Nog vijf dagen met plezier naar school en nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is pas maandag
Nog 5 ochtenden poetsen bij annoying bejaarden
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebtquote:
Dus je bent het ook eens metquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeiquote:Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt![]()
[..]
Dus je bent het ook eens met?
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeien heeft niks met weekend te maken
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:03 schreef Panda72 het volgende:
Nou zal ik dan ook maar enthousiast meedoen. Joepie het is maandag weer een werkweek voor de boeg. Dat deze werkweek maar heel lang mag duren
Jaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 januari 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag worden
Waarom werkt dat niet bij mijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:06 schreef Stoeprand het volgende:
Dat het maar een week met heel veel lesuitval mag worden
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 25 januari 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.
quote:
Bij mij ook, maar de hele weg van de bus naar mijn werk is gewoon sneeuwvrijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hier volgens mij ook al, alleen bij mij op de parkeerplaats voor de deur is het nog wit
Was ist los meisje?quote:
Wat is er?quote:
quote:
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.quote:
Heb ik gemistquote:Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.
Net alsof mijn negatieve instelling positief wordt als je mij niet mee laat gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik gemist
Maar wel naar voor je
Wat voor trainingskamp? Was gisteren namelijk amper in de SC, dus helemaal gemistquote:Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet mee naar dat trainingskamp waar ik het gister over had. Omdat ik boos was en een negatieve instelling had.
Nee, inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 09:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof mijn negatieve instelling positief wordt als je mij niet mee laat gaan.
Maar ik had zo tegen iemand gezget dat ik dat niet leuk vond, en dat ik best wel boos zou zijn. En nu weet hij ineens dat ik boos zou worden, dus wie hier weer gepraat heeft....
Nee, werkquote:
Stomme OVquote:Op maandag 25 januari 2010 08:11 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens kijken of het OV mee wil werken
Hoelang vandaag?quote:
Zo win ik het nooit he.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
tot nu toe 30 min en moet ook nog naar huis
Ligt er aan hoe laat en wat voor een berichtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is wakkergebeld wordentoch kut
Sowieso, wakker worden is kutquote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is wakkergebeld wordentoch kut
en hoezo wil je meer hebben als ik?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 minuten vertraging gehad
Jullie verbreken mijn record nietquote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 20 minuten vertraging gehad
Nee heb nog niet echt bepaalt zin om eeuwig te blijven slapenquote:
Jij moet ook meteen weer uitsloven hequote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jullie verbreken mijn record niet
Ik snap niet hoe jij aan zoveel vertraging komtquote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoezo wil je meer hebben als ik?
Om half 11, door je vader,dat jede deur open moet doen omdat je moeder zichzelf buitengesloten heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat en wat voor een bericht
Inderdaad. Jij bent er ook al zo;n held in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |