Hm, dat idee heb ik helemaal niet eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.
Andersom werkt het hetzelfde. Schoonvaders zijn niet zo moeilijk, schoonmoeders daarentegen kunnen nog wel eens lastig zijn als het om hun zoon gaat.
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, zou zelf die keus niet gauw maken, moet wel zeggen dat dat ook komt omdat IK kinderen heb en ze hun opa en oma niet zou willen onthouden, das ook mijn verantwoordelijkheid
Anders had ik het ws ook gedaan, contact verbreken, na al het gezeik. Hoewel het nu wel weer sukken beter gaat allemaal
Ik vind het grappig hoe jij altuijd ZEGT dat je niets gaat zeggen hieroverquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef JoeBravo het volgende:
ow kut, hier moet ik niet over na gaan denken... komt m'n humeur zeker niet ten goede.
* JoeBravo neemt zich voor maar ff weg te blijven
Ik kan me er wel in vinden. Tenminste, regelmatig het op die manier gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, dat idee heb ik helemaal niet eigenlijk
Ik heb geen familie die op mijn verjaardag komen of zouden willen komen, is het teveel reizen voor en dat hebben ze al nooit gedaan (ook niet toen ik nog bij paps en mams woonden, kwamen ze ook al niet voor hun verjaardagen ofzo). Wij moesten altijd daarheen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo is het bij mij dus ook.
De familie van pap zie ik 1x per jaar met Familiefeest, de familie van mam ook. Plus op beide verjaardagen. Op de mijne komen alleen mijn peetoom en peettante met aanhang. Dat krijg je dan als je zelf ook niet alle verjaardagen nagaat, maar ik vind het niet erg.
Ik weet van sommigen dat ik daar echt wel terecht kan als ik problemen heb.... maar ik ga liever naar m'n vrienden.
Ik heb gereserveerd contact met mijn ouders. Ik kan er mezelf niet zijn, dus dan kom je automatisch wat minder vaak langs. Zo nu en dan eens. Deze maand alweer 3 of 4x gezien, dus Februari maar ff overslaanquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.
Neemt niet weg dat ik het heel jammer vind, maar dat is vooral omdat ik ouders mis, niet specifiek de mijne.
Of je moet de "opvoeding" van haar overnemen. Zoals schoonmama gister tegen mij zei: Dan moet jij maar zorgen dat hij dit of dat doet!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"
Ouders, ja. Familie kent me eigenlijk niet (en vice versa), dus dat geborgen gevoel is er ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennen
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoonquote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
Kom op zeg, mijn vriendje is niet op te voeden
Mijn papa is een handige hulp in huis, dus op die manier steunt ie me. En hij doet 't graag. Beetje zijn manier van liefde tonen zegmaar. Praten kan ik er echter totaal niet mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben blij met mijn familie. Ga er niet al te vaak heen, maar dat heeft andere redenen dan er niet willen zijn. Nu mijn oma door de medische molen gaat, merk je wel wat haar kinderen daarvoor over hebben![]()
Mijn ouders zit ik 2-3x per week voor een bak koffie en het is altijd leuk. Ik praat met mijn moeder over alles, ze weet veel van mij en hoort ook vrij veel van mij. Met mijn vader is altijd zakelijk. Maar hij is een grote hulp, maar op een andere manier dan mijn moeder. Beide zijn me erg dierbaar
Dat ie niet op te voeden is is de schuld van zijn opvoeding.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je moet de "opvoeding" van haar overnemen. Zoals schoonmama gister tegen mij zei: Dan moet jij maar zorgen dat hij dit of dat doet!
Kom op zeg, mijn vriendje is niet op te voeden, laat staan dat ik zit te wachten op iemand die nog opvoeding nodig heeft.
Ik snap die keuze wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die keuze is voor veel mensen ook moeilijk te begrijpen. Maar de mensen die weten waarom ik geen contact heb met mijn ouders geven mij groot gelijk.
Neemt niet weg dat ik het heel jammer vind, maar dat is vooral omdat ik ouders mis, niet specifiek de mijne.
Ik dus niet, je hoort ook regelmatig van feeksen van schoonmoeders van mannen tochquote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden. Tenminste, regelmatig het op die manier gezien.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij altuijd ZEGT dat je niets gaat zeggen hierover
Nee met schoonmoeder, want die heeft verzuimdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoon.
En dan zeggen: Hij is wel eigenwijs hoor!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Direkt suggereren dat er iets mis is met háár zoon.
Ik zelf alleen maar schatten van schoonmoeders. Maar mijn eigen moeder bijv. heeft nogal wat probs gehad met mijn oma. Die helaas pas na het overlijden van mijn opa zijn opgelost. En die heeft toen best wel wat dingen gemist of stiekem gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dus niet, je hoort ook regelmatig van feeksen van schoonmoeders van mannen toch
Maar weet niet, zie sowieso niet zo vaak dat t fout gaat om me heen
Dat zou impliceren dat het ooit wel kon. Dat zie ik kluts hier niet zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee met schoonmoeder, want die heeft verzuimd
Inderdaad. Ik ben op een gegeven moment gewoon realistisch geworden en wil niet elke keer opnieuw op mijn bek gaan, want dat doet echt pijn. Wat ik wel heel jammer vind is doordat mijn broertje en zusje jonger zijn en nog thuiswonen, zij heel erg beïnvloed worden door mijn ouders, wat een weerslag op onze band heeft. Maar als ze wat ouder zijn komt dat ook wel goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap die keuze wel.
Sommige mensen kwetsen je meer als ze in je leven zijn, dan wanneer ze dat niet zijn. altijd maar opnieuw proberen doet pijn,kost energie en is moeilijk.
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleemquote:Op maandag 25 januari 2010 11:22 schreef Kluts het volgende:
Ze weet nog niet dat ik extreem niet-gelovig ben
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, alle ex-gerelateerde onderwerpen brengen bij mij een gedachtentrein op gang met een voorspelbare afloop: een zwaar kutgevoel. vannacht ook weer een uur in de auto gezeten, vechtend tegen die gedachten. Dus bij een discussie over schoonfamilie zie ik de bui al hangen.
uhuh, ik ben er al helemaal overheen, gaat hardstikke goed met me![]()
en ik en wegblijven... riiight
http://www.fanvanhetweekend.be/quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
Ik ga leuke dingen doenKan haast niet wachten
Nou idd, ga je eens rap helemaal KAPOT schamen!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebt
(wat een kutzin was dat zeg)
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleem.
Met familie in ieder geval. Zet geld ook maar op dat lijstje.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijden
Nu je het zegt, mijn tante heeft ook problemen met mn oma, maar dat ligt aan tantequote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zelf alleen maar schatten van schoonmoeders. Maar mijn eigen moeder bijv. heeft nogal wat probs gehad met mijn oma. Die helaas pas na het overlijden van mijn opa zijn opgelost. En die heeft toen best wel wat dingen gemist of stiekem gedaan.
Duh.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zolang je de geloofsdiscussies voorbij laat gaan in plaats van je continu dwars anti-gelovig op te stellen moet dat wel los lopen. En anders is het aantoonbaar háár probleem.
Dus: Ik stem niet op CU/SGP/CDA omdat je geloof uit de politiek moet houden; is niet een zin voor tijdens de eerste kennismaking?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Discussies over geloof en politiek moet je sowieso vermijden
jeweettoch, 't is gewoon een voorzet om iemand er naar te laten vragenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ook grappig dat als iemand zegt dat je altijd zegt dat je het er niet over gaat hebben je het er uiteindelijk toch over hebt
(wat een kutzin was dat zeg)
Dat lukt hier prima hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met familie in ieder geval. Zet geld ook maar op dat lijstje.
Jij was grammaticaal correct hoor, op het gebrek aan leestkens na wellicht, en de hoofdletter aan 't beginquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou idd, ga je eens rap helemaal KAPOT schamen!
Ik ken het, ik bleef gewoon op mn bek gaan, nu is HEt grote probleem uit de weg, dus dat speelt niet meer, maar terugdenken doet nog wel "pijn"omdat ik er nooit over heb kunnen praten en ze duidelijk heb kunnen maken hoe het voor mij was allemaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben op een gegeven moment gewoon realistisch geworden en wil niet elke keer opnieuw op mijn bek gaan, want dat doet echt pijn. Wat ik wel heel jammer vind is doordat mijn broertje en zusje jonger zijn en nog thuiswonen, zij heel erg beïnvloed worden door mijn ouders, wat een weerslag op onze band heeft. Maar als ze wat ouder zijn komt dat ook wel goed.
Dan nogquote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij was grammaticaal correct hoor, op het gebrek aan leestkens na wellicht, en de hoofdletter aan 't begin
Nee lijkt me niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus: Ik stem niet op CU/SGP/CDA omdat je geloof uit de politiek moet houden; is niet een zin voor tijdens de eerste kennismaking?
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
(Scheiding Kerk en Staat)
Scheiding van religie en politiek.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder en ook nog eens stads. De huidige schoonmoeder is lief en rustig.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"
Ouder dan de moeder?!? Die fascinatie met toyboys ook altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder
Sorry Joe ..................quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jeweettoch, 't is gewoon een voorzet om iemand er naar te laten vragen
heh, doe toch eens niet zo lastig!
De moeder van mijn ex vond dat mannen voor gingen, dat uitte zich in mij geen drinken aanbieden enzo. Verder had ik geen problemen met haar, heb dat ook nooit aangekaart, maar raar was het welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vorige ex was bijna verliefd op d'r zoon. Dus vond ze mij niks, want ouder en ook nog eens stads. De huidige schoonmoeder is lief en rustig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staatquote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat heet anders, ik weet alleen niet meer hoe.
En dan vooral het stukje misvattingen wat je ongetwijfeld gelezen hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staat
quote:
Dus tempels en moskeeën mogen welquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheiding_van_kerk_en_staat
Ik heb nog niet alles gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vooral het stukje misvattingen wat je ongetwijfeld gelezen hebt.
Volgens het Geertisme niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus tempels en moskeeën mogen wel
Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NLquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus tempels en moskeeën mogen wel
Maar weldegelijk tempelsquote:Op maandag 25 januari 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NL
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?quote:
Alles ligt al plat in Haïtiquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Ik denk dat vele uit onvrede op hem stemmen en niet op de man persoonlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Hij is al aan het zakken dus maak je maar niet druk. Hij kan zelfs zijn leven behouden zonder dat hij een grote last zal zijn. Vorig jaar ging het nog over Ritaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?
Wat een Kerk is ook een soort tempel.
haha ja hequote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een rare manier om te bevestigen dat het inderdaad ochtend is.
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoor
En welke grens wil je precies gaan hanteren?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.
Echt, ik ben zo heel erg voor een beperking van het stemrecht.
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
Doe dan ook gelijk een examen voor mensen die een kind willenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.
Nee, serieus, ik zou het zo niet weten wat de grens zou moeten zijn. Maar die volkstammen die eerst LPF stemden en nog geen jaar later massaal op SP stemden.. tsja..
Misschien een examen, waaruit blijkt dat je een geinformeerde stem uitbrengt?
Ja uuuh... die uuuh... mochten ze toen gewoon bouwen omdat we het zielig voor ze vonden van de wereldoorlog en zoquote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.
Mannen wel, vrouwen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk een examen voor mensen die een kind willen
Je vergeet de moslims.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen wel, vrouwen niet
En negers niet.
En mensen uit het kamp.
En frans bauer en janTJE smit.
Die mogen twijfelend stemmenquote:
riep je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!
Knuffelturk mag best stemmen. Hij's al 18+quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let nou op wat je zegt! JOE hangt hier rond!!!!!
Is die moslim?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knuffelturk mag best stemmen. Hij's al 18+
Niet meer hoor, laatste verkiezingen heel Nederland terug naar het potlood. Behalve Amsterdam, die waren nooit gemoderniseert naar elektronisch stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mogen twijfelend stemmen
Die mogen dan met roze potloodje kleuren ipv rood.
O wacht, elektronisch tegenwoordig he...
het was een typo, zie editquote:
Ik weet eigenlijk nooit zo goed het verschil tussen islam en moslimquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef Litpho het volgende:
Je geeft stemrechtherzieningen aan Ang3l en binnen een paar posts is er al weer een roze potlood.
Wilders is toch al zielig?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Cue_ het volgende:
He dit mag allemaal niet.. grapjes maken over dergelijke zaken!
Dat is zielig!
Nou nou, 1 kleur per stembiljet.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
Het mag ook hip limoeengroen zijn hoor ;Y
Ik zeg: ieder zijn eeigen kleur potlood!
Vrolijkheid op het stembiljet!
Volgens mij bedoelt ze het roze potlood Haïtiquote:
" Volgelingen van de Islam worden moslims genoemd"quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit zo goed het verschil tussen islam en moslim
Ik zou dat hele bolletje in 1001 kleuren willen invullenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou, 1 kleur per stembiljet.
Is één drankje per avond ook jouw definitie van gezelligheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |