.Als ik niet meer terug kom, het was een leuke tijd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |