quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Kreator het volgende:
Wat een kuttitel. Dat moet iets met Pringles zijn.
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik ben best jaloers op die Haïtianen!
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toequote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Ja, en het voedsel wordt naar je toegebracht. Gratis!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Minder verjaardagen om te vieren dus meer tijd voor strand en drank.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toe
He! wel minder doodsaaie familiefeestjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is hij al gearriveerd?quote:
Scheelt een hoop verplichte bezoekjes met de feestdagen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
Start maar je eigen pringles fan topic in CUL
Ah, je hebt ze nu in een rek op kleur gesorteerd thuis?quote:
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blijquote:
Ahhh tof!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blij
Ja, alleen ben ik het nu alweer zatquote:
Ja, maar daar we, of we nou willen of niet, bakken geld die kant op gestuurd hebben, mogen we er ook best een lolletje om hebben.quote:
120.000 dode mensen? 120.000 doden? 120.000 mensen?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh het gaat alleen om de mensen?De beesten doen er weer eens niet toe?
huh? hij zou toch vrijdag al aankomen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blij
Ik vind dat altijd leukquote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scheelt een hoop verplichte bezoekjes met de feestdagen.
Hoezo dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik het nu alweer zat![]()
Hij zou zondagochtend aankomen, maar zijn vlucht was 23 (!!!) uur vertraagd.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef OmniRocket het volgende:
huh? hij zou toch vrijdag al aankomen?
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar we, of we nou willen of niet, bakken geld die kant op gestuurd hebben, mogen we er ook best een lolletje om hebben.
En sinds de aardbeving het dubbele aan ziektes die we hier niet eens meer krijgen, of zo makkelijk/goedkoop zijn te genezen. Maken we ons ook niet druk om. Sterker nog, daar sturen we niet massaal geld naar toe.quote:
Nu nog steeds, zelfs met een jas aan achter m'n computer is het nog koudquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Het was vanochtend idd fokking koud.......
Port-au-Prince zonnig 32°Cquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Het was vanochtend idd fokking koud.......
Nou omdat ik niet meer geslapen heb daarna, zeg maarquote:
Wie weet! Misschien eens proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.
Morgen een straalkacheltje mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu nog steeds, zelfs met een jas aan achter m'n computer is het nog koud
Oooo zo! Ik dacht even iets andersquote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou omdat ik niet meer geslapen heb daarna, zeg maarEn nu dus moe ben. En al veel te lang wakker
Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.
Is er ook een Port-au-Princess?quote:
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo zo! Ik dacht even iets andersHaha.
Maar ja, dat is idd wel begrijpelijk...
Het geeft alleen aan wat voor rare waardes jij erop na houdt. Ik ga er niet eens over in discussie. Maak grapjes om wat je wil, het zegt genoeg over je persoonlijkheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach, er zijn al heel veel mensen geweest de afgelopen week die ik er over hoorde grappen, of die gniffelend 'oh-dat-kun-je-niet-maken' zeiden. Grappen maken over erge dingen hoort bij de mens.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan wat voor rare waardes jij erop na houdt. Ik ga er niet eens over in discussie. Maak grapjes om wat je wil, het zegt genoeg over je persoonlijkheid.
Jezus man, laat me raden, jij hebt, net als vele anderen zeker ook geld gedoneerd om je karma wat op te krikken "omdat het zo hoort". Het is niet zo dat ik niet inzie dat de situatie daar echt fucked up is, dat geldt denk ik ook wel voor Godtje.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan wat voor rare waardes jij erop na houdt. Ik ga er niet eens over in discussie. Maak grapjes om wat je wil, het zegt genoeg over je persoonlijkheid.
Haha, dat dacht ik al jaquote:Op maandag 25 januari 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Oooo zo! Ik dacht even iets andersHaha.
Maar ja, dat is idd wel begrijpelijk...
Nee kut, ik heb geld gedoneerd omdat ik hoopte daarmee een kleine bijdrage te kunnen leveren aan de wederopbouw van dat land.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus man, laat me raden, jij hebt, net als vele anderen zeker ook geld gedoneerd om je karma wat op te krikken "omdat het zo hoort". Het is niet zo dat ik niet inzie dat de situatie daar echt fucked up is, dat geldt denk ik ook wel voor Godtje.
Het zegt meer over JOUW persoonlijkheid dat je mensen afbrandt op het feit dat ze daar een grapje over maken. Tunnelvisie, noemen ze dat.
Ze dacht dat ik hém alweer zat wasquote:
Grappen maken kan over van alles en nog wat, maar op het moment dat er door iedereen geld gestort moet worden enzo, dan is het ineens zielig.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee kut, ik heb geld gedoneerd omdat ik hoopte daarmee een kleine bijdrage te kunnen leveren aan de wederopbouw van dat land.
Wat jij en Godt doen heet grappig zijn over iemand anders zijn rug. Dat is gewoon sneu
Ah crap, ik zit niet in je lijstje. Wacht!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee kut, ik heb geld gedoneerd omdat ik hoopte daarmee een kleine bijdrage te kunnen leveren aan de wederopbouw van dat land.
Wat jij en Godt doen heet grappig zijn over iemand anders zijn rug. Dat is gewoon sneu
Man, iedereen weet toch dat dat geld totaal verkeerd terecht komt. Dat land heeft niet eens een functionerende regering, laat staan dat dat geld goed verdeeld wordt. Denk aan het Tsunami-potje waar nog wat van over was, of de Katrina-ramp, half New Orleans ligt nog steeds in puin.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
True. Met zowat elke grap "beledig" je wel iemand. De belg, het domme blondje, de nicht, de tsunamislachtoffers, de joden, de turken, de nazi's, de haitiaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, er zijn al heel veel mensen geweest de afgelopen week die ik er over hoorde grappen, of die gniffelend 'oh-dat-kun-je-niet-maken' zeiden. Grappen maken over erge dingen hoort bij de mens.
Mensen zonder zelfspotquote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Met zowat elke grap "beledig" je wel iemand. De belg, het domme blondje, de nicht, de tsunamislachtoffers, de joden, de turken, de nazi's, de haitiaan.
Vergeet de homo's niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Met zowat elke grap "beledig" je wel iemand. De belg, het domme blondje, de nicht, de tsunamislachtoffers, de joden, de turken, de nazi's, de haitiaan.
Lingo! Groen! Groen! Groen! aaaaaaaaaaaaaaaaaaah...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Of, door de trillingen werden alle letters door elkaar geschud en heet het land nu Tahiti!
Waar komt die extra T ineens vandaan dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Of, door de trillingen werden alle letters door elkaar geschud en heet het land nu Tahiti!
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat er niet veel mensen zijn die die mening delen
Dacht je dat ik met "de nicht" een familielid bedoelde dan?quote:
"de nicht"quote:
ik las er ook over heenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dacht je dat ik met "de nicht" een familielid bedoelde dan?
Dat, en ik kan wel met ze overweg, okee, niet in alles, maar toch..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennen
Het stereotype van de vervelende schoonmoeder komt ergens vandaanquote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat er niet veel mensen zijn die die mening delen
Sssst!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar komt die extra T ineens vandaan dan?
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennen
Je weet toch dat ik iedere mogelijkheid aangrijp om mijn posse te noemen?quote:
Dat zou knap zijn inderdaadquote:
Ik heb gister nog punten gescoord bij de mijne, door keihard in lachen uit te barsten toen ze vertelde dat ze beddegoed streek. En theedoeken, handdoeken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stereotype van de vervelende schoonmoeder komt ergens vandaan
T is in 2 gebroken door de beving....quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar komt die extra T ineens vandaan dan?
Ik heb nooit een echt vervelende gehad, wel ooit een rare, maar das niet zo ergquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stereotype van de vervelende schoonmoeder komt ergens vandaan
Dat gevoel zou familie ook moeten geven, helaas gaat dat gewoon niet voor iedereen op.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
quote:
Van de dubbele puntjes op de i, wordt een T uit geborenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had me dan wijsgemaakt dat het HAITTI was.... had ik best geloofd!
Dat ligt eraan hoe je met je familie omgaat toch, mijn opa en oma en mijn tante staan ook heel dicht bij me.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zeker dat ik veel meer heb aan mijn vrienden dan aan mijn familie (ouders is een ander verhaal en mijn broer behoort tot mijn vrienden).
Dus tsja, leuk dat ze me het langst kennen, maar in de praktijk is dat vrij nutteloos.
Ik heb ze niet gekozen zoals ik vrienden wel kies.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Kijk. Zo kan het ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de dubbele puntjes op de i, wordt een T uit geboren
Ja, dat is leuk en aardig. Maar qua echte dingen, heb ik niks aan mijn familie, zolang het leuk is, is het leuk, en anders zie ik ze niet. Dus ik vind het niet jammer dat ik niet veel contact met ze heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je met je familie omgaat toch, mijn opa en oma en mijn tante staan ook heel dicht bij me.
De rest heb ik niet zo heel veel mee, maar vind het toch altijd wel leuk om even bij te kletsen,laatst kwam ik mn nichtje nog tegen in de trein onverwacht en dan vind ik het altijd leuk om wat te praten.
De mijne waren ook best okquote:Op maandag 25 januari 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een echt vervelende gehad, wel ooit een rare, maar das niet zo erg
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne waren ook best ok
Volgens mij is het ook meer: Man vs Schoonmoeder
Schoonmama vond het jammer geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee hebben zitten janken nadat hun dochter het had uitgemaakt
Dat bedoel ik dus, daarom vind ik feestjes ook best leuk, das weer even bijkletsenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig. Maar qua echte dingen, heb ik niks aan mijn familie, zolang het leuk is, is het leuk, en anders zie ik ze niet. Dus ik vind het niet jammer dat ik niet veel contact met ze heb.
Ik begrijp dat wel, zou zelf die keus niet gauw maken, moet wel zeggen dat dat ook komt omdat IK kinderen heb en ze hun opa en oma niet zou willen onthouden, das ook mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn vrienden zijn er meer voor me geweest dan mijn ouders, terwijl ik vind dat je als ouder toch een bepaalde verplichting naar je kinderen toe hebt. Heb al jaren geen contact meer met mijn ouders. Dat is jammer, maar als je weet dat je ouders toch geen echte "ouders" voor je kunnen zijn, dan is het beter om ze gewoon niet te zien, is mijn idee er dan over.
Bij de langste relatie zou dat niet zijn gebeurt. Schoonmama zelf was van de vrouwen, en schoonpapa was voorzitter van Orpheus. Dus dochters moesten voornamelijk doen wat ze zelf het liefste wilden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schoonmama vond het jammer geloof ik.
Schoonpapa stond denk ik te juicheen dat zoonlief voor de vrouwen kon gaan nu.
Evenalsschoonbroer
(ik gebruik deecht heel sporadisch....kun je nagaan!)
Zo is het bij mij dus ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Mijn familie is niet raar ofzo, maar de meesten zijn gewoon niet mijn mensen.. had ze nooit uitgekozen en ga er dan ook niet geheel vrijwillig heen die (hopelijk max) 1x per jaar.
en qua gezin, ach die zie ik vaak genoeg nu. Kan wss wel altijd bij ze terecht, maar ik ga toch eerst naar m'n vrienden
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.
Andersom werkt het hetzelfde. Schoonvaders zijn niet zo moeilijk, schoonmoeders daarentegen kunnen nog wel eens lastig zijn als het om hun zoon gaat.
Hm, dat idee heb ik helemaal niet eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.
Andersom werkt het hetzelfde. Schoonvaders zijn niet zo moeilijk, schoonmoeders daarentegen kunnen nog wel eens lastig zijn als het om hun zoon gaat.
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, zou zelf die keus niet gauw maken, moet wel zeggen dat dat ook komt omdat IK kinderen heb en ze hun opa en oma niet zou willen onthouden, das ook mijn verantwoordelijkheid
Anders had ik het ws ook gedaan, contact verbreken, na al het gezeik. Hoewel het nu wel weer sukken beter gaat allemaal
Ik vind het grappig hoe jij altuijd ZEGT dat je niets gaat zeggen hieroverquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef JoeBravo het volgende:
ow kut, hier moet ik niet over na gaan denken... komt m'n humeur zeker niet ten goede.
* JoeBravo neemt zich voor maar ff weg te blijven
Ik kan me er wel in vinden. Tenminste, regelmatig het op die manier gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dat idee heb ik helemaal niet eigenlijk
Ik heb geen familie die op mijn verjaardag komen of zouden willen komen, is het teveel reizen voor en dat hebben ze al nooit gedaan (ook niet toen ik nog bij paps en mams woonden, kwamen ze ook al niet voor hun verjaardagen ofzo). Wij moesten altijd daarheen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo is het bij mij dus ook.
De familie van pap zie ik 1x per jaar met Familiefeest, de familie van mam ook. Plus op beide verjaardagen. Op de mijne komen alleen mijn peetoom en peettante met aanhang. Dat krijg je dan als je zelf ook niet alle verjaardagen nagaat, maar ik vind het niet erg.
Ik weet van sommigen dat ik daar echt wel terecht kan als ik problemen heb.... maar ik ga liever naar m'n vrienden.
Ik heb gereserveerd contact met mijn ouders. Ik kan er mezelf niet zijn, dus dan kom je automatisch wat minder vaak langs. Zo nu en dan eens. Deze maand alweer 3 of 4x gezien, dus Februari maar ff overslaanquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.
Neemt niet weg dat ik het heel jammer vind, maar dat is vooral omdat ik ouders mis, niet specifiek de mijne.
Of je moet de "opvoeding" van haar overnemen. Zoals schoonmama gister tegen mij zei: Dan moet jij maar zorgen dat hij dit of dat doet!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"
Ouders, ja. Familie kent me eigenlijk niet (en vice versa), dus dat geborgen gevoel is er ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoonquote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
Kom op zeg, mijn vriendje is niet op te voeden
Mijn papa is een handige hulp in huis, dus op die manier steunt ie me. En hij doet 't graag. Beetje zijn manier van liefde tonen zegmaar. Praten kan ik er echter totaal niet mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben blij met mijn familie. Ga er niet al te vaak heen, maar dat heeft andere redenen dan er niet willen zijn. Nu mijn oma door de medische molen gaat, merk je wel wat haar kinderen daarvoor over hebben![]()
Mijn ouders zit ik 2-3x per week voor een bak koffie en het is altijd leuk. Ik praat met mijn moeder over alles, ze weet veel van mij en hoort ook vrij veel van mij. Met mijn vader is altijd zakelijk. Maar hij is een grote hulp, maar op een andere manier dan mijn moeder. Beide zijn me erg dierbaar
Dat ie niet op te voeden is is de schuld van zijn opvoeding.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je moet de "opvoeding" van haar overnemen. Zoals schoonmama gister tegen mij zei: Dan moet jij maar zorgen dat hij dit of dat doet!
Kom op zeg, mijn vriendje is niet op te voeden, laat staan dat ik zit te wachten op iemand die nog opvoeding nodig heeft.
Ik snap die keuze wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.
Neemt niet weg dat ik het heel jammer vind, maar dat is vooral omdat ik ouders mis, niet specifiek de mijne.
Ik dus niet, je hoort ook regelmatig van feeksen van schoonmoeders van mannen tochquote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Tenminste, regelmatig het op die manier gezien.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij altuijd ZEGT dat je niets gaat zeggen hierover
Nee met schoonmoeder, want die heeft verzuimdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoon.
En dan zeggen: Hij is wel eigenwijs hoor!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoon.
Ik zelf alleen maar schatten van schoonmoeders. Maar mijn eigen moeder bijv. heeft nogal wat probs gehad met mijn oma. Die helaas pas na het overlijden van mijn opa zijn opgelost. En die heeft toen best wel wat dingen gemist of stiekem gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dus niet, je hoort ook regelmatig van feeksen van schoonmoeders van mannen toch
Maar weet niet, zie sowieso niet zo vaak dat t fout gaat om me heen
Dat zou impliceren dat het ooit wel kon. Dat zie ik kluts hier niet zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee met schoonmoeder, want die heeft verzuimd
Inderdaad. Ik ben op een gegeven moment gewoon realistisch geworden en wil niet elke keer opnieuw op mijn bek gaan, want dat doet echt pijn. Wat ik wel heel jammer vind is doordat mijn broertje en zusje jonger zijn en nog thuiswonen, zij heel erg beïnvloed worden door mijn ouders, wat een weerslag op onze band heeft. Maar als ze wat ouder zijn komt dat ook wel goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap die keuze wel.
Sommige mensen kwetsen je meer als ze in je leven zijn, dan wanneer ze dat niet zijn. altijd maar opnieuw proberen doet pijn,kost energie en is moeilijk.
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Kluts het volgende:
Ze weet nog niet dat ik extreem niet-gelovig ben
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, alle ex-gerelateerde onderwerpen brengen bij mij een gedachtentrein op gang met een voorspelbare afloop: een zwaar kutgevoel. vannacht ook weer een uur in de auto gezeten, vechtend tegen die gedachten. Dus bij een discussie over schoonfamilie zie ik de bui al hangen.
uhuh, ik ben er al helemaal overheen, gaat hardstikke goed met me![]()
en ik en wegblijven... riiight
http://www.fanvanhetweekend.be/quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
Ik ga leuke dingen doenKan haast niet wachten
Nou idd, ga je eens rap helemaal KAPOT schamen!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebt
(wat een kutzin was dat zeg)
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleem.
Met familie in ieder geval. Zet geld ook maar op dat lijstje.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijden
Nu je het zegt, mijn tante heeft ook problemen met mn oma, maar dat ligt aan tantequote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar schatten van schoonmoeders. Maar mijn eigen moeder bijv. heeft nogal wat probs gehad met mijn oma. Die helaas pas na het overlijden van mijn opa zijn opgelost. En die heeft toen best wel wat dingen gemist of stiekem gedaan.
Duh.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleem.
Dus: Ik stem niet op CU/SGP/CDA omdat je geloof uit de politiek moet houden; is niet een zin voor tijdens de eerste kennismaking?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijden
jeweettoch, 't is gewoon een voorzet om iemand er naar te laten vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebt
(wat een kutzin was dat zeg)
Dat lukt hier prima hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met familie in ieder geval. Zet geld ook maar op dat lijstje.
Jij was grammaticaal correct hoor, op het gebrek aan leestkens na wellicht, en de hoofdletter aan 't beginquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou idd, ga je eens rap helemaal KAPOT schamen!
Ik ken het, ik bleef gewoon op mn bek gaan, nu is HEt grote probleem uit de weg, dus dat speelt niet meer, maar terugdenken doet nog wel "pijn"omdat ik er nooit over heb kunnen praten en ze duidelijk heb kunnen maken hoe het voor mij was allemaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben op een gegeven moment gewoon realistisch geworden en wil niet elke keer opnieuw op mijn bek gaan, want dat doet echt pijn. Wat ik wel heel jammer vind is doordat mijn broertje en zusje jonger zijn en nog thuiswonen, zij heel erg beïnvloed worden door mijn ouders, wat een weerslag op onze band heeft. Maar als ze wat ouder zijn komt dat ook wel goed.
Dan nogquote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was grammaticaal correct hoor, op het gebrek aan leestkens na wellicht, en de hoofdletter aan 't begin
Nee lijkt me niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus: Ik stem niet op CU/SGP/CDA omdat je geloof uit de politiek moet houden; is niet een zin voor tijdens de eerste kennismaking?
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
(Scheiding Kerk en Staat)
Scheiding van religie en politiek.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder en ook nog eens stads. De huidige schoonmoeder is lief en rustig.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"
Ouder dan de moeder?!? Die fascinatie met toyboys ook altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder
Sorry Joe ..................quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jeweettoch, 't is gewoon een voorzet om iemand er naar te laten vragen
heh, doe toch eens niet zo lastig!
De moeder van mijn ex vond dat mannen voor gingen, dat uitte zich in mij geen drinken aanbieden enzo. Verder had ik geen problemen met haar, heb dat ook nooit aangekaart, maar raar was het welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder en ook nog eens stads. De huidige schoonmoeder is lief en rustig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staatquote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.
En dan vooral het stukje misvattingen wat je ongetwijfeld gelezen hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staat
quote:
Dus tempels en moskeeën mogen welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staat
Ik heb nog niet alles gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vooral het stukje misvattingen wat je ongetwijfeld gelezen hebt.
Volgens het Geertisme niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus tempels en moskeeën mogen wel
Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NLquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus tempels en moskeeën mogen wel
Maar weldegelijk tempelsquote:Op maandag 25 januari 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NL
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?quote:
Alles ligt al plat in Haïtiquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Ik denk dat vele uit onvrede op hem stemmen en niet op de man persoonlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Hij is al aan het zakken dus maak je maar niet druk. Hij kan zelfs zijn leven behouden zonder dat hij een grote last zal zijn. Vorig jaar ging het nog over Ritaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?
Wat een Kerk is ook een soort tempel.
haha ja hequote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een rare manier om te bevestigen dat het inderdaad ochtend is.
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoor
En welke grens wil je precies gaan hanteren?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.
Echt, ik ben zo heel erg voor een beperking van het stemrecht.
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
Doe dan ook gelijk een examen voor mensen die een kind willenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.
Nee, serieus, ik zou het zo niet weten wat de grens zou moeten zijn. Maar die volkstammen die eerst LPF stemden en nog geen jaar later massaal op SP stemden.. tsja..
Misschien een examen, waaruit blijkt dat je een geinformeerde stem uitbrengt?
Ja uuuh... die uuuh... mochten ze toen gewoon bouwen omdat we het zielig voor ze vonden van de wereldoorlog en zoquote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.
Mannen wel, vrouwen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk een examen voor mensen die een kind willen
Je vergeet de moslims.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen wel, vrouwen niet
En negers niet.
En mensen uit het kamp.
En frans bauer en janTJE smit.
Die mogen twijfelend stemmenquote:
riep je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!
Knuffelturk mag best stemmen. Hij's al 18+quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!
Is die moslim?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knuffelturk mag best stemmen. Hij's al 18+
Niet meer hoor, laatste verkiezingen heel Nederland terug naar het potlood. Behalve Amsterdam, die waren nooit gemoderniseert naar elektronisch stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mogen twijfelend stemmen
Die mogen dan met roze potloodje kleuren ipv rood.
O wacht, elektronisch tegenwoordig he...
het was een typo, zie editquote:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed het verschil tussen islam en moslimquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef Litpho het volgende:
Je geeft stemrechtherzieningen aan Ang3l en binnen een paar posts is er al weer een roze potlood.
Wilders is toch al zielig?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Cue_ het volgende:
He dit mag allemaal niet.. grapjes maken over dergelijke zaken!
Dat is zielig!
Nou nou, 1 kleur per stembiljet.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
Het mag ook hip limoeengroen zijn hoor ;Y
Ik zeg: ieder zijn eeigen kleur potlood!
Vrolijkheid op het stembiljet!
Volgens mij bedoelt ze het roze potlood Haïtiquote:
" Volgelingen van de Islam worden moslims genoemd"quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit zo goed het verschil tussen islam en moslim
Ik zou dat hele bolletje in 1001 kleuren willen invullenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou, 1 kleur per stembiljet.
Is één drankje per avond ook jouw definitie van gezelligheid?
Is een islamiet en een moslim dan dus hetzelfde?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Volgelingen van de Islam worden moslims genoemd"
volgens google.
Dat is jouw idee van vrolijkheid!?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou dat hele bolletje in 1001 kleuren willen invullen
Vermiljoen, scharlaken, oker, taupe, aubergine, aquamarijn, limoengroen, fuchsia!
HOPSA!
Vooral voor jezelfquote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Is het leuk om een blog bij te houden van een lange vakantie?
Op whereareyou.net ofzo?
yupquote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een islamiet en een moslim dan dus hetzelfde?
Als je denkt dat er mensen in je omgeving zijn die het willen lezen, dan welquote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Op whereareyou.net ofzo?
Voor familie en vrienden vaak welquote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Op whereareyou.net ofzo?
Misschien nog niet gedaan door personen die heel dicht bij je staan? Als je nou een vriendje zou hebben die dat zou doen, dan zou je het wel elke keer lezen denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vaak niet geheel in geintresseerd ben, of eig wel geintresseerd, maar vind het teveel gedoe en tijd kosten om allemaal te lezen. Het worden vaak van die ellenlange verhalen. (wat allemaal logisch is). Maargoed, daarin ben ik wat raar volgens mij
Toen mijn ex in australie zat heb ik het wel heel trouw gevolgd ja, omdat ander contact moeilijker was door tijdsverschil en zo. En je ouders en zo vinden het natuurlijk ook leuk. Maar ik denk niet dat je de illusie moet hebben dat er verder heel veel mensen ontzettend meelezen. Als document van je reis is het wel heel leuk denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Misschien nog niet gedaan door personen die heel dicht bij je staan? Als je nou een vriendje zou hebben die dat zou doen, dan zou je het wel elke keer lezen denk ik.
Nee niet per definitie, maar het kan allicht helpen he?quote:
Dat is misschien wel waar ja, maar denk dat ik er sowieso laks in wordt. Zeker met lange verhalenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Misschien nog niet gedaan door personen die heel dicht bij je staan? Als je nou een vriendje zou hebben die dat zou doen, dan zou je het wel elke keer lezen denk ik.
Geen idee, maar om dan ff op Godt's vraag terug te komen: Ja, Knuffelturk is moslimquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
yup
of is een islamiet een homo-moslim?
Precies. Mijn blog heeft hele trouwe volgelingenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stemrecht afpakken!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar om dan ff op Godt's vraag terug te komen: Ja, Knuffelturk is moslim
Haha, dan mag ik jullie volgens de Koran straffen!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar om dan ff op Godt's vraag terug te komen: Ja, Knuffelturk is moslim
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik blijk dus te praten in mijn slaap en namen te noemen, waardoor vriendje nu een beetje in de war is.
Ze noemt alle namen op die ze die dag op het fok forum heeft gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]wiens naam was het?
En een naam noemen in je slaap is natuuurlijk niet gelijk een wilde seksdroom over je ex hebben of zo. En al heb je die, dan hoeft dat nog weinig te betekenen.
Samenvatting: wat een wijf
Het is leuker gewoon een mailtje van iemand te krijgen en dan de verhalen leest. Niet via een blog. Ik ben zelf ook niet iemand die zulke dingen gaat lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vaak niet geheel in geintresseerd ben, of eig wel geintresseerd, maar vind het teveel gedoe en tijd kosten om allemaal te lezen. Het worden vaak van die ellenlange verhalen. (wat allemaal logisch is). Maargoed, daarin ben ik wat raar volgens mij
Ik heb een keer over sinterklaas en zwarte piet gesproken in mijn slaap.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Oke. Ik blijk dus te praten in mijn slaap en namen te noemen, waardoor vriendje nu een beetje in de war is.
Verschillende namen, volgens hem, ik ben me er zelf totaal niet van bewust, maar hij is er duidelijk nogal van van zijn a propos.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:54 schreef ripley1 het volgende:
[..]wiens naam was het?
En een naam noemen in je slaap is natuuurlijk niet gelijk een wilde seksdroom over je ex hebben of zo. En al heb je die, dan hoeft dat nog weinig te betekenen.
Samenvatting: wat een wijf
Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verschillende namen, volgens hem, ik ben me er zelf totaal niet van bewust, maar hij is er duidelijk nogal van van zijn a propos.
Jij mag helemaal niemand volgens de Koran straffen want je bent een kardinaalquote:Op maandag 25 januari 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dan mag ik jullie volgens de Koran straffen!
Maar welke namen zijn dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verschillende namen, volgens hem, ik ben me er zelf totaal niet van bewust, maar hij is er duidelijk nogal van van zijn a propos.
Tenzij ze echt letterlijk zei "o frits, henk, willem... jullie waren zooooveel beter dan mijn huidige vriend!" kan ik me er ook nog weinig bij voorstellen.quote:
is dat belangrijk? Als ze nu zegt dat het henk en Piet was dan zeg jij: Ah ja Henk en Piet dat zou ik ook niet trekken!quote:
"Oohhh Omni... that's a mighty big rocket you got there".quote:
Omdat je dan met de verkeerde in bed ligt?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Oohhh Omni... that's a mighty big rocket you got there".
Ik zou van slag zijn!
Maar Willem en Charles waren niet zo erg geweest.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
is dat belangrijk? Als ze nu zegt dat het henk en Piet was dan zeg jij: Ah ja Henk en Piet dat zou ik ook niet trekken!
Waren het de namen van zijn exen waarvan hij dacht dat jij er niet van wist?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
Willem heeft al een lekker wijf en Charles gaat toch geen koning worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Willem en Charles waren niet zo erg geweest.
Ik ben nu stiekem wel benieuwd wat er dan gezegd is!
Nou... niet eens stiekem!
O ja kut, dat zou idd betekenen dat ik met Kluts in bed lag danquote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je dan met de verkeerde in bed ligt?
Of misschien noemde ze zijn naam al bij de exen!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waren het de namen van zijn exen waarvan hij dacht dat jij er niet van wist?.
Dan kan het niet meer grappig zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, maak er maar geintjes over, maar hij is er duidelijk nogal van van zijn stuk gebracht.
Denk dat de meeste mensen dat hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb mijn vorige keer in Afrika ook 1 keer per week/2 weken ofzo een mailtje gestuurd naar vrienden over wat ik beleefd heb, dat beviel wel goed geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is leuker gewoon een mailtje van iemand te krijgen en dan de verhalen leest. Niet via een blog. Ik ben zelf ook niet iemand die zulke dingen gaat lezen.
Er is toch net heel duidelik gemaakt, dat zodra het ernstig is en het zielig is, je er geen grappen meer over mag makenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan het niet meer grappig zijn?
Hence de TTquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is toch net heel duidelik gemaakt, dat zodra het ernstig is en het zielig is, je er geen grappen meer over mag maken
Als zij het al doen, verwijs je jhe vrienden daarnaartoe en dan hoef je het zelf zowat ook neit meer te doen..alle ervaringen staan dan toch al vermeld. En je eigen kleine dingen kan je ook gewoon ergens opschrijven.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:07 schreef djayzz het volgende:
Mijn moeder en mijn zus gaan wel een blog bij houden, maar ik vind dat niet zoveel aan..
Oh ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is toch net heel duidelik gemaakt, dat zodra het ernstig is en het zielig is, je er geen grappen meer over mag maken
Maak het maar op een originele manier goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja.
Sorry dan! Het spijt me echt! Nee, echt heel erg sorry! 1000 maal excuus! Wat een verschrikkelijke situatie.
True.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan het niet meer grappig zijn?
Maar we maken er geintjes over omdat we niet snappen waaropm hij van slag is, omdat jij niet aangeeft wat er gezegd is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, maak er maar geintjes over, maar hij is er duidelijk nogal van van zijn stuk gebracht.
Uitleg geven. Niet waarom je het droomt, maar wie het zijn, hoe de band is met hen etc etc. Evt misschien nog wat je precies droomt (mocht je het je herinneren) Dat soort dingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar goed, het blijkt dus heel vaak voor te komen, hij haalt zich blijkbaar van alles in zijn hoofd en ik weet echt niet wat ik moet doen om dat kutgevoel weg te nemen.
Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we maken er geintjes over omdat we niet snappen waaropm hij van slag is, omdat jij niet aangeeft wat er gezegd is.
Uitlachen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar goed, het blijkt dus heel vaak voor te komen, hij haalt zich blijkbaar van alles in zijn hoofd en ik weet echt niet wat ik moet doen om dat kutgevoel weg te nemen.
Dromen zijn precies wat het zijn, dromen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
ik kan me z'n kutgevoel voorstellen, maar zou ook niet weten hoe dat bij mezelf weg te nemen zou zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.
Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die zeggen niets over gevoel of verlangens, maar zijn een verwerking van je dagelijkse dingen.
Misschien wel onbewustquote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?
Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitlachen?![]()
Nee serieus vraag hem om de oplossing want jij kan er niks aan doen.
Ja, dat leg je idd precies goed uit litquote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus het impliceert dat Kluts dagelijks contact heeft met al die namen?
Altijd bereid te helpen, zo ben ikquote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat leg je idd precies goed uit lit
Sowieso onzinnig om je daar druk over te maken, jij kan er niet zoveel aan doen, het is gewoon je onderbewust zijn. Als hij daar zo onzeker over wordt (het lijkt wel een wijf), dan geeft dat lekker blijk van vertrouwenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus zelf ook niet echt. Hij zegt dat ik namen noem in mijn slaap, als hij me een kus geeft in mijn slaap noem ik andere namen dan die van hem.
Neemt niet weg dat ik het enigszins kul vind om daar een punt van te maken, maar het maakt niet uit hoe ik het vind, het is meer klote dat hij daar blijkbaar zodanig mee zit.
Als ik hem was zou ik me er pas druk om maken als je dat doet als je wakker bent en je wordt gekust.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef ripley1 het volgende:
Ik droom over de gekste mensen, van de inspecteur uit 21 jumpstreet tot iemand van korfbal vroeger tot mijn exen. Meestal niet in erotische context overigens. Als ik al die namen roep en mijn liefje moet zich daar druk om gaan maken, heeft ie een extra baan
Goed droomgeheugen kennelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je droomt ook niet heel vaak of je bent een groot liefhebber van de history channel?
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zit hem waarschijnlijk dwars, dat zij er niets aan kan doen...ofwel dat die namen in haar hoofd rondspoken en ze dus eigenlijk met hara exen bezig is ipv met hem. En bezigzijn bedoel ik nieet in de vorm van sex, maar gewoon dat hara exen haar nog steeds bezig houden.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Niks. Jij hoeft hier ook niks aan te doen, hij moet het gewoon van zich af zetten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg hem ook wat ik kon doen om dat klotegevoel weg te nemen, waarop hij zegt dat hij dat ook niet weet. Hij is hierdoor aan het twijfelen geslagen zegt hij, terwijl ik echt zoiets heb van: Wat kan ik eraan doen wat ik droom?
Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.
Lucide dromen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
Als je je neus ook mee plakt kan je juist heerlijk en vooral lang slapen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend pijn doen omdat je mond wel wil bewegen nog steeds... Lijkt me ook niet zo makkelijk in slaap komen als je niet gewoon kan ademhalen
Ligt eraan , heb het idee dat ik het soms wel kan sturen, en soms niet.... Maar goed, als je het niet kan sturen, dan kan je er niet veel aan doen natuurlijk .... Hij moet zich gewoon niet zo aanstellen. Zou pas probleem zijn als ze seks hebben en ze roept ineens :quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken maar het klinkt zo als een slap excuus. Je kan toch niet verwachten dat iemand zijn of haar dromen kan sturen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Oohhh Omni... that's a mighty big rocket you got there".
Je bent een faalkonijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Kluts, vind je het niet ontzettend raar dat ie voor zoiets futiels zijn relatie op de tocht zet?
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Dastan het volgende:
[..]!
Ooit van een tegenwoordige tijd gehoord, faalkonijn?
Nou, relatie op de toch zetten is een groot woord. Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat hij er anders in stond dan ik, qua gevoelens, was ik er niet eens aan begonnen. Alles wijst erop dat we gek op elkaar zijn, dit is de eerste keer in 6 weken tijd dat we "onenigheid" hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Kluts, vind je het niet ontzettend raar dat ie voor zoiets futiels zijn relatie op de tocht zet?
Dat inderdaad. Het klinkt knap onzeker van zijn kant.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Waar komt die term nu weer vandaan?quote:
Dat heb ik al voorgesteld.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het dromen is niet het probleem. De rest is op te lossen.
Je maakt er gelijk een gezinsdrama vanquote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef ripley1 het volgende:
Bij onenigheid ga ik onderstaande niet roepen. Misschien til ik te zwaar aan die uitspraak?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, relatie op de toch zetten is een groot woord. Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat hij er anders in stond dan ik, qua gevoelens, was ik er niet eens aan begonnen. Alles wijst erop dat we gek op elkaar zijn, dit is de eerste keer in 6 weken tijd dat we "onenigheid" hebben.
Neemt niet weg dat ik het maar een beetje opgeblazen vind.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, relatie op de toch zetten is een groot woord. Als ik ook maar enigszins het idee had gehad dat hij er anders in stond dan ik, qua gevoelens, was ik er niet eens aan begonnen. Alles wijst erop dat we gek op elkaar zijn, dit is de eerste keer in 6 weken tijd dat we "onenigheid" hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, onzeker klinkt het. Terwijl hij verder eigenlijk totaal geen jaloers type is, dus ik snap ook echt niet waar dit vandaan komt.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het klinkt knap onzeker van zijn kant.
Dit klinkt ontzettend verdedigend, terwijl ik een simpele vraag stelde. Je gad aan dat ie twijfelt, dat is vrij gek als er niks aan de hand is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
You do have a point eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij onenigheid ga ik onderstaande niet roepen. Misschien til ik te zwaar aan die uitspraak?
[..]
[..]
Geen idee dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar komt die term nu weer vandaan?.
Ja, maar het is vooral dat ik ook echt totaal niet snap waar dit zo vandaan komt. Hij is heel open over wat hij voor mij voelt en ik twijfel daar dan ook echt totaal niet aan. Het gaat er bij mij gewoon niet echt in dat hij door zoiets stoms zo van zijn a propos kan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dit klinkt ontzettend verdedigend, terwijl ik een simpele vraag stelde. Je gad aan dat ie twijfelt, dat is vrij gek als er niks aan de hand is.
Ik denk dat dat JUIST zijn probleem is. Blijkbaar houden de exen Kluts onbewust toch nog bezig. Dromen zijn bedoelt om je dageljkse gedachten te verwerkenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
ik zou daar eerder uit opmaken dat ie twijfelt aan jouw gevoelens voor hem (onzekerheid) niet zozeer aan de relatie/zijn gevoel.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
You do have a point eigenlijk.
Damn, nu voel ik me echt kut zeg.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat JUIST zijn probleem is. Blijkbaar houden de exen Kluts onbewust toch nog bezig. Dromen zijn bedoelt om je dageljkse gedachten te verwerken
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=exquote:Ex
Als je droomt over je ex-vriend/vriendin of dat je weer samen bent met je ex, suggereert dat er iets of iemand in je leven is, die soortgelijke gevoelens oproept die je gedurende de realtie met je ex had.
Ik heb 1,5 jaar geen relatie gehad. Hij had het er idd wel over dat de naam van mijn samenwoon-ex wel eens voorbij kwam, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik daarover droom? Ik wist het zelf niet eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat JUIST zijn probleem is. Blijkbaar houden de exen Kluts onbewust toch nog bezig. Dromen zijn bedoelt om je dageljkse gedachten te verwerken
ik ken kluts z'n vriendje niet, dus kan hiervoor alleen mezelf als referentiekader nemen, maar net zo goed als dromen niet te sturen zijn, zijn gevoelens dat ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef vencodark het volgende:
Klutsie.![]()
Dromen zijn rare dingen. Als een ander moeilijk gaat doen om wat jij droomt, is er echt niets wat je daaraan kan doen. Om welke reden je ook droomt, je doet het niet bewust. Er kunnen zoveel verklaringen zijn.
Jammer dat je vriend begint te twijfelen en jouw dromen zo zwaar en serieus opneemt. Het is niet eerlijk en onterecht. Probeer hem dat uit te leggen en word alsjeblieft niet zelf onzeker of iets dergelijks. Je kan er niets aan doen en dromen zeggen vaak helemaal niets.![]()
Goede. Alhoewel het natuurlijk de vraag is of Klutsvriendje vatbaar is voor een dergelijke uitleg.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://www.droominfo.nl/index.php?c=droomwoordenboek&m=search&droom=ex
Dat begrijp ik ook wel. Maar dat neemt niet weg dat hij het mij in mijn ogen niet eens echt kwalijk kan nemen, ik kan er naar mijn idee niet echt iets aan doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ken kluts z'n vriendje niet, dus kan hiervoor alleen mezelf als referentiekader nemen, maar net zo goed als dromen niet te sturen zijn, zijn gevoelens dat ook niet.
Ik zou er in zo'n geval ook heel erg mee zitten, ook al zegt m'n verstand nog zo hard dat het helemaal niets voorstelt.
Zo te lezen vast niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede. Alhoewel het natuurlijk de vraag is of Klutsvriendje vatbaar is voor een dergelijke uitleg.
Dromen over exen wil niet zeggen dat je diegene terugwilt of ergens anders naar verlangt. Het is een link van liefde die je eerder hebt gekend of wat dan ook. Het hoeft totaal niets te zeggen over Kluts gevoelensquote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ken kluts z'n vriendje niet, dus kan hiervoor alleen mezelf als referentiekader nemen, maar net zo goed als dromen niet te sturen zijn, zijn gevoelens dat ook niet.
Ik zou er in zo'n geval ook heel erg mee zitten, ook al zegt m'n verstand nog zo hard dat het helemaal niets voorstelt.
je hebt bezighouden en eraan denken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:52 schreef vencodark het volgende:
Ik droom weleens over fokkers.En voor de meeste heb ik echt geen gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |