quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
Je moet Het_Hupt smeden als het heet is
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Zo doe ik in het echt ook dearquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
Internet sowieso![]()
Daarom ben ik ook de " cougar" van het interwebsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Ja, maar jij bent dan ook een n00b. Later zul je wel leren dat Yvonne een prima vrouw is met het hart op de juiste plaats en - okay - hier en daar misschien een klein defect. Maar nobody is perfect!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het laatste wat ik weet is dat het 5de kind in oktober geboren is en ze toen nog "gelukkig" warenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met zijn vrouw enzo? Die moet dat toch ook gehoord hebben
Oquote:
Maar er stond wel een leuk jochie naastquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik zag camping, sbs6, kratje naast de voortent, kantoorhumor, borreltje, sokken in gympen met een korte broek, meubelboulevard, klussen bij je zwager.
EN ALLEMAAL IN 1 FLITS, HÉ?!!
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Mensen die zich niet inlezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.
Hupt had tegen iedereen gezegd dat ie 28 en single was. Toen kwam de aap uit de mouw dat ie dus 45 was, getrouwd, 4 kinderen 5de onderweg en hij ging vreemd met iemand van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |