Zo beterquote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet wat is er mis met 6 uur?
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker nummer ook om bij wakkerteworden.
Ratel!quote:
Hee Ratelquote:
Ja dit is nu nog, grote kans dat het bij mij binnenkort ook weer veranderdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo beter
[..]
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwen
[..]
Ratel!
Damnquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef DeLuna het volgende:
Geachte mevrouw DeLuna,
Hartelijk dank voor uw bericht. U vraagt ons hierin of Zwitsal ook met een wasmiddel op de markt wilt komen.
Uw suggestie voor een nieuw product van Zwitsal zullen wij doorgeven aan de verantwoordelijke personen van onze marketingafdeling.
Reacties van consumenten worden altijd zeer op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
Ik wel. Dagelijksquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dit is nu nog, grote kans dat het bij mij binnenkort ook weer veranderd(ben ik wel blij dat ik toch lekker niet om 6 uur er uit hoef)
Hihiquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Wat zullen mijn kleren lekker ruiken dan
Het is mij gewoon te vroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik wat moet doen vind ik het een mooie tijd als ik vrij ben is dat voor mij 2 uur te vroeg
Ja jij wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens heen gelukkig, ben hier van alle luxe voorzien
Koffie dus!, als ik nu ook nog je adres mag![]()
, lossen we dat ook op. Bestaan PO 's nog
, zo kansloos dat.
Dat snap ik ook welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks
Mits ik op tijd op mijn werk wil komen tenminste
Eigenlijk word ik liever wakker met een goede pot herrie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwen
Dan ga iksteedsaan je ruiken:Yquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Wat zullen mijn kleren lekker ruiken dan
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te vroeg.
[..]
Ja jij wel.Ik was gisteren te lui om te halen, dus moet ;t nu maar.
![]()
hihi,Ik woon in IJlst.
hoe laat ben je hier?
En PO;s bestaan nog, maar de deadline is eigenlijk week 7, maar die achterlijke mentor van mij vindt dat we ;t al veel eerder in moeten leveren.
Volgensmij trekt hij het gewoon aan, maar ach, doekje er overheen en hij is weer schoonquote:
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoefmaar 1 dag per week vroeg op te staan. Dan gaat het vrij moeilijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een normaal ritme aan nemen en je hebt nergens last van
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Niet lachen. Ik ga om 6 uur mijn bed uit, stap om 7 uur de bus in, en ben rond half 9 op mijn werk. Afhankelijk van aansluitingen e.d.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel![]()
Hoe laat ga je dan weg een hoe laat begin je dan?
Die heb ik vanmorgen al gehad. Voor de gein opstaan met Killswitch Engagequote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik liever wakker met een goede pot herrie.
Van mij mag jequote:[..]
Dan ga iksteedsaan je ruiken:Y
Mijn benen roken ook lekker vrijdag
daarom altijd 2 pakjes halenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te vroeg.
[..]
Ja jij wel.Ik was gisteren te lui om te halen, dus moet ;t nu maar.
![]()
hihi,Ik woon in IJlst.
hoe laat ben je hier?
En PO;s bestaan nog, maar de deadline is eigenlijk week 7, maar die achterlijke mentor van mij vindt dat we ;t al veel eerder in moeten leveren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.Hoe laat moet je er dan uit, en als het maar 1x per week is gaat het ook lastig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik hoefmaar 1 dag per week vroeg op te staan. Dan gaat het vrij moeilijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.Weet je dat ik het zelfs in huis heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ZZ Top.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Dan maar weer een lekker nummer opzetten![]()
Dan zou ik mijn wekker toch pas om 6:30 laten af gaan, zoveel tijd nodig om wakker te worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet lachen. Ik ga om 6 uur mijn bed uit, stap om 7 uur de bus in, en ben rond half 9 op mijn werk. Afhankelijk van aansluitingen e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |