Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NLquote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus tempels en moskeeën mogen wel
Maar weldegelijk tempelsquote:Op maandag 25 januari 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beginsel is zo oud... toen hadden ze nog geen moskee in NL
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?quote:
Alles ligt al plat in Haïtiquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Ik denk dat vele uit onvrede op hem stemmen en niet op de man persoonlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nummer 1 op de genomineerde lijst voor spelen op een druk kruispunt!
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als Osama nog potentiele bombardeer-doelen zoekt, weet ik een hele goeie.
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Hij is al aan het zakken dus maak je maar niet druk. Hij kan zelfs zijn leven behouden zonder dat hij een grote last zal zijn. Vorig jaar ging het nog over Ritaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij moet door een ongeluk, of op natuurlijke wijze. Maar niet een martelaarsdood.
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tempels? Synagoge?
Wat een Kerk is ook een soort tempel.
haha ja hequote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een rare manier om te bevestigen dat het inderdaad ochtend is.
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als Geert door een moslim sterft dan is heet hek vd dam hoor
En welke grens wil je precies gaan hanteren?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijgen we weer 2 kabinetten vol mensen die beweren dat zij de werkelijke boodschap uitdragen.
Echt, ik ben zo heel erg voor een beperking van het stemrecht.
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
Doe dan ook gelijk een examen voor mensen die een kind willenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die de vorige verkiezingen op Wilders hebben gestemd vind ik al een goed begin.
Nee, serieus, ik zou het zo niet weten wat de grens zou moeten zijn. Maar die volkstammen die eerst LPF stemden en nog geen jaar later massaal op SP stemden.. tsja..
Misschien een examen, waaruit blijkt dat je een geinformeerde stem uitbrengt?
Ja uuuh... die uuuh... mochten ze toen gewoon bouwen omdat we het zielig voor ze vonden van de wereldoorlog en zoquote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Synagoge ja. Joden zeggen volgens mij vaker: ik ga naar (de) tempel, dan dat ze zeggen synagoge.
Mannen wel, vrouwen nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En welke grens wil je precies gaan hanteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |