SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Swine op 24-01-2010 23:48:41 ]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijnquote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Ik bedoel, Nijmegen is echt leuker dan Amsterdam vind ik. Dat is gewoon té massaal.
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goedquote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nijmegen is echt te klein voor mij. Ik vind dat supermassale juist heel fijn![]()
En leukere geneeskunde-opleiding, geen statistiek in het curriculum en wel heel veel snijden
quote:
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaarquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als dat voor jou doorslaggevende argumenten zijn zit je zeker goed.
Ik heb ook nog getwijfeld om voor het laatste jaar van mn opleiding naar Amsterdam te gaan (en hier in de buurt stage te doen), maar het was me uiteindelijk toch te veel gedoe...
Ik ookquote:
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik al een jaar of 10 op de wachtlijst sta voor een kamer (of inmiddels misschien huis) in Nijmegen, maar in A'dam nog maar 2,5 jaar
Helaas, Marieke wilde graag in aanmerking komen, maar het mocht nietquote:Op zondag 24 januari 2010 23:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is zeker niet overdraagbaar, denk dat je er iemand erg blij kan maken hier.
Ik heb ook een nieuw huisquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, eens ff kijken of ik factsheets van afgelopen themas kan verzamelen voor de han morgenanders hebben ze pech
k zal ook ff wat fotos online gooien van mn kamer
en de ban van ons leven krijgenquote:
ow leukquote:
Meteen bangquote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de ban van ons leven krijgen
Dat is dan inderdaad wel weer mooiquote:
swarmahoer.hyves.nl was het toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op zo'n kerel zou ik ook grenzeloos pissig worden. Denk eens na, klootmongoolquote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef Swine het volgende:
Haha, wat een lul Hier zal zijn vriend niet blij mee zijn...
[..]
Dat is dan inderdaad wel weer mooi
Duurt langquote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, eens ff kijken of ik factsheets van afgelopen themas kan verzamelen voor de han morgenanders hebben ze pech
k zal ook ff wat fotos online gooien van mn kamer
What up?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen moeten beter op hun computerspulletjes letten
Sommige mensen moet het recht op computergebruik afgenomen worden. Voor hun eigen bestwil uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2010 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik zat een beetje te kloten, op soulseek, opzoek naar wat leuke nieuwe muziek, stuiter ik op een map met allemaal inloggegevens enzo
Daarna gericht op gaan zoeken, je komt de meest debiele prive shit tegen
ik vind t wel leuk beetje klussenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef Mikkie het volgende:
Wel netjes man, al dat kluswerk en dan een hoop zelf gedaan! Ik heb daar echt geen fuck verstand van dus zou er niet aan beginnen.
Je hebt toch al half fok op je hyves, hyvs-patientje?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Action publiekstrekker
Het 225e Action filiaal opent haar deuren op donderdag 4 februari
in winkelcentrum Dukenburg aan Zwanenveld 9037 te Nijmegen.
1000 m2 boordevol supervoordelige huishoudartikelen, schrijfwaren, speelgoed, textiel, seizoensartikelen, glas, porselein & aardewerk, cosmetica en nog veel meer voor prijzen waar ook u van gaat denken:
HOE IS HET MOGELIJK!!!
Natuurlijk gaat dat gepaard met superlage openingskrakers. Zie hiervoor onze speciale openingsadvertentie van zondag 31 januari en woensdag 3 februari in deze krant.
Veel over gehoord, maar om daar nou 'quote:
Hmmm. Ik kom er nooit, heb alleen gehoord dat ze er een lampensetje voor de auto hebben voor 1,50 terwijl dat bij een andere toko bijna een tientje kost, dus die moet ik wel even halenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:40 schreef morgane het volgende:
Jaben er wel eens met een vriendin geweest en heb me helemaal ongans geshopt voor bijna niks...Ze hebben ook heel veel bekende merken shampoo enz. voor weinig geld
Maar buurman en buurman is dan ook niet zo fucking koning als dat Platvoet isquote:Op maandag 25 januari 2010 11:02 schreef morgane het volgende:
Ik heb hier 6 dvd's met Buurman en Buurman afleveringen liggen...ik moet zeggen dat het er niet zo van komt
En jij op de buurmannenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:13 schreef morgane het volgende:
Ga jij nou maar lekker op je dino´s geilen dan
Dadelijk ga je me nog zeggen dat de Power Rangers baas zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar buurman en buurman is dan ook niet zo fucking koning als dat Platvoet is.
Ik wil ook vakantiequote:
Captain Planet, jwtzquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dadelijk ga je me nog zeggen dat de Power Rangers baas zijn.
Jep, vrijdag laatste stagedag gehad en maandag weer beginnen met school. Wel genoeg nog te doen deze week. Net een kort intakegesprek gehad voor buitenlandstudie, erg grote kans dat ik geplaatst ga wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie.
Waar heb je deze aan verdiend, AMDB?Gewoon tussendoor, of...?
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh'squote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh's![]()
Mooi man! Naar welk buitenland wil je?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, vrijdag laatste stagedag gehad en maandag weer beginnen met school. Wel genoeg nog te doen deze week. Net een kort intakegesprek gehad voor buitenlandstudie, erg grote kans dat ik geplaatst ga worden![]()
Straks even naar Susa kijken voor een bijbaan
*proest*quote:Op maandag 25 januari 2010 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel mooie bh's draagt, niet laten zien die bh, dan windt je ze helemaal om je vinger die buurmannen. Want ze kunnen echt alle geheimen bewaren en ow zo sexy, die bh's![]()
en als je hem niet snap moet je dat topic waar Sander naar linkte maar ff kijken![]()
Ziet er netjes uit, meneer!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
de banken, uitgepakt, dus het in elkaar zetten kon beginnen
[ afbeelding ]
en natuurlijk kan dat niet zonder een paal van het onderstel op de salontafel te laten vallen
[ afbeelding ]
de spiegels gingen wel (bijna) in een keer goed, eentje nog even snijden zodat ie om de deurklink past
[ afbeelding ]
de klok hangt er ook mooi bij, en inmiddels loopt de tijd ook goed
[ afbeelding ]
de kapstok is ook in een keer gelukt, ik ga m nog wel een likje verf geven, samen met de poten van het bed in de kleur van de kast denk ik
[ afbeelding ]
in de spiegel n fototje, tijdens t achterstallige plintenonderhoud
[ afbeelding ]
de schapjes die ik net heb opgehangen, de rechter komt de beamer op (beamerscherm zelf vergeten op de foto te zetten bedenk ik me) en de bank natuurlijk
[ afbeelding ]
nog een keer de bank + schapje, en de openhaard erbij
[ afbeelding ]
de spotjes vanaf de onderkant gezien
[ afbeelding ]
en de spotjes vanaf de bovenkant gezien (links mn matras, en onder de lattenbodem)
hieroverheen komt nog een randje ter hoogte van het matras voor mn wekker en telefoon etc
[ afbeelding ]
alle kabels netjes weggewerkt
[ afbeelding ]
het stukje dat ''over'' is in mn bed, daaronder komt nog wat electra afwerking, die plaat die erboven balanceert komt er op te liggen en dan komen er wat kratten rotzooi op ofzo, nog geen idee
[ afbeelding ]
Noorwegen lijkt me heel gaaf. Ik zit te kijken om daar van de zomer heen te gaan!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef AMDB het volgende:
Ik wil naar Noorwegen toe, Molde om precies te zijn
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
niet verzekerd tegen ziektekosten
Hoe stom ben je
Indeed jaquote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
niet verzekerd tegen ziektekosten
Hoe stom ben je
als ikquote:
dat zijn idd de beterenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Mikkie het volgende:
Best kut. Een tentamenzaal uitlopen en het idee hebben dat je punt kan variëren tussen een 3 en een 8.
Maar hey, ik heb in elk geval nog de kans dat ik 'm gehaald heb![]()
Sinds wnr ben jij taalnaziquote:
Ik heb het niet tegen jou.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef Swine het volgende:
[..]
eigelijk nooit, maar dit soort fundamentele fouten zijn wel jammer natuurlijk
Zo dan, wtf! Da's echt wel heel cheapquote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Ook weer in het landweekendje was gezellig
Ow btw CP, komen net bij de Jan linders vandaan, super goede actie.. 5 bakken vlees, (kipschnitzels per 5, slavinken per 5, halfomhalfgehakt, stooflapjes. etcetera) voor 10 euro..
IB en ik hebben nu 15 kipschnitzelfs en 10 slavinken voor 10 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |