We zijn erg dan hoor. Snap niet dat mannen niet 9 maanden vluchten zodra ze horen dat mevrouw zwanger is.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ManVrouw, de hel is er niets bij. Naar verluidt. Geen ervaring mee nog. Gelukkig
Had ik het liefst wel willen doen jaquote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn erg dan hoor. Snap niet dat mannen niet 9 maanden vluchten zodra ze horen dat mevrouw zwanger is.
* Huppelmuts haalt dr hand wegquote:
Ik heb nog een zolder overquote:
quote:
Dank voor het aanbodquote:
Een man die zoiets in 1 keer snaptquote:
Als het over seks gaat ben ik snel van begripquote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die zoiets in 1 keer snapt![]()
Trouwen?
Zullen we de trouwerij overslaan en meteen aan de huwelijksnacht beginnenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Als het over seks gaat ben ik snel van begrip![]()
Mij best
Nog beterquote:Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we de trouwerij overslaan en meteen aan de huwelijksnacht beginnen
Viboquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke maakt de batterijen van mn speeltje op
quote:
Ja, die lenen we elkaar altijd uitquote:
Ja en ik had er net nieuwe batterijen inquote:
Jullie spelen er niet eens samen meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die lenen we elkaar altijd uit![]()
![]()
En filmen dat geeneens?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie spelen er niet eens samen mee?
Ohja, ik wsit dat ik iets vergeten was te vertellen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ManVrouw, de hel is er niets bij. Naar verluidt. Geen ervaring mee nog. Gelukkig
Ik heb het wel gefilmdquote:
Je bent wat vergeten mee te nemen?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja, ik wsit dat ik iets vergeten was te vertellen.
Oeh, gimmequote:
* DevilsWhore geeft kusjequote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een nieuw verslavend spelletje gevonden bij Huppel!![]()
Ze heeft hem ingepiktquote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie spelen er niet eens samen mee?
ik ben zwanger van jequote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten mee te nemen?
Uploaden duurt langquote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten mee te nemen?
[..]
Oeh, gimme
quote:
quote:
Rustig blijven ademhalen schat.quote:
Ik las fox kidsquote:
quote:
Fox Kids was het toch?quote:
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig blijven ademhalen schat.
Vooral kalm blijven
Nee, fapquote:
geniaal !quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
En ze noemen het kind Stoep!!
U is welkom hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?
Foks, fox, what's the differencequote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan 2 fokkers met 1 kind samen
Nee. Omar Nick Ziggyquote:
Sekszolder bedoel je, waar ik opgesloten word.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij had een schuilkelderzolder las ik net?
Fok is niet voor kinderenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Foks, fox, what's the difference
Oh. Mijn account mag dus door de shredder?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok is niet voor kinderen
Tegelijk met Bartquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sekszolder bedoel je, waar ik opgesloten word.
Doe eens niet zo raarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Mijn account mag dus door de shredder?
Volgens een Urban Legend, en Wikipedia staat FOK voor Fokked Op Kidsquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fok is niet voor kinderen
Linkje waarquote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uploaden duurt lang![]()
Linkje komt zo wel
Daarom mag mijn zoon niet op FOK!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens een Urban Legend, en Wikipedia staat FOK voor Fokked Op Kids
Hier, straksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |