quote:Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Kreator het volgende:
Wat een kuttitel. Dat moet iets met Pringles zijn.
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik ben best jaloers op die Haïtianen!
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toequote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Ja, en het voedsel wordt naar je toegebracht. Gratis!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, niet hoeven werken, heerlijk.
Minder verjaardagen om te vieren dus meer tijd voor strand en drank.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die dooie familieleden nemen we gewoon op de koop toe
He! wel minder doodsaaie familiefeestjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is hij al gearriveerd?quote:
Scheelt een hoop verplichte bezoekjes met de feestdagen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
Start maar je eigen pringles fan topic in CUL
Ah, je hebt ze nu in een rek op kleur gesorteerd thuis?quote:
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blijquote:
Ahhh tof!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blij
Ja, alleen ben ik het nu alweer zatquote:
Ja, maar daar we, of we nou willen of niet, bakken geld die kant op gestuurd hebben, mogen we er ook best een lolletje om hebben.quote:
120.000 dode mensen? 120.000 doden? 120.000 mensen?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh het gaat alleen om de mensen?De beesten doen er weer eens niet toe?
huh? hij zou toch vrijdag al aankomen?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om 5 uur! Ik stond om 4 uur naast mijn bed en stond om 5 uur braaf op Schiphol. Hij had me niet verwacht, dus was erg blij
Ik vind dat altijd leukquote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scheelt een hoop verplichte bezoekjes met de feestdagen.
Hoezo dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik het nu alweer zat![]()
Hij zou zondagochtend aankomen, maar zijn vlucht was 23 (!!!) uur vertraagd.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef OmniRocket het volgende:
huh? hij zou toch vrijdag al aankomen?
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar we, of we nou willen of niet, bakken geld die kant op gestuurd hebben, mogen we er ook best een lolletje om hebben.
En sinds de aardbeving het dubbele aan ziektes die we hier niet eens meer krijgen, of zo makkelijk/goedkoop zijn te genezen. Maken we ons ook niet druk om. Sterker nog, daar sturen we niet massaal geld naar toe.quote:
Nu nog steeds, zelfs met een jas aan achter m'n computer is het nog koudquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Het was vanochtend idd fokking koud.......
Port-au-Prince zonnig 32°Cquote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Het was vanochtend idd fokking koud.......
Nou omdat ik niet meer geslapen heb daarna, zeg maarquote:
Wie weet! Misschien eens proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.
Morgen een straalkacheltje mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu nog steeds, zelfs met een jas aan achter m'n computer is het nog koud
Oooo zo! Ik dacht even iets andersquote:Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou omdat ik niet meer geslapen heb daarna, zeg maarEn nu dus moe ben. En al veel te lang wakker
Dat dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor dat bedrag mag ik een leven lang grapjes maken. Zeker op een anoniem nederlands forum. Die mensen komen niet opeens tot leven als ik stop met de grapjes.
Is er ook een Port-au-Princess?quote:
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo zo! Ik dacht even iets andersHaha.
Maar ja, dat is idd wel begrijpelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |