SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Swine op 24-01-2010 23:48:41 ]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Ik bedoel, Nijmegen is echt leuker dan Amsterdam vind ik. Dat is gewoon té massaal.
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goedquote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijn![]()
En leukere geneeskunde-opleiding, geen statistiek in het curriculum en wel heel veel snijden
quote:
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goed.
Ik heb ook nog getwijfeld om voor het laatste jaar van mn opleiding naar Amsterdam te gaan (en hier in de buurt stage te doen), maar het was me uiteindelijk toch te veel gedoe...
Ik ookquote:
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaar
Helaas, Marieke wilde graag in aanmerking komen, maar het mocht nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.
Ik heb ook een nieuw huisquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, eens ff kijken of ik factsheets van afgelopen themas kan verzamelen voor de han morgenanders hebben ze pech
k zal ook ff wat fotos online gooien van mn kamer
en de ban van ons leven krijgenquote:
ow leukquote:
Meteen bangquote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de ban van ons leven krijgen
Dat is dan inderdaad wel weer mooiquote:
swarmahoer.hyves.nl was het toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op zo'n kerel zou ik ook grenzeloos pissig worden. Denk eens na, klootmongoolquote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef Swine het volgende:
Haha, wat een lul Hier zal zijn vriend niet blij mee zijn...
[..]
Dat is dan inderdaad wel weer mooi
Duurt langquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, eens ff kijken of ik factsheets van afgelopen themas kan verzamelen voor de han morgenanders hebben ze pech
k zal ook ff wat fotos online gooien van mn kamer
What up?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen moeten beter op hun computerspulletjes letten
Sommige mensen moet het recht op computergebruik afgenomen worden. Voor hun eigen bestwil uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2010 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik zat een beetje te kloten, op soulseek, opzoek naar wat leuke nieuwe muziek, stuiter ik op een map met allemaal inloggegevens enzo
Daarna gericht op gaan zoeken, je komt de meest debiele prive shit tegen
ik vind t wel leuk beetje klussenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef Mikkie het volgende:
Wel netjes man, al dat kluswerk en dan een hoop zelf gedaan! Ik heb daar echt geen fuck verstand van dus zou er niet aan beginnen.
Je hebt toch al half fok op je hyves, hyvs-patientje?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Action publiekstrekker
Het 225e Action filiaal opent haar deuren op donderdag 4 februari
in winkelcentrum Dukenburg aan Zwanenveld 9037 te Nijmegen.
1000 m2 boordevol supervoordelige huishoudartikelen, schrijfwaren, speelgoed, textiel, seizoensartikelen, glas, porselein & aardewerk, cosmetica en nog veel meer voor prijzen waar ook u van gaat denken:
HOE IS HET MOGELIJK!!!
Natuurlijk gaat dat gepaard met superlage openingskrakers. Zie hiervoor onze speciale openingsadvertentie van zondag 31 januari en woensdag 3 februari in deze krant.
Veel over gehoord, maar om daar nou 'quote:
Hmmm. Ik kom er nooit, heb alleen gehoord dat ze er een lampensetje voor de auto hebben voor 1,50 terwijl dat bij een andere toko bijna een tientje kost, dus die moet ik wel even halenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef morgane het volgende:
Jaben er wel eens met een vriendin geweest en heb me helemaal ongans geshopt voor bijna niks...Ze hebben ook heel veel bekende merken shampoo enz. voor weinig geld
Maar buurman en buurman is dan ook niet zo fucking koning als dat Platvoet isquote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef morgane het volgende:
Ik heb hier 6 dvd's met Buurman en Buurman afleveringen liggen...ik moet zeggen dat het er niet zo van komt
En jij op de buurmannenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef morgane het volgende:
Ga jij nou maar lekker op je dino´s geilen dan
Dadelijk ga je me nog zeggen dat de Power Rangers baas zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar buurman en buurman is dan ook niet zo fucking koning als dat Platvoet is.
Ik wil ook vakantiequote:
Captain Planet, jwtzquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dadelijk ga je me nog zeggen dat de Power Rangers baas zijn.
Jep, vrijdag laatste stagedag gehad en maandag weer beginnen met school. Wel genoeg nog te doen deze week. Net een kort intakegesprek gehad voor buitenlandstudie, erg grote kans dat ik geplaatst ga wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie.
Waar heb je deze aan verdiend, AMDB?Gewoon tussendoor, of...?
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh'squote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh's![]()
Mooi man! Naar welk buitenland wil je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, vrijdag laatste stagedag gehad en maandag weer beginnen met school. Wel genoeg nog te doen deze week. Net een kort intakegesprek gehad voor buitenlandstudie, erg grote kans dat ik geplaatst ga worden![]()
Straks even naar Susa kijken voor een bijbaan
*proest*quote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh's![]()
en als je hem niet snap moet je dat topic waar Sander naar linkte maar ff kijken![]()
Ziet er netjes uit, meneer!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
de banken, uitgepakt, dus het in elkaar zetten kon beginnen
[ afbeelding ]
en natuurlijk kan dat niet zonder een paal van het onderstel op de salontafel te laten vallen
[ afbeelding ]
de spiegels gingen wel (bijna) in een keer goed, eentje nog even snijden zodat ie om de deurklink past
[ afbeelding ]
de klok hangt er ook mooi bij, en inmiddels loopt de tijd ook goed
[ afbeelding ]
de kapstok is ook in een keer gelukt, ik ga m nog wel een likje verf geven, samen met de poten van het bed in de kleur van de kast denk ik
[ afbeelding ]
in de spiegel n fototje, tijdens t achterstallige plintenonderhoud
[ afbeelding ]
de schapjes die ik net heb opgehangen, de rechter komt de beamer op (beamerscherm zelf vergeten op de foto te zetten bedenk ik me) en de bank natuurlijk
[ afbeelding ]
nog een keer de bank + schapje, en de openhaard erbij
[ afbeelding ]
de spotjes vanaf de onderkant gezien
[ afbeelding ]
en de spotjes vanaf de bovenkant gezien (links mn matras, en onder de lattenbodem)
hieroverheen komt nog een randje ter hoogte van het matras voor mn wekker en telefoon etc
[ afbeelding ]
alle kabels netjes weggewerkt
[ afbeelding ]
het stukje dat ''over'' is in mn bed, daaronder komt nog wat electra afwerking, die plaat die erboven balanceert komt er op te liggen en dan komen er wat kratten rotzooi op ofzo, nog geen idee
[ afbeelding ]
Noorwegen lijkt me heel gaaf. Ik zit te kijken om daar van de zomer heen te gaan!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef AMDB het volgende:
Ik wil naar Noorwegen toe, Molde om precies te zijn
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
niet verzekerd tegen ziektekosten
Hoe stom ben je
Indeed jaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
niet verzekerd tegen ziektekosten
Hoe stom ben je
als ikquote:
dat zijn idd de beterenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Mikkie het volgende:
Best kut. Een tentamenzaal uitlopen en het idee hebben dat je punt kan variëren tussen een 3 en een 8.
Maar hey, ik heb in elk geval nog de kans dat ik 'm gehaald heb![]()
Sinds wnr ben jij taalnaziquote:
Ik heb het niet tegen jou.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef Swine het volgende:
[..]
eigelijk nooit, maar dit soort fundamentele fouten zijn wel jammer natuurlijk
Zo dan, wtf! Da's echt wel heel cheapquote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Ook weer in het landweekendje was gezellig
Ow btw CP, komen net bij de Jan linders vandaan, super goede actie.. 5 bakken vlees, (kipschnitzels per 5, slavinken per 5, halfomhalfgehakt, stooflapjes. etcetera) voor 10 euro..
IB en ik hebben nu 15 kipschnitzelfs en 10 slavinken voor 10 euro![]()
Oh, dan fiets ik dalijk denk ik nog ff naar t dorp!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Ook weer in het landweekendje was gezellig
Ow btw CP, komen net bij de Jan linders vandaan, super goede actie.. 5 bakken vlees, (kipschnitzels per 5, slavinken per 5, halfomhalfgehakt, stooflapjes. etcetera) voor 10 euro..
IB en ik hebben nu 15 kipschnitzelfs en 10 slavinken voor 10 euro![]()
Jeweetttochquote:
Meisje dat bij mij op de middelbare school zat, doet ook geneeskunde btw, heeft van zo'n onderzoek wel een hartaanval gekregen, was voor malaria geloof ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Dit wordt mijn achtste studie waar ik aan meedoe. Soms heb je wel bijwerkingen maar over het algemeen niet.
Ik heb het één keer meegemaakt dat na 1 dag het onderzoek afgeblazen werd vanwege hevige bijwerkingen in de groep die een week eerder begonnen was. Nu is de eerste groep van dit onderzoek al bijna klaar en zijn de enige bijwerkingen die de meeste mensen melden het krijgen van geel oogwit (verhoogd billirubine gehalte).
Mja, vorige week in de Bonus en dacht het eens te proberen. Niet meer, dusquote:
Al het goedkope vlees, sate-stokjes, bapao en dat soort meuk is seperatorvleesquote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die stukjes Dés ... vind ik naar witbrood smakenQua smaak, structuur is gewoon als seperatorvlees
Welke structuur!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Satestokjes niet perse... Maar kipburgers enzo iig wel. Maar ik gebruikte het slechts om de structuur aan te duiden
Jij bent mijn pil tegen de pijn!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
tvp
Aowhhhwwwquote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent mijn pil tegen de pijn!
Ook Grolsch!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben ze nou ook Grolsch bier @ AH to go, of alleen Heineken
Ben jij ook een Nijmeegse of swarma-fan? Weet ik in welke van de 2 vaste bezoekers je valt!quote:
Ik ben een Amsterdamse en ik ken Swarma en Swine, dubbel fan dusquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij ook een Nijmeegse of swarma-fan? Weet ik in welke van de 2 vaste bezoekers je valt!
Van wie ben je meer fan?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdamse en ik ken Swarma en Swine, dubbel fan dus
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma is wel blauw hè...? Maar Swine leent altijd zijn matje aan me uit.. Gelijkspel denk ik
Goh, wat saai en diplomatiek! Stem jij toevallig D66?
Heb je al een scharreltje met Mikkie gehad? Want dat en Nijmegen zijn de enige bindende factoren hierquote:Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef Merel1808 het volgende:
Dat dan weer niet.. Alle opties open houden heet deze strategie
Is Mikkie leuk dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je al een scharreltje met Mikkie gehad? Want dat en Nijmegen zijn de enige bindende factoren hier
quote:
Kost je sowieso die herkansing.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef LastRequest het volgende:
Even een vraagje, heeft iemand enig idee wat de gevolgen zijn van ingeschreven staan voor een tentamen en hem vervolgens niet maken?
Ja, dat je hem moet herren!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef LastRequest het volgende:
Even een vraagje, heeft iemand enig idee wat de gevolgen zijn van ingeschreven staan voor een tentamen en hem vervolgens niet maken?
ik heb nu wel een heel lekkere bankquote:Op maandag 25 januari 2010 22:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Swarma is wel blauw hè...? Maar Swine leent altijd zijn matje aan me uit.. Gelijkspel denk ik
Ja is dus kut.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kost je sowieso die herkansing.
En als er afgesproken is dat het laatste cijfer telt.. (..)
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het begin onweerstaanbaar & later onuitstaanbaar, maar dan ben je al heel wat traantjes en potjes aambeienzalf verder!
Dat heb ik al regelmatig gehad. Meestal krijg je geen cijfer (of een 0) of een 'ND' (niet deelgenomen)-vermelding in TIS, en that's it. Ik heb er in elk geval nog nooit gezeik mee gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef LastRequest het volgende:
Nou er zijn enkele dingen gebeurd waardoor ik het hele blok maar één werkgroep gevolgd heb, daarnaast zijn er geen colleges geweest. Ik heb het boek nog nooit open gehad en van de sheets begrijp ik werkelijk waar 0,0. Ik ben nu hard aan het werk voor m'n tentamen van vrijdag, waar ik nog enigszins een kans in zie... En zou dus m'n tijd vanavond en morgen m.i. beter daaraan kunnen besteden.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]!
[..]
Dat heb ik al regelmatig gehad. Meestal krijg je geen cijfer (of een 0) of een 'ND' (niet deelgenomen)-vermelding in TIS, en that's it. Ik heb er in elk geval nog nooit gezeik mee gehad.
Los van dat vind ik het altijd wel een goed idee om te gaan. Gewoon een idee krijgen van wat ze vragen en invullen wat je wel weet of denkt te weten. Heb er al vaker toch tentamens mee gehaald.
Snap ik. Maar uitschrijven kan dan inderdaad niet meer. Bij ons wordt er echter niet moeilijk over gedaan en heb je ook geen maximum aantal tentamenkansen. Ik heb gehoord dat dat bij andere studies wel zo is. Misschien morgen even contact opnemen met de studieadviseur?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou er zijn enkele dingen gebeurd waardoor ik het hele blok maar één werkgroep gevolgd heb, daarnaast zijn er geen colleges geweest. Ik heb het boek nog nooit open gehad en van de sheets begrijp ik werkelijk waar 0,0. Ik ben nu hard aan het werk voor m'n tentamen van vrijdag, waar ik nog enigszins een kans in zie... En zou dus m'n tijd vanavond en morgen m.i. beter daaraan kunnen besteden.
Je kunt vaak ook in de studiegids het OER opzoeken: onderwijs en examenreglement.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef LastRequest het volgende:
Werkcolleges waren dit blok niet verplicht nee. Al waren ze het wel, was ik er nog niet geweest dus dat is niet echt het punt. Herren vind ik niet erg, vroeg me alleen af of het een kans gescheeld had wanneer ik me op tijd had kunnen uitschrijven...
Heb sowieso geen flauw idee van dit soort dingen en van de hoeveelheid kansen per tentamen/vak, dus ga inderdaad maar eens een gesprekje aanvragen
Kan je ook gewoon opzoeken hoor! In de OER van je studie / faculteit. Staat vaak op dezelfde site als je studiegids.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef LastRequest het volgende:
Werkcolleges waren dit blok niet verplicht nee. Al waren ze het wel, was ik er nog niet geweest dus dat is niet echt het punt. Herren vind ik niet erg, vroeg me alleen af of het een kans gescheeld had wanneer ik me op tijd had kunnen uitschrijven...
Heb sowieso geen flauw idee van dit soort dingen en van de hoeveelheid kansen per tentamen/vak, dus ga inderdaad maar eens een gesprekje aanvragen
Hartaanval is een beetje vaag begrip. Klinkt heel ernstig, maar het zou meerdere dingen kunnen inhouden. Wil het niet bagatelliseren, hartstikke vervelend dat zoiets haar overkomen is. Maarja, het kan inderdaad voorkomen dat er iets onverwachts gebeurt, dat is het risico dat je neemt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Meisje dat bij mij op de middelbare school zat, doet ook geneeskunde btw, heeft van zo'n onderzoek wel een hartaanval gekregen, was voor malaria geloof ik.
De eerste trials zijn daarom toch in dubieuze landen waar paupers voor een habbekrats de grootste risico's voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Hartaanval is een beetje vaag begrip. Klinkt heel ernstig, maar het zou meerdere dingen kunnen inhouden. Wil het niet bagatelliseren, hartstikke vervelend dat zoiets haar overkomen is. Maarja, het kan inderdaad voorkomen dat er iets onverwachts gebeurt, dat is het risico dat je neemt.
lekker geklommen? mijn zusje heeft 3 stopcontacten op de bedwand geschroeft en stekkers op kabels, ik heb de kabels in t stopcontact geschroefdquote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Hartaanval is een beetje vaag begrip. Klinkt heel ernstig, maar het zou meerdere dingen kunnen inhouden. Wil het niet bagatelliseren, hartstikke vervelend dat zoiets haar overkomen is. Maarja, het kan inderdaad voorkomen dat er iets onverwachts gebeurt, dat is het risico dat je neemt.
Ja, ben weer flink stoer geweest (vond ik zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lekker geklommen? mijn zusje heeft 3 stopcontacten op de bedwand geschroeft en stekkers op kabels, ik heb de kabels in t stopcontact geschroefd
en de spotjes zijn met ijzerdraadjes vast nu ipv tieraps
jup, zon gewicht voor op de grond was precies 8,5 cmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, ben weer flink stoer geweest (vond ik zelf)
Mooi dat het bijna klaar is. Werkt het plankje? Bij praxis nog geslaagd?
Geloof niet dat er mensen zijn die je dat zullen vertellenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste trials zijn daarom toch in dubieuze landen waar paupers voor een habbekrats de grootste risico's voorgeschoteld krijgen.
ik kan je wel uitleggen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef SLP_ het volgende:
net donnie darko gekeken, vond het een beetje een vage film ik snapte het einde niet zo goed.. ben er moe van geworden zo maar slapen
Als jij gelooft dat de farmaceutische industrie zo idealistisch is prima! Elke industrie waarin het gaat om astronomische bedragen heeft altijd een schaduwzijde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Geloof niet dat er mensen zijn die je dat zullen vertellenGeloof er zelf niet zo in dat dat zo gaat.
Het proces van medicatieontwikkeling houd grofweg in:
Nog een Limburger die zich voordoet als Nijmegenaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:57 schreef ebke het volgende:
[..]
Hier nog een![]()
net 1 dag voobij, en verveel me nu al
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
Limbabwe aan de macht
Voel me trouwens nuttig, ben nu 4 harde schijven op orde aan het brengen, was me een te grote teringzooi, hoe dwangneurotisch kun je zijn zeg![]()
Nou het zit zo, ik heb een media computer die op de tv aangesloten zit, maar ook een laptop die ik voor de dagelijkse zooi gebruik, ik download eigenlijk alles op mijn laptop en kijk het op die pc, aangezien ik nogal wat series kijk en films download is het wel zo fijn als het allemaal een beetje overzichtelijk ondergebracht is.quote:
Wie zegt dat ik me voordoe als Nijmegenaar, studeer dr alleen, je moet toch ergens heen he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een Limburger die zich voordoet als Nijmegenaar
We zijn hard op wegquote:
Nou, na 20 jaar op verschillende locaties in "Het beloofde land" te hebben gewoond is Nijmegen stiekem wel een verademing, al heb ik wel mad love voor het dorpje waar ik vandaan kom en dat op een letter na veel op jouw woonplaats lijktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef ebke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me voordoe als Nijmegenaar, studeer dr alleen, je moet toch ergens heen he.
Maar ik keer nu nog iedere dag terug naar het heilige land!![]()
[..]
We zijn hard op weg
En welk dorpje is dat dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, na 20 jaar op verschillende locaties in "Het beloofde land" te hebben gewoond is Nijmegen stiekem wel een verademing, al heb ik wel mad love voor het dorpje waar ik vandaan kom en dat op een letter na veel op jouw woonplaats lijkt
Velden, alhoewel ik een groot deel van mijn leven in Venlo heb gewoond (ook een paar jaartjes Maastricht en Steinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:50 schreef ebke het volgende:
[..]
En welk dorpje is dat dan?
Kan zo gauw nergens opkomen
Ja, daar heb je t alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Velden, alhoewel ik een groot deel van mijn leven in Venlo heb gewoond (ook een paar jaartjes Maastricht en Stein)
Zegt de blaag van net 17quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:58 schreef ebke het volgende:
[..]
Ja, daar heb je t al![]()
Venlo, daar word ik ook liever dood gevonden.
Wat een pauperstad is dat geworden zeg.
Chillquote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nu wel een heel lekkere bank
Waar is de echte LR en wat heb je met haar gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou er zijn enkele dingen gebeurd waardoor ik het hele blok maar één werkgroep gevolgd heb, daarnaast zijn er geen colleges geweest. Ik heb het boek nog nooit open gehad en van de sheets begrijp ik werkelijk waar 0,0. Ik ben nu hard aan het werk voor m'n tentamen van vrijdag, waar ik nog enigszins een kans in zie... En zou dus m'n tijd vanavond en morgen m.i. beter daaraan kunnen besteden.
Dat laatste was ook altijd mijn ding.. Van ja dan maak ik het slecht ga ik de hele dag zitten balen dat ik beter had moeten leren, kan ik beter gewoon niet gaan en leren voor een ander vakquote:Op maandag 25 januari 2010 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Ja heb ik het laatst al in geprobeerd te vinden maar lukte niet
Ik ga wel gewoon een gesprek aanvragen.
Heb er nu gewoon weinig behoefte aan morgen bij dat tentamen te gaan zitten terwijl ik echt 0 weet, daar wordt m'n humeur ook niet beter op.
haha okquote:
Ja klopt helemaal, maar ik heb enkele vrij goede redenen.. Vertel ik liever op msnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar is de echte LR en wat heb je met haar gedaan
wat gaat er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef Californium het volgende:
stelletje bouwvakkers die om half 9 beginnen en midden voor mijn deur aan het praten, op abnormaal vermogen, zijn wat voor een teringzooi het hier wel niet is en dat het niet opschiet als iedereen elke keer in en uit de kamer komt... Stelletje zeikerds...
dan moet de docent ze meestal nog unlocken. Had ik laatst ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik vind het nog steeds raar dat twee cursussen nog niet in blackboard staan.. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ze staan namelijk wel in de lijst van cursussen in het algemene gedeelte, als je op cursussen gaat zoeken.
Maar de vrouw van bureau onderwijs zei dat zolang ze in TIS staan, het goed is.. :/
Ah oke, naja ze zijn er gewoon vrij laat mee, en omdat ik voor beide als recidivist sta zeg maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet de docent ze meestal nog unlocken. Had ik laatst ook
Picknicken Kronenburgerpark, moet je wel aan de zomer denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef PimMerel het volgende:
Weet iemand iets leuks voor een groep van 2 stelletjes? Films/bowlen/schaatsen hebben wij gehad.
Nu gaan wij naar Nijmegen, maar wat voor leuks kunnen wij daar doen? Ik ken Nimwegen niet eens..
Wij zijn allen 21 overigens.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nachtsafari door hatert?
Toch nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
166 euro naar leeuwardengelukkig dat ie alleen rood licht had pakte, en geen snelheid, want volgens mij zat ik ook nog 10 km te hard
tjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Gister had je nog de hoop dat het rolletje leeg was
Whoehoe!!quote:
quote:
dan heet ik je wel welkomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Whoehoe!!![]()
Welkom! Aan mijn post-aantal zal ik misschien niet helemaal de juiste zijn om je te verwelkomen, maar ach![]()
827quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Whoehoe!!![]()
Welkom! Aan mijn post-aantal zal ik misschien niet helemaal de juiste zijn om je te verwelkomen, maar ach![]()
Ik heb er een dikke 5,5 jaar voor nodig gehadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
827die heb ik er maandelijks, maar of dat iets is om trots op te zijn
je vergeet de hyves!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
dan heet ik je wel welkom
stel jezelf even voor
hoe oud ben je, waar ongeveer woon je, studeer je? en zo ja wat, woon je al lang in nijmegen? heb je een vriendje, en kom je naar de meet (wanneer weten we nog niet)
nee t is leuker om die te zoekenquote:
Ja, regelmatig. Niks aan het handjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik vind het nog steeds raar dat twee cursussen nog niet in blackboard staan.. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ze staan namelijk wel in de lijst van cursussen in het algemene gedeelte, als je op cursussen gaat zoeken.
Maar de vrouw van bureau onderwijs zei dat zolang ze in TIS staan, het goed is.. :/
Zuur geld. Da's een flink bedrag al sinds je je rbw hebt. Maar goed dat je binnenkort op kamers zit en niet meer zoveel gaat rijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
166 euro naar leeuwardengelukkig dat ie alleen rood licht had pakte, en geen snelheid, want volgens mij zat ik ook nog 10 km te hard
Wat een nOoBz zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, regelmatig. Niks aan het handje.
ja idd, ik denk dat het ook net 60 op de teller was, of nog minder zelfsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zuur geld. Da's een flink bedrag al sinds je je rbw hebt. Maar goed dat je binnenkort op kamers zit en niet meer zoveel gaat rijden.
Vergis je niet overigens, die camera's pakken meestal beiden, zowel rood als snelheid. Alleen de bonnen worden niet altijd gelijktijdig verstuurd. Wel snel binnen trouwens, het was zo'n analoge camera toch? Hebben ze dan net na je de rol vervangen.
Maar +10, tellerafwijking eraf, heb je misschien net geluk gehad. Kom je op 56, da's 53 gecorrigeerd en ze schrijven pas vanaf 54...
Goed bezig! Ik had zowel gisteravond als vanavond iets gepland maar dat gaat allebei niet door. Jammer voor m'n sportvoornemens dusquote:
Fitness is idd afschuwelijk saai. Maar thuis doe je dat niet gauw, dat is zo jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik had zowel gisteravond als vanavond iets gepland maar dat gaat allebei niet door. Jammer voor m'n sportvoornemens dus.
En fitness is wel zo kutsaai dat ik daar niet aan ga beginnen...
Net alsof je daar iets aan mist? Al die gratis zooi hoef je toch niet te hebben? Da's altijd het eerste dat ik eraf gooi, alleen de voorgeïnstalleerde drivers laat ik staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, Dell heeft wel een drivers cd erbij gedaan.. Maar alle programma's zijn foetsie.. die staan namelijk niet op die cd.. Zoals mcaffee, en al die eigen programma's van dell
Ik heb een schijthekel aan al die kutprogramma's die ze meeleverenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof je daar iets aan mist? Al die gratis zooi hoef je toch niet te hebben? Da's altijd het eerste dat ik eraf gooi, alleen de voorgeïnstalleerde drivers laat ik staan.
Ja, da's altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef LastRequest het volgende:
"In totaal zijn er per studiejaar dus twee gelegenheden om tentamen te doen."
Kak
Jah ik was het aan het verwijderen..En toen drukte ik op annuleren.. en toen duurde dat uren, dus de laptop maar handmatig gereboot.. en dat vond ie niet zo leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Muppet.
Overigens had ik ook nog wel een AVG licentie voor je die geldig is tot 2018.
Er is een virusscanner/firewall pakket speciaal te downloaden voor studenten. Uni heeft een licentie gekocht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Muppet.
Overigens had ik ook nog wel een AVG licentie voor je die geldig is tot 2018.
Ik vind mezelf toch niet echt een noob met pc'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Noobs en hun pc's![]()
Maar goed dat het weer goed is gekomen Yash
Lijkt me wel zo veilig als je zit te surfen @Uni mbv windows. Niet iedereen is zon dikke W0W-nerd met linux bak zoals jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die antivirus software en firewalls nodig hebben
Truequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die antivirus software en firewalls nodig hebben
Banner ad worm en een brakke browser en je bent al de lul.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Ik heb AVG geïnstalleerd om voor de zekerheid af en toe iets te scannen, maar hij loopt niet mee gelukkig. Firewall ook niet.
Als je maar goed oplet is er niks aan de hand. Haal al jaren diverse zooi binnen en nog nooit een virus ofzo gehad. Kwestie van wakker blijven en als je het echt niet vertrouwt, even je shit scannen.
Dat kan een hiv-patient ook zeggen! Nooit condooms gebruikt, nergens last van! En dan valt je leuter erafquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik gebruik mn laptops al jaren zonder scanner of walls, nergens last van gehad, nooit
Ik ben een Norton-nichtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan een hiv-patient ook zeggen! Nooit condooms gebruikt, nergens last van! En dan valt je leuter eraf
Iedereen met windows XP of hoger heeft sowieso een firewall! En anti-virus is gratis :p
al draagt een aap een gouden ringquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Swine het volgende:
Gaan we weer:
Lijsttrekker Leefbaar Almere bespuwd
Inclusief filmpje, dus het kijken waard
Dat zit tegenwoordig toch overal standaard op? Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik het de afgelopen jaren wel eens los geïnstalleerd hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef AMDB het volgende:
Nu snap ik waarom AoE2 niet werkte, staat hier nog geen DirectX geïnstalleerd en die zat ook niet bij het spel
Wie gebruikt er nou linux in zijn dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo veilig als je zit te surfen @Uni mbv windows. Niet iedereen is zon dikke W0W-nerd met linux bak zoals jij
was vandaag nog een topic over iemand die dat deedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou linux in zijn dagelijks gebruikEn welke kankersukkel speelt er nou WoW
Zit je nou te trollen of watquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou linux in zijn dagelijks gebruik![]()
quote:
Wel een pc in mijn netwerk, niet van mijzelfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar serieus als ik wil surfen of beetje gamen gebruik ik windows, geen enkele pc in mijn huis heeft linux als OS.
Nog geknutseld vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was vandaag nog een topic over iemand die dat deed
nop, heb mn zusje geholpen bij t kopen van een tv, en vanavond had k geen zin meer om te gaan, hoefde ook niet zo heel veel te gebeuren volgens mij, nog een stopcontact aanleggen (4 blokje bij mn hoofdeinde) en die latjes vast op maat zagen en vastschroeven voor de ''spotjes overkapping''quote:
En wanneer bouw je in je bed de laatste planken in?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nop, heb mn zusje geholpen bij t kopen van een tv, en vanavond had k geen zin meer om te gaan, hoefde ook niet zo heel veel te gebeuren volgens mij, nog een stopcontact aanleggen (4 blokje bij mn hoofdeinde) en die latjes vast op maat zagen en vastschroeven voor de ''spotjes overkapping''
kan je lang bitchen denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
dus dat doe ik morgen
ook gelijk ff bij s&f langs om te bitchen over die koelkast, ik vind dat ze wel gratis bezorging mogen doen ofzoiets, of korting
welke plankenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Swine het volgende:
[..]
En wanneer bouw je in je bed de laatste planken in?
ff doorgaan, hij zit bijna volquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:23 schreef Swine het volgende:
Potentieel nieuwe TT![]()
Nijmegen #483 Waar bitch Swarma zijn koelkast wilt
Als je je product al gekocht hebt ben je daar een beetje laat mee, denk je niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
dus dat doe ik morgen
ook gelijk ff bij s&f langs om te bitchen over die koelkast, ik vind dat ze wel gratis bezorging mogen doen ofzoiets, of korting
Heb zelf een wasmachine daar gehaald. Al dat witgoed is sowieso duur, vond het daar niet echt duurder dan elders. Makkelijk dat het in het centrum zit (net als osnabrugge)quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je product al gekocht hebt ben je daar een beetje laat mee, denk je niet?.
Sowieso is scheer&foppen veel te duur, toch?
nee die koelkast was daar primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je product al gekocht hebt ben je daar een beetje laat mee, denk je niet?.
Sowieso is scheer&foppen veel te duur, toch?
ja nadat die balkjes erin zitten kan ik dat uitmetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:32 schreef Swine het volgende:
[..]
Die je nog in je bed moet plaatsen. Waar je je wekker enzo op wilt zetten
Nóg meer schilderwerk. Trek d'r maar weer een dag voor uit binnenkortquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja nadat die balkjes erin zitten kan ik dat uitmeten
moet t ook nog schilderen bedenk ik me
en de muren nog erbijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
ach, 2 plankjes, doe ik gewoon ''op de grond'' daarna schoef ik ze vast
uurtje, max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |