quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Kreator het volgende:
Wat een kuttitel. Dat moet iets met Pringles zijn.
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik ben best jaloers op die Haïtianen!
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toequote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Ja, en het voedsel wordt naar je toegebracht. Gratis!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Minder verjaardagen om te vieren dus meer tijd voor strand en drank.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toe
He! wel minder doodsaaie familiefeestjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is hij al gearriveerd?quote:
Scheelt een hoop verplichte bezoekjes met de feestdagen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
Start maar je eigen pringles fan topic in CUL
Ah, je hebt ze nu in een rek op kleur gesorteerd thuis?quote:
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blijquote:
Ahhh tof!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |