Oh:quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef NanKing het volgende:
Hij heeft alle FOK!kers van msn geknald ofzoot.
die waren best leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het wordt met de pagina triester en triester, en ik vond hem al zo triest met zijn paint topics
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het wordt met de pagina triester en triester, en ik vond hem al zo triest met zijn paint topics
Ja oké, maar hij deed volgens mij hetzelfde als Paul *als je het over de duvel hebt...*quote:
Ongeveer een maand of 2 geleden had ie als msn naam dat ie weer terug was op FOK!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, toen dat wurm net geboren was ( het arme kind, je zult zo'n vader hebben) was hij geregeld online, met dat plaatje van dat kind als avatar
Blijf van naatje afquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?
hij noemde je toch ook altijd bij je voornaam? dat weet ik nog wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wilde ook in ene m'n maat worden ofzo. Toen hij mod was altijd dikke ruzie met hem, nog wel wat notes van hem zelfs.
En toen ineens uit het niets waar ik ook postte was hij het eens of was het 'Loveless' en 'Loveless
'
En had nog tig verjaardagspaints van hem zelfs geloof ik
Ja, die gekke Albert tochquote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hij noemde je toch ook altijd bij je voornaam? dat weet ik nog wel ja.
Maar het is zo'n leuk babyface jochiequote:
FOK! Ontgroeningquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je zelf al topics gemaakt dan? En zoja, waren die dan zo geweldig hoogstaand?
Dat dient zich vanzelf aanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
het wachten is op de volgende sappige roddel
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf jij van vijftienjarige jongetjes af. Dat is heel gevaarlijk in een topic waar we het er al over hebben anderen voor pedo uit te maken.
Rustig, Yvonne, rustig.quote:
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.quote:
Het ging om de kwaliteit, niet om hoeveel mensen het bezoekenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig, Yvonne, rustig.
[..]
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.Hoewel je wel gelijk hebt over 't feit dat hij maar bleef kicken. Sommige pagina's stonden ook gewoon helemaal vol met paints van hem.
Neen, Naat, dat was geen kwaliteit.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ging om de kwaliteit, niet om hoeveel mensen het bezoeken
Ja zeg, als ik dat wil ga na apen dan ben ik weer zo'n na-aper, dat wil ik nou ook weer nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, Naat, dat was geen kwaliteit.
Dít was kwaliteit: De FOK! Bijbel.
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig, Yvonne, rustig.
[..]
Twee pagina's, dan deden de topics van het_hupt 't zelfs nog beter.Hoewel je wel gelijk hebt over 't feit dat hij maar bleef kicken. Sommige pagina's stonden ook gewoon helemaal vol met paints van hem.
ajohquote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openen
Nee echt volgens hupt heeft dagoduck die hele reeks om zeep geholpen want die hield de OP niet aan ofzoquote:
Jij bent gewoon zijn broerquote:Op zondag 24 januari 2010 17:54 schreef Paul het volgende:
Hij maakte leuke paints in fokke en sukke
Over mij heel vaak
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe boos hij wel niet was om het feit dat dagoduck toen de lapo had in een fokke en sukke topic en dus de nieuwe moest openen
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
Gatver paul, wat ben je ook een waardeloos mens
http://twitter.com/paulzeist
quote:@kicken je filmpje heb ik op weblog laten zetten. Gekke dingen met kauwgom
5:17 AM Jan 20th from web in reply to kicken
Kan dat niet in de policy toegevoegd worden?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef yvonne het volgende:
Gatver paul, wat ben je ook een waardeloos mens
http://twitter.com/paulzeist
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zat een heaumeau met mij te flirten *kots* @paulzeist jij dus. -10 5 minutes ago from web
Die zag echt niemand aankomenquote:
Ik kan het niet lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt wel aan je Paul:
http://twitter.com/RecordVaults/status/8160137755
Snikquote:Ik wist nooi dat er zoveel kamperwijven uit Dordrecht en omgeving kwamen LOL!!!
Daar bedoeld hij mij ook mee hoor schatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik heb het bij hem verbruid
Ik dacht dat ie zo dol op me was HM?
http://twitter.com/RecordVaults
[..]
Snik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |