Nog vijf dagen met plezier naar school en nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is pas maandag
Nog 5 ochtenden poetsen bij annoying bejaarden
Het komt wel goed schatjequote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebtquote:
Dus je bent het ook eens metquote:Op maandag 25 januari 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeiquote:Op maandag 25 januari 2010 08:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt![]()
[..]
Dus je bent het ook eens met?
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want vandaag komt Marijke, woensdag komt psalms weer thuis en dat is allebeien heeft niks met weekend te maken
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 08:03 schreef Panda72 het volgende:
Nou zal ik dan ook maar enthousiast meedoen. Joepie het is maandag weer een werkweek voor de boeg. Dat deze werkweek maar heel lang mag duren
Jaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 januari 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat het maar een week zonder uitzendkrachten mag worden
Waarom werkt dat niet bij mijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:06 schreef Stoeprand het volgende:
Dat het maar een week met heel veel lesuitval mag worden
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 25 januari 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of het bij mij werkt.
quote:
Bij mij ook, maar de hele weg van de bus naar mijn werk is gewoon sneeuwvrijquote:Op maandag 25 januari 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hier volgens mij ook al, alleen bij mij op de parkeerplaats voor de deur is het nog wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |