Zelf weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of niet. Vind het wel goed zo
Zo rijk ben ik nu eenmaal niet.quote:[..]
Oh ja.
Sorryquote:
Ik ook.quote:
ssstquote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verwachten? Ja. Denken dat het uitkomt? Nee. Hoewel ik nog wel die foto heb
Iets met een dirty mindquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij kent me dan ook als geen ander!
[..]![]()
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie niet naar school
Waar denk je dat ik nu dan ben?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
ga anders in bed liggenquote:
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
schatjequote:
Durf jij ;t aan om met vrouwen tewinkelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou graag met je mee gaanmaar ben nu te druk met school
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
nee gelukkig niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Weet je hoe veel zin in school ik nu hebquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Durf jij ;t aan om met vrouwen tewinkelen?
Ik zal hem niet delen hoor. Ook niet voor Stoep, als fapfoto.quote:
Is a joy foreverquote:
Geloof me.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe veel zin in school ik nu heben met jullie heb ik veel beter gezelschap
Ja, je weet ook precies wat ik heb nu. Daarbij kunnen twee mensen natuurlijk geen buikgriep krijgen zonder dat er een eng nieuw virus isquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien een nieuw virus
Kan geen toeval zijn als we hetzelfde hebben
We hebben ook nog geen plaats af gesproken en wat voor een soort winkelsquote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geloof me.
Al die winkels af wil je niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |