quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennen
Je weet toch dat ik iedere mogelijkheid aangrijp om mijn posse te noemen?quote:
Dat zou knap zijn inderdaadquote:
Ik heb gister nog punten gescoord bij de mijne, door keihard in lachen uit te barsten toen ze vertelde dat ze beddegoed streek. En theedoeken, handdoeken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stereotype van de vervelende schoonmoeder komt ergens vandaan
T is in 2 gebroken door de beving....quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar komt die extra T ineens vandaan dan?
Ik heb nooit een echt vervelende gehad, wel ooit een rare, maar das niet zo ergquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het stereotype van de vervelende schoonmoeder komt ergens vandaan
Dat gevoel zou familie ook moeten geven, helaas gaat dat gewoon niet voor iedereen op.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, jammer is dat. Ik vind familie fijn omdat ze me een warm en geborgen gevoel geven en het de mensen zijn die me het langste kennen
quote:
Van de dubbele puntjes op de i, wordt een T uit geborenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had me dan wijsgemaakt dat het HAITTI was.... had ik best geloofd!
Dat ligt eraan hoe je met je familie omgaat toch, mijn opa en oma en mijn tante staan ook heel dicht bij me.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zeker dat ik veel meer heb aan mijn vrienden dan aan mijn familie (ouders is een ander verhaal en mijn broer behoort tot mijn vrienden).
Dus tsja, leuk dat ze me het langst kennen, maar in de praktijk is dat vrij nutteloos.
Ik heb ze niet gekozen zoals ik vrienden wel kies.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:01 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Kijk. Zo kan het ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de dubbele puntjes op de i, wordt een T uit geboren
Ja, dat is leuk en aardig. Maar qua echte dingen, heb ik niks aan mijn familie, zolang het leuk is, is het leuk, en anders zie ik ze niet. Dus ik vind het niet jammer dat ik niet veel contact met ze heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je met je familie omgaat toch, mijn opa en oma en mijn tante staan ook heel dicht bij me.
De rest heb ik niet zo heel veel mee, maar vind het toch altijd wel leuk om even bij te kletsen,laatst kwam ik mn nichtje nog tegen in de trein onverwacht en dan vind ik het altijd leuk om wat te praten.
De mijne waren ook best okquote:Op maandag 25 januari 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een echt vervelende gehad, wel ooit een rare, maar das niet zo erg
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne waren ook best ok
Volgens mij is het ook meer: Man vs Schoonmoeder
Schoonmama vond het jammer geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee hebben zitten janken nadat hun dochter het had uitgemaakt
Dat bedoel ik dus, daarom vind ik feestjes ook best leuk, das weer even bijkletsenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig. Maar qua echte dingen, heb ik niks aan mijn familie, zolang het leuk is, is het leuk, en anders zie ik ze niet. Dus ik vind het niet jammer dat ik niet veel contact met ze heb.
Ik begrijp dat wel, zou zelf die keus niet gauw maken, moet wel zeggen dat dat ook komt omdat IK kinderen heb en ze hun opa en oma niet zou willen onthouden, das ook mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn vrienden zijn er meer voor me geweest dan mijn ouders, terwijl ik vind dat je als ouder toch een bepaalde verplichting naar je kinderen toe hebt. Heb al jaren geen contact meer met mijn ouders. Dat is jammer, maar als je weet dat je ouders toch geen echte "ouders" voor je kunnen zijn, dan is het beter om ze gewoon niet te zien, is mijn idee er dan over.
Bij de langste relatie zou dat niet zijn gebeurt. Schoonmama zelf was van de vrouwen, en schoonpapa was voorzitter van Orpheus. Dus dochters moesten voornamelijk doen wat ze zelf het liefste wilden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schoonmama vond het jammer geloof ik.
Schoonpapa stond denk ik te juicheen dat zoonlief voor de vrouwen kon gaan nu.
Evenalsschoonbroer
(ik gebruik deecht heel sporadisch....kun je nagaan!)
Zo is het bij mij dus ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Mijn familie is niet raar ofzo, maar de meesten zijn gewoon niet mijn mensen.. had ze nooit uitgekozen en ga er dan ook niet geheel vrijwillig heen die (hopelijk max) 1x per jaar.
en qua gezin, ach die zie ik vaak genoeg nu. Kan wss wel altijd bij ze terecht, maar ik ga toch eerst naar m'n vrienden
Ja dan is het "Jij steelt mijn zoon!"quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen winden vaak hun schoonmoeder zo om hun vinger, vaders daarentegen hebben vaak nog zoiets van: maar je zit wel met je poten aan mijn dochter.
Andersom werkt het hetzelfde. Schoonvaders zijn niet zo moeilijk, schoonmoeders daarentegen kunnen nog wel eens lastig zijn als het om hun zoon gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |