Logisch, op twitter is het veel moeilijker de casanova uithangenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij kan FOK! echt niet loslaten
Nee maar hij zal wel snel vragen of je wil cammenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft die daar ook nog meer foto's op?
welke handel? zijn gezin?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:28 schreef Mozy het volgende:
JE MOET DIE HANDEL GEWOON HELEMAAL KAPOT MAKEN.
Daar was hij zelf al goed mee bezig dacht ik zoquote:
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ons ook
http://twitter.com/RecordVaults
Jij wilt ook een bukakebekkie zijn hè, jaloers krengquote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelen.
Ik heb liever een Germaanse kop.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt ook een bukakebekkie zijn hè, jaloers kreng
ben jij pedo dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ergens heb ik 't idee dat ik me aangesproken moet voelen.
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.quote:
met mij?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Ik dacht dat hij samen was met Ratelslangetje
Eigenlijk best zielig voor haar
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.
Nan met het olifantenFOK!geheugen!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah het is eerder dat hij een obsessie heeft om mensen tot pedo te bombarderen. Hij haalde dit hilarische garpje eerder uit bij Pezu en stettik.
zielig hoopje mens dat het isquote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och hij was toch wel goed in het moraalriddertje uithangen. Maar ondertussen neukte hij iemand anders dan zn eigen vrouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
mij ookquote:Op zondag 24 januari 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nan met het olifantenFOK!geheugen!
True! Hij maakte iig stettik ff voor pedo uit!
Jaquote:
En vond het raar dat stettik dat niet kon waarderenquote:True! Hij maakte iig stettik ff voor pedo uit!
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Linkje, dat weet ik niet meerquote:
Moet ik me dan aan 1jarige meiden vergrijpen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:07 schreef Labotte het volgende:
[..]
Dus elke FOK!ker moet zich aangesproken voelen begrijp ik
hij werd zelf gelukkig ook vaak zat te kakken gezetquote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja. Goed he!
[..]
En vond het raar dat stettik dat niet kon waarderen.
Het spookte ook even door mijn hoofd maar zulke aannames zou ik uiteraard nooit maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...
Schijnt de gewoonte te zijn in Scheemwerdagaastrahuizenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Misschien gevalletje zelfreflectie? Arme 5 kinderen...
ooh dat deed een diverse keren en bleef het volhoudenquote:
Daar is een spreekwoord voor: De splinter in andermans oog zien, terwijl je zelf een balk in je ogen hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
wat een lef eigenlijk. Zelf is ie 45 en struint de fobo's af op zoek naar net meerderjarige fokkertjes en dan anderen voor pedo uitschelden
Is dat de afkorting voor Rodenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schijnt de gewoonte te zijn in Scheemwerdagaastrahuizen
Komt nikki daar ook niet vandaan?quote:
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar is een spreekwoord voor: De splinter in andermans oog zien, terwijl je zelf een balk in je ogen hebt
Jij mot niet in dat mutserige F&F hangenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wait whut
De saga continues?
Zie je nou wel dat je die topics niet had moeten deleten
met korte broek, sportsokken en nepallstarsquote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.
* NanKing mental pic van iemand met een flatgebouw in oog heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
met korte broek, sportsokken en nepallstars
En vooral die prachtig gespierde kuiten he, damn ik sop zo van de bank af hoorquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Balk? Zeg maar gerust flatgebouw.
* NanKing mental pic van iemand met een flatgebouw in oog heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
met korte broek, sportsokken en nepallstars
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral die prachtig gespierde kuiten he, damn ik sop zo van de bank af hoor
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:15 schreef PeZu het volgende:
ik kan het zo 1 2 3 niet vinden mja je moet me maar geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |