Die kerel die zn sok opat omg wat heb ik daar om gelachenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier staat vast wel iets tussen:
Legendarische fok topics / users uit het verleden
ja nieuwe ontwikkelingenquote:
Dat is een ander, toch? Toch?!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Goh. Wat apart voor iemand die tot de harde kern van dat ene forumpje behoorde.
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef NanKing het volgende:
Ja hallo leg het eens uit, snap er geen kut van. Welk forumpje?
Ja, mijn olifanten geheugen liet me even in de steekquote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.
Snap je het nog?
P'sies. 't zat er al vroeg in.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat forumpje van waar ze FOK! gingen beschuldigen van pedo zijn.
Snap je het nog?
Zat hij daarbij?! #dementquote:Op zondag 24 januari 2010 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
P'sies. 't zat er al vroeg in.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom het crew werd. Vermakelijkheidswaarde?
Als ik hupt moet geloven, sorry Yvonne, was dat omdat hupt een speciaal plekje in Yvonne haar hart hadquote:Op zondag 24 januari 2010 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
P'sies. 't zat er al vroeg in.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom het crew werd. Vermakelijkheidswaarde?
Oh en nee hoor, het_hupt zat daar. Ik kan helaas niet meer zijn naam daar terugvinden, maar het was een vast bezoeker met een enorm vuile bek. Ik meen dat 'ie zich ooit verlulde via respectmyauthorityquote:
Whahjahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 24 januari 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hupt moet geloven, sorry Yvonne, was dat omdat hupt een speciaal plekje in Yvonne haar hart had
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahjahahahahahahahahahahah
whahahahahahahahahahahahaha
whahahahahahahahahahahahahah
Ja vast
naïeve mensenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.
Godver waarom heb ik ook alweer al mn logs verwijderd
You gotta be shitting mequote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hupt vond het beleid in ONZ niks en heeft een keer gezegd dat hij en murp niet op 1 lijn zaten maar als het puntje bij paaltje zou komen dan zou Yvonne achter hupt staan want Yvonne heeft een speciale band met hupt.
I shit you not.quote:
Oh hemeltje, dat zou ik echt niet weten, ik probeerde de vuilspuiterij wat te ontwijkenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef yvonne het volgende:
Oh my fucking freaking GodHet zou zó enorm bij hem passen
Was hij degeen die ook altijd die vuilbekkerij over mij had?
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohw en hij wilde al veel eerder stoppen als mod maar blijkbaar mocht hij niet stoppen van Yvonne
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohw en hij wilde al veel eerder stoppen als mod maar blijkbaar mocht hij niet stoppen van Yvonne
Whut whut whut?!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!
Hing ie bij mij, Murp, weetikveel wie "jankend" in de MSN dat ie wilde stoppen als mod boehoe, omdat boehoe hij verliefd was op een FOK!ster en die wist het nog niet dat ie verliefd was en dan zou ie wel verdwijnen en niemand tot last zijn
Ja, dan zeg je tegen iemand toch echt dat ie zich niet zo moet aanstellen en gewoon moet blijven modden
That's not the story he told mequote:Op zondag 24 januari 2010 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, na 2 weken mod notabene!!!!
Hing ie bij mij, Murp, weetikveel wie "jankend" in de MSN dat ie wilde stoppen als mod boehoe, omdat boehoe hij verliefd was op een FOK!ster en die wist het nog niet dat ie verliefd was en dan zou ie wel verdwijnen en niemand tot last zijn
Ja, dan zeg je tegen iemand toch echt dat ie zich niet zo moet aanstellen en gewoon moet blijven modden
Geef het nou maar toe Yvonne, you love himquote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut whut whut?!
Ik vond hem altijd een beetje sneu, er nét niet bijhorend
Ik wil toch echt even uit de weg hebben dat She-who-will-remain-nameless en hij nooit iets hebben gehad.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I shit you not.
Zoals hij het vertelde had Yvonne hupt op een voetstuk staan en dus ging hij ook best wel popiejopie doen.
En dan natuurlijk nog zn fokvriendin she-who-wil-remain-nameless. Hij voelde zich beter dan Danny leek wel.
Got proof!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil toch echt even uit de weg hebben dat She-who-will-remain-nameless en hij nooit iets hebben gehad.
Got pictures!!quote:
msn mag ookquote:
Was hij niet gespermaband nadat hij in ZUU allerlei onlieve dingen over static zei?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom is hij niet meer op fok eigenlijk ?
Dunno ik heb hem allang niet meer gezienquote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was hij niet gespermaband nadat hij in ZUU allerlei onlieve dingen over static zei?
We missen hemquote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Samen met golfer, die was even onlief bezig.
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:34 schreef yvonne het volgende:
Het Hupt, de held van internet
nu te volgen op Twitter:
http://twitter.com/RecordVaults
Damn wat erg eigenlijk, zoveel haat als hij in zich heeftquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?
Ik zei het al eerder maar god weet hoeveel foksters hij dingen heeft laten doen die ze niet hadden gedaan als ze wisten dat ie getrouwd was enzquote:Op zondag 24 januari 2010 16:12 schreef NanKing het volgende:
OMFG wat een walgelijk afthans onderkruipsel ben je Hupt. Ja je leest hier vast wel mee. Met je tweet "eindelijk van mijn stalkster af". Wat een zielig laag mannetje ben je om iets zo te verdraaien nadat je maaaaanden lang iemand stalkt net zo lang tot zij niet meer weet waar ze 't zoeken moet.
Asjeblieft spring van een brug of parkeer jezelf tegen een boom zoals je altijd zei dat je wilde doen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder maar god weet hoeveel foksters hij dingen heeft laten doen die ze niet hadden gedaan als ze wisten dat ie getrouwd was enz
Wat een hoop vuil zeg, tering wat een ellendelingquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou begrijp ik niet zoveel van twitter, maar hij had zo te zien tot voor kort een twitteraccount onder de naam het_hupt?
misschien heeft ie nog wel iets te verbergenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef yvonne het volgende:
Z'n notes nog eens doorgelezen maar hij is enorm bezig met dat pedo-gezeik, al jaren...
Ja hoor, toen dat wurm net geboren was ( het arme kind, je zult zo'n vader hebben) was hij geregeld online, met dat plaatje van dat kind als avatarquote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is ook gewoon nooit meer op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |