quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
Je moet Het_Hupt smeden als het heet is
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Zo doe ik in het echt ook dearquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eng hoor als iemand streng op de interwebs doet
Internet sowieso![]()
Daarom ben ik ook de " cougar" van het interwebsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is keitof om met vonne te baggeren! Alleen als ze streng doet, plas ik altijd een beetje in mijn broek van angst.
Ja, maar jij bent dan ook een n00b. Later zul je wel leren dat Yvonne een prima vrouw is met het hart op de juiste plaats en - okay - hier en daar misschien een klein defect. Maar nobody is perfect!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Het laatste wat ik weet is dat het 5de kind in oktober geboren is en ze toen nog "gelukkig" warenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met zijn vrouw enzo? Die moet dat toch ook gehoord hebben
Oquote:
Maar er stond wel een leuk jochie naastquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik zag camping, sbs6, kratje naast de voortent, kantoorhumor, borreltje, sokken in gympen met een korte broek, meubelboulevard, klussen bij je zwager.
EN ALLEMAAL IN 1 FLITS, HÉ?!!
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Mensen die zich niet inlezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op zaterdag 23 januari 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt was mod van ONZ en fobocasanova.
Hupt had tegen iedereen gezegd dat ie 28 en single was. Toen kwam de aap uit de mouw dat ie dus 45 was, getrouwd, 4 kinderen 5de onderweg en hij ging vreemd met iemand van FOK!
Oooh, ik was z'n bukake-meisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef bokkepoot het volgende:
Ik bedoel hoe kende je hem in real life zeg maar....
quote:
Was? Nu niet meer dan?quote:
Hij woont hier niet zo gek ver vandaan en in Roden heb je een prachtig bos en daar ging ik met mn hond heen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Neuh ik bedoel dat huppel die foto met hem heeft genomen.
Hoe ben je hem nou leren kennen in het ''echte'' leven
Goed planquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef bokkepoot het volgende:
denk het...
Als je die foto nog een keer plaatst misschien niet?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een n00b. Later zul je wel leren dat Yvonne een prima vrouw is met het hart op de juiste plaats en - okay - hier en daar misschien een klein defect. Maar nobody is perfect!
Niet zo'n grote bakkes tegen Chowi he.quote:
Je hebt geen smsalert gehad?quote:Op zondag 24 januari 2010 06:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 2 al? Waarom heeft niemand me eventjes op de hoogte gebracht van deel 1?
Je was niet op MSNquote:Op zondag 24 januari 2010 06:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 2 al? Waarom heeft niemand me eventjes op de hoogte gebracht van deel 1?
Ik ben zo blij dat ik die foto even op fok heb gezetquote:Op zondag 24 januari 2010 09:37 schreef yvonne het volgende:
En zou Het-Hupt deze ochtend al z'n 5 bloedjes van kinderenaangekleed hebben en z'n vrouw ontbijt op bed hebben gebracht?![]()
In z'n korte broek met die fijne gympen?
Of zou ie huis-UGGS dragen?
Werd je er een beetje nat van? Het is wel de fobocasanova van FOK! he!quote:Op zondag 24 januari 2010 09:44 schreef Myraela het volgende:
Damn, ik zie meteen weer die benen voor me.
Iets met gedeelde smartquote:Op zondag 24 januari 2010 10:33 schreef yvonne het volgende:
Je hebt ons een trauma voor het leven bezorgd.
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Werd je er een beetje nat van? Het is wel de fobocasanova van FOK! he!
Dan hadden we nu een fotoreeks gehadquote:Op zondag 24 januari 2010 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.
Je kan hem hyven en twitterenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal echt dat ik niet eerder op FOK! zat om ook eens met deze seksgod af te spreken.
Ik heb er nog meer hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een fotoreeks gehad
Uiteraard mis jij hemquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
http://twitter.com/RecordVaults
Hij kan FOK! echt niet loslatenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
http://twitter.com/RecordVaults
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |