quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
Daar hebben we al een poosje niks meer van gehoord.
Maar niet getreurd, onze eigenste FOK!vreemdganger-terwijl-z'n-vrouw-zwanger-was-van-het-tigste-kind
is mij iig nog niet vergeten![]()
Hij vindt me:
Zij is de 'Cougar' van ut internet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En:
het blijft natuurlijk wel een potentieel bukkake bekkie, hoe je het ook bekijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Hupt, de held van internet
nu te volgen op Twitter:
http://twitter.com/RecordVaults
tell me about it!quote:
Ja, het is een veelzijdig menneke.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik zag camping, sbs6, kratje naast de voortent, kantoorhumor, borreltje, sokken in gympen met een korte broek, meubelboulevard, klussen bij je zwager.
EN ALLEMAAL IN 1 FLITS, HÉ?!!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik zag camping, sbs6, kratje naast de voortent, kantoorhumor, borreltje, sokken in gympen met een korte broek, meubelboulevard, klussen bij je zwager.
Jij, jij, Mies Bouwman jij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Het is ook geen sitequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef WieWapWop het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen wat er nou leuk aan is aan Twitter, onoverzichtelijke baggersite.
Ik heb dat beeld van die man die in vrouwen ondergoed z'n piemel in de uitlaat steekt, was net zo'n man en autootjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:22 schreef Labotte het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had hetzelfde beeldte triest, ikweetz
Verdomme, het zijn er nog 8 ook!quote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb dat beeld van die man die in vrouwen ondergoed z'n piemel in de uitlaat steekt, was net zo'n man en autootje
Je bent de nieuwe Miesquote:
Nog lange nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef Labotte het volgende:
Is dit trouwens het moment waarop we medelijden moeten hebben met hem?
Nooit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:29 schreef Labotte het volgende:
Is dit trouwens het moment waarop we medelijden moeten hebben met hem?
quote:
quote:
kwam door robinhoo die zijn onenigheid met Yvonne weer wilde oppakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom was die vorige zo snel vol? Samenvatting?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom was die vorige zo snel vol? Samenvatting?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
Daar hebben we al een poosje niks meer van gehoord.
Maar niet getreurd, onze eigenste FOK!vreemdganger-terwijl-z'n-vrouw-zwanger-was-van-het-tigste-kind
is mij iig nog niet vergeten![]()
Hij vindt me:
Zij is de 'Cougar' van ut internet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En:
het blijft natuurlijk wel een potentieel bukkake bekkie, hoe je het ook bekijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu te volgen op Twitter:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.
Hupt had tegen iedereen gezegd dat ie 28 en single was. Toen kwam de aap uit de mouw dat ie dus 45 was, getrouwd, 4 kinderen 5de onderweg en hij ging vreemd met iemand van FOK!
Oh, waar is die broekpoeper heen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
kwam door robinhoo die zijn onenigheid met Yvonne weer wilde oppakken
Kom jij eens gauw naar de SCquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:36 schreef timmmmm het volgende:
robinhoo is liev! Hij is als een Meki, maar dan nóg vermakelijker. Zij het ook dommer
Hupt hupte wat afquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:35 schreef NanKing het volgende:
Kan het niet vaak genoeg zeggen eik. Hupt!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op zijn zolderkamertje samen met zijn kwijlstraaltje en BrandX, inderdaad.
Gaslampje aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op zijn zolderkamertje samen met zijn kwijlstraaltje en zijn hand, inderdaad.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaslampje aan
Beter 1 Hupt in de brand dan 10 in de lucht
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaslampje aan
Beter 1 Hupt in de hand dan 10 in de lucht
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
Je moet Het_Hupt smeden als het heet is
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Zo doe ik in het echt ook dearquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
Internet sowieso![]()
Daarom ben ik ook de " cougar" van het interwebsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Ja, maar jij bent dan ook een n00b. Later zul je wel leren dat Yvonne een prima vrouw is met het hart op de juiste plaats en - okay - hier en daar misschien een klein defect. Maar nobody is perfect!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het laatste wat ik weet is dat het 5de kind in oktober geboren is en ze toen nog "gelukkig" warenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met zijn vrouw enzo? Die moet dat toch ook gehoord hebben
Oquote:
Maar er stond wel een leuk jochie naastquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Mensen die zich niet inlezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.
Hupt had tegen iedereen gezegd dat ie 28 en single was. Toen kwam de aap uit de mouw dat ie dus 45 was, getrouwd, 4 kinderen 5de onderweg en hij ging vreemd met iemand van FOK!
Oooh, ik was z'n bukake-meisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef bokkepoot het volgende:
Ik bedoel hoe kende je hem in real life zeg maar....
quote:
Was? Nu niet meer dan?quote:
Hij woont hier niet zo gek ver vandaan en in Roden heb je een prachtig bos en daar ging ik met mn hond heen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Neuh ik bedoel dat huppel die foto met hem heeft genomen.
Hoe ben je hem nou leren kennen in het ''echte'' leven
Goed planquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef bokkepoot het volgende:
denk het...
Als je die foto nog een keer plaatst misschien niet?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een n00b. Later zul je wel leren dat Yvonne een prima vrouw is met het hart op de juiste plaats en - okay - hier en daar misschien een klein defect. Maar nobody is perfect!
Niet zo'n grote bakkes tegen Chowi he.quote:
Je hebt geen smsalert gehad?quote:Op zondag 24 januari 2010 06:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 2 al? Waarom heeft niemand me eventjes op de hoogte gebracht van deel 1?
Je was niet op MSNquote:Op zondag 24 januari 2010 06:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 2 al? Waarom heeft niemand me eventjes op de hoogte gebracht van deel 1?
Ik ben zo blij dat ik die foto even op fok heb gezetquote:Op zondag 24 januari 2010 09:37 schreef yvonne het volgende:
En zou Het-Hupt deze ochtend al z'n 5 bloedjes van kinderenaangekleed hebben en z'n vrouw ontbijt op bed hebben gebracht?![]()
In z'n korte broek met die fijne gympen?
Of zou ie huis-UGGS dragen?
Werd je er een beetje nat van? Het is wel de fobocasanova van FOK! he!quote:Op zondag 24 januari 2010 09:44 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik zie meteen weer die benen voor me.
Iets met gedeelde smartquote:Op zondag 24 januari 2010 10:33 schreef yvonne het volgende:
Je hebt ons een trauma voor het leven bezorgd.
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Werd je er een beetje nat van? Het is wel de fobocasanova van FOK! he!
Dan hadden we nu een fotoreeks gehadquote:Op zondag 24 januari 2010 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.
Je kan hem hyven en twitterenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.
Ik heb er nog meer hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een fotoreeks gehad
Uiteraard mis jij hemquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
Hij kan FOK! echt niet loslatenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
Logisch, op twitter is het veel moeilijker de casanova uithangenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij kan FOK! echt niet loslaten
Nee maar hij zal wel snel vragen of je wil cammenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft die daar ook nog meer foto's op?
welke handel? zijn gezin?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:28 schreef Mozy het volgende:
JE MOET DIE HANDEL GEWOON HELEMAAL KAPOT MAKEN.
Daar was hij zelf al goed mee bezig dacht ik zoquote:
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
Jij wilt ook een bukakebekkie zijn hè, jaloers krengquote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelen.
Ik heb liever een Germaanse kop.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt ook een bukakebekkie zijn hè, jaloers kreng
ben jij pedo dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelen.
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.quote:
met mij?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat hij samen was met Ratelslangetje
Eigenlijk best zielig voor haar
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.
Nan met het olifantenFOK!geheugen!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.
zielig hoopje mens dat het isquote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och hij was toch wel goed in het moraalriddertje uithangen. Maar ondertussen neukte hij iemand anders dan zn eigen vrouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
mij ookquote:Op zondag 24 januari 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nan met het olifantenFOK!geheugen!
True! Hij maakte iig stettik ff voor pedo uit!
Jaquote:
En vond het raar dat stettik dat niet kon waarderenquote:True! Hij maakte iig stettik ff voor pedo uit!
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Linkje, dat weet ik niet meerquote:
Moet ik me dan aan 1jarige meiden vergrijpen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:07 schreef Labotte het volgende:
[..]
Dus elke FOK!ker moet zich aangesproken voelen begrijp ik
hij werd zelf gelukkig ook vaak zat te kakken gezetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. Goed he!
[..]
En vond het raar dat stettik dat niet kon waarderen.
Het spookte ook even door mijn hoofd maar zulke aannames zou ik uiteraard nooit maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...
Schijnt de gewoonte te zijn in Scheemwerdagaastrahuizenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...
ooh dat deed een diverse keren en bleef het volhoudenquote:
Daar is een spreekwoord voor: De splinter in andermans oog zien, terwijl je zelf een balk in je ogen hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
wat een lef eigenlijk. Zelf is ie 45 en struint de fobo's af op zoek naar net meerderjarige fokkertjes en dan anderen voor pedo uitschelden
Is dat de afkorting voor Rodenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schijnt de gewoonte te zijn in Scheemwerdagaastrahuizen
Komt nikki daar ook niet vandaan?quote:
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar is een spreekwoord voor: De splinter in andermans oog zien, terwijl je zelf een balk in je ogen hebt
Jij mot niet in dat mutserige F&F hangenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wait whut
De saga continues?
Zie je nou wel dat je die topics niet had moeten deleten
met korte broek, sportsokken en nepallstarsquote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.
* NanKing mental pic van iemand met een flatgebouw in oog heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
met korte broek, sportsokken en nepallstars
En vooral die prachtig gespierde kuiten he, damn ik sop zo van de bank af hoorquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.
* NanKing mental pic van iemand met een flatgebouw in oog heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
met korte broek, sportsokken en nepallstars
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral die prachtig gespierde kuiten he, damn ik sop zo van de bank af hoor
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan het zo 1 2 3 niet vinden mja je moet me maar geloven
Klinkt wel als hupt, die kon dat soort pesterijtjes nooit beperken tot 1 topicquote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Labotte het volgende:
[..]
ik weet het nog
Deed hij je er niet voor uit maken in allerlei topics enzo?
Mag niet !!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Labotte het volgende:
[..]
ik weet het nog
Deed hij je er niet voor uit maken in allerlei topics enzo?
quote:
Dan gaat hupt weer janken en doen, moet danny weer topics deleten en daar schiet niemand iets mee opquote:
Nee nee nee, we hebben er gister een gezien, daar zitten we nu nog collectief van te soppen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Dat dus, gepiep.quote:
Vergeet die allstars nietquote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee nee nee, we hebben er gister een gezien, daar zitten we nu nog collectief van te soppen.
Korte broek tot in z'n oksels
En die sokken,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn vrouw heeft vast ook een bukakebekkiequote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee nee nee, we hebben er gister een gezien, daar zitten we nu nog collectief van te soppen.
Korte broek tot in z'n oksels
En die sokken,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja blijf dan ook niet hangen in F&Fquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme ik heb weer alle fun gemist
Nou ik ga weer naar F&F, over poesjes praten
nu ben ik wel nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet die allstars niet
En die gespierde kuiten.
brb ff droge string aandoen
Gheyquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Gay jaquote:
Ik heb gister ElisaB aangeraaktquote:Op zondag 24 januari 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij die tapes dan nog niet gezienGeile lesbische seks tussen milf en mormel
Mag ik jou dan nu aanrakenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gister ElisaB aangeraakt![]()
En Greys![]()
Ok dan mag hetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, dus dat komt mooi uit
quote:
Genoegquote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zo gefaald hebben als h_h
anthony zeusquote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zo gefaald hebben als h_h
gelukkig, het is dus niet een verhaal apartquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
anthony zeus_!
noors bloed_!
i-spy/editor_!
en nog legio meer
En wat is hun verhaal? Zijn er foto's van?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
anthony zeus_!
noors bloed_!
i-spy/editor_!
en nog legio meer
Lamon. Vergeet Lamon niet. Ow, en Noorsbloed vond ik niet zozeer falen alswel oplichten.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
anthony zeus_!
noors bloed_!
i-spy/editor_!
en nog legio meer
ooh dat zijn wel hele andere verhalen hoor, maar ze falen ook hard op hun eigen manierquote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig, het is dus niet een verhaal apart
en die paspoort joker, ook zo'n faalhaasquote:Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lamon. Vergeet Lamon niet. Ow, en Noorsbloed vond ik niet zozeer falen alswel oplichten.
Emimich is mijn persoonlijke favoriet qua falen.
Lamon is gewoon een aandachtshoerquote:Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lamon. Vergeet Lamon niet. Ow, en Noorsbloed vond ik niet zozeer falen alswel oplichten.
Emimich is mijn persoonlijke favoriet qua falen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef timmmmm het volgende:
Die vrouw die een FOK!Boek heeft uitgebracht dan.
wolfquote:Op zondag 24 januari 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
Hoe heette die user nou die een jaar of wat geleden bekende met paarden te neuken? dark nogiets toch..
Goh. Wat apart voor iemand die tot de harde kern van dat ene forumpje behoorde.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nan met het olifantenFOK!geheugen!
True! Hij maakte iig stettik ff voor pedo uit!
Dat is maar schijnquote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh. Wat apart voor iemand die tot de harde kern van dat ene forumpje behoorde.
Que?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Die kerel die zn sok opat omg wat heb ik daar om gelachenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier staat vast wel iets tussen:
Legendarische fok topics / users uit het verleden
ja nieuwe ontwikkelingenquote:
Dat is een ander, toch? Toch?!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef NanKing het volgende:
Ja hallo leg het eens uit, snap er geen kut van. Welk forumpje?
Ja, mijn olifanten geheugen liet me even in de steekquote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.
Snap je het nog?
P'sies. 't zat er al vroeg in.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.
Snap je het nog?
Zat hij daarbij?! #dementquote:Op zondag 24 januari 2010 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
P'sies. 't zat er al vroeg in.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom het crew werd. Vermakelijkheidswaarde?
Als ik hupt moet geloven, sorry Yvonne, was dat omdat hupt een speciaal plekje in Yvonne haar hart hadquote:Op zondag 24 januari 2010 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
P'sies. 't zat er al vroeg in.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom het crew werd. Vermakelijkheidswaarde?
Oh en nee hoor, het_hupt zat daar. Ik kan helaas niet meer zijn naam daar terugvinden, maar het was een vast bezoeker met een enorm vuile bek. Ik meen dat 'ie zich ooit verlulde via respectmyauthorityquote:
Whahjahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 24 januari 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hupt moet geloven, sorry Yvonne, was dat omdat hupt een speciaal plekje in Yvonne haar hart had
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahjahahahahahahahahahahah
whahahahahahahahahahahahaha
whahahahahahahahahahahahahah
Ja vast
naïeve mensenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.
Godver waarom heb ik ook alweer al mn logs verwijderd
You gotta be shitting mequote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.
I shit you not.quote:
Oh hemeltje, dat zou ik echt niet weten, ik probeerde de vuilspuiterij wat te ontwijkenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef yvonne het volgende:
Oh my fucking freaking GodHet zou zó enorm bij hem passen
Was hij degeen die ook altijd die vuilbekkerij over mij had?
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohw en hij wilde al veel eerder stoppen als mod maar blijkbaar mocht hij niet stoppen van Yvonne
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohw en hij wilde al veel eerder stoppen als mod maar blijkbaar mocht hij niet stoppen van Yvonne
Whut whut whut?!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!
Hing ie bij mij, Murp, weetikveel wie "jankend" in de MSN dat ie wilde stoppen als mod boehoe, omdat boehoe hij verliefd was op een FOK!ster en die wist het nog niet dat ie verliefd was en dan zou ie wel verdwijnen en niemand tot last zijn
Ja, dan zeg je tegen iemand toch echt dat ie zich niet zo moet aanstellen en gewoon moet blijven modden
That's not the story he told mequote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!
Hing ie bij mij, Murp, weetikveel wie "jankend" in de MSN dat ie wilde stoppen als mod boehoe, omdat boehoe hij verliefd was op een FOK!ster en die wist het nog niet dat ie verliefd was en dan zou ie wel verdwijnen en niemand tot last zijn
Ja, dan zeg je tegen iemand toch echt dat ie zich niet zo moet aanstellen en gewoon moet blijven modden
Geef het nou maar toe Yvonne, you love himquote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut whut whut?!
Ik vond hem altijd een beetje sneu, er nét niet bijhorend
Ik wil toch echt even uit de weg hebben dat She-who-will-remain-nameless en hij nooit iets hebben gehad.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I shit you not.
Zoals hij het vertelde had Yvonne hupt op een voetstuk staan en dus ging hij ook best wel popiejopie doen.
En dan natuurlijk nog zn fokvriendin she-who-wil-remain-nameless. Hij voelde zich beter dan Danny leek wel.
Got proof!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil toch echt even uit de weg hebben dat She-who-will-remain-nameless en hij nooit iets hebben gehad.
Got pictures!!quote:
msn mag ookquote:
Was hij niet gespermaband nadat hij in ZUU allerlei onlieve dingen over static zei?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom is hij niet meer op fok eigenlijk ?
Dunno ik heb hem allang niet meer gezienquote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was hij niet gespermaband nadat hij in ZUU allerlei onlieve dingen over static zei?
We missen hemquote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Samen met golfer, die was even onlief bezig.
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
nu te volgen op Twitter:
Damn wat erg eigenlijk, zoveel haat als hij in zich heeftquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?
Ik zei het al eerder maar god weet hoeveel foksters hij dingen heeft laten doen die ze niet hadden gedaan als ze wisten dat ie getrouwd was enzquote:Op zondag 24 januari 2010 16:12 schreef NanKing het volgende:
OMFG wat een walgelijk afthans onderkruipsel ben je Hupt. Ja je leest hier vast wel mee. Met je tweet "eindelijk van mijn stalkster af". Wat een zielig laag mannetje ben je om iets zo te verdraaien nadat je maaaaanden lang iemand stalkt net zo lang tot zij niet meer weet waar ze 't zoeken moet.
Asjeblieft spring van een brug of parkeer jezelf tegen een boom zoals je altijd zei dat je wilde doen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder maar god weet hoeveel foksters hij dingen heeft laten doen die ze niet hadden gedaan als ze wisten dat ie getrouwd was enz
Wat een hoop vuil zeg, tering wat een ellendelingquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?
misschien heeft ie nog wel iets te verbergenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef yvonne het volgende:
Z'n notes nog eens doorgelezen maar hij is enorm bezig met dat pedo-gezeik, al jaren...
Ja hoor, toen dat wurm net geboren was ( het arme kind, je zult zo'n vader hebben) was hij geregeld online, met dat plaatje van dat kind als avatarquote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is ook gewoon nooit meer op msn
Oh:quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef NanKing het volgende:
Hij heeft alle FOK!kers van msn geknald ofzoot.
die waren best leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het wordt met de pagina triester en triester, en ik vond hem al zo triest met zijn paint topics
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het wordt met de pagina triester en triester, en ik vond hem al zo triest met zijn paint topics
Ja oké, maar hij deed volgens mij hetzelfde als Paul *als je het over de duvel hebt...*quote:
Ongeveer een maand of 2 geleden had ie als msn naam dat ie weer terug was op FOK!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, toen dat wurm net geboren was ( het arme kind, je zult zo'n vader hebben) was hij geregeld online, met dat plaatje van dat kind als avatar
Blijf van naatje afquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?
hij noemde je toch ook altijd bij je voornaam? dat weet ik nog wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wilde ook in ene m'n maat worden ofzo. Toen hij mod was altijd dikke ruzie met hem, nog wel wat notes van hem zelfs.
En toen ineens uit het niets waar ik ook postte was hij het eens of was het 'Loveless' en 'Loveless
'
En had nog tig verjaardagspaints van hem zelfs geloof ik
Ja, die gekke Albert tochquote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hij noemde je toch ook altijd bij je voornaam? dat weet ik nog wel ja.
Maar het is zo'n leuk babyface jochiequote:
FOK! Ontgroeningquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?
Dat dient zich vanzelf aanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
het wachten is op de volgende sappige roddel
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.
Rustig, Yvonne, rustig.quote:
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.quote:
Het ging om de kwaliteit, niet om hoeveel mensen het bezoekenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig, Yvonne, rustig.
[..]
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.Hoewel je wel gelijk hebt over 't feit dat hij maar bleef kicken. Sommige pagina's stonden ook gewoon helemaal vol met paints van hem.
Neen, Naat, dat was geen kwaliteit.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ging om de kwaliteit, niet om hoeveel mensen het bezoeken
Ja zeg, als ik dat wil ga na apen dan ben ik weer zo'n na-aper, dat wil ik nou ook weer nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, Naat, dat was geen kwaliteit.
Dít was kwaliteit: De FOK! Bijbel.
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig, Yvonne, rustig.
[..]
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.Hoewel je wel gelijk hebt over 't feit dat hij maar bleef kicken. Sommige pagina's stonden ook gewoon helemaal vol met paints van hem.
ajohquote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openen
Nee echt volgens hupt heeft dagoduck die hele reeks om zeep geholpen want die hield de OP niet aan ofzoquote:
Jij bent gewoon zijn broerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef Paul het volgende:
Hij maakte leuke paints in fokke en sukke
Over mij heel vaak
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openen
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
Gatver paul, wat ben je ook een waardeloos mens
http://twitter.com/paulzeist
quote:@kicken je filmpje heb ik op weblog laten zetten. Gekke dingen met kauwgom
5:17 AM Jan 20th from web in reply to kicken
Kan dat niet in de policy toegevoegd worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
Gatver paul, wat ben je ook een waardeloos mens
http://twitter.com/paulzeist
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zat een heaumeau met mij te flirten *kots* @paulzeist jij dus. -10 5 minutes ago from web
Die zag echt niemand aankomenquote:
Ik kan het niet lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt wel aan je Paul:
http://twitter.com/RecordVaults/status/8160137755
Snikquote:Ik wist nooi dat er zoveel kamperwijven uit Dordrecht en omgeving kwamen LOL!!!
Daar bedoeld hij mij ook mee hoor schatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik heb het bij hem verbruid
Ik dacht dat ie zo dol op me was HM?
[..]
Snik
Oh ja, verrek! * herinnert zichquote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar bedoeld hij mij ook mee hoor schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |