Veel, zoals je ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef timmmmm het volgende:
godverdomme, hoe verschrikkelijk kan je jezelf blijven herhalen om één fucking foto
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:quote:
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:
En die puntige knieënquote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zetten
Zin om iets leuks te doen?quote:
Winkelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zin om iets leuks te doen?
Deal.quote:
quote:
quote:
Oh die heb ik allemaal al gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij maar weer aan het werk, gaat gewoon over een van DW, niks bijzonders dus
Niet mogelijk, gister pas gemaaktquote:
Zijn zij onze ouders?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Wow!
Pap, mam.. Ik wist niet dat jullie ook op Fok! Zaten!1!1!!:d;:D;d;D::D
Zolang jij die van mij niet doorstuurt je weettog!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, con ik wil niet dat je die van mij doorstuurt he.
Ik was er op tijd bijquote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogelijk, gister pas gemaakt
Wie heeft er een goede suggestie voor relaxte muziek om op te werken?
Waarom plaag je ons zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke is nu hier![]()
Jullie zijn wel jaloers
Oh.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zolang jij die van mij niet doorstuurt je weettog!
Ik heb er 1 met de eiffeltoren!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, con ik wil niet dat je die van mij doorstuurt he.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Uit me fobo?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met de eiffeltoren!
Marijke heeft nu een rat in haar mouwquote:
Luie hond.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogelijk, gister pas gemaakt
Wie heeft er een goede suggestie voor relaxte muziek om op te werken?
Oh tofquote:Op maandag 25 januari 2010 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft nu een rat in haar mouw
Omdat het kanquote:
HEUL NIETquote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Blijkbaar!
Ze zijn nogal betuttelend dus ik ga er vanuit
LOOP JE ME NOU ONJUIST TE BEJEGENEN!??!?!?!??!?!quote:
Ik weet het niet, ooit een keer een msn gesprek gehad samen met nog iemand geloof ik. Heb 'm al niet meer zie ik.quote:
Wat ben jij gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan![]()
De band, grapjas.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LOOP JE ME NOU ONJUIST TE BEJEGENEN!??!?!?!??!?!
Nah, iets met meer energie
quote:Geachte mevrouw Huppelmuts,
Hartelijk dank voor uw bericht. U vraagt ons hierin of Zwitsal ook met een wasmiddel op de markt wilt komen.
Uw suggestie voor een nieuw product van Zwitsal zullen wij doorgeven aan de verantwoordelijke personen van onze marketingafdeling.
Reacties van consumenten worden altijd zeer op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen
Sorry ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Daarom antwoordde ik ook, iets met meer energie. Geen Luie Hondquote:
Oja, met dat meisje, ik weet alweer.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ooit een keer een msn gesprek gehad samen met nog iemand geloof ik. Heb 'm al niet meer zie ik.
Meerenergie? Hmm. Volbeat?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom antwoordde ik ook, iets met meer energie. Geen Luie Hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |