Nog vijf dagen met plezier naar school en nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is pas maandag
Nog 5 ochtenden poetsen bij annoying bejaarden
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebtquote:
Dus je bent het ook eens metquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeiquote:Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt![]()
[..]
Dus je bent het ook eens met?
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeien heeft niks met weekend te maken
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:03 schreef Panda72 het volgende:
Nou zal ik dan ook maar enthousiast meedoen. Joepie het is maandag weer een werkweek voor de boeg. Dat deze werkweek maar heel lang mag duren
Jaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 januari 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag worden
Waarom werkt dat niet bij mijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:06 schreef Stoeprand het volgende:
Dat het maar een week met heel veel lesuitval mag worden
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 25 januari 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.
quote:
Bij mij ook, maar de hele weg van de bus naar mijn werk is gewoon sneeuwvrijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hier volgens mij ook al, alleen bij mij op de parkeerplaats voor de deur is het nog wit
Was ist los meisje?quote:
Wat is er?quote:
quote:
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.quote:
Heb ik gemistquote:Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.
Net alsof mijn negatieve instelling positief wordt als je mij niet mee laat gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik gemist
Maar wel naar voor je
Wat voor trainingskamp? Was gisteren namelijk amper in de SC, dus helemaal gemistquote:Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.
Nee, inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 09:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof mijn negatieve instelling positief wordt als je mij niet mee laat gaan.
Maar ik had zo tegen iemand gezget dat ik dat niet leuk vond, en dat ik best wel boos zou zijn. En nu weet hij ineens dat ik boos zou worden, dus wie hier weer gepraat heeft....
Nee, werkquote:
Stomme OVquote:Op maandag 25 januari 2010 08:11 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens kijken of het OV mee wil werken
Hoelang vandaag?quote:
Zo win ik het nooit he.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
tot nu toe 30 min en moet ook nog naar huis
Ligt er aan hoe laat en wat voor een berichtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is wakkergebeld wordentoch kut
Sowieso, wakker worden is kutquote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is wakkergebeld wordentoch kut
en hoezo wil je meer hebben als ik?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 minuten vertraging gehad
Jullie verbreken mijn record nietquote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 minuten vertraging gehad
Nee heb nog niet echt bepaalt zin om eeuwig te blijven slapenquote:
Jij moet ook meteen weer uitsloven hequote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jullie verbreken mijn record niet
Ik snap niet hoe jij aan zoveel vertraging komtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoezo wil je meer hebben als ik?
Om half 11, door je vader,dat jede deur open moet doen omdat je moeder zichzelf buitengesloten heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat en wat voor een bericht
Inderdaad. Jij bent er ook al zo;n held in.quote:
Jep. Als ik iets doe, doe ik het goedquote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet ook meteen weer uitsloven he
Dat is helemaal niet zo moeilijk als je het traject heb waar ik over reis. Ik hoef er niks voor te doenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij aan zoveel vertraging komt
Ik kan op zich goed vroeg opstaan. Ik doe het alleen liever niet, als het niet hoeftquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij bent er ook al zo;n held in.
Slim, maar half 11 uit bed is toch een mooie tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om half 11, door je vader,dat jede deur open moet doen omdat je moeder zichzelf buitengesloten heeft
[..]
Inderdaad. Jij bent er ook al zo;n held in.
Hoiquote:
Oi.quote:
Ik kan ook heel goed vroeg opstaan. Op een gegevenmoment werd ikstandaard om een uur of 6/half 7 wakker, voor schoolalleen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan op zich goed vroeg opstaan. Ik doe het alleen liever niet, als het niet hoeft
Veel tevroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slim, maar half 11 uit bed is toch een mooie tijd
Hey babyquote:
Lekker geslapen?quote:
Doemaar niet.quote:
Morguh.quote:
Hoezo niet wat is er mis met half 8?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
[..]
Doemaar niet.
Lekker nummer ook om bij wakkerteworden.quote:
Datis ongeveer 4 uur voor ik m;n beduit wil komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet wat is er mis met half 8?
Zeker. Wel balen dat er sneeuw ligt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
[..]
Doemaar niet.
Kopje koffie nodigquote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Datis ongeveer 4 uur voor ik m;n beduit wil komen.
Ja nogal, ik moet nog de deur uit om peukn te halenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zeker. Wel balen dat er sneeuw ligt.
Jij dan? nog plannen vandaag?
quote:
Als ik wat moet doen vind ik het een mooie tijd als ik vrij ben is dat voor mij 2 uur te vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Datis ongeveer 4 uur voor ik m;n beduit wil komen.
Ik hoef nergens heen gelukkig, ben hier van alle luxe voorzienquote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja nogal, ik moet nog de deur uit om peukn te halen![]()
En ik ookIk ben alleen nog niet helemaal wakker. En ik zal zomaar eens mijn POafmaken, die ik afgelopen vrijdag alinhad moeten leveren.
Jij dan?
Zo beterquote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet wat is er mis met 6 uur?
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker nummer ook om bij wakkerteworden.
Ratel!quote:
Hee Ratelquote:
Ja dit is nu nog, grote kans dat het bij mij binnenkort ook weer veranderdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo beter
[..]
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwen
[..]
Ratel!
Damnquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef DeLuna het volgende:
Geachte mevrouw DeLuna,
Hartelijk dank voor uw bericht. U vraagt ons hierin of Zwitsal ook met een wasmiddel op de markt wilt komen.
Uw suggestie voor een nieuw product van Zwitsal zullen wij doorgeven aan de verantwoordelijke personen van onze marketingafdeling.
Reacties van consumenten worden altijd zeer op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
Ik wel. Dagelijksquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dit is nu nog, grote kans dat het bij mij binnenkort ook weer veranderd(ben ik wel blij dat ik toch lekker niet om 6 uur er uit hoef)
Hihiquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Wat zullen mijn kleren lekker ruiken dan
Het is mij gewoon te vroeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik wat moet doen vind ik het een mooie tijd als ik vrij ben is dat voor mij 2 uur te vroeg
Ja jij wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens heen gelukkig, ben hier van alle luxe voorzien
Koffie dus!, als ik nu ook nog je adres mag![]()
, lossen we dat ook op. Bestaan PO 's nog
, zo kansloos dat.
Dat snap ik ook welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks
Mits ik op tijd op mijn werk wil komen tenminste
Eigenlijk word ik liever wakker met een goede pot herrie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Rustig begin, en dan subtiel opbouwen
Dan ga iksteedsaan je ruiken:Yquote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Wat zullen mijn kleren lekker ruiken dan
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te vroeg.
[..]
Ja jij wel.Ik was gisteren te lui om te halen, dus moet ;t nu maar.
![]()
hihi,Ik woon in IJlst.
hoe laat ben je hier?
En PO;s bestaan nog, maar de deadline is eigenlijk week 7, maar die achterlijke mentor van mij vindt dat we ;t al veel eerder in moeten leveren.
Volgensmij trekt hij het gewoon aan, maar ach, doekje er overheen en hij is weer schoonquote:
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoefmaar 1 dag per week vroeg op te staan. Dan gaat het vrij moeilijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een normaal ritme aan nemen en je hebt nergens last van
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Niet lachen. Ik ga om 6 uur mijn bed uit, stap om 7 uur de bus in, en ben rond half 9 op mijn werk. Afhankelijk van aansluitingen e.d.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel![]()
Hoe laat ga je dan weg een hoe laat begin je dan?
Die heb ik vanmorgen al gehad. Voor de gein opstaan met Killswitch Engagequote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik liever wakker met een goede pot herrie.
Van mij mag jequote:[..]
Dan ga iksteedsaan je ruiken:Y
Mijn benen roken ook lekker vrijdag
daarom altijd 2 pakjes halenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is mij gewoon te vroeg.
[..]
Ja jij wel.Ik was gisteren te lui om te halen, dus moet ;t nu maar.
![]()
hihi,Ik woon in IJlst.
hoe laat ben je hier?
En PO;s bestaan nog, maar de deadline is eigenlijk week 7, maar die achterlijke mentor van mij vindt dat we ;t al veel eerder in moeten leveren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.Hoe laat moet je er dan uit, en als het maar 1x per week is gaat het ook lastig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik hoefmaar 1 dag per week vroeg op te staan. Dan gaat het vrij moeilijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus, weeseens niet zo perfect ofzo.Weet je dat ik het zelfs in huis heb staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ZZ Top.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Dan maar weer een lekker nummer opzetten![]()
Dan zou ik mijn wekker toch pas om 6:30 laten af gaan, zoveel tijd nodig om wakker te worden?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet lachen. Ik ga om 6 uur mijn bed uit, stap om 7 uur de bus in, en ben rond half 9 op mijn werk. Afhankelijk van aansluitingen e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |