Veel, zoals je ziet.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef timmmmm het volgende:
godverdomme, hoe verschrikkelijk kan je jezelf blijven herhalen om één fucking foto
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:quote:
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zettenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit. Nu gaan we deze clip beoordelen:
En die puntige knieënquote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze hadden er wel mooiere kunnen neer zetten
Zin om iets leuks te doen?quote:
Winkelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zin om iets leuks te doen?
Deal.quote:
quote:
quote:
Oh die heb ik allemaal al gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij maar weer aan het werk, gaat gewoon over een van DW, niks bijzonders dus
Niet mogelijk, gister pas gemaaktquote:
Zijn zij onze ouders?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Wow!
Pap, mam.. Ik wist niet dat jullie ook op Fok! Zaten!1!1!!:d;:D;d;D::D
Zolang jij die van mij niet doorstuurt je weettog!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Myraela het volgende:
Nu we het toch over foto's hebben, con ik wil niet dat je die van mij doorstuurt he.
Ik was er op tijd bijquote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet mogelijk, gister pas gemaakt
Wie heeft er een goede suggestie voor relaxte muziek om op te werken?
Waarom plaag je ons zo?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke is nu hier![]()
Jullie zijn wel jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |