Yep. Ik heb soms het gevoel dat ik naar een turnwedstrijd zit te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Malahide het volgende:
Ik zou serieus willen dat ze allemaal eens wat minder sprongen in hun solo's.
Ik herinner me je post van toen nog, Mal. Daarom vind ik het nu dubbel zo dom.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef Malahide het volgende:
Ik was - om persoonlijke redenen - helemaal van de kaart toen deze dans in de US langskwam, nu walg ik er gewoon van. Getverdegetver.
Nee, zeker niet omdat het om die haarloze balzak van een Sisco gingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Bij dit soort dingen heb ik altijd het liefst dat ze als eerste gaan naar het jurylid dat het meest zit te janken. Ben ik erg?
quote:
Oh, hij was écht de choreograaf? Dat had ik even gemist (abrikozencake, ja ja, hij is nog steeds niet op).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Tyce gooit weer een muffige ouwe bag of tricks open.
Ik heb (helaas) nog steeds geen echte favoriet bij de mannen, als ik zou moeten kiezen dan op basis van vanavond Tommy.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oh, hij was écht de choreograaf? Dat had ik even gemist (abrikozencake, ja ja, hij is nog steeds niet op).
Ik heb het puur gebaseerd op zijn solo! Mooie dans!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb (helaas) nog steeds geen echte favoriet bij de mannen, als ik zou moeten kiezen dan op basis van vanavond Tommy.
Bij de dames... Queen Yanet!
Hayley? Die zal nog wel wat krediet hebben van vorige week.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Esje-lief het volgende:
die blonde... vind ik ook niej zo...
Hij heeft wel zijn baby op National Television gegooid... dat harkt ook wel wat extra votes binnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Esje-lief het volgende:
jaaa vorige week was ze wel dope.. maar dunno... maar mark zou ik wel snappen.. al is hij missc populair
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Esje-lief het volgende:
hahahah hier denk ik alli en mark...
Op de Facebook SYTYCD is de discussie inmiddels ook in alle hevigheid losgebarsten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:04 schreef Esje-lief het volgende:
en ik ben trouwens nog steeds pissed over die cancer routine... vind het niet kunnen...
De Melissa- Ade versie was zooo mooi en zoo uniek en zoooo ontroerend
en dat hebben ze nu letterlijk verkracht!
Gelukkig niet. Ik vond Tommy echt top in zijn salsa!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef Esje-lief het volgende:
dat had ik niet verwacht....
ik hoop bij de heren niet ook die twist dat mark dan blijft...
Drew lijkt me ook wel een zekerheidje... die heeft de Evan Factor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef Esje-lief het volgende:
ik kan me er wel in vinden... op naar volgende week... gaan we al een voorspelling doen?
ik denk dat yanet en robbie wel tot de finale komen...
hahahah de Evan factor! cutenessquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Drew lijkt me ook wel een zekerheidje... die heeft de Evan Factor.
Sorryquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef Malahide het volgende:
Cee, heb je je moeder weer aan de telefoon?
Hier vallen alle puzzelstukjes opeens op zijn plaatsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Drew lijkt me ook wel een zekerheidje... die heeft de Evan Factor.
Dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Malahide het volgende:
Dit ontkracht voor mij de originele dans van Ade en Melissa volledig en - hoewel ze er niets aan kunnen doen - vermindert mijn sympathie voor Robbie en Charlie enigszins.
Ja, en nu Tyce's moeder weer kanker. Was godverdomme in L.A. gebleven.
Wat een irritante, foute, opportunistische beslissing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, Ang3l. WTFery
Mika: fan van het program of treedt ie op?quote:@mikasounds Sittin in my dressing room waiting for so you think you can dance, watching a Dolly Parton show. She is excelent. Her voice is crystal clear
Cisco. Of Sisco. Of Sisko. Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef LoudGirl het volgende:
Wie is de zeikerd met het vlinderdasje?
En waarom mag dat dansers afzeiken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Cisco. Of Sisco. Of Sisko. Ik weet het niet meer.
Omdat hij een vlinderdasje heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:03 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En waarom mag dat dansers afzeiken?
Ik ook. Ik vind hem steeds cuter en sinds ik weet dat hij 28 is is het minder erg want ik dacht bijna dat ik m'n pedo-pas moest aanvragen.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
AyeeeeJa dat vond ik dus ECHT niet kunnen. Oke, toegegeven.... hij was weer ontzettend mooi. maar zoiets een 2e keer doen.... neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, Ang3l. WTFery
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik ben sinds gisteren helemaal fan van tommy! Zijn soloquote:
Dat was me al wel eerder opgevallenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik had geen idee dat er onder zo'n nerd-kop zo'n lijf zat
Pasha is er ook nog steeds niet overheen, dat zie ik aan zijn ogen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:21 schreef Cee het volgende:
Terrrrrrrring, Tommy.
Hij komt wel ergens in de buurt maar ik weet niet of ik er naartoe wil. Zou alleen voor Tommy zijn. En dan moet ik tegen 'm zeggen dat ik niet ga maar wel van plan ben te gaan terwijl ik dat helemaal niet ben en diezelfde leugen tegenover Pasha ben ik nog niet helemaal te boven. Voel me nog schuldig.
Krengquote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Pasha is er ook nog steeds niet overheen, dat zie ik aan zijn ogen.
Eentje van de Holy Trinity verdrietig makenquote:
quote:BBC - So You Think You Can Dance Some sad BREAKING NEWS: Robbie White has sustained a dislocated shoulder in rehearsals and has had to pull out of the competition, and Alastair Postlethwaite (eliminated by the judges in the semi-final) has returned to take his place. We're *REALLY* sorry to hear this news, Robbie - get well soon!
Goeie samenvatting, al ben ik na jaren Strictly Come Dancing wel gewend aan Arlenequote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben ook eindelijk klaar met inhalen. Had een beetje laat door dat het begonnen was![]()
Ik blijf het echt een belabberde serie vinden. Ff in 1 aflevering de auditieronde, top 100 week en de bekendmaking van de top 14 laten zien, waarom uberhaupt maar een top 14
stomme juryleden (vooral Arlene vind ik mateloos irritant)
Slechte garderobe (sommige pakjes heb ik echt 6 keer gezien)
Niet echt bijzonder goede dansen, met veel herhaling van muziek uit de USA versie
de cancer dance die opnieuw gedaan werd was wel echt het diepte punt van de serie
![]()
![]()
De laatste 2 afleveringen vond ik het eigenlijk wel leuk worden. Ben erg blij dat Lizzie door is naar de finale. Was ook erg blij met Robbie, maar dat verhaal gaat niet door lees ik net... De finale is morgen om 20.45. Lizzie mag van mij winnen
Zo en nu ga ik lekker verder genieten van So You Think You Can Dance Australlie
Trust us, je hebt niet veel gemist. Stap over naar Australië (en naar het Australië topic), daar is het echte feest aan de gang!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef Michellee het volgende:
Is de finale alweer vanavond? Heb een paar weken gemist, maar dit gaat allemaal wel heel erg snel
Ik wil en kan niet wennen aan Arlene, alleen dat stemgeluid alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef Malahide het volgende:
[..]
Goeie samenvatting, al ben ik na jaren Strictly Come Dancing wel gewend aan Arleneen moet Tommy winnen, echt wel joh
(Lizzie is ook goed, zolang het Cheeky Charlie
maar niet wordt).
Mijn opmerking was het niet, al had ik hem kunnen maken. Ik vind het een blamage hoe één van de drie dansers op een bijna genante manier als gewenste winnaar de kijker door de strot werd geduwd, en dat de Britten zo makkelijk voor zo'n gehypt, opgesekst meisje kiezen dat (in mijn ogen uiteraardquote:Op zondag 14 februari 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hoezo een blamage? Het gaat toch om de dansers in de UK, niet hoe ze zich verhouden t.o.v. Amerika, Australië of welk ander land
Lekkere meelopers dat Britse publiekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mijn opmerking was het niet, al had ik hem kunnen maken. Ik vind het een blamage hoe één van de drie dansers op een bijna genante manier als gewenste winnaar de kijker door de strot werd geduwd, en dat de Britten zo makkelijk voor zo'n gehypt, opgesekst meisje kiezen dat (in mijn ogen uiteraard) niets extras heeft naast danstalent. Waarmee ik niet zeg dat ze een slechte danseres is.
Hoe goed ze is in verhouding tot de kandidaten van US/AUS/NL/CAN is ook niet belangrijk, dat ben ik met je eens, ieder land heeft zijn eigen niveau. Het is wel een feit dat de productie van deze UK-serie op meerdere fronten zeer matig en teleurstellend was en een onverklaarbare verkrachting van het zo succesvolle en geliefde format.
Ik ben nu aan het kijken en riep ook meteen "Wat?! Nee nee nee, o no they di-in't!"quote:Op zondag 14 februari 2010 10:35 schreef Malahide het volgende:
Ik dacht "toch maar even kijken." En toen bleek de tweede dans weer een 'opnieuwtje' te zijn (Mandy Moore's table routine met Neil en Sabra) en toen had ik er al weer genoeg van.
Ik vind het geen verschil met de NL editie hoor. Daar vond ik de dansers ook goed, maar de choreografieën ook slecht waardoor de dansers niet zo goed leken. Plus daar ook hele slechte productie. Seizoen 2 vond ik al wel weer een vooruitgang.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef BlaBlub het volgende:
Ik denk dat dit ook komt door het gebrek aan goede choreografien in de UK serie, daardoor komen de dansers natuurlijk ook veel slechter uit de verf. Ik weet echt nauwelijks nog 1 dans (Ja de cancer dans)
En over de hele productie zal ik nog niet eens beginnen, dat was pas echt een blamageZou er een 2e seizoen komen?
Gatverquote:Op maandag 15 februari 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat als Charlie voortaan op een barkruk gaat zitten dat ze er overheen zakt, zoveel veren werden in die kont gepropt door de jury..........
Arm kind, heb je je een half jaar na dato nog aan deze draak van een serie gewaagd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 06:41 schreef Saeramir het volgende:
Had hier wat geschreven maar toen werd ik uitgelogd en alles weg. Maar over het algemeen zaten er gewoon veelen
en
in. Dat vat het wel lekker samen. Heb gisteren de semi en final gezien en bah.
Waste of my precious time.
Is volgens mij nog niks over bekend.quote:
Ik heb er weer zin in, al is het UK! Kan alleen maar beter worden dan vorig jaarquote:So You Think You Can Dance
Saturday 26 March, 7.10-8.10pm BBC ONE
Sisco Gomez, Louise Redknapp, Arlene Phillips and Nigel Lythgoe are the judges as a new series of So You Think You Can Dance beginsCat Deeley returns in search of the nation's hottest dance talent for a second series of the award-winning So You Think You Can Dance. Fresh from seven seasons of the hit show in the US, Nigel Lythgoe takes up his position as head judge along with renowned choreographer Arlene Phillips, dancer/choreographer Sisco Gomez and presenter and former singer Louise Redknapp to critique this year's finalists competing for the title of the UK's Favourite Dancer. On top of the title comes a once-in-a-lifetime invitation to dance in Hollywood on the US version of the show, as well as prize money.
Talented competitors from all over the UK come to parade their unique take on hip-hop, Latin, contemporary, commercial, jazz and any number of free-style moves in a bid to win over the judges. The lucky Top 20 (10 men and 10 women) who make it through both the auditions and Choreography Camp get to strut their stuff in front of the nation, live on BBC One every Saturday night.
Each week they're taught to perform a new routine by world-renowned choreographers, and struggle as they step out of their comfort zones – ballet dancers could, for example, be asked to attempt hip-hop routines, and tap dancers could tackle contemporary dance.
It's not just the judges that the dancers have to impress. Viewers have the ultimate power to vote for their favourite dancer; for two contestants each week (one man and one woman) who don't hit the mark, the journey ends. The results programme is also an opportunity for dancers to showcase their skills in a visual extravaganza as they take part in a weekly group performance.
The journey begins with the first round of auditions where dancers from all over the UK bring their best moves to London, hoping to impress the judges and win a "golden ticket" to take them straight through to Choreography Camp. Among those whose fortunes viewers will follow are a partially deaf jazz dancer, a mother and daughter who brought the carnival vibe, and a phenomenal tap talent.
Ik wel, en hoequote:
Van je tv, gekkie.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog even zoeken waar ik ookalweer de afleveringen vandaan trek.
Dat is dus voor ons een uur later, dus van 20.10 tot 21.10. Op Bieb-Een. Eerste drie uitzendingen zijn de audities, daarna beginnen de liveshows. Hopelijk hebben ze geleerd van de fouten uit het eerste seizoen. Ik weet niet meer wat die fouten waren maar ik weet wel dat ik halverwege afhaakte en dat is een ernstige zaak.quote:Saturday 26 March, 7.10-8.10pm BBC ONE
Neejquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef Cee het volgende:
Chop chop chop Erik!Ik zit er vanavond klaar voor. De rest van m'n SYTYCD-matties ook?
Danst die hamster ook al?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Ik zit klaar, met m'n bak ananas en sinaasappel en een latte macchiato. M'n hamster (zie icon) knaagt weer als een tierelier dus volume staat op 11.
Als ik plotsklaps opsta, doet ze graag een driedubbele salto en stuitert ze door de kooi. Beestje is nogal schrikachtig.quote:
Zolang ze hier elke soap'ster' een presentatiejob ernaast geven zal het niet snel verbeterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat. Leuke presentatrice is dat toch. Kan Nederland nog wat van leren. Sowieso van veel Engelse presentatoren.
Feit dat ze in de VS al zo'n 5 seizoenen lang SYTYCD mag presenteren, in een land dat niet echt schaars is aan presentatoren, zegt genoeg over haar talent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat. Leuke presentatrice is dat toch. Kan Nederland nog wat van leren. Sowieso van veel Engelse presentatoren.
Met spikes?quote:
EN dan op haar hamster. Arm beest. En het is al zo schrikachtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Die sprong met koprol en dat ie dan nog doorglijdt (net als Cee nu van de bank af).
Ken je dat verhaal van Richard Gere?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
EN dan op haar hamster. Arm beest. En het is al zo schrikachtig.
Nee. Net zelf verzonnen!quote:
Die meloenen leken ook wel los te zitten in (g)een bh.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Is haar moeder haar vader met een slechte pruik?
Death by jelly.quote:
Ik zou vrezen voor naschokken als ze nog eens gaat dansen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
Het is dat de Japanners nu wat anders te doen hebben dan op walvissen jagen, maar anders...
Man the harpoons!
En het liedje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het is een lesbo. Ik twijfelde, maar met deze muziek, een liefde voor het vrouwelijke jurylid en oldskool...
En dat pittige korte kapsel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het is een lesbo. Ik twijfelde, maar met deze muziek, een liefde voor het vrouwelijke jurylid en oldskool...
Dat zou ik onder muziek scharen.quote:
Ik zweer je ik las je post nog twee keer door alvorens zelf te reageren en nog zeg ik iets dat je al had vermeld.quote:
Een hele slechte Duke Nukem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op een computerspelletjespoppetje.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
Cee, ik zag trouwens dat Stefano weer meedoet morgen bij dat dansprogramma
Ik zag 't ook!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
Cee, ik zag trouwens dat Stefano weer meedoet morgen bij dat dansprogramma
De Kolonisten van CatAn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
SYTYCD = Cat. Ik stem voor een duo-presentatie met An en Cat in nederland.
Die lift was niet gelukt. Nou ja, een vorkheftruck op het podium is volgens mij verboden.quote:
Echt he, heb een flashback met die gedichtjes.quote:
Dan nog niet, niet tijdens het dansen in een auditie.quote:
Nou ja, dansen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog niet, niet tijdens het dansen in een auditie.
Dit jaar voor het eerst wel weer, sinds 13 jaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
"Italia nul points", Nigel schat, Italië doet al tig jaar niet mee met het Eurovisie Songfestival.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst wel weer, sinds 13 jaar.
Berlusconi kon het niet tegenhouden, hij moest naar de rechtbank.quote:
En welk lied is dat nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
End of the road.Was ooit mijn favoriete nummer ooit.
Ik kon me het al niet voorstellen dat het recenter zou zijn!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Somebody to Love van Queen (je dacht natuurlijk dat ik opeens een recenter nummer had).
Dat lijkt zo, geen reclames hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch vind ik dat er maar weinig audities geweest zijn.
Ja, Immortalseedquote:Op zondag 27 maart 2011 09:57 schreef Saeramir het volgende:
heb jij al een neerlaad gevonden dan Mallie? Ik vind niets en heb geen BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |